SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Stream
Voor de twee mensen die het waarderen, werkende stream:
http://4playernetwork.com/live/Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
ik bied mn hele ce wel voor 150 aanquote:Op woensdag 18 september 2013 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Pet stond gister al voor 19 euro op ebay....
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Misschien mijne ook maar verkopen, iemand interesse?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Pet stond gister al voor 19 euro op ebay....
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
nee sorry, ik ben blankquote:Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien mijne ook maar verkopen, iemand interesse?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 kogels ?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien mijne ook maar verkopen, iemand interesse?![]()
![]()
Ook mooi hoe je nu een soort animatie krijgt wanneer je op iemand afrent en deze in de nek wil raken, soort van plak animaite. In IV moet je eerst naar hem rennen om die animatie op het juiste moment aan te laten komen, of er zelfs ervoor slaan. Dat is nu echt super.
Ook het feit dat je een rijdende trein zo kan pakken is fijn, niet realistisch maar wel ontzettend handig wanneer je snel weg wil komen.
Even copy/paste.![]()
![]()
Snelste auto's zijn:
Overflod Entity XF
Truffade Adder
Obey 9F + Obey 9F Cabrio
Grotti Carbonizarre
Heb geen plaatjes
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Weet niet of dat commercieel handig is. Als je ooit je CE wil verkopen is hij incompleet en minder waard.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien mijne ook maar verkopen, iemand interesse?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Maar die ga ik nooit verkopen, de blueprint map is fucking handig en het leren tasje met slot ook!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Weet niet of dat commercieel handig is. Als je ooit je CE wil verkopen is hij incompleet en minder waard.
Ik gebruik de GTAIV metalen kluis ook nog steeds![]()
Alleen de pet kan ik geen fuck mee.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dan maakt het weinig uitquote:Op woensdag 18 september 2013 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar die ga ik nooit verkopen, de blueprint map is fucking handig en het leren tasje met slot ook!
Ik gebruik de GTAIV metalen kluis ook nog steeds![]()
Alleen de pet kan ik geen fuck mee.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Geef eens een mooie prijs.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien mijne ook maar verkopen, iemand interesse?"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
De overflod en Truffade nog niet gehad, grotti kan ik geen plaatje bij vindenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:25 schreef Divje het volgende:
Snelste auto's zijn:
Overflod Entity XF
Truffade Adder
Obey 9F + Obey 9F Cabrio
Grotti Carbonizarre
Heb geen plaatjes![]()
![]()
Die grotti lijkt op een ferrari, wel type weet ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
De overflod en Truffade nog niet gehad, grotti kan ik geen plaatje bij vinden
Was de Benefactor Surano vergeten, de SLS kopie
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wil je m echt? Geen idee, blijkbaar is 19 euro op ebay normaal, dus 15 euro omdat fok?quote:
Ik heb namelijk verdomme 130 betaald voor de CE!
Akkoord, je hebt DMquote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil je m echt? Geen idee, blijkbaar is 19 euro op ebay normaal, dus 15 euro omdat fok?
Ik heb namelijk verdomme 130 betaald voor de CE!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Plaatjes staan gewoon in de Social Club (als die het doet, want dat valt soms ff uit)quote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
De overflod en Truffade nog niet gehad, grotti kan ik geen plaatje bij vinden
NIEUW: Foto's!![]()
Ik ben echt een idioot. De LE was 70, de CE 130. Ik heb de CE gekocht en verkoop de pet voor 15.
Dus eigenlijk heb ik 45 voor een fucking leren tasje betaald.... Mweh...Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ach, ik heb 47 euro betaald. Ik hoef geen tasje of petquote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben echt een idioot. De LE was 70, de CE 130. Ik heb de CE gekocht en verkoop de pet voor 15.
Dus eigenlijk heb ik 45 voor een fucking leren tasje betaald.... Mweh...
Nee ik ben echt een fucking idiootquote:Op woensdag 18 september 2013 12:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, ik heb 47 euro betaald. Ik hoef geen tasje of petOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Troost je met de gedachte dat GTA V onbetaalbaar isquote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef delano.888 het volgende:
Dus eigenlijk heb ik 45 voor een fucking leren tasje betaald.... Mweh...PSN: Reneon01990![]()
Je hebt de map toch ook nog?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef delano.888 het volgende:
Dus eigenlijk heb ik 45 voor een fucking leren tasje betaald.... Mweh...![]()
zometeen tot half 5 naar school, snel opdrachten maken en GTA V
Hoe kan je auto's kopen? en verzekeren? zodat als ze kapot gaan, je hebt terug krijgt?![]()
Die zit dus ook bij de 70 euro versiequote:dus 45 verschil voor een leren tasje?
Verzekeren?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:44 schreef Anushaar het volgende:
zometeen tot half 5 naar school, snel opdrachten maken en GTA V
Hoe kan je auto's kopen? en verzekeren? zodat als ze kapot gaan, je hebt terug krijgt?Ik kan je verzekeren dat je hem sowieso in puin gaat rijden
![]()
![]()
er was toch de mogelijkheid als je getunde auto ontploft oid dat je hem terug krijgt?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Verzekeren?Ik kan je verzekeren dat je hem sowieso in puin gaat rijden
![]()
En je hebt toch nog unieke wagens ofzo bij de CE?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die zit dus ook bij de 70 euro versiedus 45 verschil voor een leren tasje?
Dat heeft de SE niet dacht ik![]()
Ik besef me nu dat er bij grove street geen brug meer is daar.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Big whoop, dat word waarschijnlijk DLC van 1 euro ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En je hebt toch nog unieke wagens ofzo bij de CE?
Dat heeft de SE niet dacht ikOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Raar he zo 1 dag na release!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:47 schreef Rijssi het volgende:
Wat is dat Social Club fucking traag zeg. De teringLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dit is de eerste game die ik voor de ps3 heb. Toevallig had mijn broertje ergens een ps3 gewonnen anders had ik GTA 5 niet eens kunnen spelen. Ik ben een pc gamer maar ik vind GTA 5 echt vet op de ps3. Het autorijden is zo simpel had dat al na 10 sec door haha.
Het richten met het schieten is alleen nog kut maar aangezien ik waarschijnlijk direct fucking veel uren ga steken in deze game zal ik dat ook wel snel onder de knie hebben.
Echt de beste game sinds Wolfenstein Enemy Territory
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!![]()
Denk je?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Big whoop, dat word waarschijnlijk DLC van 1 euro ofzo.
Eigenlijk is het belachelijk ze verkopen een SE voor ongeveer 20 euro meer en dan die extra content als DLC verkopen
Ik had mijn SE nog geannuleerd die extra shit is geen 20 euro waard in mijn ogen![]()
De map is wel heel vet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Denk je?
Eigenlijk is het belachelijk ze verkopen een SE voor ongeveer 20 euro meer en dan die extra content als DLC verkopen
Ik had mijn SE nog geannuleerd die extra shit is geen 20 euro waard in mijn ogenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
je betaald meer omdat je die content (die idd later mogelijk als DLC komt) een maand of wat eerder krijgt. En daarbij is die content niet het enige verschil met de standaard versie natuurlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Denk je?
Ik had mijn SE nog geannuleerd die extra shit is geen 20 euro waard in mijn ogenNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Pro_Shifty het volgende:
PSN: Reneon01990![]()
wut?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Pro_Shifty het volgende:
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ja oké de map en wat artwork ofzo?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je betaald meer omdat je die content (die idd later mogelijk als DLC komt) een maand of wat eerder krijgt. En daarbij is die content niet het enige verschil met de standaard versie natuurlijk
Boeiend![]()
Dat is wel raar, hoezo niet eerder?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:52 schreef silbergrun het volgende:
Ha, de Game Mania liet me net weten dat ik mijn pakket kan ophalenOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik heb nu geen internet kabel in mijn xbox, als ik dat wil moet ik een hele nieuwe kabel kopen.
Als ik via internet de code voor de blimp wil inleveren kan ik dan gewoon een nieuw account aanmaken? of moet dat echt met het account waar ik mee speel, daar weet ik de naam en het wachtwoord niet meer van, speel nooit online..![]()
Ja, dus?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja oké de map en wat artwork ofzo?
Boeiend
Ik heb niet voor niks de standaard-versie gekocht hoor. Ik hoef geen 20 euro te verdedigen
Dat moet ieder voor zich weten.
Maar ik vond het niet het geld waard.
Die extra content, als het boeiend is, komt toch wel als DLC later uit.
Dat doosje... doosjes gaan bij mij de zolder op. Games bewaar ik in een map.
En artwork/map... ook wel online te vinden. Eventueel misschien zelfs allemaal in de strategy giude, maar die heb ik niet gekocht.
Oke.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik heb niet voor niks de standaard-versie gekocht hoor. Ik hoef geen 20 euro te verdedigen
En artwork/map... ook wel online te vinden. Evenutueel misschien zelfs allemaal in de strategy giude, maar die heb ik niet gekocht.
Bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat je hier wat vaker komt.
Vriendelijke groetjes.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Dat ben ik dus met je eensquote:Op woensdag 18 september 2013 12:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dus?
En artwork/map... ook wel online te vinden. Eventueel misschien zelfs allemaal in de strategy giude, maar die heb ik niet gekocht.![]()
![]()
Klein minpuntje is dat je niet meteen de hele map ziet. Navigeren naar de andere kant van de map kan dan dus niet. Wordt dat wat verderop in het spel nog anders?Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.![]()
vond ik ook. Je kan volgens mij wel op een stuk van de map dat je nog niet hebt ontdekt zon navigatieding plaatsen volgens mij. Het beste wat je kan doen lijkt mij is met een vliegtuig de map verkennen?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Mgolovic het volgende:
Klein minpuntje is dat je niet meteen de hele map ziet. Navigeren naar de andere kant van de map kan dan dus niet. Wordt dat wat verderop in het spel nog anders?He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Lijkt me geen minpunt dat je alles eerst moet verkennenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Mgolovic het volgende:
Klein minpuntje is dat je niet meteen de hele map ziet. Navigeren naar de andere kant van de map kan dan dus niet. Wordt dat wat verderop in het spel nog anders?PSN: Reneon01990![]()
Kan wel degelijk maar als je te ver naar het noorden probeert te navigeren stop je je pointer in het water, daar kan je natuurlijk niet heen navigerenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Mgolovic het volgende:
Klein minpuntje is dat je niet meteen de hele map ziet. Navigeren naar de andere kant van de map kan dan dus niet. Wordt dat wat verderop in het spel nog anders?![]()
![]()
Waar kan je eigks vliegen dan?
Heb nog niet echt veel free roam gedaan, maar moet dan effe volgas losgaan vanmioddag |:)Tadumtiedum.![]()
Hoezo een minpunt? Dan zie je nog niet waar je geweest bent. En je hoeft toch niet op een specifieke plek te zijn zolang je er geen missies hoeft te doen?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef Mgolovic het volgende:
Klein minpuntje is dat je niet meteen de hele map ziet. Navigeren naar de andere kant van de map kan dan dus niet. Wordt dat wat verderop in het spel nog anders?![]()
Probleem 2: ik kreeg het vliegtuig niet in zijn achteruit om bij de gate weg te rijdenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef Ironisch het volgende:
[..]
vond ik ook. Je kan volgens mij wel op een stuk van de map dat je nog niet hebt ontdekt zon navigatieding plaatsen volgens mij. Het beste wat je kan doen lijkt mij is met een vliegtuig de map verkennen?. Hoe werkt dat?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.![]()
en dat slaat op?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Oke.
Bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat je hier wat vaker komt.
Vriendelijke groetjes.
maar graag gedaan, en ik kom hier al weer een tijdje hoor
bij de PS3 is dat L2 ( het zelfde als auteruit met de auto)quote:Op woensdag 18 september 2013 13:04 schreef Mgolovic het volgende:
: ik kreeg het vliegtuig niet in zijn achteruit om bij de gate weg te rijden . Hoe werkt datmee bekant vangde gin haas.![]()
godver, code ingewisseld op xbox.live.com, nieuw account aangemaakt, maar mijn huidige xbox account heeft nu geen blimp..![]()
Ik wilde gewoon een keer helemaal naar de andere kant rijden, puur voor de fun en om te kijken hoe ver dat nou is. Nu kan het wel maar moet je om de zoveel tijd even op je map kijken waar je op dat moment bent. Ik had liever de hele map gezien zodat ik een navigatiepunt kun aanwijzen en op navigatie rijden.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo een minpunt? Dan zie je nog niet waar je geweest bent. En je hoeft toch niet op een specifieke plek te zijn zolang je er geen missies hoeft te doen?Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.![]()
op de manier waarop jij post.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en dat slaat op?
maar graag gedaan, en ik kom hier al weer een tijdje hoormaakt verder niet uit hoor.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |