abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131415815
Het is een typisch Amerikaanse familie serie, daarom :)
pi_131425054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:11 schreef Tyron het volgende:
op de één of ander manier voelt het een beetje als een kinderserie af en toe

[..]
Inderdaad. Lijkt ook niet zo zeer de nadruk te liggen op de effecten van de dome op een gemeenschap, maar meer om de avonturen van wat jongeren die een magisch ei hebben. Ergens doet het me dan ook sterk denken aan de J. J. Abrams-film Super 8 ( Super 8 (2011) - IMDb ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 22 september 2013 @ 14:15:17 #28
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_131440782
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:11 schreef Tyron het volgende:
op de één of ander manier voelt het een beetje als een kinderserie af en toe

hoe makkelijk ze in leugens trappen enzo en soms ook van die aparte wendingen
Flashbacks naar 'The Event'. En dat was nog slechter :').
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 22 september 2013 @ 14:45:39 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_131442044
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2013 14:15 schreef Houniet het volgende:

[..]

Flashbacks naar 'The Event'. En dat was nog slechter :').
Een van de weinige series waar ik gewoon afgehaakt ben. :')
Die neiging heb ik hier gelukkig nog niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_131460956
Ja godver, blijkt er ook nog een seizoen 2 te komen. Never nooit nie dat ik nog meer tijd hier in ga steken. Ik ben er klaar mee.
  maandag 23 september 2013 @ 09:42:46 #31
147091 janeway
live long and prosper
pi_131470420
Wat ik niet snap he..
Veel van jullie vinden het niks, je ergert je zelfs.. Waarom neem je de moeite om te downloaden en te kijken.. Dan wist ik wel wat anders te doen met mijn tijd.
Scheelt je een hoop ergenis. Kijk gewoon dan niet.. Ik zie ook dat er dingen niet kloppen.. Ik vind het nogal vermakelijk.. En gniffel erom.. Maar ergeren zonde van mijn tijd.. Dan zou ik dus niet kijken..
Het hoeft niet hoor, we leven niet meer in mijn jeugd (ja ja ) dat je alleen nog 1, 2, 3 had.
Er is nog veel meer, en leukers te bekijken.. Doe dat gewoon en maak daar een leuk topic van als het er nog niet is
  maandag 23 september 2013 @ 13:15:21 #32
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_131475823
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:42 schreef janeway het volgende:
Wat ik niet snap he..
Veel van jullie vinden het niks, je ergert je zelfs.. Waarom neem je de moeite om te downloaden en te kijken.. Dan wist ik wel wat anders te doen met mijn tijd.
Scheelt je een hoop ergenis. Kijk gewoon dan niet.. Ik zie ook dat er dingen niet kloppen.. Ik vind het nogal vermakelijk.. En gniffel erom.. Maar ergeren zonde van mijn tijd.. Dan zou ik dus niet kijken..
Het hoeft niet hoor, we leven niet meer in mijn jeugd (ja ja ) dat je alleen nog 1, 2, 3 had.
Er is nog veel meer, en leukers te bekijken.. Doe dat gewoon en maak daar een leuk topic van als het er nog niet is
Je mag toch wel je eigen mening geven 8-).
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 23 september 2013 @ 13:43:55 #33
147091 janeway
live long and prosper
pi_131476777
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 13:15 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je mag toch wel je eigen mening geven 8-).
natuurlijk maar ik lees continue dat mensen zich ergeren.. Dan zit ik mij af te vragen waarom kijk je in godsnaam.. Doe dan wat anders met je tijd.
pi_131476828
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:43 schreef janeway het volgende:

[..]

natuurlijk maar ik lees continue dat mensen zich ergeren.. Dan zit ik mij af te vragen waarom kijk je in godsnaam.. Doe dan wat anders met je tijd.
Ik denk dat mensen blijven kijken zolang de nieuwsgierigheid groter is dan de irritatie. Dat geldt in ieder geval wel voor mij. Het geklaag moet je dus met een korreltje zout nemen ;)
pi_131476851
Niks beters te doen, dus. Denk ik dan.
  maandag 23 september 2013 @ 13:47:26 #36
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_131476900
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:45 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen blijven kijken zolang de nieuwsgierigheid groter is dan de irritatie. Dat geldt in ieder geval wel voor mij. Het geklaag moet je dus met een korreltje zout nemen ;)
Wat hij zegt.
pi_131501856
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:42 schreef janeway het volgende:
Wat ik niet snap he..
Eens (schreef ik eerder ook al). ^O^ Blijkbaar vinden ze het toch wel leuk genoeg ;)
Tails tell tales
pi_131502113
Leuk genoeg voor 13 afleveringen en een afgerond verhaal? Ja hoor ondanks alle gebrekken. Maar zeker niet voor nog een seizoen terwijl ze vooraf aankondigen dat het een miniserie zou worden. Als ik dit van te voren had geweten was ik er allang mee gekapt. Teleurstellend dus en dat mag best gezegd worden.
pi_131502126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:07 schreef Nickske1912 het volgende:
Leuk genoeg voor 13 afleveringen en een afgerond verhaal? Ja hoor ondanks alle gebrekken. Maar zeker niet voor nog een seizoen terwijl ze vooraf aankondigen dat het een miniserie zou worden. Als ik dit van te voren had geweten was ik er allang mee gekapt. Teleurstellend dus en dat mag best gezegd worden.
Dat was toch al heel snel bekend hoor..dat ze een seizoen 2 wilden maken..lees dit topic maar eens terug :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131502188
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat was toch al heel snel bekend hoor..dat ze een seizoen 2 wilden maken..lees dit topic maar eens terug :P
Dat is dan aan me voorbij gegaan, of ik was het vergeten. Maar goed, blijf het teleurstellend vinden. Alles voor de kijkcijfers.

Voornaamste reden dat ik en waarschijnlijk veel anderen kijken is dat het onderwerp in principe hartstikke veel potentie heeft. De uitvoering is slecht, maar juist door die potentie blijf je hopen op verbetering. Nu op het einde van dit seizoen blijkt dat die verbetering er niet is, lijkt het mij een mooi moment om met deze serie te kappen. Genoeg anders om te kijken. Ben nu met House of Cards bezig en dat vind ik dus wel boven verwachting goed.
pi_131502196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:18 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Dat is dan aan me voorbij gegaan, of ik was het vergeten. Maar goed, blijf het teleurstellend vinden. Alles voor de kijkcijfers.

Voornaamste reden dat ik en waarschijnlijk veel anderen kijken is dat het onderwerp in principe hartstikke veel potentie heeft. De uitvoering is slecht, maar juist door die potentie blijf je hopen op verbetering. Nu op het einde van dit seizoen blijkt dat die verbetering er niet is, lijkt het mij een mooi moment om met deze serie te kappen. Genoeg anders om te kijken. Ben nu met House of Cards bezig en dat vind ik dus wel boven verwachting goed.
Het feit dat het potentie heeft en helaas lachwekkend slecht werd uitgevoerd is ook de reden dat je hier zoveel zeikers (incl. ikzelf) hebt. Zo is het ook bij Revolution, Falling Skies en in het verleden bij Terra Nova, The Event, Flashforward etc. Het is een genre waar keer op keer hoge verwachtingen zijn en waarbij je heel lang blijft hangen omdat het toch wel potentie heeft, maar er is er zelden een die het waarmaakt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131571336
Met moeite de laatste aflevering gezien. Eerste helft van het seizoen was nog wel aardig maar daarna ging het elke aflevering bergafwaarts. Je hebt totaal geen band met de karakters in de serie met als toppunt Linda. Wat een domme muts is dat zeg...

Seizoen 2 gaat het 'm denk ik ook niet meer worden.
pi_131576145
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het feit dat het potentie heeft en helaas lachwekkend slecht werd uitgevoerd is ook de reden dat je hier zoveel zeikers (incl. ikzelf) hebt. Zo is het ook bij Revolution, Falling Skies en in het verleden bij Terra Nova, The Event, Flashforward etc. Het is een genre waar keer op keer hoge verwachtingen zijn en waarbij je heel lang blijft hangen omdat het toch wel potentie heeft, maar er is er zelden een die het waarmaakt.
Nu moet ik wel zeggen dat Under the Dome nog wel stukken slechter is ivg met de series die je nu noemde. In sommige van die shows kunnen ze ten minste nog acteren. Bij Under the Dome ging je daar toch wel aan twijfelen :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131577856
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Paul99 het volgende:
Met moeite de laatste aflevering gezien. Eerste helft van het seizoen was nog wel aardig maar daarna ging het elke aflevering bergafwaarts. Je hebt totaal geen band met de karakters in de serie met als toppunt Linda. Wat een domme muts is dat zeg...

Seizoen 2 gaat het 'm denk ik ook niet meer worden.
Same here. En die Linda kan beter in de keuken blijven. Ze zitten 2 weken in die Dome en ze heeft er totaal geen probleem mee dat Big Jim iemand ophangt terwijl er geen enkel bewijs is wat niet van Big Jim afkomt _O-
Get it and Bet it
  donderdag 26 september 2013 @ 10:22:47 #45
194233 Friday12
Originele kloon
pi_131579581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:41 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eens (schreef ik eerder ook al). ^O^ Blijkbaar vinden ze het toch wel leuk genoeg ;)
Ik wil gewoon weten wat die dome nou precies is ;(
pi_131579992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Friday12 het volgende:

Ik wil gewoon weten wat die dome nou precies is ;(
Lees het boek. Klaar 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 26 september 2013 @ 10:47:50 #47
194233 Friday12
Originele kloon
pi_131580148
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lees het boek. Klaar 8-)
Hahaha mischien wel
pi_131717756
quote:

[..]

Je merkt wel dat wanneer je het in één keer kijkt, zoals ik de afgelopen twee daten, het meevalt. Ik lees alle kritieken hier, en vind ze terecht. Toch heb ik er het afgelopen weekend wel plezier mee gehad. Maar dat ik op een tweede seizoen zit te wachten....niet echt.
pi_131800245
Ik heb deze serie prima kunnen kijken en ben benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen maar ik erger me kapot aan die Linda ( waar ik aan het begin dat juist helemaal niet had ).
pi_131801102
quote:

[..]

So true, jammer genoeg. Zonde eigenlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')