quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef Fylax het volgende:
Denken jullie datHet is wel Under the Dome hé. Als het nodig is dat hij terugkomt passen ze de verhaallijn wel aan dat er een trampoline beneden stond ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is?
Angie denk ik niet hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En die Angie komt straks ook weer tot leven denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood is of willen jullie dat hij een shocking comeback maakt
(she/her)
*Ik hoop het wel...quote:
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real lifequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie > Angie
Sorry maar die meid is zo knap![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real life
Volgens mij niet hoor. Als ik die Twitter zo lees.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze is de beste vriendin van die rode trol in real life
Oh no. Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Melanie > Angie
Sorry maar die meid is zo knap![]()
![]()
![]()
Zij jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Oh no. Daar ben ik het niet mee eens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Britt Robertson![]()
Kijk de film 'The first time' maar als je echt verliefd wilt wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zij ja![]()
Ook een betere actrice dan die Melanie
Beter is nogal een rekbaar begrip, ze kunnen allebei niet acterenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zij ja![]()
Ook een betere actrice dan die Melanie
*downloaden is*quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:34 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Kijk de film 'The first time' maar als je echt verliefd wilt worden
Klopt, maar ik val op blondjes, dus die Britt Robertson heeft net een streepje voor, dus valt het minder op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Beter is nogal een rekbaar begrip, ze kunnen allebei niet acteren
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Melanie/Grace is 19 ik 15
Kan gewoon toch
Moet kunnen man.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Melanie/Grace is 19 ik 15
Kan gewoon toch
Precies, en ze is ook maar 10 cm groter en woont aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat ik kans maak.quote:
Dat wordt sparen voor een vliegticket. One-way natuurlijk; zelfvertrouwen en alles.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies, en ze is ook maar 10 cm groter en woont aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat ik kans maak.
Als ik het geld had, zat ik nu in het vliegtuig. Tjonge wat zou ik willen dat zij van mij wasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat wordt sparen voor een vliegticket. One-way natuurlijk; zelfvertrouwen en alles.
Ik zal op jouw leeftijd eerst beginnen met je buurmeisjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zat ik nu in het vliegtuig. Tjonge wat zou ik willen dat zij van mij was
Ik heb geen buurmeisje(s)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal op jouw leeftijd eerst beginnen met je buurmeisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |