Die allergrootste kan je wel in, via de wielen aan de voorkant kan je naar binnen klimmen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waar staat de 747 dan? Heb wel grote vliegtuigen gezien maar daar kon je volgens mij niet in.
LE hoeft niet, is 3 knaken duurderquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GTA V LE Strategy Guide mi mang.
En die wat kleineren kun je niet in dus?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die allergrootste kan je wel in, via de wielen aan de voorkant kan je naar binnen klimmen.
Gratis verzendkosten, anders moet je 1,99 bijbetalen. Dus beter LE, tenzij je een softcover fijner vindt ofc.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
LE hoeft niet, is 3 knaken duurder
Ook weer waar. Maar het haalt me een beetje uit het spelquote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Aan de andere kant, scheelt 'n hoop laadtijd.. weet nog wel dat ze iedere shop moesten laden.
Goed punt, goed punt. Zonder bon welteverstaan, neem aan dat je met bon alsnog moet lappen:Pquote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gratis verzendkosten, anders moet je 1,99 bijbetalen. Dus beter LE, tenzij je een softcover fijner vindt ofc.
Oh die heb ik ook besteld, zou vandaag binnen komen maar helaas..quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GTA V LE Strategy Guide mi mang.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Stefcke het volgende:
Ja kut daar had ik dus geen geld meer voor... gelijk alles opgemaakt aan tats, guns en vehicle modsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achteraf had ik spijt.
ze zijn fucking nice.
Dat is snel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)de/9200000015480651/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:07 schreef Tropanzia het volgende:
Wat is die Trevor trouwens een fucking baas.
1 x echt doodgelachen.Humor is echt geweldig idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Als t goed is kan je overal in, de grootste sowieso, zelf gedaan, en de privé vliegtuigen ook, ook zelf gedaan. De middelste heb ik niet geprobeerd.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En die wat kleineren kun je niet in dus?
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Mgolovic het volgende:
Ander vliegtuig zou ik ook goed vinden maar die 747's lijken de enige te zijn waar je in kunt. Heb een paar andere geprobeerd maar dat lukte niet, politie staat dan inmiddels achter je hielen dus ik probeer het alleen nog met die 747.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Ga die guide toch maar bestellen denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Hmm, zou je even moeten checken.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt. Zonder bon welteverstaan, neem aan dat je met bon alsnog moet lappen:P
Balen. Ten tijde van de release was die volgens mij uitverkocht. Wellicht restocken ze hem nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook besteld, zou vandaag binnen komen maar helaas..
Vanmiddag toch ff kunnen spelen voor 25 minuutjes...ben nu op 7% ofzo na ongeveer 4 uur spelen. Nog niet veel geld dus dus ook nog bijna niks kunnen kopen. Maar ff naar Ammu nation gegaan beetje gun upgraden en maar ff paar duizend dollar in burgershot shares gestoken...aandelen blijf ik echt vette toevoeging vindenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:11 schreef FritsFlits het volgende:
Zaterdag maar weer verder spelen
Hoeveel herrie je maakt, hoe meer geluid, hoe groter de cirkel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef GeorgeMichael het volgende:
Soms als je aan het rennen bent (zonder wanted-level) verschijnt er zo'n blauwe cirkel rondom je pijltje op de mini map.
Iemand een idee wat dat is?
Volgens mij hoeveel noise je maakt...quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef GeorgeMichael het volgende:
Soms als je aan het rennen bent (zonder wanted-level) verschijnt er zo'n blauwe cirkel rondom je pijltje op de mini map.
Iemand een idee wat dat is?
Nice. Goed om te wetenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoeveel herrie je maakt, hoe meer geluid, hoe groter de cirkel.
Je mist al gauw een berichtje omdat ze vaak verschijnen terwijl je op het spel moet letten. En met die cirkel heb ik nog niet eerder hoeven werken. Misschien dat dat in een bepaalde missie wordt uitgelegd?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoeveel herrie je maakt, hoe meer geluid, hoe groter de cirkel.
Ik vraag me soms wel eens af, leest niemand tegenwoordig nog instructies in game? Echt al deze dingen worden gezegd in de game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |