SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, Al die topspelers uit de Pro League werden in de weken na de release gewoon letterlijk 10x zoveel waard juist. Kouyate en Donk waren echt cheap toen..Die gingen naar 80 en 50k en die had ik voor onder de 10 (en dat waren toen echt geen SMLENO's).quote:Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar waren de pro league silvers in het begin al best duur.
denk dat het er ook mee te maken heeft dat je dit jaar bij de eredivisie silvers best een OP team kan maken.
als je zal hoe die belgen vorig jaar de deur uit vlogen, kan het nog wel eens leuk worden:)
zeg ook niet dat ze enorme bedragen op gaan leveren, maar ik zie ze wel nog redelijk duur worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, Al die topspelers uit de Pro League werden in de weken na de release gewoon letterlijk 10x zoveel waard juist. Kouyate en Donk waren echt cheap toen..Die gingen naar 80 en 50k en die had ik voor onder de 10 (en dat waren toen echt geen SMLENO's).
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
GTA V missie spoiler openen op eigen risicodie is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Die is idd duur, maar dat is altijd zo, die zal niet zo veel stijgen morgen denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die van de Columbus Crew is wel duur volgens mij.
Er is ook eentje die lijkt op de Amerikaanse vlag, maar die is niet zo populair gek genoeg.
Net zoals Sneijder zou blijvenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar dan wel met een gelimiteerde transfersom natuurlijk. Dat is ideaal voor beide partijen. Met een salarisverhoging vangt Ajax dan zijn free agent fee op, terwijl Ajax zelf zeker is van een transfer.
Mexicaansequote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg ook niet dat ze enorme bedragen op gaan leveren, maar ik zie ze wel nog redelijk duur worden.
welke competitie zou je anders een silver team mee moeten maken,
Portugal/Portugezen zijn tof, net als BPL, Brazilianen en Argentijnen. Dat was het wel imo.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg ook niet dat ze enorme bedragen op gaan leveren, maar ik zie ze wel nog redelijk duur worden.
En deze ja...maar dan vooral om de voorhoede. Verdedigers uit die competitie is geen optie.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik zie ze eigenlijk niet heel veel meer stijgen, maar ik heb er vaak genoeg naast gezeten met dat soort dingen. Het valt mij in ieder geval op dat de prijzen in de hypeleagues (Mexico en Colombia silvers + Eredivisie) erg hoog liggen en veel hoger dan je in deze tijd zou verwachten. Heb het gevoel dat het een beetje een bubble is. Een paar topspelers stijgen wellicht nog, maar de wat meer average spelers moeten gewoon droppen zou je zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
portugal en argentijnen idd, en de colombianen natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Portugal/Portugezen zijn tof, net als BPL, Brazilianen en Argentijnen. Dat was het wel imo.
Ahum, Perea ?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En deze ja...maar dan vooral om de voorhoede. Verdedigers uit die competitie is geen optie.
Compleet ander verhaal dan deze Eriksen-discussie.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals Sneijder zou blijven
Uiteindelijk kiezen toch allemaal voor geld en het zou voor Eriksen veel beter zijn als hij transfervrij was. Geloof er vrij weinig van dat hij zou verlengenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Compleet ander verhaal dan deze Eriksen-discussie.
Je hebt Perea en een paar redelijke andere opties. Ook genoeg hybridmogelijkheden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En deze ja...maar dan vooral om de voorhoede. Verdedigers uit die competitie is geen optie.
Dat kan volgens mij niet nee. Was vorig jaar tenminste zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Shit, ik bedenk me net, kun je met early access ook al tradeofferen?
Of moet je dan met je accounts inloggen op de early access (dat kan neem ik aan niet omdat die niet allemaal season pass hebben).
Want mn team staat verspreid over 3 accounts, dus daar heb ik dan alsnog geen zak aan![]()
Damnitquote:Op donderdag 19 september 2013 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet nee. Was vorig jaar tenminste zo.
Maar wel gelijk een van de duurste.. LB en RB zijn ook geen enkel probleem.quote:
Dus moet je hybriden met Colombianen, Argentijnen of Brazilianenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar wel gelijk een van de duurste.. LB en RB zijn ook geen enkel probleem.
Alleen de tweede CB een beetje, omdat Mier aan de kleine kant is (nomen est nomen) en Baloy iets te traag (maar +3 pace chemistry style er op en dat valt ook wel mee).
Nee, moet dus niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus moet je hybriden met Colombianen, Argentijnen of Brazilianen
Mocht je nog een goedkope willen: op PS3 staat er nog 1 voor 1,5k BIN. De rest is 10k.quote:
Thanks, even een PS3 kopen BRBquote:Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je nog een goedkope willen: op PS3 staat er nog 1 voor 1,5k BIN. De rest is 10k.
Als ik de coins had zou ik het wel wetenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, even een PS3 kopen BRB [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER!! niet klikken als je niet wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Word hij duur dan ?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik de coins had zou ik het wel weten
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
En wegquote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik de coins had zou ik het wel weten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
SPOILER!! niet klikken als je niet wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ook altijd in een spoiler zetten zoiets, anders wordt hij weggelurkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver....verkoop ik net een Janmaat, is hij pleiteBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb net voor het eerst winst gemaakt op een speler met een chemistry style, een Le Fondre met finisher die ik voor 450 kocht verkocht (maar) voor 750cVoor de rest had ik alleen nog een Barkley voor 750c en die verkocht voor 1.6k. Dat is mijn winst van vandaag tot nu toe.
![]()
Dat realiseerde ik me ook. Maar ook met spoiler zijn er genoeg kapers op de kust...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook altijd in een spoiler zetten zoiets, anders wordt hij weggelurkt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver kut lurkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef DutchSL het volgende:
Godver kut lurkersHè verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat/wie?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Fuszy het volgende:
HEY POTSIE. Je bent me toch niet aan het undercuttenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Topic heeft 2x zoveel views als replies..valt dus wel mee met de lurkers. Gemiddeld is het denk ik 3x zoveel. Denk dat daar heel veel vaste mensen bij zitten die meelezen en even niks posten en dan blijft er al weinig over.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook altijd in een spoiler zetten zoiets, anders wordt hij weggelurkt.
Mensen doen hier vaak alsof die lurkersaantallen mythische proporties aannemen maar dat valt wel mee. Was vroeger in WOS wel erger
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Godver kut lurkersHontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver kut lurkersBen jij ook al bronze packs aan het kopen? Ik heb al 39 fitnesses en 2 squad fitnesses in mijn club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ALTIJD WEER POTS DIE VIEZE UNDERCUTTERAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja in WOS was het wel echt erg ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Topic heeft 2x zoveel views als replies..valt dus wel mee met de lurkers. Gemiddeld is het denk ik 3x zoveel. Denk dat daar heel veel vaste mensen bij zitten die meelezen en even niks posten en dan blijft er al weinig over.
Mensen doen hier vaak alsof die lurkersaantallen mythische proporties aannemen maar dat valt wel mee. Was vroeger in WOS wel erger
Maar toch is het een soort van running gag hier toch
Ik had er 1 opgepikt voor 250. Die had ik er opgezet voor een BIN van 750 ofzo. Die was dus snel weer weg jaquote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Janmaat. Heb er 3 maar ze willen niet verkopen![]()
Sorry
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meeste "lurkers" zijn gewoon geregistreerde leden die niet/zelden posten i.p.v. echt mensen die de spoilers niet kunnen lezen iddquote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Topic heeft 2x zoveel views als replies..valt dus wel mee met de lurkers. Gemiddeld is het denk ik 3x zoveel. Denk dat daar heel veel vaste mensen bij zitten die meelezen en even niks posten en dan blijft er al weinig over.
Zie ook alle DM's die mensen kregen tijdens het tamperen.![]()
Ja, maar volgens mij denken de meesten dat het echt zo isquote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja in WOS was het wel echt erg ja.
Maar toch is het een soort van running gag hier toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er 1 opgepikt voor 250. Die had ik er opgezet voor een BIN van 750 ofzo. Die was dus snel weer weg ja![]()
Sorry
Feyenoord Rotterdam![]()
repostquote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef wonton het volgende:
Ik heb die lion king kit als daily gift en zilver squad fitness
Maar gefeliciteerd. Ik had een mini bronze pack. En een mini bronze pack. Wel al 2x een 2,5k gehad, dus het valt nog niet tegen verder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik baal er van dat ik niet met mijn dure team kan spelen bij de early access
EN ik kan het ook niet oplossen want daar heb ik de coins niet voor
waarom kan je niet spelen dan ?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
EN ik kan het ook niet oplossen want daar heb ik de coins niet voor![]()
Dan verlies je ook veel aan tax als je hem met account A koopt en dan de coins weer terug moet sluizen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
EN ik kan het ook niet oplossen want daar heb ik de coins niet voorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wsl op een ander account?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom kan je niet spelen dan ?![]()
Omdat ik de spelers verdeeld over 3 accounts hebquote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom kan je niet spelen dan ?En je kan nog niet tradeofferen.
Ja precies, dat is ook dikke zonde. Dan maar de gaten opvullen met wat mindere bronzen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan verlies je ook veel aan tax als je hem met account A koopt en dan de coins weer terug moet sluizen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die Bradford away kit doet me denken aan de Trelleborgs kit van FIFA 11 (die kits waren op een gegeven moment meer dan 10k waard) Heel veel kits waarvan ik denk dat ze wel wat waard zijn staan er 20x op voor 200 BIN![]()
![]()
Het is gewoon lelijk dat die Early access maar op 1 account zit en niet op de hele console (toch??). Dat je maar op 1 acc packs krijgt snap ik, maar de access zelf..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort kits moeten vaak nog ontdekt worden..kan hard gaan ineens.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Bradford away kit doet me denken aan de Trelleborgs kit van FIFA 11 (die kits waren op een gegeven moment meer dan 10k waard) Heel veel kits waarvan ik denk dat ze wel wat waard zijn staan er 20x op voor 200 BIN
Er is iemand bezig met een kit searcher trouwens: http://pauly0.com/kits
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2590226.page
Dan kan je dus filteren op wel/geen sponsor en bepaalde kleuren. Wel tof
Als je een mooie kit tegenkomt kan je hem ook zo terugvinden voortaan. Jammer dat de database nog niet compleet is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind die van Nancy ook wel mooi. Persoonlijke smaak, zullen wel niks waard zijn, maar tochquote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Bradford away kit doet me denken aan de Trelleborgs kit van FIFA 11 (die kits waren op een gegeven moment meer dan 10k waard) Heel veel kits waarvan ik denk dat ze wel wat waard zijn staan er 20x op voor 200 BINNaja ik ga het sowieso proberen natuurlijk, maar ik verwacht er weinig van. Hoewel je wel gewoon de early access download en op je console zet, dus wat dat betreft zou het wel moeten kunnen. Alleen kun je dan waarschijnlijk niet inloggen op de servers met dat accountquote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon lelijk dat die Early access maar op 1 account zit en niet op de hele console (toch??). Dat je maar op 1 acc packs krijgt snap ik, maar de access zelf..
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Maver24 het volgende:
pak je gewoon 50 coins per speler mee fucking ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja toch. je moet wat tochquote:Op donderdag 19 september 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pak je gewoon 50 coins per speler mee fucking ziek![]()
Beter dan 76 rated golds voor 300 coins opkopenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pak je gewoon 50 coins per speler mee fucking ziek![]()
![]()
Ik ben nu vooral naar bronze kits aan het kijken. De Pepsi kits zijn wel al wat waard.. en de Esbjerg away kit. De Bradford kits dus ook. Wordt ongetwijfeld vervolgd.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort kits moeten vaak nog ontdekt worden..kan hard gaan ineens.
Er is iemand bezig met een kit searcher trouwens: http://pauly0.com/kits
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2590226.page
Dan kan je dus filteren op wel/geen sponsor en bepaalde kleuren. Wel tof
Als je een mooie kit tegenkomt kan je hem ook zo terugvinden voortaan. Jammer dat de database nog niet compleet is.![]()
Driehoekje?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik reed gister langs Schiphol en ik zag een Learjet vliegen. Drie keer raden wat ik dacht(Of het Xbox equivalent)
![]()
valt wel mee tochquote:Op donderdag 19 september 2013 14:00 schreef Djeetje het volgende:
Al die spelers zoeken geven me hoofdpijn
komt zeker omdat je nooit je hersenen gebruikt. die worden nu pas wakker met FUT![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
valt wel mee toch
komt zeker omdat je nooit je hersenen gebruikt. die worden nu pas wakker met FUT
hee een Shamal daar kan ik wel mee vliegenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Driehoekje?(Of het Xbox equivalent)
![]()
![]()
Heb nu 4 Estoril Home kits in m'n club en al een stuk of 8 verkocht voor 900 coins. Allemaal voor 150 - 250 coins opgepikt. Die ik nu nog heb staan wacht ik mee tot ze flink stijgen. Die waren vorig jaar >3k waard toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral naar bronze kits aan het kijken. De Pepsi kits zijn wel al wat waard.. en de Esbjerg away kit. De Bradford kits dus ook. Wordt ongetwijfeld vervolgd.![]()
Boulah naar Brondby
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zou het ook al ingaan met die manager tasks in UT zodat we weer massaal de ballen gaan kopen voor die task, daar kan je ook weer dikke winst op gaan maken![]()
Tijdens de Confed Cup waren ze bijna 5k waard.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:02 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Heb nu 4 Estoril Home kits in m'n club en al een stuk of 8 verkocht voor 900 coins. Allemaal voor 150 - 250 coins opgepikt. Die ik nu nog heb staan wacht ik mee tot ze flink stijgen. Die waren vorig jaar >3k waard toch?![]()
Ben jij Mengvoeders UTD?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:02 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Heb nu 4 Estoril Home kits in m'n club en al een stuk of 8 verkocht voor 900 coins. Allemaal voor 150 - 250 coins opgepikt. Die ik nu nog heb staan wacht ik mee tot ze flink stijgen. Die waren vorig jaar >3k waard toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb nog geen chop
Dacht dat het een helikopter was maar blijkbaar is het een hond
Feyenoord Rotterdam![]()
Via die iFruit app op je Ipad/Iphone kan je hem trucjes leren en moet je hem verzorgenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog geen chop
Dacht dat het een helikopter was maar blijkbaar is het een hond
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tell me morequote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is toch van dat wijf die gaat strippen als ze winnen?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, maar hij gaat wel naar een club die bronze is.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is toch van dat wijf die gaat strippen als ze winnen?![]()
Door jou blijft de prijs onder de 1kquote:
Dus beter help jij mee de prijs op te drijven door ze voortaan voor 1,5k-2k te listen
edit: of ze voorlopig even helemaal niet listenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben gestopt met Suits..het is echt te slecht geworden![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Het is awesome
Feyenoord Rotterdam![]()
ja seizoen toch afgelopen nu'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
verklaar je naderquote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: