Dat is waar maar toen wist ik nog niet dat ik ook dit zou krijgen, het ergste is dat ik vooral veel moet gaan stampen omdat ik hier nog zo goed als bijna niks van weet.quote:
dan hup leren jijquote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar toen wist ik nog niet dat ik ook dit zou krijgen, het ergste is dat ik vooral veel moet gaan stampen omdat ik hier nog zo goed als bijna niks van weet.
Ben ik ook soort van mee bezig door netjes samenvattingen te schrijven van het boek dat ik voor dat vak hebquote:
quote:
hondaquote:
je bent er even op gaan zittenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:58 schreef DaMart het volgende:
Sommige problemen lossen zichzelf op. Mijn koffer ging niet dicht, maar ineens toch wel.
hopenlijk gaat het andersom niet misquote:Op donderdag 19 september 2013 12:58 schreef DaMart het volgende:
Sommige problemen lossen zichzelf op. Mijn koffer ging niet dicht, maar ineens toch wel.
Nee, de opgeblazen strandbal bleek lek te zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent er even op gaan zitten
Anders zou die dat wel bij aankomst zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de opgeblazen strandbal bleek lek te zijn.
Precies, maar je moet die dingen toch even testen natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders zou die dat wel bij aankomst zijn![]()
Daar weet ik wel andere manieren voorquote:Op donderdag 19 september 2013 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, maar je moet die dingen toch even testen natuurlijk.
Dat is ook altijd mijn hobbyquote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik mag weer even op de ns kotsen![]()
t valt nog mee hoor, maar tis al de vijfde keer deze maandquote:Op donderdag 19 september 2013 14:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook altijd mijn hobbymaar wat is er aan de hand?
Gaat al lekkerquote:Op donderdag 19 september 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t valt nog mee hoor, maar tis al de vijfde keer deze maand
Vandaag is er een trein stuk op mn traject en moet ik met de bus (waardoor ik voor de vijfde keer deze maand te laat op mn werk ga komen) en ik heb een grafhekel aan te laat komen
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Vandaag is er een trein stuk op mn traject en moet ik met de bus (waardoor ik voor de vijfde keer deze maand te laat op mn werk ga komen) en ik heb een grafhekel aan te laat komen
Het is ook sillyquote:Op donderdag 19 september 2013 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Eigenlijk kom ik ook maar tien minuten te laat hoormaar ik vind t gewoon stom
dat sowiesoquote:
En wat waren je andere 4 excuses ?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Zouden mensen daadwerkelijk aan het werk zijn?quote:
Ik ben bang van wel, heb even wat lekker samen gevat, nu bezig met een half oog naar tutorials aan het kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Zouden mensen daadwerkelijk aan het werk zijn?
En lukt het met leren?
Klinkt werkelijk fascinerend. Arme jijquote:Op donderdag 19 september 2013 16:09 schreef Trevland het volgende:
Ik ben bang van wel, heb even wat lekker samen gevat, nu bezig met een half oog naar tutorials aan het kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
Oke misschien is toch niet iedereen heel erg aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Scheelt als je een programma kent en gewoon voor opfrissen.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt werkelijk fascinerend. Arme jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
talk like a pirate dayquote:Op donderdag 19 september 2013 16:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke misschien is toch niet iedereen heel erg aan het werk
I knowquote:
Dat geloof ik jaquote:Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef Trevland het volgende:
Scheelt als je een programma kent en gewoon voor opfrissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem je de telefoon nu ook op met "Arrrrr!"?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hoe tof is het als iemand dan gewoon mee doenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef MPG het volgende:
![]()
Neem je de telefoon nu ook op met "Arrrrr!"?
Nee sorryquote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Neem je de telefoon nu ook op met "Arrrrr!"?
welkom terug in 2013quote:Op donderdag 19 september 2013 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn internet doet het weer
quote:
Nog 100 nogwat dagenquote:
dat valt me meequote:
Tegen bedoel je. Feestdagencrapquote:
dan heb ik vrij dus ga ik pittenquote:
Verstandig. Ik hoop dat ik achterlijk veel moet werken dan is het snel voorbijquote:Op donderdag 19 september 2013 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan heb ik vrij dus ga ik pitten
heb je al werkquote:Op donderdag 19 september 2013 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Verstandig. Ik hoop dat ik achterlijk veel moet werken dan is het snel voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |