quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
ik heb dus gelukkig geen hondenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga straks even de honden uitlaten, maar verder heb ik ook niks te zoeken buiten.
Boksquote:
Honden zijn awesome.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb dus gelukkig geen honden
[..]
Boks
Dat is wel weer zoquote:
quote:
Hondjensquote:
lijkt me vooral heel veel gedoequote:
dank jequote:
Ah, dat houd je wel bezig jaquote:Op woensdag 18 september 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
@ vinnie ja... van morgen om half 9 ....
verder druk met heen en weren
Whehehe. Toen ik Bogie kreeg barstte ik van de moedergevoelens. Maar toen zat ik ook heel veel thuis, hij was m'n enige gezelschap. Dus ik ben best wel aan hem gehecht. Alleen moet ik vaker met hem wandelen, alleen hebben ze dat gebied hier in de buurt afgezet of ze gaan er crossen met motoren. Stomme lui.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me vooral heel veel gedoe
ik kan niet eens mezelf normaal onderhouden en verzorgen, laat staan een hont![]()
Ik kan mezelf niet normaal onderhouden maar mijn hond is mijn kind, en mijn kind is mijn allesquote:Op woensdag 18 september 2013 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me vooral heel veel gedoe
ik kan niet eens mezelf normaal onderhouden en verzorgen, laat staan een hont![]()
vrouwen zijn anders dan mannen hequote:Op woensdag 18 september 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehe. Toen ik Bogie kreeg barstte ik van de moedergevoelens. Maar toen zat ik ook heel veel thuis, hij was m'n enige gezelschap. Dus ik ben best wel aan hem gehecht. Alleen moet ik vaker met hem wandelen, alleen hebben ze dat gebied hier in de buurt afgezet of ze gaan er crossen met motoren. Stomme lui.
Dieren zijn geen mensen, dus ook geen kindjesquote:Op woensdag 18 september 2013 16:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet normaal onderhouden maar mijn hond is mijn kind, en mijn kind is mijn alles.
Mijn hondje zorgt er voor dat ik niet compleet weg zak in een diepe put van kommer en kwel.
ik bel alvast de dierenbeschermingquote:Op woensdag 18 september 2013 16:48 schreef Giertje het volgende:
ik heb er geen tijd voor simpelweg anders had ik wel een hond genomen
ik was even vergeten hoe dubbelzinnig dat klonk inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bel alvast de dierenbescherming
Voor jezelf?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bel alvast de dierenbescherming
whut?quote:
Nee johquote:Op woensdag 18 september 2013 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?![]()
ik krijg jou dan toch gewoon aan de telefoon?
mocht je willenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh
bovendien jij hebt mijn nr heul niet
Veel succes moppiequote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Oké, ik ga dit doen. Ik ga opstaan, ik ga douchen en mezelf bedekken met kleding en daarna de honden uitlaten.
Fuck youuuuu, luiheid.
Have funquote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Oké, ik ga dit doen. Ik ga opstaan, ik ga douchen en mezelf bedekken met kleding en daarna de honden uitlaten.
Fuck youuuuu, luiheid.
Good job soldier! You deserve an award!quote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Fuck youuuuu, luiheid.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer andersom natuurlijk maar dat hoef je niet openlijk toe te geven hoor
Lekker danquote:Op woensdag 18 september 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja er staat nog een fiets op school... leuk joh.. kreeg vanmorgen een app van J. Met foto van een gebroken fietssleutel of ik om 12:10 dan even de reservesleutel mee wilde neme ... uhm.. dat was de reservesleutel....
Oh damnquote:Op woensdag 18 september 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja er staat nog een fiets op school... leuk joh.. kreeg vanmorgen een app van J. Met foto van een gebroken fietssleutel of ik om 12:10 dan even de reservesleutel mee wilde neme ... uhm.. dat was de reservesleutel....
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
Fuck youuuuu, luiheid.
oh noesquote:Op woensdag 18 september 2013 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay ik mag mijn rijbewijs verlengen
Jeuj, weer 50 euro doneren aan de overheidquote:Op woensdag 18 september 2013 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay ik mag mijn rijbewijs verlengen
Halloquote:
hoooi. T regentquote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeuj, weer 50 euro doneren aan de overheid
[..]
Hallo
Ach, die kan nog wel bij die 250 die ik al een medische shit heb uitgegeven ervoorquote:Op woensdag 18 september 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeuj, weer 50 euro doneren aan de overheid
[..]
Hallo
Ik zag het net ja, behoorlijk hard ookquote:
Gheghe lekker danquote:Op woensdag 18 september 2013 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, die kan nog wel bij die 250 die ik al een medische shit heb uitgegeven ervoor
geld zat jij.. Dus wanneer ga je mn inkt sponsoren?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, die kan nog wel bij die 250 die ik al een medische shit heb uitgegeven ervoor
Euh, niet?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geld zat jij.. Dus wanneer ga je mn inkt sponsoren?
Ik sta op de bus naar mijn Ouders te wachten..zw zijn terug van vakantie en eigenlijk zal me dat een worst wezen.. Maar ze hebben souvenirsquote:Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, behoorlijk hard ook
[..]
Gheghe lekker dan
Souvenirs altijd goedquote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik sta op de bus naar mijn Ouders te wachten..zw zijn terug van vakantie en eigenlijk zal me dat een worst wezen.. Maar ze hebben souvenirs
ach, viel te proberen hequote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, niet?
Want geen geld zat, en eind november helemaal even weinig voor 3 maanden
Ik hoef natuurlijk niet te raden wat het isquote:Op woensdag 18 september 2013 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik sta op de bus naar mijn Ouders te wachten..zw zijn terug van vakantie en eigenlijk zal me dat een worst wezen.. Maar ze hebben souvenirs
en omdat mijn zus heeft gezegd dat ik erg goed ben in het ontfutselen van hints, en daar een antwoord van te maken, hebben ze niks geen een hint gegevenquote:
Aww, das niet grappigquote:Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en omdat mijn zus heeft gezegd dat ik erg goed ben in het ontfutselen van hints, en daar een antwoord van te maken, hebben ze niks geen een hint gegeven
ik mocht het niet eens radenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef natuurlijk niet te raden wat het is
nee, want mijn spontane reacties op dingen die ik niet leuk vind laat dat meestal blijken ookquote:
Stomquote:Op woensdag 18 september 2013 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mocht het niet eens raden
ja. Dus nu moet ik proberen hoe dan ook blij te reagerenquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want mijn spontane reacties op dingen die ik niet leuk vind laat dat meestal blijken ook
Daar ben ik zo slecht in héquote:Op woensdag 18 september 2013 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Dus nu moet ik proberen hoe dan ook blij te reageren
Niet open doenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
Bijna rust.... om 7 uur nog mensen over de vloer. Hopelijk duurt dat niet te lang. Ik wil lekker chillen....
dat ligt nu in de vuilnisbak?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
|k was gisteren een beetje aan het opruimen, kwam ik nog een souvenirtje van mezelf tegen uit Verdun van 2/3 jaar terug
Nee, was m'n eerste week weg op de bus, dus die heb ik netjes in de kast gezet, miniatuur van het Ossuarium van Douaumontquote:Op woensdag 18 september 2013 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ligt nu in de vuilnisbak?
je weet zelf ook dat mijn mond sneller is dan mijn hoofd... Die opmerkingen gaan nog sneller dan het licht somsquote:
Dan maar wel open doenquote:
True, dat is juist het leuke eraanquote:Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat mijn mond sneller is dan mijn hoofd... Die opmerkingen gaan nog sneller dan het licht soms
ja, leuk, maar wat moet je met die stomme miniaturen? Kreeg ik toen ook van mijn tantes.. Het arme Varken kreeg de schuld dat ik hem weg moest gooien omdat uw kapot wasquote:Op woensdag 18 september 2013 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, was m'n eerste week weg op de bus, dus die heb ik netjes in de kast gezet, miniatuur van het Ossuarium van Douaumont
precies.. En mn ouders heb ik binnenkort vast financieel weer nodig.. Dus ik moet nog even lief zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan maar wel open doen
[..]
True, dat is juist het leuke eraan![]()
Behalve voor degene die een cadeautje geeft en het niks is
Wel zo handig jaquote:Op woensdag 18 september 2013 18:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies.. En mn ouders heb ik binnenkort vast financieel weer nodig.. Dus ik moet nog even lief zijn
vvooral omdat Kip krols is en geholpen moet wordenquote:
Babypoezelsquote:Op woensdag 18 september 2013 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vvooral omdat Kip krols is en geholpen moet worden
Oh noes, dat kost wel wat duiten volgens mij jaquote:Op woensdag 18 september 2013 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vvooral omdat Kip krols is en geholpen moet worden
Succesquote:Op woensdag 18 september 2013 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, ik ben er..ik hou jullie o de hoogte! :p
aangezien ze niet buiten komt krijg ik die toch niet en dan vind ik het sneu om dr geil rond te laten lopenquote:
Geef je groot gelijk hoor... maar babypoezelsquote:Op woensdag 18 september 2013 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aangezien ze niet buiten komt krijg ik die toch niet en dan vind ik het sneu om dr geil rond te laten lopen
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, leuk, maar wat moet je met die stomme miniaturen? Kreeg ik toen ook van mijn tantes.. Het arme Varken kreeg de schuld dat ik hem weg moest gooien omdat uw kapot was
Gaat wel aardig denk je.. why?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey
Ja, gaat wel aardig denk ik. Bij jou?
Mja kan altijd wel beterquote:Op woensdag 18 september 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat wel aardig denk je.. why?
Ja, goed
Okequote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja kan altijd wel beter![]()
Mooi zo
Hoe chill jij?quote:
Gewoon op de bank,quote:Op woensdag 18 september 2013 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe chill jij?
Ik heb net mn jointje op en ga zo met de voetjes omhoog in chillkleding GTST kijken met een wijntje en de katten op schoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mok thee erbij, lekker hangen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |