Ja, weet je, rationeel gezien is het ook heel makkelijk om te zeggen "ik zou me niet rot moeten voelen, want ik heb bijvoorbeeld de leukste dochter ter wereld!" of om tegen jezelf te zeggen dat het helemaal geen falen is om pijnstilling nodig te hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:24 schreef Olf het volgende:
Bedankt nog allemaal voor jullie reacties. Vanochtend baalde ik er echt van, het is echt vooral als ik weer met bevalverhalen wordt geconfronteerd ofzo. Doet me goed jullie reacties te lezen. Ook 'fijn' voor mij dat meerderen met geen absurde bevallingen er toch lang mee bezig zijn geweest. Ik ben er gewoon van geschrokken wat 24 uur bizarre pijn mentaal met je doet, pfoeh! Maar halloooo ik heb wel de leukste dochter ooit op de wereld gezet, dat is dan weer buitengewoon knap van me natuurlijk.![]()
Volgens mij zei Enfer iets over faalgevoel door pijnstilling. Dat had ik ook echt! Ik wilde het zooo graag 'natuurlijk' doen en op oerkracht en natuurlijke pijnstilling bladiebla, en toen ik uiteindelijk mezelf al een eeuwigheid aan het onderkotsen was, al 5 uur lang op 4 cm zat en echt gek werd, wilde ik nog steeds niet toegeven omdat dat slecht voor de baby zou zijn. Volgende keer moet ik het echt eerder accepteren. Nu kreeg ik bij 9 cm mn pompje, en daarna heb ik twee prima uren knetterstoned liggen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Cocotrimonium op 18-09-2013 18:53:02 ]
Haha, die boosheid altijdquote:Op woensdag 18 september 2013 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whoa! We hadden Noor net op haar zij gelegd meteen opgerolde deken tegen haar rug en ze deed net twee verwoede pogingen om op haar buik te draaien. Lukte niet. Rood hoofd en nijdig huilen jonge
.
Ik sta achter die boom aan haar broek te trekken zodat ze niet naar voren dondert. En ervoor staat iemand klaar om haar eventueel op te vangen, mocht ze toch omlaag donderenquote:
Hier zijn sjaals idd ook een groot succes, en een kussen met schapenwollook, lijkt op poes denk ik...quote:Op woensdag 18 september 2013 19:01 schreef Spirit82 het volgende:
Wat gaaf Coco, die foto's. En gefeliciteerd nog
Als iemand nog interessant babyspeelgoed zoekt, raad ik een kussen met franjes aan. Is ligt er al een half uur heftig in te graaien en tegen te kraaien. Heb er geen kind aanSowieso alle kindjes die hier komen zijn geobsedeerd door dat ding. Geniaal, echt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Cool, is dat J.'s berenmuts? Schattig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en ook stoer)
Hou vol! J. Sliep ingebakerd, in een puckababy lag ie te los en was ie veel wakker. Met 5 maand rustig geprobeerd overdag in slaapzak te slapen, en zo steeds uitgebreid. Drie weken later sliep ie prima in slaapzak. Wat hier hielp was knuffeltje in de hand/ onder de arm geven, hield m rustigerquote:Op woensdag 18 september 2013 21:53 schreef -mandy- het volgende:
Zielig dat tandjesleed.
De armgaten zijn intussen alweer half dicht. Had bij wijze van test, na de laatste post zijn armen al slapende eruit gehaald. Dat ging 10 minuten goed, hij werd wakker en wilde niet weer slapen. Nu armen weer binnenboort en armgaten half open. Hij moet er nu meer moeite voor doen.
Hoe hij ooit zonder moet gaan slapen?
Disclaimer: zoon is nu wel verslaafd aan z'n schapie.... Misschien knuffels afwisselen dusquote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef -mandy- het volgende:
Ga ik zeker doen! Tnx! Altijd het proberen waard idd!
Overdag slaapt ie 1x in een slaapzak en 1 keer in de puckababy, derde slaapje hangt er van af hoe moe hij is. In een slaapzak slaapt ie heel moeilijk of niet in.
Mijne wel!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef danic het volgende:
Dat betwijfel ik![]()
Op een dinsdagavond?
Jep! Als dat toch zou kunnen hèquote:
As, ze is bijna 4 maandenquote:Op donderdag 19 september 2013 06:10 schreef As1981 het volgende:
Hoe oud is ze nu? Want Kyan slaapt ook al een lange tijd door. Die krijgt volgens mij (gek hoe snel je dat vergeet) vanaf een maand of 4 een fles om 19.00 uur en dan slaapt hij tot 06.00 - 07.00 uur de volgende dag. Soms word hij wakker en heeft hij honger, maar vaak genoeg kan hij ook nog prima eerst spelen en krijgt hij een fles zonder dat hij aangeeft honger te hebben (tot hij de fles ziet, dan gaat hij toch een partij te keer alsof we hem nooit eten geven)
En als je naar het KDV moet inderdaad wakker maken en flesje geven. Geniet er van zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik geloof dat je eigenlijk al genoeg tips hebt gekregen
Fieder volgens mij is dat achteruit tijgeren heel normaal en een goede stap naar het vooruit tijgeren!
En F vind grofgepureerde banaan wel tof want dan pakt hij het ook een beetje van de lepel! Maar dat is heel glibberig, en wortel blijft echt heel stukjesachtig.
Omdat we een houten koude vloer hebben met veel kattenhaar erop (echt niet tegenop te zuigen(jaja Mango, kom er maar in!) ligt F toch meestal op het boxkleed op de grond. Nu gooit hij sinds gisteren zijn speelgoed weg, werd dus boos en ging rupsen maar het kleed deed mee. Toen hebben we hem toch direct op de vloer gelegd en hij verplaatste zomaar 1,5 meter! Vraag niet hoe (lang het duurde), maar dat gaan we dus vaker doen.
En ik ga vandaag weer bij een mooie fiets kijkenGisteren ben ik niet geslaagd (hij fietste wel heel lekker maar man man, wat was ie lelijk!).
Gezellig! En ken het gevoelquote:Op donderdag 19 september 2013 09:06 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom me heel perongeluk weer melden hier. Sennspook is vandaag een maand oud en ik denk misschien dat ik ietsjes meer tijd heb om af en toe bij te lezen te posten en misschien zelfs wel om te reageren op mensen![]()
Welkom en herkenbaar!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:06 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kom me heel perongeluk weer melden hier. Sennspook is vandaag een maand oud en ik denk misschien dat ik ietsjes meer tijd heb om af en toe bij te lezen te posten en misschien zelfs wel om te reageren op mensen![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:04 schreef Mineola het volgende:
Maar hey, ik ben een geitenwollensok
+1quote:Op donderdag 19 september 2013 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van mij hoeft sowieso limonade, in welke vorm dan ook, niet zo. Op het kdv geven ze het ook aan de kindjes, maar ik heb al gezegd dat mijn wurm tzt water mag, of slappe thee.
Heb jij wel eens geprobeerd iets weg te krijgen dat plakt? Volgens mij gaat het dan niet makkelijker..quote:Op donderdag 19 september 2013 10:04 schreef -mandy- het volgende:
Liga mogen ze vanaf 4 maanden, en dan blijft het beter plakken in de mond en eten ze het beter op. Als je in het blender gooit samen met de rest en verkruimeld vind je er niets van terug.
Hebben de mama's van 4 maanden-baby's al eens diksap geprobeerd en hoe beviel dat?
+1.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van mij hoeft sowieso limonade, in welke vorm dan ook, niet zo. Op het kdv geven ze het ook aan de kindjes, maar ik heb al gezegd dat mijn wurm tzt water mag, of slappe thee.
Maar fruit is uit zichzelf al behoorlijk zoet al toch? Of ga jij meteen voor de citroenenquote:Op donderdag 19 september 2013 10:16 schreef -mandy- het volgende:
Heb eens een klein beetje geproefd, liga maakt het iets zoeter. Er zit verder weinig smaak aan. Plakken bedoel ik meer in de zin van, dat ze het dan minder snel teruggeven of uitspugen (reden die ik heb gehoord), ze krijgen het nog vlot genoeg weg hoor. Spul is nog steeds vloeibaar.
En nu ga ik weer verder met was opvouwen.
*boks*quote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef L-E het volgende:
Ik ben ook een sok trouwens. Big time!
Oja, dat is ook handig inderdaad! Ik vroeg het me af of het 'bij elkaar' hoorde of dat het ook gewoon zo los kanquote:Op donderdag 19 september 2013 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Belle, hoofdding zit er hier ook nog in. Dan zwiebert het wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit zet ik in een spoiler voor het geval hij het ooit gaat googlen
Maxi Cosi: ik heb dat hoofdsteunding er ook uitgehaald en hij heeft er gister gewoon in geslapen, wat gaat er bij jullie mis dan?
Olf, er zit ook een billenkussen in, dat kun je er uitwurmen.
Mandy als dat goed voelt voor jou zou ik het gewoon doen hoor, ik geloof dat ik er wat anders in sta. Vind mezelf geen sok eigenlijkmaar ik vind nu ook nog: wat niet nodig is hoeft nog niet. Dus als ik de banaan een beetje prak en hij vindt dat helemaal het einde, dan blijf ik nog even van de liga's af. Ik vind het ook fijn als hij pure dingen eet, dus niet met een ingrediëntenlijst van heb ik jou daar.
Maar ik heb hem dus wel liters Infacol gegeven. Zo heeft iedereen weer een andere grens.
De paprikachips is hier ook de boosdoener aan E621quote:Op donderdag 19 september 2013 10:22 schreef Olf het volgende:
Mandy, hij heeft zn hapjes ook echt nog niet nodig qua voedingsstoffen he. Dus als hij het niet wegkrijgt, is dat absoluut geen ramp.
Hier een halve sok! Wel borstvoeding en vegetariër en verantwoord speelgoed en natuur en bladiebla, maar zelf kom ik wel aan mijn e-nummerspaprikaribbelchips!
Die ring had ik wel en dat zat dan aan een soort inlegmatje vast, maar er zat geen verdikking of kussenachtig iets in. Maar onze is retro, dus misschien is dat het verschil.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:35 schreef Suikertante het volgende:
[ afbeelding ]
En de rechterhelft kun je er dus uitfriemelen geloof ik.
quote:
Misschienquote:Op donderdag 19 september 2013 10:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar met jouw reusje moest dat vast al met 3 maanden, Fieder?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Luc drinkt dus geen water en/of thee... dus ik had weinig keus.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:30 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben niet echt antidiksap hoor, maar minimaal het hele eerste jaar hoeft hij van mij eigenlijk niets anders dan water (tenzij hij dan weigert te drinken) en poedermelk.
+1quote:Op donderdag 19 september 2013 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh bij ons zag het er anders uit! Echt een klein vierkantig kussentje. Maar wij hebben de Pebble.
Met uitzondering van die liga dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:51 schreef bellelena het volgende:
[..]
+1
Verder ben ik het wel eens met wat jullie schrijven, ik wil eerst ook zoveel mogelijk de smaken puur laten proeven. (Geraffineerde) suiker(s), maar ook kunstmatige en/of overbodige toevoegingen, willen we zolang mogelijk buiten de voeding houden. Zelf eten we trouwens ook zo. We drinken zelf eigenlijk ook alleen maar thee en water (en mijn lief soms koffie).
Peer en wortel waren favoriet. En zijn dat eigenlijk nog steedsquote:Op donderdag 19 september 2013 11:59 schreef Suikertante het volgende:
Wat was jullie lievelingsbeginhapje?
Ik doe een groot stuk in de babycook en daar dan de groente bij. Soms heb ik te veel, en dat gaat dan in de koelkast. In een bakje. Voor de volgende dag. Pas was zo'n bakje net te weinig, toen heb ik het aangevuld met zo'n 4 maanden potje. Die hadden we nog staan.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef Suikertante het volgende:
Check, check, check (oja zoete aardappel!), check (peer!) en check.
Maar zoals een zoete aardappel. Die kook je dan, dan pureer je hem, dan heb je veel teveel, vries je het dan in? Mag het een dag in de koelkast? Doe je het in een ijsblokjesvorm?
(zelfde geldt voor de andere opties)
Dat zijn toevallig de twee dingen die F al geprobeerd heeft! Banaan was meteen IK WIL ALLE BANANEN NUUUUUquote:Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef -mandy- het volgende:
wortel is hier grote favoriet, en op p2 banaan
Ik maak altijd een heleboel, dat doe ik in oude olvaritpotjes in de vriezer. Dan heb ik precies de goede hoeveelheid. Maar bij aardappel moet na ontdooien wel n hoop water om t weer smeuig te krijgen (of ik doe iets verkeerdquote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef Suikertante het volgende:
Check, check, check (oja zoete aardappel!), check (peer!) en check.
Maar zoals een zoete aardappel. Die kook je dan, dan pureer je hem, dan heb je veel teveel, vries je het dan in? Mag het een dag in de koelkast? Doe je het in een ijsblokjesvorm?
(zelfde geldt voor de andere opties)
hihi, leuk is dat hé! Dat heb ik als er worteltjes op het menu staan. Dan komt er gemopper dat het niet snel genoeg in zijn mond zit. Vanmiddag wordt het weer banaan en voor morgen peer (1ste keer). Watermeloen werd hier ook wel goed gesmaakt overigens.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat zijn toevallig de twee dingen die F al geprobeerd heeft! Banaan was meteen IK WIL ALLE BANANEN NUUUUU![]()
![]()
en bij wortel keek hij heel vies maar hij wilde wel telkens nog een hapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's miiiiine![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:18 schreef Suikertante het volgende:
Oja!![]()
En je hebt twee streepjes geplast en doet een Kyara?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's miiiiine![]()
Maar fancyschmancy heur!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dat pureren doet de cook dus ook voor je? Is het veel afwaswerk?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:25 schreef kaatjejannie het volgende:
Fruit wordt ook gestoomd idd. 5 minuutjes, dus net om het wat zachter te maken. Je kan het helemaal glad pureren of grof. Luuk eet rond 17 uur zijn groente grof gepureerd, en dan als wij aan tafel zitten om 18 uur eet hij wat groente en een aardappel gekookt. Zo zelf. Hij trekt het anders niet tot 18.00 uur. Na het eten krijgt hij volle yoghurt met fruit er doorheen.
Het fruit doe je in een stoommandje, dan stoom je het. Je giet het vocht eruit, haalt het fruit uit het stoommandje en dan doe je het in de kom. Daarin wordt het gepureerd. De afwas is het mandje, en de kom. Daar zitten ook de messen in. Ik vind het een makkelijk apparaat, maar niet onmisbaar. Bij Sofie deden we meer potjes, maar nu eten we zelf ook kindvriendelijker. Dus maken we ook meer zelf.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:25 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat pureren doet de cook dus ook voor je? Is het veel afwaswerk?
Hij is echt mooi, gaaf en tof!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:25 schreef Suikertante het volgende:
Nou vooruit, kom maar langs
En ja heel fijn, het is ook allemaal goed te verstellen. Het stuur gaat nog ietsje omhoog en dan is ie perfect
Ik gebruikte liga soms in kiwi of peer wat te waterig was, dat was haar favo combi en de liga maakte het net wat meer lepelaar. Verder nooit gebruikt in eten :-)quote:Op donderdag 19 september 2013 12:29 schreef Zolena het volgende:
Jee suiker een megafiets.
En diksap gooi ik hier door de yoghurt, maar hij lust het ook zonder. Alleen hij gaat zo enthousiast flapperen van yoghurt met diksapdus hij weet me eigenlijk al heel goed te manipuleren.
Voor de rest lust ie gewoon water. En hij krijgt ook diksap op het kdv.
En liga's heb ik ook niet zoveel mee. Kreeg er laatst 1 als verjaardagstraktatie van een andere baby mee. Die geven ze bij het kdv uit principe niet. Hij ligt nog steeds op het aanrecht. Mini begrijpt net dat als ie gaat knagen op een soepstengel dat dat lekker is. Liga is veuls te groot. En verkruimelen in het eten vind ik ook een beetje onzin. Ik wil wel dat ie eet wat de pot schaft straks.
Met warm eten ben ik net aan het proberen het minder te pureren. Hij heeft het er vreselijk moeilijk mee. Maakt hem niet uit wat er in zit of hoe het smaakt, maar owee als er een ministukje broccoli (! keizacht gekookt) in zit wat ie eventueel kan kauwen. Pff, nou ja ik wissel de doodgepureerde hapjes wel af met af en toe wat stukjes.
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:43 schreef Fieder het volgende:
Wow suiker! Had de vorige eigenaar daar 3 kids op?![]()
Mooi kleurtje voor F ook
quote:
Ze hadden vier kinderenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:47 schreef Zolena het volgende:
Plek voor 3 kinderen suikerdas mega. Maar superhandige fiets lijkt me inderdaad.
Sam, waterige peer meng ik met banaan.
Deze fiets is ook wel wat zwaar hoor, vergeken met mijn normale. Maar bij die Cortina (Roots heet de moederfiets) leek het zwaartepunt hoger te liggen, daardoor voelt deze wat stabieler (vooral als ik er niet op zit maar ernaast sta en dat vind ik wel een cruciaal moment als ik F straks in dat stoeltje moet hijsen)quote:Op donderdag 19 september 2013 12:49 schreef Mineola het volgende:
Ik heb dus een Cortina Suiker, ik vind het (vergeleken met mn vorige fiets met name) idd wel een gevaarte ja. Ik moest vooral wennen aan het gewicht van die drager en de krat voorop.
Oh, ik heb dus een gewone trouwens, geen moedervariant. Geen idee of die er is van Cortina.
De 'granen'pap wel, die geef ik omdat ie nog te weinig brood eet voor de vezels. Maar das wel pas vanaf 8 maanden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Suikertante het volgende:
Pap heeft verder toch geen toegevoegde waarde? Behalve als ze niet doorslapen of veel teveel willen eten?
Ik hou er bijna over op hoor
E. heeft nooit pap gegeten. En ze doet 't nog steeds hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Suikertante het volgende:
Pap heeft verder toch geen toegevoegde waarde? Behalve als ze niet doorslapen of veel teveel willen eten?
Als vervanging van melk en brood wel. Maar dan niet de rijstebloem.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Suikertante het volgende:
Is dat niet valsspelen?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
LE, gewoon op 100 posts per pagina zetten, dan heb je maar 3 pagina's.
Ook hier ligt Opperdepop al klaar (via hier bemachtigd maar van wie weet ik niet meerquote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef L-E het volgende:
Nog even over bijvoeden: hoewel ik er echt naar uitkijk moet ik me nog wel een maand of 2 ofzo inhouden. Door zijn vroeggeboorte zijn L. zijn darmen al eerder dan de bedoeling was belast, ik kan niet met goed fatsoen daar nu al andere dingen dan moedermelk in stoppen. Het liefst wacht ik tot hij zelf kan zitten, dat lijkt me handig. Maar dat is geen must. Hoe dan ook, Opperdepop ligt al klaar hier
Ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef Olf het volgende:
Wat bizar trouwens dat er ook bij a terme babies er gewoon een maand verschil in 'draagtijd' kan zittenHad ik me niet echt gerealiseerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag dronk ie 300ml. (En ik kolfde met veel moeite 260ml.)
Jup. En de eerste drie maanden ook braaf vit.K gegeven.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef Gulara het volgende:
Even een vraagje over iets wat me opviel in het bv topic:
Geven jullie vitamine D aan jullie baby's? En waarom moest dat ook alweer?
Nee, je hebt gelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij was K voor bloedstolling en D voor botopbouw. Of andersom.
Ik doe het bewust niet in de zomer (en in de winter onbewust nietquote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef Gulara het volgende:
Maar geef je D. als de 'r' in de maand is. Er staat mij iets van bij dat het in de zomer niet hoefde of zo?
Stiekem moet ik hier een beetje om lachen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Wij waren met de Breastflow zeker 20-30 minuten aan het worstelen, dus voor ons is het nu echt heel vlot.
Mn kind moet echt niets wat op borsten lijkt, lijkt het.
Jaloers!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Olf het volgende:
.
En ja ik wil 9 graden. of 12. Kom op Gulara, eerlijk delen.
Ik ga zo een roodharig jongetje ontmoeten!
Ik wel een beetje denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik geloof niet dat ik 'bang' hoef te zijn dat ze lepsies is nee.
En veel plezier Olf en Suiker!
Ohhhh ja zo'n venijnige tepelgreep aaaaauw.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik wel een beetje denk ik.
Gisteren was ik met haar gaan douchen en ik kleedde haar aan. Toen kneep ze me ineens in mijn tepel
Oh? welk topic?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:53 schreef Omentielvo het volgende:
FR, ik las net in het andere topic iets spannend
duurt nog wel even hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:53 schreef Omentielvo het volgende:
FR, ik las net in het andere topic iets spannend
Nee, maar E. eet gewoon met de pot mee. Ik maak niks meer apart voor haar dus het boek ligt werkeloos in mijn keukenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:16 schreef Omentielvo het volgende:
Tante Soesa, ken jij alle gerechten dan? Want Opperdepop is toch voor kinderen t/m vier jaar. En sommige van die recepten lijken me zelfs nog lekker als je kind vijf jaar is
XM 10-15 minuten vind ik normaal hoor. Riley doet niks anders. Of zij is niet helemaal normaal, dat kan ook naturlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |