Dit. Is echt slecht voor haar tanden als ze dat soort dingen flikt.quote:
Of gewoon een hockeybitje.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
dit is vrij simpel op te lossen door zo'n gebitje in te doen waar je van dat bleekspul voor je tanden in doet. dan kan ze pijpen EN haar tanden bleken tegelijkertijd!
Of ze moet gewoon beter haar best doen en haar mond verder open doen.
Oh, heeft ze 'm tussen het spleetje tussen haar voortanden zitten als ze pijpt?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als een vrouw kan tandenknarsen tijdens het pijpen dan heb jij wel een heule kleine piemel TS
ik wist niet dat dat bestond, maar ik neem aan dat dat ook zou werken ja.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
dit is vrij simpel op te lossen door zo'n gebitje in te doen waar je van dat bleekspul voor je tanden in doet. dan kan ze pijpen EN haar tanden bleken tegelijkertijd!
Of ze moet gewoon beter haar best doen en haar mond verder open doen.
Ervaringsdeskundigen?quote:
ik heb de witste tanden van heel Limburgquote:
Of tanden eruit slaan.quote:
Mijn vriendin is 22.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:57 schreef tja77 het volgende:
ts moet gewoon wachten tot zijn dinnetje van haar melktandjes af is.
Vanaf 18 maanden kun je al een beginnetje maken hoor, no problem.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maanden? Dan moet je zeker nog een paar jaar geduld hebben
Ervaring mee?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef yosander het volgende:
Gewoon de bovenste voortanden eruit slaan net zoals in de Zuid-Afrikaanse gevangenissen gebeurt.
Ze zegt dat ze niet anders kan en haar voorgangers het lekker vondenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:06 schreef tja77 het volgende:
Of de vriendin van ts heeft een geestelijke dan wel lichaamlijke beperking (combinatie van beide kan ook). Of de vriendin van ts wil gewoon de stink pener van ts niet meer in de mond, en gebruikt bewust haar tanden.
Oftewel, je hebt een hele lage pijngrens.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:12 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze niet anders kan en haar voorgangers het lekker vonden
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:12 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:28 schreef DerekB het volgende:
Beetje tanden er bij is wel geil heur.
dat zou lekker strak voelen zon wijd openstaand gatquote:Op woensdag 18 september 2013 16:41 schreef MichaelScott het volgende:
Gebruik zo'n ding:
[ afbeelding ]
Precies. Je zult ze eruit moeten slaan TS.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit. Is echt slecht voor haar tanden als ze dat soort dingen flikt.
http://www.flabber.nl/lin(...)cookie-thumper-15473quote:
quote:Het bizarre is echter dat het zijn oorsprong kent uit de gevangeniscultuur: hogere gangleden slaan daar namelijk meestal de tanden uit de mond van hun wifeys (prison bitches), zodat ze beter kunnen pijpen. Leuk detail: Lil Wayne is dus graag een bitch.
Dat is kut. Heb ik ook wellesquote:Op donderdag 19 september 2013 07:47 schreef verdacht.individu het volgende:
Haha besneden penis ftw! Je vriendin mag mij wel pijpen hoor. Ik ben niet zo een onbesneden pussyboy als jou. Heb je toevallig niet gewoon een groot clitje. En dat je je vagina verwart met je anus?
Is nog best lastig, zo lang je mond wagenwijd openhouden.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:12 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
Hem dicht houden schijnt voor veel wijven ook best moeilijk te zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 08:56 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Is nog best lastig, zo lang je mond wagenwijd openhouden.
Internet gangsterquote:Op donderdag 19 september 2013 07:47 schreef verdacht.individu het volgende:
Haha besneden penis ftw! Je vriendin mag mij wel pijpen hoor. Ik ben niet zo een onbesneden pussyboy als jou. Heb je toevallig niet gewoon een groot clitje. En dat je je vagina verwart met je anus?
Opgelost, slotje!quote:Op woensdag 18 september 2013 16:41 schreef MichaelScott het volgende:
Gebruik zo'n ding:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |