Ik ben al megablij dat het nog maar 1-0 staatquote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duarte had die bal beter moeten inschieten. Maar ik zie echt kansen voor Ajax, maar door de spanning verspelen ze dan de meest simpele ballen
2x overduidelijk op links, omdat Boilesen gewoon niet dieper durft te staan....quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duarte had die bal beter moeten inschieten. Maar ik zie echt kansen voor Ajax, maar door de spanning verspelen ze dan de meest simpele ballen
Denswil leverde drie keer echt heel stom in.. Vooral aan de linkerkant zijn er veel ballen ingeleverd.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja een paar keer zonde.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Denswil grijpt goed in, gaat naar voren met de bal en door paniek maar een bal over de zijlijn spelen inderdaad
Is wel terecht gezien het wedstrijdbeeld.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben al megablij dat het nog maar 1-0 staat
Ja Boilesen speelt daar nooitquote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef MrStock het volgende:
[..]
2x overduidelijk op links, omdat Boilesen gewoon niet dieper durft te staan....
Ja maar vind je het gek als debutantjequote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denswil leverde drie keer echt heel stom in.. Vooral aan de linkerkant zijn er veel ballen ingeleverd.
Het begint met Litmanen en eindigt met AFCAquote:Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Wie zei ook alweer dat BOjan niets toevoegt?
Andersenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En siggy of of Hoesen op rechts?
Binnen 5 minuten na rust staat het 2-0.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef over_hedge het volgende:
Nu dit volhouden en iets minder dom de bal verspelen.
Siggy huppelt nu gezellig op rechts toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En siggy of of Hoesen op rechts?
in 1-6quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Maar Real stond gisteren ook 1-0 voor in de rust. Kijk hoe dat eindigde.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten na rust staat het 2-0.
Mark my words.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |