16 minuten, maar die grap ken ik zo onderhand. Want aan de reacties hier te zien zijn er 3 opties:quote:
Neuh, iPad shinet harder op iOS5 nogquote:
Gewoon herstarten?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
16 minuten, maar die grap ken ik zo onderhand. Want aan de reacties hier te zien zijn er 3 opties:
1) na 16 minuten weer 3 uur in de wacht
2) na 16 minuten daadwerkelijk een stap verder, om vervolgens een foutmelding te krijgen of helemaal vast te lopen
3) na 16 minuten een stap verder en de boel installeren, wat weer een tijd duurt, en morgen gaat mijn wekker weer om 6 uur.
Ik vind geen van bovenstaande opties echt aantrekkelijk meer.
reservekopie maken in icloud. Resterend: 7 uurquote:Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef dj_ko het volgende:
[..]
nou mijn installatie liep vast.... dus ik raad het je wel aan ja
Dat is ook niet slim hequote:Op woensdag 18 september 2013 23:32 schreef blow... het volgende:
[..]
reservekopie maken in icloud. Resterend: 7 uur
had ik eerst ook, dus toen maar via itunes gedaanquote:Op woensdag 18 september 2013 23:32 schreef blow... het volgende:
[..]
reservekopie maken in icloud. Resterend: 7 uur
net toen ik hem aan wilde sluiten ging hij installerenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef dj_ko het volgende:
[..]
had ik eerst ook, dus toen maar via itunes gedaan
de looksquote:Op woensdag 18 september 2013 23:36 schreef Rickario het volgende:
Ios7 geinstalleerd. Ok het ziet er wat anders uit. Maar wat is er nu eigenlijk echt nieuw?
probeer nog een keer op installeer te klikken, want miss loopt hij nu wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Ja, ik ben er nu hartstikke klaar mee. iPad aan de lader en ik kijk er morgenvroeg wel naar.
Kutding
Installeer?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:38 schreef blow... het volgende:
[..]
probeer nog een keer op installeer te klikken, want miss loopt hij nu wel.
ooh. Ik doe het via de iapd zelf, hij download en ik kan installeren wanneer ik wil.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Installeer?
Nee, iOS is geïnstalleerd. Activatieproces wil niet doorzetten. Krijg de godganse tijd dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Vind je het gek als de hele wereld dit ook probeert?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Installeer?
Nee, iOS is geïnstalleerd. Activatieproces wil niet doorzetten. Krijg de godganse tijd dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb de download en installatie ook via de iPad zelf gedaan maar nu met het activeren heb ik het allebei geprobeerd.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:46 schreef blow... het volgende:
[..]
ooh. Ik doe het via de iapd zelf, hij download en ik kan installeren wanneer ik wil.
Je doet nu alsof ik irreëel ben, maar ik ben van mening dat ik in dit geval geen absurde verwachting heb. Tuurlijk, er kunnen wat probleempjes optreden tijdens een lancering van een update maar bijna 5 uur achtereen, non-stop bij één specifiek apparaat problemen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind je het gek als de hele wereld dit ook probeert?
Probeer het gewoon morgen man.
Dat heb je soms als ie overbelast is.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je doet nu alsof ik irreëel ben, maar ik ben van mening dat ik in dit geval geen absurde verwachting heb. Tuurlijk, er kunnen wat probleempjes optreden tijdens een lancering van een update maar bijna 5 uur achtereen, non-stop bij één specifiek apparaat problemen?
Nee, dat is mijn insziens gewoon een fout in de server.
No shit, maar nogmaals: 5 uur achtereen? Mij dunkt dat ze op zoiets toch wel voorbereid moeten zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je soms als ie overbelast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |