quote:Op woensdag 18 september 2013 21:48 schreef emokid het volgende:
Topic met potentie. Helaas werkt Social Club niet bij mij..
Ik zou bij god niet eens weten waar ik in moet loggen op de socialclub in GTA.....quote:Op woensdag 18 september 2013 21:48 schreef emokid het volgende:
Topic met potentie. Helaas werkt Social Club niet bij mij..
Ja werkt prima.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:16 schreef Kn0x het volgende:
Lukt het jullie om die ifruit-app te gebruiken?
SA-trauma's?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:42 schreef -CRASH- het volgende:
Plaats hier je mooiste, hilarische, beste Snapmatic momenten in GTA V
[ afbeelding ]
Mijn bijdrage
Ook is het misschien een goed idee om hier je link
naar je Snapmatic album te plaatsen.
je bedoelt natuurlijk, look you motherfucking mommy i just ''found'' me a motherfucking tankquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:18 schreef -CRASH- het volgende:
Look mommy... i just "found" me a tank![]()
[ afbeelding ]
Zo praat ie niet tegen z'n moeder....quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
je bedoelt natuurlijk, look you motherfucking mommy i just ''found'' me a motherfucking tank
ik weet het zo net nog nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zo praat ie niet tegen z'n moeder....
Daar kom je nog wel achter...quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet het zo net nog niet
maar je kon wel eens gelijk hebben
Heb je geprobeerd hem op Max Payne te laten lijken?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:06 schreef Grazzle het volgende:
Sexy mothafuckas
[ afbeelding ]
Kan niet missen natuurlijk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Ik vind dat je voor een gameblad moet gaan werken wbt plaatjes bij reviews. ^^quote:Op zondag 29 september 2013 20:09 schreef Grazzle het volgende:
Oké. Ik vind foto's maken in GTA echt super leuk. Het is echt een andere manier van die wereld beleven, echt een aanrader! Ik heb 4 foto's bewerkt in photoshop, de rest komt van socialclub af. Benieuwd wat jullie ervan vinden.
ah kak had ik haar ook kunnen laten verkrachtenquote:
Als zou ze geen slipje meer aanhebben... dan nog...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ah kak had ik haar ook kunnen laten verkrachtenIk heb haar gered en fotos van de piemels van die oude mannen gemaakt (zie mijn eerste post in topic) had ik beter dus kunnen wachten.
Had ze nog een slipje aan? Hmm..
Niet het juiste topic (hoort denk ik hier: GAM / [GTA V SC] #157: Fixes, bugs en wachten ), maar goed:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie het voormekaar krijgen te spelen.. :/
gister avond ook weer geprobeerd, online werkte niet, solo sessie hield ie 'hard laggend en schokkend' vol tot ik de race in het begin gewonnen had en toen liep ie helemaal vast.
Was reactie op bovenstaande daar het screenshots betrof van online.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet het juiste topic (hoort denk ik hier: GAM / [GTA V SC] #157: Fixes, bugs en wachten ), maar goed:
Singleplayer zou nergens van afhankelijk mogen zijn. Trek je netwerkkabel eruit en je weet t zeker.
Xbox versie? Toevallig beide discs geinstalleerd?
klopt, maar dit is t foto topicquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Was reactie op bovenstaande daar het screenshots betrof van online.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |