Ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef JesseW het volgende:
Zijn apps als Twitter & Facebook eigenlijk ook aangepast aan de nieuwe vormgeving?
Thnx. Hopelijk zit het dan goed na de update.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij ook.
Opnieuw begonnen en nu staat er ipv van 25 uur tenminste slechts 5 uurquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
Moet ik maar gewoon opnieuw beginnen als hij er zo verschrikkelijk lang over doet? Update staat nu al 2.5uur te downloaden :/
Tuurlijk stopt de download danquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als ik mijn telefoon nu uitzet, stopt de download dan? Of verneuk ik mn telefoon dan?
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als ik mijn telefoon nu uitzet, stopt de download dan? Of verneuk ik mn telefoon dan?
Is niet weg, maar je komt er wel achter hoe het zitquote:Op woensdag 18 september 2013 23:07 schreef Sunri5e het volgende:
Marimba weg? WTF? Wat is het alternatief?
Zijn ze wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neen. Maar misschien zullen ze dat wel.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef xatlad het volgende:
Lekker alles klaar kun je iOS 7 niet activeren pff...
Jezus apple had wel wat meer servers in kunnen zetten ze hebben toch genoeg knaken..
Slaat toch nergens op... Die stomme servers kunnen het niet aan elk jaar weer, maar Apple leert er niet van naja wacht nog maar even geduldig... pff lange nacht zo,,quote:
Zonde van hun geld om voor 1 nacht servers bij te boekenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef xatlad het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op... Die stomme servers kunnen het niet aan elk jaar weer, maar Apple leert er niet van naja wacht nog maar even geduldig... pff lange nacht zo,,
Huren wellicht?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde van hun geld om voor 1 nacht servers bij te boeken
Dan nog onnodig geld weggooien, die mensen die willen updaten, updaten toch welquote:
Bij mij niet.quote:
Ik denk dat ik morgen pas ga updaten iigquote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan nog onnodig geld weggooien, die mensen die willen updaten, updaten toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |