wattan?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:28 schreef Trevland het volgende:
Ben bang dat het niet lang meer goed gaat met mijn pctje
das niet leuk.. Hoop dat ie t nog evenvolhoudt dan!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begint steeds meer problemen te vertonen
Ik had gehoopt op nog heel veel langer, heb wel een laptop maar die is eigenlijk voor schoolquote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das niet leuk.. Hoop dat ie t nog evenvolhoudt dan!
het is sowieso niet ideaal. Met n laptop is je houding niet goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op nog heel veel langer, heb wel een laptop maar die is eigenlijk voor school
Pa en ik hadden vanmiddag ieder een pizzaatje gehaald bij Dominoes (ja haters kom er maar in). Slechts 3 euro per stuk. Prima te doen voor lunch. Als avond maal zou ie te klein zijn geweest....quote:
Heb hem meestal op tafel of zo staan, maar wil liever mijn pc gebruiken om een beetje te gamen of zo en heb nu geen geld voor een nieuwequote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is sowieso niet ideaal. Met n laptop is je houding niet goed.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pa en ik hadden vanmiddag ieder een pizzaatje gehaald bij Dominoes (ja haters kom er maar in). Slechts 3 euro per stuk. Prima te doen voor lunch. Als avond maal zou ie te klein zijn geweest....
Dat mocht ik niet verraden van hemquote:
Ik hoor iemand mij roepenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pa en ik hadden vanmiddag ieder een pizzaatje gehaald bij Dominoes (ja haters kom er maar in). Slechts 3 euro per stuk. Prima te doen voor lunch. Als avond maal zou ie te klein zijn geweest....
Jep. en kinderen die vragen worden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dan nog is het niet goed, bij een laptop is t scherm te laag en je zou er een los toetsenbord bij moeten doen om ook je armen in de goede houding te hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb hem meestal op tafel of zo staan, maar wil liever mijn pc gebruiken om een beetje te gamen of zo en heb nu geen geld voor een nieuwe
if youve got a problem, if no one else can help, and if you can find him, maybe you can hire KGquote:Op woensdag 18 september 2013 21:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb een probleem, dus ff serieus graag.
Dat zeker, ik weet ook zo niet wat er mis is en dat is het ergstequote:Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog is het niet goed, bij een laptop is t scherm te laag en je zou er een los toetsenbord bij moeten doen om ook je armen in de goede houding te hebben.
Balen wel zeg!
sorry, kann ik niet ruiken. geen Idee waar die uithangt. stuur hem een berichtjequote:Op woensdag 18 september 2013 21:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb een probleem, dus ff serieus graag.
Die kan me daarmee ook niet helpen hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
if youve got a problem, if no one else can help, and if you can find him, maybe you can hire KG
deel het hier, misschien kunnen wij helpenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die kan me daarmee ook niet helpen hoor.
Moet toch alles alleen doen zoals altijd
Dan heb je toch wel ballenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:55 schreef crv het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)it_gevangenis__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |