Ik zit al weer volquote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef sacha het volgende:
brrrrrrrrrr![]()
ik kruip met mijn pyjama aan in mijn voorverwarmde bedje
Ga jij me effe een prikkelbaredarmsyndroom aanpratenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:35 schreef Iwanius het volgende:
Zullen je darmen wel lekker vinden.
Trouwens in Den Haag een leuk adresje ontdekt waar je vroeg op zijn Aziatisch kan ontbijten.![]()
(wel met redbull maar oké.)
Ah...quote:Op donderdag 19 september 2013 11:54 schreef Iwanius het volgende:
Een lichte bouillon met garnalen in deeg & groenten + 2x dim sum = stukjes gehakt en garnalen.
Licht verteerbaar en lekker op de vroege ochtend waarbij je ook voldoende vocht binnenkrijgt.
het is allemaal dim sum in principequote:Op donderdag 19 september 2013 11:54 schreef Iwanius het volgende:
Een lichte bouillon met garnalen in deeg & groenten + 2x dim sum = stukjes gehakt en garnalen + krokante loempia's met mie & groenten erin.
Licht verteerbaar en lekker op de vroege ochtend waarbij je ook voldoende vocht binnenkrijgt.
quote:
Dan moeten jullie gaan etenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef sacha het volgende:
en ik mag bijna op vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansie
Portugal!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
waar ga je naar toe?
Wow, moet ik toch ook een keer heenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef sacha het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/Tabua/4063754
Lekker weertje.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef sacha het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Portugal/Tabua/4063754
http://www.lagares.nl/index.htmlquote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wow, moet ik toch ook een keer heen
Nooit genoeg!quote:Op donderdag 19 september 2013 22:18 schreef sasquatsch het volgende:
Wel veel kippen hier de laatste tijd.
Ja, anders zou ik er niet twee keer heen gaan.quote:
Ja beter hier, oké twee keer, dan moet het wel leuk zijn geweest, ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik er niet twee keer heen gaan.
Beide keren met iemand anders.
Maar even hier verder om geen SC topic van de muziekketting te maken
da's een plofkip, die zijn de pineutquote:Op donderdag 19 september 2013 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het leven van een bofkip gaat ook niet over rozen.
Die boffen wanneer ze uit hun lijden verlost worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's een plofkip, die zijn de pineut
Dat is dan wel weer waar!quote:Op donderdag 19 september 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die boffen wanneer ze uit hun lijden verlost worden.
En er is altijd wel iemand die goedkope kip wil. Win-win dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar!
Nog een maand of 3 en dan komt er een kleine jankende broekscheiter.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef trippy_trippy het volgende:
hallo hallo halloo zijn er nog opa's en oma's in de zaal?
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zijn al foto's van.Het wordt een hij en heeft lange benen, de kleur haar was nog lastig te zien.
We kunnen beter vragen waar jij uithing?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef trippy_trippy het volgende:
heb jullie wel gemist hoor,waar waren jullie al die tijd !!??
Ze meten tegenwoordig echt alles op, van mijn dochter is geen enkele echo gemaakt.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Kan je dat op de echo zien dat hij lage benen krijgt?
Opa's O-benen?
zomer schoolquote:Op donderdag 19 september 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We kunnen beter vragen waar jij uithing?
Ah... die lange benen heb je zelf verzonnenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze meten tegenwoordig echt alles op, van mijn dochter is geen enkele echo gemaakt.![]()
De vader is nogal lang.
Met zo'n naam verwacht ik het niet zo snel.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... trippy_trippy voor een jongere ben je aardig langzaam
Nah.. ze zal wel niks te vertellen hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zo'n naam verwacht ik het niet zo snel.
Je hebt ze in verschillende gradaties.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef trippy_trippy het volgende:
wat zomer school is? tja dat mogen jullie zelf invullen
Nou ja, zo vaag is het niet toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een vage explosie in Didam is het wel.
dat zal het wel geweest zijn...quote:
Bijles?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef trippy_trippy het volgende:
wat zomer school is? tja dat mogen jullie zelf invullen
Ik speculeer ook maar wat.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, zo vaag is het niet toch?
[..]
dat zal het wel geweest zijn...
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog wat extra speculaas in het Didam topic gezet, nu is het saai.
Ah dit bedoelde jequote:Op donderdag 19 september 2013 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en er is nog wat gedoe over een Mijngratisbox.
ejjjjjjjj waar kom jij zo laat vandaan?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
Zo ik ben weer terug van weer een avond happen in de stad...
Als Piraat moet ik wel lachen om die scam.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah dit bedoelde je![]()
http://www.nieuws.nl/alge(...)jngratisbox-bedrogen
Tja...
Ik omdat er nog steeds mensen zijn die erin trappenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als Piraat moet ik wel lachen om die scam.
Deze was met reclame op de radio die uiteraard ook niet betaald is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik omdat er nog steeds mensen zijn die erin trappen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze was met reclame op de radio die uiteraard ook niet betaald is.
Gisteren waren nog met 6 personen uit eten , vandaag waren het al weer acht ... Meer dus later ...quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ejjjjjjjj waar kom jij zo laat vandaan?
Een film met een trein.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou een afscheids-scene zijn gefilmd.. Dit is nog niet eens de helft van het gebouw ... Volgens internet een welles - nietes verhaal.. Vanavond navraag laten doen... Het klopt echt ... En veel lokale bewoners uit de 60'ies speelden een figuranten rol..
Het lijkt er wel op...quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou een afscheids-scene zijn gefilmd.. Dit is nog niet eens de helft van het gebouw ... Volgens internet een welles - nietes verhaal.. Vanavond navraag laten doen... Het klopt echt ... En veel lokale bewoners uit de 60'ies speelden een figuranten rol..
waar zit je in Spanje? (of ben je daar alweer weg)quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:37 schreef chufi het volgende:
straks maar ff kijken, met 300 km/uur in de trein, gaat niet vlotjes.
Net boven Madrid en zondag terug naar Valenciaquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar zit je in Spanje? (of ben je daar alweer weg)
zeg jongen, eet je wel goed?quote:Op zaterdag 21 september 2013 03:03 schreef chufi het volgende:
De vrijdagavond in Madrid zit er weer op.
vast welquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie het naar zijn zin
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:32 schreef sacha het volgende:
[..]
vast wel![]()
zou hij wel op tijd naar bed gaan?
Komt Lien langs?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:33 schreef sacha het volgende:
enneh Lien?
kan ik weer stoppen met zwaaien?
o oh... dat wordt fietsen als je terug bent...quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter dan thuis...Elke dag iets anders, 2 a drie keer per dag ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |