Mja dan blijft er niet veel meer over.. Italiaans zal dan ook wel wat lastig wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit al een paar daagjes te winkelen voor iets op diesel wat niet teveel kost in de MRB, maar dat valt niet mee als je geen franse schijtzooi wilt
Dar mag je vanaf volgend jaar ook vette wegenbelasting over betalen...quote:
Alfa of Fiat hoef ik ook niet; mij teveel horror verhalen over te vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mja dan blijft er niet veel meer over.. Italiaans zal dan ook wel wat lastig worden.
[..]
Dar mag je vanaf volgend jaar ook vette wegenbelasting over betalen...
Vertel eens?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor dat geld rijd je ook dikkere auto's.
Kun jij de hand leggen op het elektrische koelwaterpompje voor de nakoeling van een Cupra?quote:
Laat ik het zo zeggen: niet alles wat Fans is, is schijtzooi. Ik ben extreem positief verbaasd over mijn huidige BX. Bijna 6 ton op de teller en nog geen noemenswaardig onderhoud gepleegd/reparaties uitgevoerd. Alleen verse distributieriem, waterpomp, kleppen stellen, remmerij rondom, verse bandjes, versere veerbollen rondom, soms wat olie verversen (ding gebruikt niet eens veel olie maar lekt dat wel i.p.v. dat het verbrand wordt) en de vergrendeling van de achterbank repareren.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit al een paar daagjes te winkelen voor iets op diesel wat niet teveel kost in de MRB, maar dat valt niet mee als je geen franse schijtzooi wilt
je gaat toch niet suggereren dat ik, dé SD, me moet gaan verplaatsen in een BX heah?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: niet alles wat Fans is, is schijtzooi. Ik ben extreem positief verbaasd over mijn huidige BX. Bijna 6 ton op de teller en nog geen noemenswaardig onderhoud gepleegd/reparaties uitgevoerd. Alleen verse distributieriem, waterpomp, kleppen stellen, remmerij rondom, verse bandjes, versere veerbollen rondom, soms wat olie verversen (ding gebruikt niet eens veel olie maar lekt dat wel i.p.v. dat het verbrand wordt) en de vergrendeling van de achterbank repareren.
Ik moet alleen weer even kleppen stellen (bij de 1e keer stellen had ik negatieve klepspeling, zal dus wel een randje rommel op de klepzittingen gezeten hebben), de koelventilatoren repareren en iets aan de toeter doen, die doet het alleen als 'ie er zin in heeft
Ik heet geen Kees.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je gaat toch niet suggereren dat ik, dé SD, me moet gaan verplaatsen in een BX heah?
Mafkees
Ik heb zo'n gevoel dat ik beter mijn kansen op de motor kan nemenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heet geen Kees.
Verder: waarom niet ? Goedkoop, comfortabel, ruim en als je de juiste er uit weet te plukken (Russisch roulette, dat wel) ook nog betrouwbaar.
Ohja, ik heb ook nog de gaskabel vervangen. Die bleef hangen toen ik naar huis ging waardoor ik bijna met 100km/u in een file klapte. Dat heb ik weten te fixen en de lekke brandstofpomp (gat van de ashevel was uitgesleten, het elastiek dat ik gebruikte om de gaskabel terug te trekken als ik het gaspedaal losliet gaf de genadeklap) heeft en maat van me gefixt voor geen prijsje (letterlijk).
Alles krijg je kapot natuurlijk, en een Caddy is- en blijft een werkhok, dan zul ik ook naar een fatsoenlijke moeten zoeken, lijkt me logisch. Ik zit trouwens ook niet vast aan een VAG hok, maar ik wil wel iets degelijks.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef .Neovo. het volgende:
Ach, iedereen heeft z'n voorkeur. Ik zie ook wel caddy's voorbijkomen waarbij de deuren niet meer fatsoenlijk open en dichtgaan, sloten van verrot zijn, enz.
Nog voordat ik mijn rijbewijs had wilde ik een Golf of A3. Mijn vader niet. Die kocht me een Fiat. Eerst zag ik er tegenop, maar uiteindelijk deed het ding het beter dan ik had verwacht.
Nee helaas, ook kapot.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun jij de hand leggen op het elektrische koelwaterpompje voor de nakoeling van een Cupra?
Ding maakt herrie.
Bagger, dat kloteding is duurquote:
Klopt, want ik ga onder dwang van een .50 nog niet in een BX zittenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef 2cv het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik beter mijn kansen op de motor kan nemen`
[quote]
Iedereen die ik ken en verstand heeft van BX-en was stomverbaasd toen ik het vertelde van die gaskabel. Daarbij had ik het zelf ook kunnen vaststellen vóór ik bijna die file in reed: het gaspedaal trapte zwaar in en kwam moeilijk terug. En statistisch gezien is de kans dat iets vergelijkbaars jou overkomt vrijwel onmogelijk.
Ben je nou al eens een rondje mee wezen raggen in zo'n ding?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Promotion Truckracing Holland. Morgenvroeg gaat het dus ook weer richting Zolder, truckraceweekendVolgend nummer zal er wel geen PTH meer achter staan gok ik, dan staat er (minstens) een niet truckrace gerelateerd stuk van me in.
Auto rijden is duurquote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bagger, dat kloteding is duur
Naais, lijkt me vet om eens mee te makenquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:40 schreef Alexxxxx het volgende:
qua bijrijdersstoel heb ik ervaring met racetruck, dakar truck, dakar persjeep en dakar servicetruck, allemaal in actiezelf rijden nog niet
Klopt, maar sommige dingen zijn gewoon zwaar overpriced.quote:
I knowquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, maar sommige dingen zijn gewoon zwaar overpriced.
Op de sloop vind je geen Cupra's, en idd, dan is de staat altijd maar afwachten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
I know
Op de sloop ook weinig te vinden denk ik? En dan is de staat natuurlijk ook een groot vraagteken.
Een willekeurige benzine auto van 1500 kilo. Daar kun je een flinke sedan/coupé van rijden.quote:
maar dan is het verbruik ook niet mals en met lange afstanden kun je dan beter gaan dieselenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een willekeurige benzine auto van 1500 kilo. Daar kun je een flinke sedan/coupé van rijden.
En dat is goedkoper als een diesel als je 12 - 1300 km in de week rijdt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een willekeurige benzine auto van 1500 kilo. Daar kun je een flinke sedan/coupé van rijden.
Die heeft hem niet..quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef daNpy het volgende:
Mister-auto kun je ook nog eens proberen. Soms duur, soms goedkoop
Dankjewel liefjenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ennnn. beet!
Effe wachten op de prijsopgave
Niks meer van ze gehoord; niet te vroeg juichenquote:
Jah, mailtje bleef uit, dus maar gebeld, krijg ik een trien die me 2 keer in de wacht gooit, vervolgens het gesprek beïndgt met de mededeling dat ik er een zsm berichtje over krijg; een minuut later krijg ik een SMS, dat koelwaterpompjes VANAF 100¤ zijn, en VANAF 250¤ inclusief inbouwen; ding zit serieus recht voor je neus als je de kap open doetquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef Anne het volgende:
Nouja, je bent er in ieder geval mee bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist, je pakt je laptop en ga een beetje dom op Fok! zitten.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |