En terecht.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ging stuk. Dat mag ook wel een keer gezegd worden.

Van mij, zei ik vorig jaar ook alquote:Op donderdag 19 september 2013 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gehoord? [ afbeelding ]

Erg gezellig was dat. GGMM en Jojoortje waren de hele tijd afwezig, geen reeksen en we gingen badass doen in de dubbele topics.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan de Valencia in de EL topics op deze site.

Cowboytijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erg gezellig was dat. GGMM en Jojoortje waren de hele tijd afwezig, geen reeksen en we gingen badass doen in de dubbele topics.

Dan was alleen mexicanobakker gekomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jessica Alba on tour was om 19:00 in Eindje, waren ze dan wel gekomen?
De vraag van vandaag.

Wow dit is net van de persquote:Op donderdag 19 september 2013 18:40 schreef PSV1990- het volgende:
Bakkal basis !!
@PSV
OPSTELLING PSV: Zoet; Willems, Hendrix, Bruma, Arias; Maher, Hiljemark, Toivonen; Depay, Matavz en Bakkali.

Ah Alba. De goede ouwe tijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jessica Alba on tour was om 19:00 in Eindje, waren ze dan wel gekomen?
De vraag van vandaag.

Bakkal is al 3 jaar weg ofzo. Beetje opblijven letten.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:40 schreef PSV1990- het volgende:
Bakkal basis !!
@PSV
OPSTELLING PSV: Zoet; Willems, Hendrix, Bruma, Arias; Maher, Hiljemark, Toivonen; Depay, Matavz en Bakkali.

Hier eentje.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zijn er meer mensen die louter voor de voorbeschouwing kijken?

Niet voor Derksen/Gijp kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Ja joh.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Dan kijk je toch niet? Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als de PSV fans er al niet voor naar het stadion komen waarom zou ik dan in godsnaam naar die wedstrijd gaan zitten gluren. Kom op he.

Zodra de voorbeschouwing afgelopen is zet ik hem op Kim Holland ouwe pik.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Wat houdt je tegen?

Broekie uit, laat gaan manquote:Op donderdag 19 september 2013 18:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zodra de voorbeschouwing afgelopen is zet ik hem op Kim Holland ouwe pik.

Thanks! Zocht al een tijd naar een buitenlandse RTL7 streamquote:Op donderdag 19 september 2013 18:46 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/europaleague/home/
Buitenlanders: http://stvstreams.com/flash-vlc/flash

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |