quote:Op woensdag 18 september 2013 17:16 schreef L-E het volgende:
Vlindur, welke maat is dat dpam jumpsuitje? (Of kijk ik er overheen?)
Ja, daar kijk ik dus overheenSorry!
kom dan bij mijn eigen spul uitquote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn advertenties:
https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html
Oh haha das niet handig! ik kijk er ff naarquote:Op woensdag 18 september 2013 21:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kom dan bij mijn eigen spul uit
Klopt, ook die van kd inderdaadquote:
Ze zijn beiden van O. geweest en ik heb geloof ik nog nooit zo hard gerammeld als toen ik langs deze foto's scroldequote:Op woensdag 18 september 2013 23:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klopt, ook die van kd inderdaad
Met heel veel liefde gedragen, maar ze passen nu echt niet meer
Alleen de A@pies van Mrien passen nog, maar dat zijn niet die awesome laarzen
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ze zijn beiden van O. geweest en ik heb geloof ik nog nooit zo hard gerammeld als toen ik langs deze foto's scrolde![]()
Ik zou ze bijna terug kopen voor het geval dat
Ja! Korte mouw en winterjas!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:00 schreef laziness het volgende:
Is er interesse in rompers korte mouw en mouwloos 98-104 en een winterjas maat 92/98?
Dan maak ik even een foto.
Dat speelkleedquote:Op woensdag 18 september 2013 17:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik hou grote opruiming. Ik ben er helemaal klaar mee ineens en alles moet gewoon weg.
Vraagprijzen zijn hier ruim onderhandelbaar.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/9298733.html
Mail of pm maar.
Heb nog veel meer spul. Alles tot Jelte z'n leeftijd (1 jaar en 10 maanden) gaat gewoon de deur uit. Dus zoek je iets? Vraag maar. Wellicht heb ik het.
Grootquote:Op donderdag 19 september 2013 18:42 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dat speelkleed. Hoe groot is 'ie?
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:06 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 euro per paar. Krijg ik vast wel door een brievenbus. Exl verzenden.
Morretje heeft 1e keus
Die heb ik ook laatst overgenomen van Cathmar hier! Hij is denk ik 120x120, in ieder geval echt lekker groot om op te spelen!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:42 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dat speelkleed. Hoe groot is 'ie?
Is dit niet al XL?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]Te klein voor mijn enorme grootpoot
![]()
Dus als iemand nog aapies in enorm grote maat heeft liggen...
Ik weet zeker dat ze beiden een L zijn. O was een grootpoot ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:20 schreef Morretje het volgende:
Volgens Vlindur zijn ze 13 cm, dat komt overeen met maat M (12,5), dan is er nog L (14) en XL (15)..
Ik dacht ook dat het L was, maar als ik netjes meet zijn ze echt 13 centimeter. Volgens de site is dat M. Zouden ze de maten daar onlangs hebben veranderd?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze beiden een L zijn. O was een grootpoot ook.
Maar ik zie op hun site dat ze nu zelfs XXL hebben, dat is nieuw.
Ik zou een nieuwe aanschaf overwegen. Ze zijn zo fijn en blijven dus al 3 rondes heel.
Ben voor nu voorzien al? Want deze mag je zo tegen verzendkosten hebben. Ze zijn 14cm.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:34 schreef Morretje het volgende:
nou ja, maakt voor mij niet uit. Tobias z'n voeten zijn nu 13 cm, ik zou ze voor de winter willen.
Die ligt hier in maat 74quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:52 schreef Vlindur het volgende:
In zeer goede staat BFC jongenswinterjas maat 80 te koop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand een maat 86 te koop, want de maat 92 is Jelte nog te groot
Hij is fijn he!quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die ligt hier in maat 74
Helaas heb ik geen maat 86 winterjas liggen.
Ikke! Heb ge-pm-edquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Mineola het volgende:
Iemand interesse in:
Aapies Classic Black maat M (gebruikt maar zeer goede staat)
[ afbeelding ]
8,50 euro ex verzenden
Was even te lui om foto's te makenKunnen allebei door de brievenbus.
PM/DM bij interesse
Nee, nog niet voorzin. Ik wil ze welquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Ben voor nu voorzien al? Want deze mag je zo tegen verzendkosten hebben. Ze zijn 14cm.
[ link | afbeelding ]
Ik wil LE liever ook niet in de buurt, maarjaquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:45 schreef As1981 het volgende:
Ik wil LE, maar niet in die buurt. Alhoewel mijn schoonouders in amsterdam wonen maar ik neem aan dat je hem snel wilt.
FR de tui is binnen![]()
[ afbeelding ]
oeps. maar aangepastquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil LE liever ook niet in de buurt, maarja![]()
Wat een lekkere pluizebol heb je As
Mocht je nog iets zoeken: ik heb er nog 2 in de aanbieding (regio Heerlen)quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand nog een wipstoeltje liggen dat voor een zacht prijsje weg mag? Liefst omgeving Purmerend/Amsterdam of Heerlen.
Edit: al niet meer nodig!Thanks anyways As
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil LE liever ook niet in de buurt, maarja![]()
Wat een lekkere pluizebol heb je As
anders heb ik die ook nog wel. volgens mij heb 100 rompers ofzo. en mag er best wel wat weg. al gok ik dat het niet allemaal de stretchrompers van de hema zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je rompers met lange mouwen erbij?
Ik wilde laatst de hema stretchrompers in de aanbieding scoren maar was te laatDie lichtroze
Ik heb er zelf ook nog wat nodig hequote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, 100 is wat veel, maar als je nog stretch erbij hebt? Met mijn lange dunne zijn die wel ideaal!
Ik geloof trouwens dat ik hier al eerder om vroeg en dat Timejumper toen reageerde, maar die kleuren waren het niet helemaal, sorry!
Nou geeft helemaal niks, ik koop ook alleen maar wat ik leuk vind hoor, dus dat doe jij ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, 100 is wat veel, maar als je nog stretch erbij hebt? Met mijn lange dunne zijn die wel ideaal!
Ik geloof trouwens dat ik hier al eerder om vroeg en dat Timejumper toen reageerde, maar die kleuren waren het niet helemaal, sorry!
quote:Op zondag 22 september 2013 09:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hm nee dan gaat t even over danic, E is al minstens 65 cm dus heeft de lengte juist nodig.
FR ik pm je later vandaag even ok?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bedoel je die met dat konijn LB? Die hadden ze hier gisteren nog. Of bedoel je te laat voor de aanbieding?
Ohja sorry!quote:
Snap ik. Zou ik ook niet meer doen.quote:Op zondag 22 september 2013 09:11 schreef LadyBlack het volgende:
Hm nee dan gaat t even over danic, E is al minstens 65 cm dus heeft de lengte juist nodig.
FR ik pm je later vandaag even ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meerdere items = korting
[ Bericht 1% gewijzigd door Kleurdoos op 24-09-2013 15:22:03 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal leuk, maar allemaal te klein![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik twijfelde of ik m zou bewaren voor Luus maar heb deze ook nog in andere kleuren, dus och.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Neeeeeeeneeeneeeeeee IK wil die zwarte kidscase!!!!!!!!!!![]()
Pick me, mijn nickname gebiedt het
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:09 schreef L-E het volgende:
LB, neem die zwarte maar. Doe het snel, voordat ik me bedenk!
oooohhhquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef Kyara het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een jumpsuit. Smafolk maat 62. Ongedragen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Mevrouw Kleurdoos! Mag ik het kidscasepakje maat 56 en het smafolk pakje? Met een paar roze sokken eronder kunnen die ook gewoon voor een meisje, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meerdere items = korting
Oude (on)bekende.
neonroze rompertjequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Mevrouw Kleurdoos! Mag ik het kidscasepakje maat 56 en het smafolk pakje? Met een paar roze sokken eronder kunnen die ook gewoon voor een meisje, toch?
heb ik ze al gezien?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef laziness het volgende:
Longsleeves maat 98? Interesse? Zijn er niet zoveel hoor.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef laziness het volgende:
Zeker!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef laziness het volgende:
De spulletjes zijn binnen nts! Ziet er super uit en thanks voor het extra vestjequote:Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef NotTheSame het volgende:
Meisjeskleding!
Maat 44 tot en met 56
Maat 62
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 86
Sloffen/Schoentjes t/m maat 21
Slaapzakken t/m maat 68/80 (zomer en winter)
Afname in pakketje heeft de voorkeur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |