SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Stream
Voor de twee mensen die het waarderen, werkende stream:
http://4playernetwork.com/live/![]()
Waar staat de 747 dan? Heb wel grote vliegtuigen gezien maar daar kon je volgens mij niet in.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee de 747 staat niet in de guide, 2x zo groot als de titan.Digo![]()
vliegveldquote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waar staat de 747 dan? Heb wel grote vliegtuigen gezien maar daar kon je volgens mij niet in.![]()
Doorspelen totdat je al je characters hebt, en dan na de eerste missie van Michael.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe kom je in de flightschool?ze zijn fucking nice.![]()
Toch twijfelen om een Ps3 of Xbox te halen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
ooooh. Ik zit nog maar op 4 procent na 8 uurquote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Doorspelen totdat je al je characters hebt, en dan na de eerste missie van Michael.![]()
![]()
PS3 met GTA 5 comboquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch twijfelen om een Ps3 of Xbox te halen.![]()
![]()
euh jawelquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En al die andere groten kan je niet in, ofwel?![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Waar zijn al die shops die je kan overvallen dan? Heb enkel een 24/7 aan de kust gezien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Hier in Breda hangen huge ass GTA V posters bij een aantal bushaltes trouwens. Kaolo ruig.Flesje bier![]()
Doen. Gelijk TLOU ook meepikkenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch twijfelen om een Ps3 of Xbox te halen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
gewoon op standaard knop drukken om in een voertuig te gaanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe? Want er stond geen trap bij en de deur was fucking hoog.![]()
![]()
Hmmm oké.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gewoon op standaard knop drukken om in een voertuig te gaan
En dan springt ie 10 meter naar boven of wat?
Digo![]()
Lekker dan, GTA V voor 35 ¤quote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Stefcke het volgende:
Vraagje; kan ik mijn PSN game delen? Heb GTA V gekocht op PSN. Kan ik die op een vriend zijn PS3 installeren, en kan hij hem dan spelen?
Thanks alvast!
Volgens mij welGood, inexpensive and fast. You can only pick two.![]()
Hier ook, had ik niet verwachtquote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Gezicht het volgende:
Hier in Breda hangen huge ass GTA V posters bij een aantal bushaltes trouwens. Kaolo ruig.![]()
![]()
helaas wel jaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Zhano het volgende:
Valt me echt tegen trouwens bij hoeveel winkels etc je niet naar binnen kunt...![]()
![]()
Teleportatie jwzquote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hmmm oké.
En dan springt ie 10 meter naar boven of wat?Flesje bier![]()
nee. Hij pakt een trap zet die neer en gaat er dan inquote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hmmm oké.
En dan springt ie 10 meter naar boven of wat?![]()
![]()
Aan de andere kant, scheelt 'n hoop laadtijd.. weet nog wel dat ze iedere shop moesten laden.quote:Good, inexpensive and fast. You can only pick two.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Gotver, need that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das waar maar dan nogquote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Aan de andere kant, scheelt 'n hoop laadtijd.. weet nog wel dat ze iedere shop moesten laden.![]()
![]()
Good, inexpensive and fast. You can only pick two.![]()
[..]Welke guide is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good, inexpensive and fast. You can only pick two.![]()
Die allergrootste kan je wel in, via de wielen aan de voorkant kan je naar binnen klimmen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waar staat de 747 dan? Heb wel grote vliegtuigen gezien maar daar kon je volgens mij niet in.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
LE hoeft niet, is 3 knaken duurderquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GTA V LE Strategy Guide mi mang.![]()
![]()
En die wat kleineren kun je niet in dus?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die allergrootste kan je wel in, via de wielen aan de voorkant kan je naar binnen klimmen.Digo![]()
Gratis verzendkosten, anders moet je 1,99 bijbetalen. Dus beter LE, tenzij je een softcover fijner vindt ofc.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
LE hoeft niet, is 3 knaken duurderIf not now, then when.![]()
Ook weer waar. Maar het haalt me een beetje uit het spelquote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Aan de andere kant, scheelt 'n hoop laadtijd.. weet nog wel dat ze iedere shop moesten laden.![]()
![]()
Goed punt, goed punt. Zonder bon welteverstaan, neem aan dat je met bon alsnog moet lappen:Pquote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gratis verzendkosten, anders moet je 1,99 bijbetalen. Dus beter LE, tenzij je een softcover fijner vindt ofc.![]()
Oh die heb ik ook besteld, zou vandaag binnen komen maar helaas..quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GTA V LE Strategy Guide mi mang.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Stefcke het volgende:
Ja kut daar had ik dus geen geld meer voor... gelijk alles opgemaakt aan tats, guns en vehicle modsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf had ik spijt.
ze zijn fucking nice.![]()
Dat is snel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)de/9200000015480651/
Is die guide door Rockstar gemaakt of in opdracht van Rockstar?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Godver, door die GTA reclames op TV de hele tijd wil ik ook weer spelen. Had ik m'n PS3 maar meegenomen naar m'n kamer.
Flesje bier![]()
Wat is die Trevor trouwens een fucking baas.
1 x echt doodgelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:07 schreef Tropanzia het volgende:
Wat is die Trevor trouwens een fucking baas.
1 x echt doodgelachen.Humor is echt geweldig idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Als t goed is kan je overal in, de grootste sowieso, zelf gedaan, en de privé vliegtuigen ook, ook zelf gedaan. De middelste heb ik niet geprobeerd.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En die wat kleineren kun je niet in dus?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Maargoed Chop leeft weer, thank god!
Dus allemaal, GOOI NOOIT CHOP'S BAL IN DE ZEE!![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Mgolovic het volgende:
Ander vliegtuig zou ik ook goed vinden maar die 747's lijken de enige te zijn waar je in kunt. Heb een paar andere geprobeerd maar dat lukte niet, politie staat dan inmiddels achter je hielen dus ik probeer het alleen nog met die 747.
Zo is het mij vrij simpel gelukt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
GTA 5 haalt binnen 24 uur 800 miljoen dollar op
Grand Theft Auto 5 heeft volgens schattingen van uitgever Take-Two binnen 24 uur meer dan 800 miljoen dollar opgebracht. Dat meldt het bedrijf in een persbericht.
Daarmee lijkt de game Call of Duty: Black Ops 2 voorbij te streven als snelst verkopende entertainmentproduct tot nu toe. Die game behaalde na vijftien dagen de mijlpaal van 1 miljard dollar aan opbrengsten. Het is waarschijnlijk dat Grand Theft Auto 5 deze mijlpaal morgen al verbreekt.
De film Avatar behaalde de mijlpaal van 1 miljard na zeventien dagen en was voor Black Ops 2 de recordhouder. Eerder vandaag maakte Game Mania al bekend dat GTA 5 bij zijn vestigingen binnen één dag al beter verkocht heeft dan Black Ops 2 tot nu toe.
"We zijn enorm blij met de eerste reacties van gamers. Grand Theft Auto 5 is de nieuwe norm voor creativiteit, innovatie en uitmundendheid binnen de entertainmentindustrie", aldus Strauss Zelnick, directeur van Take-Two Interactive.![]()
Ugh die heli course bij de flight school... Al het andere ging prima, maar hier kank niet eens brons halen.....![]()
[..]Ga die guide toch maar bestellen denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Hmm, zou je even moeten checken.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt. Zonder bon welteverstaan, neem aan dat je met bon alsnog moet lappen:PBalen. Ten tijde van de release was die volgens mij uitverkocht. Wellicht restocken ze hem nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook besteld, zou vandaag binnen komen maar helaas..If not now, then when.![]()
Vanmiddag toch ff kunnen spelen voor 25 minuutjes...ben nu op 7% ofzo na ongeveer 4 uur spelen. Nog niet veel geld dus dus ook nog bijna niks kunnen kopen. Maar ff naar Ammu nation gegaan beetje gun upgraden en maar ff paar duizend dollar in burgershot shares gestoken...aandelen blijf ik echt vette toevoeging vindenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:11 schreef FritsFlits het volgende:
Zaterdag maar weer verder spelen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Soms als je aan het rennen bent (zonder wanted-level) verschijnt er zo'n blauwe cirkel rondom je pijltje op de mini map.
Iemand een idee wat dat is?
Kindness![]()
Hoeveel herrie je maakt, hoe meer geluid, hoe groter de cirkel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef GeorgeMichael het volgende:
Soms als je aan het rennen bent (zonder wanted-level) verschijnt er zo'n blauwe cirkel rondom je pijltje op de mini map.
Iemand een idee wat dat is?
Ik vraag me soms wel eens af, leest niemand tegenwoordig nog instructies in game? Echt al deze dingen worden gezegd in de game.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Volgens mij hoeveel noise je maakt...quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand een idee wat dat is?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Nice. Goed om te wetenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoeveel herrie je maakt, hoe meer geluid, hoe groter de cirkel.
Kindness![]()
Je mist al gauw een berichtje omdat ze vaak verschijnen terwijl je op het spel moet letten. En met die cirkel heb ik nog niet eerder hoeven werken. Misschien dat dat in een bepaalde missie wordt uitgelegd?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af, leest niemand tegenwoordig nog instructies in game? Echt al deze dingen worden gezegd in de game.Kindness![]()
Een van de eerste missies van Franklinquote:Op woensdag 18 september 2013 23:20 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Je mist al gauw een berichtje omdat ze vaak verschijnen terwijl je op het spel moet letten. En met die cirkel heb ik nog niet eerder hoeven werken. Misschien dat dat in een bepaalde missie wordt uitgelegd?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Idd, vandaag vroeg iemand mij of ik wist hoe je het dak van een cabrio open en dicht kan makenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af, leest niemand tegenwoordig nog instructies in game? Echt al deze dingen worden gezegd in de game.
Dat staat bij de 1e missie van Franklin gewoon uitgelegd...![]()
Dan heb ik 'm over het hoofd gezienquote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een van de eerste missies van Franklin
Kindness![]()
Njah, je mist en/of vergeet wel eens iets. Ik wist dat je iemand van achteren kon besluipen en knockout slaan (die tuinman) alleen niet meer welke knop. Wilde het gebruiken bij dieSPOILER: Early Trevor missieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwa, bij mij op mijn tv is het lettergrootte 2 dus ik kan het alleen lezen met 100% focus wat dus al niet kan omdat je vaak iets aan het doen bent wat je aandacht vereist.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd, vandaag vroeg iemand mij of ik wist hoe je het dak van een cabrio open en dicht kan maken
Dat staat bij de 1e missie van Franklin gewoon uitgelegd...![]()
Klopt, maar ik ben het nu ook al weer vergeten.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd, vandaag vroeg iemand mij of ik wist hoe je het dak van een cabrio open en dicht kan maken
Dat staat bij de 1e missie van Franklin gewoon uitgelegd...Digo![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef Zhano het volgende:
Njah, je mist en/of vergeet wel eens iets. Ik wist dat je iemand van achteren kon besluipen en knockout slaan (die tuinman) alleen niet meer welke knop. Wilde het gebruiken bij dieEerst op linker joystick klikken. Dan L2 en/of rondje meende ik.SPOILER: Early Trevor missieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo![]()
Inderdaad. Lastig als je op volle snelheid aan het autorijden bent en er komt allemaal uitleg in het hoekjequote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, bij mij op mijn tv is het lettergrootte 2 dus ik kan het alleen lezen met 100% focus wat dus al niet kan omdat je vaak iets aan het doen bent wat je aandacht vereist.
Kindness![]()
zo dat vliegen is nog wel lastig...buggy rijden door de outback is daarentegen wel super awesomemumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Gaan jullie gelijk, nadat je een missie voor de eerste keer hebt gespeeld, voor de gouden medailles of ga je die later proberen te halenmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Soms irritant hahahaquote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef GeorgeMichael het volgende:
Als je over een muurtje wil springen en net wat te vroeg klikt![]()
Ik doe er helemaal niets mee. Ik speel gewoon de missie en dat is hetquote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef sjeppert het volgende:
Gaan jullie gelijk, nadat je een missie voor de eerste keer hebt gespeeld, voor de gouden medailles of ga je die later proberen te halen
Kindness![]()
waarom zou je dat willen? geniet gewoon van het spel en de verhaallijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef sjeppert het volgende:
Gaan jullie gelijk, nadat je een missie voor de eerste keer hebt gespeeld, voor de gouden medailles of ga je die later proberen te halenwaarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef sjeppert het volgende:
Gaan jullie gelijk, nadat je een missie voor de eerste keer hebt gespeeld, voor de gouden medailles of ga je die later proberen te halen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: