quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Hmmm, ik had bij MDMA niet de neiging om meer te nemen.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms, als ik veel neem. ook bij coke en speed ja.
Je kent me te goed ondertussen.quote:
nouja, bij een goede pil is het al genoeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hmmm, ik had bij MDMA niet de neiging om meer te nemen.
Pil?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, bij een goede pil is het al genoeg.
Of hij komt wel omhoog, maar dan ben je tegen de tijd dat je thuis komt allebei al aardig vertieft enzo
Bitter meisje is meestal geen pil, en daar had hij het over.quote:
Wacht wat? Nu snap ik het helemaal nietmeer.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bitter meisje is meestal geen pil, en daar had hij het over.
Communicatiefoutje
Oh, ik dacht pure MDMA.quote:
ach, bindmiddel of geen bindmiddel, maakt niet veel uit toch.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht pure MDMA.
Nee, met XTC sputtert het ook wat tegen soms.
Bij XTC zit er meestal ook speed doorheen. Het is niet alleen een andere vorm.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach, bindmiddel of geen bindmiddel, maakt niet veel uit toch.
Met pure M had ik altijd moeite met doseren.Kan ik aan het eind niet meer goed zien zonder hallucinaties en shit.
Dus daarop nooit getest of het nog lukte.
Als je dat in het XTC topic durft te herhalen krijg je van mij een eurkie.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bij XTC zit er meestal ook speed doorheen. Het is niet alleen een andere vorm.
Waar zit dat topic?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je dat in het XTC topic durft te herhalen krijg je van mij een eurkie.
is een urban legend dat er speed in zit. Nouja, bij 99,9% zit het er in elk geval niet in.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Waar zit dat topic?Hebben ze daar XTC die alleen maar uit pure MDMA bestaat?
Wat zit er dan in? Want er zit echt wel een verschil tussen een vloeitje met MDMA of een pilletje XTC.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
is een urban legend dat er speed in zit. Nouja, bij 99,9% zit het er in elk geval niet in.
bindmiddel.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat zit er dan in? Want er zit echt wel een verschil tussen een vloeitje met MDMA of een pilletje XTC.
Laat eens je XTC pillen testen.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat zit er dan in? Want er zit echt wel een verschil tussen een vloeitje met MDMA of een pilletje XTC.
Who taught you those new tricks?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:06 schreef Studeur het volgende:
It only seems like It's yesterday
when I walked in the park
with my boys and I was smokin all of that weed.
Rollin papers and a few blunts,
and the sunshine was all we need.
Meeste tests checken puur of ze gevaarlijk zijn of niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laat eens je XTC pillen testen.
Met MDMA ben ik echt veel lomer dan met XTC. Misschien is het ook de omgeving. Maar ik had er bij MDMA niet aan moeten denken dat ik ging dansen. Terwijl ik aan de XTC ook nog eens veel meer heb geblowt.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
bindmiddel.
Ik dacht het vroeger ook hoor, ik heb geen idee waarom het anders lijkt. Misschien omdat je dat vantevoren denkt?
Mindset en verwachtingen broeder.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met MDMA ben ik echt veel lomer dan met XTC. Misschien is het ook de omgeving. Maar ik had er bij MDMA niet aan moeten denken dat ik ging dansen. Terwijl ik aan de XTC ook nog eens veel meer heb geblowt.
junk.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
Deze week/weekend voor het eerst XTC gebruiken
Ik hoop dat je je goed hebt ingelezen, en dan kan ik je alleen maar veul plezier wensenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
Zo'n geel mario sterretje. Hoeveel weet ik niet, beginnen met een halve?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
junk.
Wat waar wanneer met wie
En vooral: welke, en hoeveel?
Doe maar kwartje omdat eerste keer en klein.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n geel mario sterretje. Hoeveel weet ik niet, beginnen met een halve?
Vriendin van mehad het ook mee naar school enzo
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je goed hebt ingelezen, en dan kan ik je alleen maar veul plezier wensen.
Je bent heel klein he? Zou met een kwartje beginnen, en dan na 2 of 3 uur kan je altijd nog een kwartje bijnemen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n geel mario sterretje. Hoeveel weet ik niet, beginnen met een halve?
Vriendin van mehad het ook mee naar school enzo
Eerste begon ik ook met een halfje ja, kan prima als je meer dan 70 weegtquote:Op woensdag 18 september 2013 17:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ik deed zelf twee keer een halfje, maar ik ben ook wat langer. Het kan sowieso nooit kwaad om laag te beginnen.
En als je het te lang vind duren voordat het werkt, kan ik een lachgasballonetje aanraden.
1.60. Die vriendin is 5 cm langer en slikt ook gewoon altijd helequote:Op woensdag 18 september 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent heel klein he? Zou met een kwartje beginnen, en dan na 2 of 3 uur kan je altijd nog een kwartje bijnemen.
Oh, internet hier is momenteel nogal traag.
Ik had zelf de laatste keren eerst een halfje genomen. en dan halfjes bijpakken.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1.60. Die vriendin is 5 cm langer en slikt ook gewoon altijd hele. Ben er wel echt benieuwd naar, lees op internet leuke verhalen.
Maar ergens toch weer iets van, omg harddrugs
Wel chille pakket, extra's zijn altijd tofquote:Op woensdag 18 september 2013 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg een extra groot pakket omdat de valsspeler in eerste instantie had gewonnen![]()
Ben benieuwd wat er extra in zit. Dit zit er sowieso in (niet beide foto's he lol)
[ afbeelding ]
Hoe vaak gebruikt zij dan? Want dat is gewoon echt niet nodigquote:Op woensdag 18 september 2013 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1.60. Die vriendin is 5 cm langer en slikt ook gewoon altijd hele. Ben er wel echt benieuwd naar, lees op internet leuke verhalen.
Maar ergens toch weer iets van, omg harddrugs
Jaaa, het is echt heerlijk als je trip een beetje af begint te zakken en je kunt 'em met de andere halve weer helemaal de lucht in schoppen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had zelf de laatste keren eerst een halfje genomen. en dan halfjes bijpakken.
Als het goede pillen zijn vind ik dat meestal wel fijner eigenlijk.
liever wat eerder bijpalkenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaa, het is echt heerlijk als je trip een beetje af begint te zakken en je kunt 'em met de andere halve weer helemaal de lucht in schoppen.
Kan ook, ieder z'n ding.quote:
Elk weekend sinds meiquote:Op woensdag 18 september 2013 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak gebruikt zij dan? Want dat is gewoon echt niet nodig
Sinds maart 16quote:Op woensdag 18 september 2013 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus christusHeeft ze nog geen depressie gehad daardoor?
Hoe oud is ze?
Jezusquote:
Ik zeg elke dag tegen d'r dat ze moet kappen. Ze drinkt ook echt 3 liter energy op een dagquote:Op woensdag 18 september 2013 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JezusBeter zeg je d'r dat ze informatie moet gaan opzoeken over de pauzes ertussen en dat dat van belang is voor d'r serotineniveau anders heeft ze zo een depressie
.
Hahah gaat lekker zo te horenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zeg elke dag tegen d'r dat ze moet kappen. Ze drinkt ook echt 3 liter energy op een dag
Zo ongezond
klinkt als die in het Xtc topicquote:Op woensdag 18 september 2013 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zeg elke dag tegen d'r dat ze moet kappen. Ze drinkt ook echt 3 liter energy op een dag
Zo ongezond
Damnquote:Op woensdag 18 september 2013 17:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo ongezond
Dit weekend is de laatste keer zegt ze mequote:Op woensdag 18 september 2013 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
DamnMisschien heel verkeerd om het te zeggen maar het is nu wachten tot het mis gaat
Waarom? Daar is toch helemaal geen lol meer aan dan?quote:
Dat is de enige reden WAAROM ze lol heeft bij uitgaanquote:Op woensdag 18 september 2013 17:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom? Daar is toch helemaal geen lol meer aan dan?
en dan moet je Ook wel beginnen met Een helequote:Op woensdag 18 september 2013 17:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom? Daar is toch helemaal geen lol meer aan dan?
ga je naar een feest?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is de enige reden WAAROM ze lol heeft bij uitgaan
Hoop het voor haar.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit weekend is de laatste keer zegt ze me
Voor zover ik weet werkt het dan helemaal niet meer zoals het hoort.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is de enige reden WAAROM ze lol heeft bij uitgaan
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Who taught you those new tricks?
Damn I shouldn't start that talk,
but life is one big question when your starin at the clock
And the answers always waiting at the liquor store, 40 oz to Freedom,
so I'll take that walk.
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
Afsluitend liedje en dan naar huis.
Ik heb gewoon nog steeds geen DM van jou ontvangen toen je vroeg of ik jou wilde DM'en?quote:Op woensdag 18 september 2013 18:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Mur![]()
Maakt dat stukje lopen naar de supermarkt toch een stuk beter.
Laat dat maar aan mij overquote:Op woensdag 18 september 2013 18:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Mur![]()
Maakt dat stukje lopen naar de supermarkt toch een stuk beter.
Hoja sorry, ik zal er vanavond even aan denken.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog steeds geen DM van jou ontvangen toen je vroeg of ik jou wilde DM'en?
quote:
Gelijk 1,5 nemen. Zit je zeker goed. Mooi als aller eerste drug.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je in ieder geval vanavond wat te doen.
1tje bewaren voor als ze dat pilleke neemt. Uurtje voor die tijd opeten.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk 1,5 nemen. Zit je zeker goed. Mooi als aller eerste drug.
knal je gelijk wel hard de space inquote:Op woensdag 18 september 2013 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
1tje bewaren voor als ze dat pilleke neemt. Uurtje voor die tijd opeten.![]()
Erop of eronder, wel meteen goed doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
knal je gelijk wel hard de space in
heb ik eigenlijk met alles de 1e keer wel gedaan trouwens.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Erop of eronder, wel meteen goed doen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Erop of eronder, wel meteen goed doen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij wil erop he, dirrrrrrty gawl.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk met alles de 1e keer wel gedaan trouwens.altijd aardig wat teveel de 1e keer
Één of ander vaag spul wat ik moest roken waar ik nooit van gehoord had, alcohol (ja, telt ookquote:
salvia is niet datwat je moet roken?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Één of ander vaag spul wat ik moest roken waar ik nooit van gehoord had, alcohol (ja, telt ook), wiet, salvia, enneh.. Dat was het volgens mij wel.
zo de tyfus jaquote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
Salvia had nogal een behoorlijk hoog wtf-gehalte.
Ja, ik hoorde dat het gewoon te koop was en wilde dat wel proberen. Met een vriendin, ik eerst, zij opletten dat het niet te gek zou worden. Was het voor mij voorbij, wilde ze niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
salvia is niet datwat je moet roken?
Mijn fout was dat ik het behoorlijk had onderschat.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo de tyfus jaWajow. zou ik dit weekend doen. jammer dat ttis weggevallen.
another world bwooiquote:Op woensdag 18 september 2013 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn fout was dat ik het behoorlijk had onderschat."Mwah, zal wel net wat erger dan wiet zijn."
Eh.. Nee.![]()
Misschien wordt een XTC pil langzamer in je bloed opgenomen en is de piek dus minder heftig en geleidelijker? Ik weet niet, heb het zelf nooit gedaan, maar dat zou het ook kunnen zijn?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mindset en verwachtingen broeder.
Wtf.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
Ja nou je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Geel mario sterretje hahaha jezus joh.
Regel is goeie shit
"zelfs ik"quote:Op woensdag 18 september 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf.
Junkie
Zelfs ik heb geen XTC gedaan
Het sloeg ook echt ineens in.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
another world bwooi
Ik wil weer.dit weekend vergooid aan 4fa het hele weekend. volgend weekend pillen en salvia denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Mij junk noemenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf.
Junkie
Zelfs ik heb geen XTC gedaan
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het sloeg ook echt ineens in.![]()
"Volgens mij duurt het wel even voordat het aansl... ho.."tegenn de tijd dat je uitbblaast ben je wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had nog net tijd genoeg om die halve zin eruit te gooien.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegenn de tijd dat je uitbblaast ben je weg
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het sloeg ook echt ineens in.![]()
"Volgens mij duurt het wel even voordat het aansl... ho.."WaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zininquote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had nog net tijd genoeg om die halve zin eruit te gooien.
Ik heb nog ergens liggen, maar ik zou niet weten waar.quote:
Ik en Snow zijn jongerquote:Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
"zelfs ik"
Kom maar terug als je een lijstje als Sardu, Vas of ik hebt.
Sorryquote:
25 eur ofzo?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens liggen, maar ik zou niet weten waar.Viel qua prijs ook mee, ik had duurder verwacht.
jep,kan je 5 dfagen elke dag mee doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja zoiets, had ik nog best veel voor.
Amen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
"zelfs ik"
Kom maar terug als je een lijstje als Sardu, Vas of ik hebt.
Mijn voorbeeldquote:Op woensdag 18 september 2013 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe oud ben je.
toen ik zo oud als jou was was ik al met mn 3e acid trip bezifg.
Ik heb zitten gamen toen. Of ja gamen, beetje scrollen door het menu en dat vond ik helemaal geweldig, beste game ooit.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe oud ben je.
toen ik zo oud als jou was was ik al met mn 3e acid trip bezifg.
Dan weet je op den duur niet meer wat echt is en wat niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep,kan je 5 dfagen elke dag mee doen.zou ik niet aanraden..
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb zitten gamen toen. Of ja gamen, beetje scrollen door het menu en dat vond ik helemaal geweldig, beste game ooit.
fuck reality. Live the hoax.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan weet je op den duur niet meer wat echt is en wat niet.
Sorry zeggen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:
hey snow, jij bent lief enzo. hoe zou jij een ruzie goedmaken met je pa?
haha sorry zeggen. nee maar serieus. ik ben niet lief geweest.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry zeggen.
Ik ben altijd degene die spijt krijgt en dan denkt van oshit ik was echt kut. Niet met cadeautjes aankomen maar gewoon uitpraten.
Wat drugs laten slingeren die in pastasaus verdwenen is?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha sorry zeggen. nee maar serieus. ik ben niet lief geweest.
ik heb hem gezegd dat ik hoop dat hij tegen een boom aan rijdt.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat drugs laten slingeren die in pastasaus verdwenen is?
Waarom?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb hem gezegd dat ik hoop dat hij tegen een boom aan rijdt.
What haz u donequote:Op woensdag 18 september 2013 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha sorry zeggen. nee maar serieus. ik ben niet lief geweest.
Hij heeft zomaar een ruzie lopen uitlokken?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat hij ruzie maaktre. en shit vriend. dit zijn niet de dagen om reuzie met me te maken.
ik weet niet zo goed meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft zomaar een ruzie lopen uitlokken?
quote:
Dan gewoon man tot man excuses aanbieden.quote:
ja. goed idee. als ik weer ok ben.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan gewoon man tot man excuses aanbieden.
Dat sowieso, eerst even laten bekoelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. goed idee. als ik weer ok ben.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. goed idee. als ik weer ok ben.
ik weet het niet meer. ik moet maar weg denkik.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Verhuizings-irritatie?
Chocolade en vrouwen is een gouden combo. (Tenzij je wil neuken)quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Kom je terug van de shop en winkel.. heeft een huisgenoot muizen&kikkers in je kamer gegooid (van die chocoladedingen die ze met sinterklaas verkopen)
hm?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Chocolade en vrouwen is een gouden combo. (Tenzij je wil neuken)
Voer ze teveel en je kan je heil op keandra zoeken.quote:
Kan ook in combinatie hequote:Op woensdag 18 september 2013 19:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voer ze teveel en je kan je heil op keandra zoeken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan ook in combinatie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan ook in combinatie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat weet ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Whehehe
![]()
Ga neuken ofzoquote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ja nou je moet ergens beginnen:').quote:Op woensdag 18 september 2013 19:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou je moet ergens beginnen. Alsof ik verstand van die zaken heb.
Klikt al goed..
Mag ik je een ding aanraden,
Doe het niet
heb het zelf ook gedaan, altijd leuk met vrienden eentje droppen..
maar je sloopt toch iets. en geloof me heb het meer gedaan dan jullie allemaal in dit topic x 10
Vroeg het laatst aan een vriend van me, die het nog nooit gedaan heeft, hij zegt " Wat je niet kent kun je niet missen"
Dus hou het daarbij en wees niet domHaha gay!![]()
Ben je van plan een druggie te worden?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja nou je moet ergens beginnen
Als jij ergens wilt beginnen in het drugs leven
Moet je wel alleen bij grote feesten doen met allemaal vrienden die het ook slikken denk ik.Dit -- Parkiet is mijn papa
Psychonaut.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben je van plan een druggie te worden?
Als jij ergens wilt beginnen in het drugs leven
Moet je wel alleen bij grote feesten doen met allemaal vrienden die het ook slikken denk ik.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ja wtf.quote:
1x is genoeg, lekker constant ruzie met elkaar maken en dan komen met zulke shit
En dan ben ik de puber
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ben het niet van plan regelmatig te doen en zeker niet vaker als die keer tegenvalt. Gewoon een keer proberen,quote:Op woensdag 18 september 2013 20:04 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ja nou je moet ergens beginnen:').
Klikt al goed..
Mag ik je een ding aanraden,
Doe het niet
heb het zelf ook gedaan, altijd leuk met vrienden eentje droppen..
maar je sloopt toch iets. en geloof me heb het meer gedaan dan jullie allemaal in dit topic x 10
Vroeg het laatst aan een vriend van me, die het nog nooit gedaan heeft, hij zegt " Wat je niet kent kun je niet missen"
Dus hou het daarbij en wees niet dom
Wat sloop je dan?![]()
![]()
Je lichaam als je teveel zweet.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben het niet van plan regelmatig te doen en zeker niet vaker als die keer tegenvalt. Gewoon een keer proberen,
Wat sloop je dan?Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja wtf.
1x is genoeg, lekker constant ruzie met elkaar maken en dan komen met zulke shit
En dan ben ik de puber
[ Bericht 0% gewijzigd door FL_Freak op 18-09-2013 20:17:42 ]![]()
Ik ben het niet van plan regelmatig te doen en zeker niet vaker als die keer tegenvalt.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben het niet van plan regelmatig te doen en zeker niet vaker als die keer tegenvalt. Gewoon een keer proberen,
Wat sloop je dan?
Het zal nooit tegenvallen.
Gewoon een keer proberen,
Mezelf uit het verleden,
Wat sloop je dan?
...Haha gay!![]()
Niet iedereen is zoals jijquote:Op woensdag 18 september 2013 20:10 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik ben het niet van plan regelmatig te doen en zeker niet vaker als die keer tegenvalt.
Het zal nooit tegenvallen.
Gewoon een keer proberen,
Mezelf uit het verleden,
Wat sloop je dan?
....
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2013 20:11:47 ]![]()
Ieder zijn/haar kwaliteiten.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt goed in knipogen zij.![]()
![]()
Hola guapa.quote:![]()
Much better
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ah, dat is voor je geen signaal om haar af te gaan zeiken?quote:
Sinds wanneer kom jij in deze SC dan, Idh?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2013 20:31:51 ]![]()
Ben daar niet zo vanquote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, dat is voor je geen signaal om haar af te gaan zeiken?.
![]()
Ik spotte een ninja edit.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef Dimens het volgende:
Sinds wanneer kom jij in deze SC dan, Idh?![]()
Sinds een dag of drie denk ik?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef Dimens het volgende:
Sinds wanneer kom jij in deze SC dan, Idh?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
En hoe bevalt het je?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds een dag of drie denk ik?![]()
Goed.quote:Aardige mensen hier die niet steeds lopen te mekkeren.
Oh vet.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds een dag of drie denk ik?![]()
Dacht dat je een KLB dude wasquote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed.Aardige mensen hier die niet steeds lopen te mekkeren.
![]()
Niet meer echt, wel geweest.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar de hamvraag; ben je ook een stoner?
Ben ik eigenlijk ook, hoewel ik eigenlijk overal wel zit. Maar ik moet zeggen dat ik wel even klaar was met het negatieve en een SC waar het vaker gaat over dingen die me niet echt boeien.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dacht dat je een KLB dude wasWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Hier is het altijd positief en vredigquote:Op woensdag 18 september 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk ook, hoewel ik eigenlijk overal wel zit. Maar ik moet zeggen dat ik wel even klaar was met het negatieve en een SC waar het vaker gaat over dingen die me niet echt boeien.. Tenzij krul vs unscrewed of vas vs de rest.
![]()
Ja, maar dat ben ik ook wel inmiddels gewend van Vas.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hier is het altijd positief en vredig. Tenzij krul vs unscrewed of vas vs de rest.
En in de KLB SC ben ik min of meer geparkeerd door mods omdat mensen op me reageerden en ik overal op terug reageerde in reguliere topics.
Was tijdens mijn toenmalige baan.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Jij en Dimens lijken op elkaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
En in de KLB SC ben ik min of meer geparkeerd door mods omdat mensen op me reageerden en ik overal op terug reageerde in reguliere topics.
Was tijdens mijn toenmalige baan.![]()
We hebben ook een gif samen om dat te onderstrepen. Hij is mijn bondgenoot.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij en Dimens lijken op elkaar.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij en Dimens lijken op elkaar.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hebben ook een gif samen om dat te onderstrepen. Hij is mijn bondgenoot.Zó onverwachtquote:![]()
Aftermovie van Ground Zero staat onlineKrijg echt kippenvel als ik dit zie
Your beauty never ever scared me.![]()
Scherp.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Na 3 keer werd het me duidelijk.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Heb hem trouwens zonder geluid geluisterd, zit in de woonkamer, maar van de beelden alleen al krijg ik enorme heimwee. Nog 11 maanden
quote:quote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Na 3 keer werd het me duidelijk.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
Id doe hwr. de eerate die echt insruk op m. Heeft gemaakt al. Baas
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
Id doe hwr. de eerate die echt insruk op m. Heeft gemaakt al. Baasmur
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Aftermovie van Ground Zero staat onlineKrijg echt kippenvel als ik dit zie
Is beter.![]()
Ja ik ga hem straks opnieuw bekijken met geluidquote:Ik wil terug
Mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was een heldenactie/topic inderdaad.![]()
![]()
Ok.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga hem straks opnieuw bekijken met geluidIk wil terug
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEN MASSAGRAF EN Id_do_her EN Dimens...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij en Dimens lijken op elkaar.
LIJKEN OP ELKAARHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Af en toe ben ik nog wel eens langs geweest. Ze vonden mij wel leuk.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Praten ze nu nog over, wed ik.![]()
2008.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo lang zit ik hier inmiddels wel.
Wauw.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEN MASSAGRAF EN Id_do_her EN Dimens...
LIJKEN OP ELKAAR!!
HAHAHAHAquote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
LIJKEN OP ELKAAR
GOEIE GRAP!!!!!!11!11!!!1![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
LIJKEN OP ELKAAR![]()
![]()
Ik nog maar één-twee keer, was wel gezellig.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Af en toe ben ik nog wel eens langs geweest. Ze vonden mij wel leuk.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
2003 eerste account gemaakt. Kan ook 2002 geweest zijn, ik weet het niet meer.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Als wij niet daar zouden hebben gereageerd, zouden er waarschijnlijk twee FOK! stelletjes niet zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik nog maar één-twee keer, was wel gezellig.![]()
Dat klopt, dat hebben we even mooi op weg geholpen toen.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als wij niet daar zouden hebben gereageerd, zouden er waarschijnlijk twee FOK! stelletjes niet zijn.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Oudjequote:Op woensdag 18 september 2013 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
2003 eerste account gemaakt. Kan ook 2002 geweest zijn, ik weet het niet meer.![]()
Nee, ging te slecht, dus ik moest wijken. Eikels. Gouden bergen beloven en niks waarmaken, degene die me had aangenomen is inmiddels ook overleden, vorig jaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:49 schreef Dimens het volgende:
Maar dus niet meer werknemer bij die boekendinges?
Door UDOWU. Daar waaren toen twee dames uit SHJN naartoe gelokt en toen kwamen er meets en toen kwamen er stelletjes.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:48 schreef Snowbells het volgende:
Fok stelletjes.cute.
Op partyboy en hh na![]()
Maar eigenlijk wel blij dat ik niet meer met die mensen op een kantoor moet zitten. Scheelt veel hoofdpijn en versleten schoenzolen van het tenenkrommen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
UDOWU ja, was dat niet met die crisis met system_overload gesloten?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Door UDOWU. Daar waaren toen twee dames uit SHJN naartoe gelokt en toen kwamen er meets en toen kwamen er stelletjes.
Unf?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Door UDOWU. Daar waaren toen twee dames uit SHJN naartoe gelokt en toen kwamen er meets en toen kwamen er stelletjes.![]()
Dat was de druppel, ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
UDOWU ja, was dat niet met die crisis met system_overload gesloten?![]()
Ik heb wel van die hele chaos genoten moet ik zeggen.quote:
so die shit gin. Hard had erbi. Moeten zijn :/quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
UDOWU ja, was dat niet met die crisis met system_overload gesloten?![]()
Herkenbaar. Ik ben ook blij dat ik weg ga bij mijn huidige werk en weer terug ga naar mijn vorige baan. Het huidige werk past niet bij mij.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
Maar eigenlijk wel blij dat ik niet meer met die mensen op een kantoor moet zitten. Scheelt veel hoofdpijn en versleten schoenzolen van het tenenkrommen.![]()
Nou ja, ik had iOS 7 al. Beta erop gezet en het bevalt mij wel. Dus het is niet iets nieuws of zo.quote:![]()
Ah okay. De iphone 5Squote:Op woensdag 18 september 2013 20:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou ja, ik had iOS 7 al. Beta erop gezet en het bevalt mij wel. Dus het is niet iets nieuws of zo.. Ik twijfel of ik die moet kopen in het goud..
Maar deze is ook nog goed. Meh.![]()
Ik vond het wel goed klote toen ik er weg moest, maar achteraf eigenlijk erop vooruit gegaan. En gelukkig niet meer met die mensen samenwerken. Een kerel daar was echt om gek van te worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben ook blij dat ik weg ga bij mijn huidige werk en weer terug ga naar mijn vorige baan. Het huidige werk past niet bij mij.
Ik denk niet dat ik die 5S ga halen. Mij te duur. Een beetje jammer van Apple om ze zo duur te maken. Ik blijf gewoon bij mijn iPhone 5 wit.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah okay. De iphone 5S. Ik twijfel of ik die moet kopen in het goud..
Maar deze is ook nog goed. Meh.![]()
Sinds wanneer heb jij die dan weerquote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die 5S ga halen. Mij te duur. Een beetje jammer van Apple om ze zo duur te maken. Ik blijf gewoon bij mijn iPhone 5 wit.![]()
Wat doe je nu dan? Wel leuk werk?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed klote toen ik er weg moest, maar achteraf eigenlijk erop vooruit gegaan. En gelukkig niet meer met die mensen samenwerken. Een kerel daar was echt om gek van te worden.![]()
Maandje of 3 denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij die dan weer![]()
Op zich minder leuk werk maar leuke collega's, dat scheelt een hele hoop. Ik werk momenteel in de procestechniek, en hiervoor nog twee andere banen gehad.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan? Wel leuk werk?Ook dat mijn oude bedrijf opbelde of ik niet kon komen berekenen hoe lang het werk wat er lag nog zou duren en of ik dat eventueel naast mijn huidige baan kon gaan doen. Ze zouden snel wat laten weten, dat was ergens in juni of zo.
Ja. In eerste instantie wilde ik de 4S nemen omdat de 5 zwart niet echt beviel. Te groot en de kleur beviel mij toch niet echt.quote:
Uiteindelijk met de aankondiging van iOS 7 vond ik het wel mooi met een witte iPhone en met iOS 7 is het ook niet zo dat ik dan niet bij die knop linksboven hoef te komen omdat ik ook met een vinger van links naar rechts kan swipen om terug te gaan.
Toen, inclusief een zeer aantrekkelijke en tijdelijke aanbieding, de witte iPhone 5 gehaald. Ben er zeer tevreden mee.![]()
Als je hem zat bent kun je 'm naar me opsturen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. In eerste instantie wilde ik de 4S nemen omdat de 5 zwart niet echt beviel. Te groot en de kleur beviel mij toch niet echt.
Uiteindelijk met de aankondiging van iOS 7 vond ik het wel mooi met een witte iPhone en met iOS 7 is het ook niet zo dat ik dan niet bij die knop linksboven hoef te komen omdat ik ook met een vinger van links naar rechts kan swipen om terug te gaan.
Toen, inclusief een zeer aantrekkelijke en tijdelijke aanbieding, de witte iPhone 5 gehaald. Ben er zeer tevreden mee.![]()
![]()
Dan zal hij wel naar mijn zus toe gaan, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je hem zat bent kun je 'm naar me opsturen.![]()
![]()
Ik ben vanaf nu je zusje.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zal hij wel naar mijn zus toe gaan, zoals gewoonlijk.![]()
Leuke collega's is het halve werk. Dat is ook een van de redenen dat die aankomende baan zo leuk is, omdat ik leuke collega's heb. Naast dat het leuk werk is. Alhoewel het wel veel stressen is in de horeca. Maar dat maakt mij hard.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op zich minder leuk werk maar leuke collega's, dat scheelt een hele hoop. Ik werk momenteel in de procestechniek, en hiervoor nog twee andere banen gehad.Ook dat mijn oude bedrijf opbelde of ik niet kon komen berekenen hoe lang het werk wat er lag nog zou duren en of ik dat eventueel naast mijn huidige baan kon gaan doen. Ze zouden snel wat laten weten, dat was ergens in juni of zo.
![]()
Als je goede collega's hebt maakt dat stressen ook minder uit. Als je eens een steek laat vallen en je niet hoeft te denken dat je 'teammaat' meteen gaat klagen bij de baas maakt het werk een stuk ontspannender.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuke collega's is het halve werk. Dat is ook een van de redenen dat die aankomende baan zo leuk is, omdat ik leuke collega's heb. Naast dat het leuk werk is. Alhoewel het wel veel stressen is in de horeca. Maar dat maakt mij hard.
Die bedrijfsleider daar ook, om woedend van te worden. En dan moet je bij mij al ver gaan.
En wel pics sturen zeker?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu hoef ik niet meer te zeggen dat ik geen zusje meer heb als er om pics gevraagd wordt.![]()
![]()
Wel de foto die ik nu heb, die is mooiquote:Op woensdag 18 september 2013 21:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar dan "krijg" je wel een iPhone als ik hem zat ben.![]()
Nou ja, die kunnen dan nog gestrester worden dus soms is het wel eens dat er geschreeuwd wordt.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je goede collega's hebt maakt dat stressen ook minder uit. Als je eens een steek laat vallen en je niet hoeft te denken dat je 'teammaat' meteen gaat klagen bij de baas maakt het werk een stuk ontspannender.![]()
Maar altijd knuffelen naderhand. En bier. Veel bier.Vertelquote:Die bedrijfsleider daar ook, om woedend van te worden. En dan moet je bij mij al ver gaan.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2013 21:08:10 ]![]()
10/10 zou aan haar ruiken.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel de foto die ik nu heb, die is mooi![]()
Maakt ook een hoop goed lijkt me. Op mijn huidige werk word er niet gedronken.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou ja, die kunnen dan nog gestrester worden dus soms is het wel eens dat er geschreeuwd wordt.![]()
Maar altijd knuffelen naderhand. En bier. Veel bier.Zo'n vieze gladjakker van in de zestig die denkt een jaar of dertig te zijn. Snapt niks, geen achtergrond in het vak, constant in de rede vallen, beledigend zonder dat hij het doorheeft, Cup-a-Soup uit een soepkom eten met een lepel, gewoon echt een engnek.quote:[..]
Vertel![]()
Is door die overleden collega ook een keer letterlijk het gebouw uitgeschopt.
Horeca dus naderhand zit je lekker met z'n alle aan de bier en aan de wijn. Althans, de mensen die mijn baas mag.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maakt ook een hoop goed lijkt me. Op mijn huidige werk word er niet gedronken.
Ik heb het wel gemist. Vond het jammer dat ik daar weg moest, maar gelukkig begint het seizoen weer.Wat een walgelijke man ja.quote:Cup-a-Soup uit een soepkom eten met een lepel![]()
Ik heb ook zo'n baas gehad. Die heeft mij toen bij de BCC ontslagen net nadat hij erin kwam.![]()
Lijkt me ook wel tof om in de horeca te werken eigenlijk. Maar verder dan barman op een feest hier en daar via een vriend voor een avond is het niet gekomen. Als hulpkracht zeg maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Horeca dus naderhand zit je lekker met z'n alle aan de bier en aan de wijn. Althans, de mensen die mijn baas mag.
Ik heb het wel gemist. Vond het jammer dat ik daar weg moest, maar gelukkig begint het seizoen weer.Dat is het ook echt.quote:[..]
Wat een walgelijke man ja.![]()
Ik heb ook zo'n baas gehad. Die heeft mij toen bij de BCC ontslagen net nadat hij erin kwam.Om bloedlink van te worden. Belt hij ook precies zeven maanden na mijn ontslag op "kun je komen werken voor je uitkering, hehe." "Maar ik heb sinds een paar dagen na mijn ontslag een baan." "Oh, je werkt dus?!"
Ja nee, wat denk je dan zeg lul met vingers, dat ik een beetje thuis ga zitten?![]()
Met die overleden collega had ik een hele goede verstandhouding, lag hij in het ziekenhuis tijdens zijn laatste dagen, zeg ik dat ik er de volgende dag heen ga, afscheid nemen en zo. Gaat hij uit alle macht proberen mij daar weg te houden omdat hij die gast niet mag.
Ik zou er zowat opnieuw boos van worden.
Dat verhaal ken ik nogquote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n baas gehad. Die heeft mij toen bij de BCC ontslagen net nadat hij erin kwam.![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, is niet echt netjes gegaan..
![]()
Ik weet niet of ik moetof
/
om mijn broertje. Kakken kan onwijs chill zijn maar om tijdens het kakken in slaap te vallen is wel erg extreem.
![]()
Ook wel eens meegemaakt hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
/
om mijn broertje. Kakken kan onwijs chill zijn maar om tijdens het kakken in slaap te vallen is wel erg extreem.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Iedereen valt toch weleens op een plek in slaap waar dat eigenlijk niet de bedoeling is?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
/
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen valt toch weleens op een plek in slaap waar dat eigenlijk niet de bedoeling is?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: