Ja, weet je, rationeel gezien is het ook heel makkelijk om te zeggen "ik zou me niet rot moeten voelen, want ik heb bijvoorbeeld de leukste dochter ter wereld!" of om tegen jezelf te zeggen dat het helemaal geen falen is om pijnstilling nodig te hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:24 schreef Olf het volgende:
Bedankt nog allemaal voor jullie reacties. Vanochtend baalde ik er echt van, het is echt vooral als ik weer met bevalverhalen wordt geconfronteerd ofzo. Doet me goed jullie reacties te lezen. Ook 'fijn' voor mij dat meerderen met geen absurde bevallingen er toch lang mee bezig zijn geweest. Ik ben er gewoon van geschrokken wat 24 uur bizarre pijn mentaal met je doet, pfoeh! Maar halloooo ik heb wel de leukste dochter ooit op de wereld gezet, dat is dan weer buitengewoon knap van me natuurlijk.![]()
Volgens mij zei Enfer iets over faalgevoel door pijnstilling. Dat had ik ook echt! Ik wilde het zooo graag 'natuurlijk' doen en op oerkracht en natuurlijke pijnstilling bladiebla, en toen ik uiteindelijk mezelf al een eeuwigheid aan het onderkotsen was, al 5 uur lang op 4 cm zat en echt gek werd, wilde ik nog steeds niet toegeven omdat dat slecht voor de baby zou zijn. Volgende keer moet ik het echt eerder accepteren. Nu kreeg ik bij 9 cm mn pompje, en daarna heb ik twee prima uren knetterstoned liggen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Cocotrimonium op 18-09-2013 18:53:02 ]
Haha, die boosheid altijdquote:Op woensdag 18 september 2013 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Whoa! We hadden Noor net op haar zij gelegd meteen opgerolde deken tegen haar rug en ze deed net twee verwoede pogingen om op haar buik te draaien. Lukte niet. Rood hoofd en nijdig huilen jonge
.
Ik sta achter die boom aan haar broek te trekken zodat ze niet naar voren dondert. En ervoor staat iemand klaar om haar eventueel op te vangen, mocht ze toch omlaag donderenquote:
Hier zijn sjaals idd ook een groot succes, en een kussen met schapenwollook, lijkt op poes denk ik...quote:Op woensdag 18 september 2013 19:01 schreef Spirit82 het volgende:
Wat gaaf Coco, die foto's. En gefeliciteerd nog
Als iemand nog interessant babyspeelgoed zoekt, raad ik een kussen met franjes aan. Is ligt er al een half uur heftig in te graaien en tegen te kraaien. Heb er geen kind aanSowieso alle kindjes die hier komen zijn geobsedeerd door dat ding. Geniaal, echt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Cool, is dat J.'s berenmuts? Schattig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en ook stoer)
Hou vol! J. Sliep ingebakerd, in een puckababy lag ie te los en was ie veel wakker. Met 5 maand rustig geprobeerd overdag in slaapzak te slapen, en zo steeds uitgebreid. Drie weken later sliep ie prima in slaapzak. Wat hier hielp was knuffeltje in de hand/ onder de arm geven, hield m rustigerquote:Op woensdag 18 september 2013 21:53 schreef -mandy- het volgende:
Zielig dat tandjesleed.
De armgaten zijn intussen alweer half dicht. Had bij wijze van test, na de laatste post zijn armen al slapende eruit gehaald. Dat ging 10 minuten goed, hij werd wakker en wilde niet weer slapen. Nu armen weer binnenboort en armgaten half open. Hij moet er nu meer moeite voor doen.
Hoe hij ooit zonder moet gaan slapen?
Disclaimer: zoon is nu wel verslaafd aan z'n schapie.... Misschien knuffels afwisselen dusquote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef -mandy- het volgende:
Ga ik zeker doen! Tnx! Altijd het proberen waard idd!
Overdag slaapt ie 1x in een slaapzak en 1 keer in de puckababy, derde slaapje hangt er van af hoe moe hij is. In een slaapzak slaapt ie heel moeilijk of niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |