quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
ik heb dus gelukkig geen hondenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga straks even de honden uitlaten, maar verder heb ik ook niks te zoeken buiten.
Boksquote:
Honden zijn awesome.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb dus gelukkig geen honden
[..]
Boks
Dat is wel weer zoquote:
quote:
Hondjensquote:
lijkt me vooral heel veel gedoequote:
dank jequote:
Ah, dat houd je wel bezig jaquote:Op woensdag 18 september 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie ja... van morgen om half 9 ....
verder druk met heen en weren
Whehehe. Toen ik Bogie kreeg barstte ik van de moedergevoelens. Maar toen zat ik ook heel veel thuis, hij was m'n enige gezelschap. Dus ik ben best wel aan hem gehecht. Alleen moet ik vaker met hem wandelen, alleen hebben ze dat gebied hier in de buurt afgezet of ze gaan er crossen met motoren. Stomme lui.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me vooral heel veel gedoe
ik kan niet eens mezelf normaal onderhouden en verzorgen, laat staan een hont![]()
Ik kan mezelf niet normaal onderhouden maar mijn hond is mijn kind, en mijn kind is mijn allesquote:Op woensdag 18 september 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me vooral heel veel gedoe
ik kan niet eens mezelf normaal onderhouden en verzorgen, laat staan een hont![]()
vrouwen zijn anders dan mannen hequote:Op woensdag 18 september 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehe. Toen ik Bogie kreeg barstte ik van de moedergevoelens. Maar toen zat ik ook heel veel thuis, hij was m'n enige gezelschap. Dus ik ben best wel aan hem gehecht. Alleen moet ik vaker met hem wandelen, alleen hebben ze dat gebied hier in de buurt afgezet of ze gaan er crossen met motoren. Stomme lui.
Dieren zijn geen mensen, dus ook geen kindjesquote:Op woensdag 18 september 2013 16:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet normaal onderhouden maar mijn hond is mijn kind, en mijn kind is mijn alles.
Mijn hondje zorgt er voor dat ik niet compleet weg zak in een diepe put van kommer en kwel.
ik bel alvast de dierenbeschermingquote:Op woensdag 18 september 2013 16:48 schreef Giertje het volgende:
ik heb er geen tijd voor simpelweg anders had ik wel een hond genomen
ik was even vergeten hoe dubbelzinnig dat klonk inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bel alvast de dierenbescherming
Voor jezelf?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bel alvast de dierenbescherming
whut?quote:
Nee johquote:Op woensdag 18 september 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?![]()
ik krijg jou dan toch gewoon aan de telefoon?
mocht je willenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh
bovendien jij hebt mijn nr heul niet
Veel succes moppiequote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Oké, ik ga dit doen. Ik ga opstaan, ik ga douchen en mezelf bedekken met kleding en daarna de honden uitlaten.
Fuck youuuuu, luiheid.
Have funquote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Oké, ik ga dit doen. Ik ga opstaan, ik ga douchen en mezelf bedekken met kleding en daarna de honden uitlaten.
Fuck youuuuu, luiheid.
Good job soldier! You deserve an award!quote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Fuck youuuuu, luiheid.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer andersom natuurlijk maar dat hoef je niet openlijk toe te geven hoor
Lekker danquote:Op woensdag 18 september 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja er staat nog een fiets op school... leuk joh.. kreeg vanmorgen een app van J. Met foto van een gebroken fietssleutel of ik om 12:10 dan even de reservesleutel mee wilde neme ... uhm.. dat was de reservesleutel....
Oh damnquote:Op woensdag 18 september 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja er staat nog een fiets op school... leuk joh.. kreeg vanmorgen een app van J. Met foto van een gebroken fietssleutel of ik om 12:10 dan even de reservesleutel mee wilde neme ... uhm.. dat was de reservesleutel....
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Fuck youuuuu, luiheid.
oh noesquote:Op woensdag 18 september 2013 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay ik mag mijn rijbewijs verlengen
Jeuj, weer 50 euro doneren aan de overheidquote:Op woensdag 18 september 2013 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay ik mag mijn rijbewijs verlengen
Halloquote:
hoooi. T regentquote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeuj, weer 50 euro doneren aan de overheid
[..]
Hallo
Ach, die kan nog wel bij die 250 die ik al een medische shit heb uitgegeven ervoorquote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeuj, weer 50 euro doneren aan de overheid
[..]
Hallo
Ik zag het net ja, behoorlijk hard ookquote:
Gheghe lekker danquote:Op woensdag 18 september 2013 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, die kan nog wel bij die 250 die ik al een medische shit heb uitgegeven ervoor
geld zat jij.. Dus wanneer ga je mn inkt sponsoren?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, die kan nog wel bij die 250 die ik al een medische shit heb uitgegeven ervoor
Euh, niet?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geld zat jij.. Dus wanneer ga je mn inkt sponsoren?
Ik sta op de bus naar mijn Ouders te wachten..zw zijn terug van vakantie en eigenlijk zal me dat een worst wezen.. Maar ze hebben souvenirsquote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, behoorlijk hard ook
[..]
Gheghe lekker dan
Souvenirs altijd goedquote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik sta op de bus naar mijn Ouders te wachten..zw zijn terug van vakantie en eigenlijk zal me dat een worst wezen.. Maar ze hebben souvenirs
ach, viel te proberen hequote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, niet?
Want geen geld zat, en eind november helemaal even weinig voor 3 maanden
Ik hoef natuurlijk niet te raden wat het isquote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik sta op de bus naar mijn Ouders te wachten..zw zijn terug van vakantie en eigenlijk zal me dat een worst wezen.. Maar ze hebben souvenirs
en omdat mijn zus heeft gezegd dat ik erg goed ben in het ontfutselen van hints, en daar een antwoord van te maken, hebben ze niks geen een hint gegevenquote:
Aww, das niet grappigquote:Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en omdat mijn zus heeft gezegd dat ik erg goed ben in het ontfutselen van hints, en daar een antwoord van te maken, hebben ze niks geen een hint gegeven
ik mocht het niet eens radenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef natuurlijk niet te raden wat het is
nee, want mijn spontane reacties op dingen die ik niet leuk vind laat dat meestal blijken ookquote:
Stomquote:Op woensdag 18 september 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mocht het niet eens raden
ja. Dus nu moet ik proberen hoe dan ook blij te reagerenquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want mijn spontane reacties op dingen die ik niet leuk vind laat dat meestal blijken ook
Daar ben ik zo slecht in héquote:Op woensdag 18 september 2013 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Dus nu moet ik proberen hoe dan ook blij te reageren
Niet open doenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
Bijna rust.... om 7 uur nog mensen over de vloer. Hopelijk duurt dat niet te lang. Ik wil lekker chillen....
dat ligt nu in de vuilnisbak?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
|k was gisteren een beetje aan het opruimen, kwam ik nog een souvenirtje van mezelf tegen uit Verdun van 2/3 jaar terug
Nee, was m'n eerste week weg op de bus, dus die heb ik netjes in de kast gezet, miniatuur van het Ossuarium van Douaumontquote:Op woensdag 18 september 2013 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ligt nu in de vuilnisbak?
je weet zelf ook dat mijn mond sneller is dan mijn hoofd... Die opmerkingen gaan nog sneller dan het licht somsquote:
Dan maar wel open doenquote:
True, dat is juist het leuke eraanquote:Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat mijn mond sneller is dan mijn hoofd... Die opmerkingen gaan nog sneller dan het licht soms
ja, leuk, maar wat moet je met die stomme miniaturen? Kreeg ik toen ook van mijn tantes.. Het arme Varken kreeg de schuld dat ik hem weg moest gooien omdat uw kapot wasquote:Op woensdag 18 september 2013 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, was m'n eerste week weg op de bus, dus die heb ik netjes in de kast gezet, miniatuur van het Ossuarium van Douaumont
precies.. En mn ouders heb ik binnenkort vast financieel weer nodig.. Dus ik moet nog even lief zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maar wel open doen
[..]
True, dat is juist het leuke eraan![]()
Behalve voor degene die een cadeautje geeft en het niks is
Wel zo handig jaquote:Op woensdag 18 september 2013 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies.. En mn ouders heb ik binnenkort vast financieel weer nodig.. Dus ik moet nog even lief zijn
vvooral omdat Kip krols is en geholpen moet wordenquote:
Babypoezelsquote:Op woensdag 18 september 2013 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vvooral omdat Kip krols is en geholpen moet worden
Oh noes, dat kost wel wat duiten volgens mij jaquote:Op woensdag 18 september 2013 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vvooral omdat Kip krols is en geholpen moet worden
Succesquote:Op woensdag 18 september 2013 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, ik ben er..ik hou jullie o de hoogte! :p
aangezien ze niet buiten komt krijg ik die toch niet en dan vind ik het sneu om dr geil rond te laten lopenquote:
Geef je groot gelijk hoor... maar babypoezelsquote:Op woensdag 18 september 2013 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aangezien ze niet buiten komt krijg ik die toch niet en dan vind ik het sneu om dr geil rond te laten lopen
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, leuk, maar wat moet je met die stomme miniaturen? Kreeg ik toen ook van mijn tantes.. Het arme Varken kreeg de schuld dat ik hem weg moest gooien omdat uw kapot was
Gaat wel aardig denk je.. why?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey
Ja, gaat wel aardig denk ik. Bij jou?
Mja kan altijd wel beterquote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat wel aardig denk je.. why?
Ja, goed
Okequote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja kan altijd wel beter![]()
Mooi zo
Hoe chill jij?quote:
Gewoon op de bank,quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe chill jij?
Ik heb net mn jointje op en ga zo met de voetjes omhoog in chillkleding GTST kijken met een wijntje en de katten op schoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mok thee erbij, lekker hangen enzo
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon op de bank,Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mok thee erbij, lekker hangen enzo![]()
Niks om je voor te schamen hoor. Het zijn gewoon 30 minuten je verstand op nul. Dat hebben mensen soms even nodig
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
ja echt hequote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Niks om je voor te schamen hoor. Het zijn gewoon 30 minuten je verstand op nul. Dat hebben mensen soms even nodig
Preciesquote:Op woensdag 18 september 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja echt hegewoon ff dom tv kijken
First person shooter?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gamen is ook goed vermaak.. Ik zit inmiddels alweer 2 uur thuis, en ik moet eigenlijk nog eten
Doe dat danquote:Op woensdag 18 september 2013 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gamen is ook goed vermaak.. Ik zit inmiddels alweer 2 uur thuis, en ik moet eigenlijk nog eten
Buurmeisje heeft vast wel iets te eten voor jouquote:Op woensdag 18 september 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb al gegeten maar heb alweer trek
Heb ikquote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Buurmeisje heeft vast wel iets te eten voor jou
Ongetwijfeld, alleen eer ik daar ben is het waarschijnlijk koudquote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Buurmeisje heeft vast wel iets te eten voor jou
Ik heb het nog niet opgewarmd.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, alleen eer ik daar ben is het waarschijnlijk koud
Dan warm je het opquote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, alleen eer ik daar ben is het waarschijnlijk koud
Wat heb je?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet opgewarmd.
Waar ben je heen geweest?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Z'n gangetje eigenlijk![]()
Net terug van vakantie, en moet nog wennen aan de kou
Macaroni, van mijn ouders. Lekkerquote:
Zanzibarquote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest?
[..]
Macaroni, van mijn ouders. Lekker
Maar anders heb ik ook nog karbonade, met gebakken aardappelen en doperwtjes en wortelen. Dat kan ik ook nog wel klaarmaken.
Oh dat is wel lekker jaquote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest?
[..]
Macaroni, van mijn ouders. Lekker
Maar anders heb ik ook nog karbonade, met gebakken aardappelen en doperwtjes en wortelen. Dat kan ik ook nog wel klaarmaken.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere kroeg
Haterquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere kroeg
quote:
quote:
Kerels.quote:
Ja. En gegeten en gerookt en thee gedronken. Mijn leven is zo boeiend.quote:
Join the clubquote:Op woensdag 18 september 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. En gegeten en gerookt en thee gedronken. Mijn leven is zo boeiend.
Goed bezig.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijd voor een pittig kapselquote:Op woensdag 18 september 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik wil wel een stuk van mijn blonde lokken afknippen.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]Lotgenoten. We moeten een support group oprichten voor mensen die zich vervelen.
O, wacht, dat is FOK!.
Goed bezigquote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb nog wel wat meegemaakt vandaag. Op mijn weg naar mijn werk. Iemand viel met scooter. Hulp aangeboden en gewacht op de ambulance
Was het heel ernstig?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb nog wel wat meegemaakt vandaag. Op mijn weg naar mijn werk. Iemand viel met scooter. Hulp aangeboden en gewacht op de ambulance
Nee man, gewoon met de tondeuse. Lekker goedkoop.quote:
Nee, hij klaagde over pijn aan zijn knie. Misschien gebroken. Geen idee. Hij was iig aanspreekbaar. En kon nog staan op het andere been.quote:
Wat voor sticker?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben naar school geweest. En heb mijn muursticker opgeplakt. En een joint gerookt.
Je moet ook niet op z'n knie gaan staan hequote:Op woensdag 18 september 2013 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, hij klaagde over pijn aan zijn knie. Misschien gebroken. Geen idee. Hij was iig aanspreekbaar. En kon nog staan op het andere been.
Ik wil nog eens pics van je huis zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben naar school geweest. En heb mijn muursticker opgeplakt. En een joint gerookt.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, hij klaagde over pijn aan zijn knie. Misschien gebroken. Geen idee. Hij was iig aanspreekbaar. En kon nog staan op het andere been.
Dat is toch normaal werken als je moet werkenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik nou de enige die gewerkt heeft terwijl hij eigenlijk moest werken?
Nopequote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
ik mag morgen weer hoor, no worriesquote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mama zijn is hard werkenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag morgen weer hoor, no worries
daarbij heb ik veel gedaan vandaag, das toch ook hard werken
Dat zal hij vast niet nog eens doenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ook niet op z'n knie gaan staan he
Dank je.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil nog eens pics van je huis zien.
[..]
Gelukkig maar.Goede burger Tijn.
Wat optredens, meer niet eigenlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker zeg, verder nog plannen?
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat optredens, meer niet eigenlijk
Wilde eigenlijk ook nog een dagje pretpark oid doen, maar zou niet weten met wie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat optredens, meer niet eigenlijk
Wilde eigenlijk ook nog een dagje pretpark oid doen, maar zou niet weten met wie
FOK!meet met Fax in een pretpark.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel graag met een vrijgezelle dame willenquote:![]()
Geen Barca?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Basel gaat verliezen van Chelsea
Ik wing je wel.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pas.
[..]
Word. What up, holmes?
Nothing muchquote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pas.
[..]
Word. What up, holmes?
Die wedstrijd is bijna net zoveel eenrichtingsverkeer als bij Baselquote:
okquote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Zou wel graag met een vrijgezelle dame willen
sorryquote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Zou wel graag met een vrijgezelle dame willen
Heb wel wat kansjes gezien.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die wedstrijd is bijna net zoveel eenrichtingsverkeer als bij Basel
Komt het?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry
Ik heb ook een hekel aan pretparken
Mja datquote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Pretparken
achtbanen![]()
kinderen![]()
Slet, ik?quote:
Geen geld.quote:
Juist jaquote:
Superspannend.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Juist ja
Bij Basel staat het in ieder geval nog 0-0
behalve de mijnequote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Pretparken
achtbanen![]()
kinderen![]()
Van wat ik zo heb gehoord heb jij 3 heel leuke knaapjes inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
behalve de mijnedie zijn baasjes
2quote:Op woensdag 18 september 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van wat ik zo heb gehoord heb jij 3 heel leuke knaapjes inderdaad
Ik dacht aan Cry.quote:
quote:
Lekker warmquote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, ik verdraai zojuist m'n nek
En de cv staat op fucking 23 graden
Veel te warm man, hoe hoog moet ie wel niet staan als het -15 is?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lekker warm
Hier staat alles nog uit, want die verwarmingsinstallatie van het gebouw is kapotgaat nog wel ff duren ook
tja dan 30quote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel te warm man, hoe hoog moet ie wel niet staan als het -15 is?
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Je vatte hem meteen
![]()
sinds wanneer tel ik niet meer mee?
Betaal jij de energierekening?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tja dan 30
lekker in je zwembroek door het huis wandelen
Dan moet je even op fb kijkenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil nog eens pics van je huis zien.
Die zou hier ook niet misstaanquote:Op woensdag 18 september 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb 'm op een deur. Die deur loop je tegenaan als je de trap op komt vanaf de voordeur. Het eerste dat je ziet dus
Ik vind hem tofquote:Op woensdag 18 september 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb 'm op een deur. Die deur loop je tegenaan als je de trap op komt vanaf de voordeur. Het eerste dat je ziet dus
Ik zie alleen foto's van je katten.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je even op fb kijken
Hahaha, valt wel meequote:Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zou hier ook niet misstaan![]()
Wel een lap tekst hoor
Is 'ie ookquote:
Ik heb eerder vanavond foto's van mijn huisje op fb gezetquote:Op woensdag 18 september 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie alleen foto's van je katten.
Inspiratievolquote:Op woensdag 18 september 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oew, dat heb ik dan nog niet gezien. Even checken.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, valt wel mee
[..]
Is 'ie ook
[..]
Ik heb eerder vanavond foto's van mijn huisje op fb gezet
Inspirerend?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InspiratievolOf hoe je het wilt noemen
Hahaquote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InspiratievolOf hoe je het wilt noemen
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, dat heb ik dan nog niet gezien. Even checken.
Ziet er leuk uit. Gezellig en knus ook.quote:
Wel eens een van die regels gebroken?quote:
Even gekeken, maar je bent er wel op vooruitgegaan zeg. Ziet er mooi uit allemaal.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, valt wel mee
[..]
Is 'ie ook
[..]
Ik heb eerder vanavond foto's van mijn huisje op fb gezet
Jaaquote:Op woensdag 18 september 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Gezellig en knus ook.
chew, swallow, speak.. soms praat ik wel eens met eten in mijn wangquote:Op woensdag 18 september 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eens een van die regels gebroken?
Mooi hequote:Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk huisjeMooie schilderijen ook
En die katten
Klopt. Maar was ook van plan om in een huisje te trekken als ik weg uit Amersfoort ging. Niet meer in een kamerquote:Op woensdag 18 september 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even gekeken, maar je bent er wel op vooruitgegaan zeg. Ziet er mooi uit allemaal.
Ja, mooi contrast ook met die donkere muur erachterquote:
+1. Eerst nog een half jaar wachten om te kijken of ik ook daadwerkelijk over genomen word bij het het bedrijf waar ik werkquote:
ja. En ik kon nog oprecht blij kijken ookquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. En ik kon nog oprecht blij kijken ook
En ik even wachten tot D wat opgespaard heeft met z'n nieuwe baan. Zelf heb ik ook al wat spaarcentjes.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, mooi contrast ook met die donkere muur erachter
[..]
+1. Eerst nog een half jaar wachten om te kijken of ik ook daadwerkelijk over genomen word bij het het bedrijf waar ik werk
jepquote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Je kan weer iets ophangen aan je muur?
Oh dat is wel lekker ja. Hopen dat jullie snel iets kunnen vinden als het zover isquote:Op woensdag 18 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik even wachten tot D wat opgespaard heeft met z'n nieuwe baan. Zelf heb ik ook al wat spaarcentjes.
Whehehequote:
En een fles kersenlikeurquote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker ja. Hopen dat jullie snel iets kunnen vinden als het zover is
[..]
Whehehe![]()
Me too. We hebben het al eerder geprobeerd, maar met een jaarcontract is er toch wat meer zekerheid.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker ja. Hopen dat jullie snel iets kunnen vinden als het zover is
[..]
Whehehe![]()
Drank is altijd goedquote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En een fles kersenlikeur
En een lelijke sleutelhanger van het boze oog.
Ja precies. Mijn jaarcontract verloopt over een half jaar (detachering) en dan is het de bedoeling dat ik overgenomen word, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Me too. We hebben het al eerder geprobeerd, maar met een jaarcontract is er toch wat meer zekerheid.
Maar nooit zo goed als een kruisquote:Op woensdag 18 september 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drank is altijd goed
[..]
Ja precies. Mijn jaarcontract verloopt over een half jaar (detachering) en dan is het de bedoeling dat ik overgenomen word, dus ben benieuwd
Is het een mooie?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar nooit zo goed als een kruis
Ik zal voor je duimen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drank is altijd goed
[..]
Ja precies. Mijn jaarcontract verloopt over een half jaar (detachering) en dan is het de bedoeling dat ik overgenomen word, dus ben benieuwd
Thanks.quote:
ja, een houten met een zilverkleurige jezus erop. Met een muntje achter zijn hoofd. Ik app je wel even een fotoquote:
Ik schrok me kapot toen mn telefoon trildequote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, een houten met een zilverkleurige jezus erop. Met een muntje achter zijn hoofd. Ik app je wel even een foto
Heb je iets op je geweten?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot toen mn telefoon trilde
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hij lag op een harde ondergrond dus trilde hard
pussyquote:Op woensdag 18 september 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot toen mn telefoon trilde
je kent mequote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het niet, een ander doet het vast wel
Precies jaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar schrik ik ook wel eens van. Als je het niet verwacht en je telefoon ligt op tafel ofzo. Dik harde trilfunctie!
daarom duw ik hem altijd in de middelste zak van mijn schortquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar schrik ik ook wel eens van. Als je het niet verwacht en je telefoon ligt op tafel ofzo. Dik harde trilfunctie!
Dat wist ik jaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kent me![]()
Eerlijke Betty. Ik ben het.
Wat slecht.. Nouja, de muziek an sich nieteens zo, maar kom opquote:
Hmm, weinig last van eigenlijk, maar goed, ik ben vanwege m'n beroep altijd berust op vreemde en plotselinge geluiden..quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whehequote:Op woensdag 18 september 2013 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom duw ik hem altijd in de middelste zak van mijn schort![]()
no, just kidding... Maar schrik er nooit van.. Ik ben het wel gewend continu lastig gevallen te worden
Zal gezien de views wel een hit wordenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wist ik ja
[..]
Wat slecht.. Nouja, de muziek an sich nieteens zo, maar kom op
[..]
Hmm, weinig last van eigenlijk, maar goed, ik ben vanwege m'n beroep altijd berust op vreemde en plotselinge geluiden..
Nooit last van dat lastig gevallen wordenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom duw ik hem altijd in de middelste zak van mijn schort![]()
no, just kidding... Maar schrik er nooit van.. Ik ben het wel gewend continu lastig gevallen te worden
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken. Trusten iedereen
zo heb ik ook gister een of andere duts op het werk de spoelkeuken ingestuurd met de opmerking dat ze wel voor jan doedel naast me kon staan, maar dat ze vast beter gewaardeerd werd in de spoelkeuken.. Mijn andere collega keek me echt zo aan vanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wist ik ja
[..]
Wat slecht.. Nouja, de muziek an sich nieteens zo, maar kom op
[..]
Hmm, weinig last van eigenlijk, maar goed, ik ben vanwege m'n beroep altijd berust op vreemde en plotselinge geluiden..
goodnightquote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trustequote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geniaalquote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo heb ik ook gister een of andere duts op het werk de spoelkeuken ingestuurd met de opmerking dat ze wel voor jan doedel naast me kon staan, maar dat ze vast beter gewaardeerd werd in de spoelkeuken.. Mijn andere collega keek me echt zo aan vandat meen je niet!! (Ze was het wel compleet met me eens, maar ik ben blijkbaar de enige die zegt wat ze denkt
)
Nou, 'vroeger' durfde ik ook nooit ergens iets van te zeggen.. Tot ik opeens bedacht dat het tijd was voor complete eerlijkheid, en dat ik alles zou zeggen wat ik dacht. Maar dan ook echt alles. Geloof mij, dat werd niet door iedereen gewaardeerd, dus besloot ik het maar in mindere mate te doenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geniaal
Ik moet maar eens bij jou in de leer ofzo
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, 'vroeger' durfde ik ook nooit ergens iets van te zeggen.. Tot ik opeens bedacht dat het tijd was voor complete eerlijkheid, en dat ik alles zou zeggen wat ik dacht. Maar dan ook echt alles. Geloof mij, dat werd niet door iedereen gewaardeerd, dus besloot ik het maar in mindere mate te doen
Niet alles hoeft gezegd te worden, maar als je je ergens aan ergert kan je het vaak wel beter eerlijk zeggen.. Je moet alleen je battles kiezen. Niet alles is het waard zeg maar..
Nu hou ik ook een hoop voor mezelf, maar soms floept er nog wel eens zo'n echt eerlijke opmerking uit. Soms net iets te vaak en net iets te eerlijk
Ja, nou heb ik het geluk gehad dat ik het eerst op de zwakkeren in de samenleving kon testen (leraren), maar dat heeft me genoeg punten gekostquote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon een kwestie van je mindset omgooien dus.. En ja, wel zo veel mogelijk op gepaste momenten natuurlijk..
Trustenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu m'n bed maar eens opzoeken, tis alweer laat genoeg
Morgen 3 dodelijk saaie ritten ook nog![]()
Slaapze straks aan de rest
Oei, dat oefenmateriaal heb ik nietquote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, nou heb ik het geluk gehad dat ik het eerst op de zwakkeren in de samenleving kon testen (leraren), maar dat heeft me genoeg punten gekost
Pussy. Draai ik net voor de gezelligheid nog een jointje.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu m'n bed maar eens opzoeken, tis alweer laat genoeg
Morgen 3 dodelijk saaie ritten ook nog![]()
Slaapze straks aan de rest
Gewoon oefenen met je humor.. Daar verstop ik soms ook mijn eerlijkheid in.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oei, dat oefenmateriaal heb ik niet
Hmm.. Klanten/passagiers lijkt me ook niet echt handig..
Ik ben er nogquote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pussy. Draai ik net voor de gezelligheid nog een jointje.![]()
Morgen een lange dag. Heb er nu al geen zin in
09:00 - 21:30
Ouch.. Ik 6:30 tot 17:00 volgensmij..quote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pussy. Draai ik net voor de gezelligheid nog een jointje.![]()
Morgen een lange dag. Heb er nu al geen zin in
09:00 - 21:30
Ja, maar of jij gezéllig bent is ook altijd maar de vraagquote:Op woensdag 18 september 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Bluh, dat is een lange dag ja
Ook een goede lange dag dus..quote:Op woensdag 18 september 2013 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouch.. Ik 6:30 tot 17:00 volgensmij..
Maar simple ritten tussen Almere en Bleiswijk
Bijna slaapverwekkend zelfs..
Maar ik heb gisteren ook maar 4 uur geslapen, dus moet nu wel iets meer zien te pakken anders dan pleur ik onderweg in slaap
Ik zat eraan te denken om het zelf al te zeggenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar of jij gezéllig bent is ook altijd maar de vraag
Ja. En tot 4 vind ik het sowieso leuk want kroeg.. Daarna moet ik of in de kantine of een partij draaien. Ik hoop het laatste
Mag, er zit genoeg pauze tussendoorquote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook een goede lange dag dus..
Mag dat eigenlijk wel met rijden?
Haha, ja snap ik. Nou, slaap lekker!
Te laat!quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om het zelf al te zeggen
Laatste paar uur is het afzien dan
Woei lekker uitslapenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Te laat!
Ach, vrijdag gelukkig een korte dag van 11 tot 16
En bijna weekend. Daar verlang ik sinds maandag al naarquote:
Heb dit ook wel sinds een tijd. Ik wil gewoon eerlijk zijn. Ik zeg dingen op een normale manier, als iemand daar niet mee om kan gaan is dat niet mijn probleem. Al ben ik daar bij mijn werk nog wat huiverig voor omdat ze me gewoon kunnen naaien.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, 'vroeger' durfde ik ook nooit ergens iets van te zeggen.. Tot ik opeens bedacht dat het tijd was voor complete eerlijkheid, en dat ik alles zou zeggen wat ik dacht. Maar dan ook echt alles. Geloof mij, dat werd niet door iedereen gewaardeerd, dus besloot ik het maar in mindere mate te doen
Niet alles hoeft gezegd te worden, maar als je je ergens aan ergert kan je het vaak wel beter eerlijk zeggen.. Je moet alleen je battles kiezen. Niet alles is het waard zeg maar..
Nu hou ik ook een hoop voor mezelf, maar soms floept er nog wel eens zo'n echt eerlijke opmerking uit. Soms net iets te vaak en net iets te eerlijk
Daarom doe ik het ook niet, of met humor zodat ze niks kan zeggen tegen mijn manager die echt een achterbakse heks is.. Maar tegen mijn collega's, en zelfs sommige klanten floept er zeker wel eens wat uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb dit ook wel sinds een tijd. Ik wil gewoon eerlijk zijn. Ik zeg dingen op een normale manier, als iemand daar niet mee om kan gaan is dat niet mijn probleem. Al ben ik daar bij mijn werk nog wat huiverig voor omdat ze me gewoon kunnen naaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |