SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgonquote:Op woensdag 18 september 2013 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ennnnnnn we zijn er weer.'sup broeders.
op de xbox is benzema 19k nog steeds, das ook uber cheapquote:Op woensdag 18 september 2013 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ennnnnnn we zijn er weer.'sup broeders.
Benzema inmiddels bijna 30k, er staat er nog 1 op voor 24k.
Interessant! Straks maar even gaan kijken denk ik!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de xbox is benzema 19k nog steeds, das ook uber cheap
What the fuckquote:Op woensdag 18 september 2013 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de map die bij spel zit.
Onder blacklight natuurlijk.
Lekker voor jequote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mijn GTA word geleverd tussen 12:00 en 14:00.
Moet zo naar school, en pas 17:00 thuis en 18:30 trainen
Fuck school.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wie begon hier ook alweer over normaal gedragen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lekker voor je
Lekker voor je
Lekker voor je
Lekker voor je
Lekker voor je
Ach, ik zit hier naar het hoesje te kijken, omdat mijn Xbox niet in Amsterdam staat, maar bij mijn ouders. Ik ben pas weer vrijdag thuis, maar dan gaan we een weekendje weg met de familie. Dan kom ik daarvan terug en moet ik weer naar Amsterdam en ben ik vrijdags pas weer thuis. Kortom, ik heb nu GTA5 hier liggen, maar kan de komende twee weken niet eens spelenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nopequote:Op woensdag 18 september 2013 12:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat het jouw gift was.
Het is een ginger, wat had je verwachtquote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie begon hier ook alweer over normaal gedragen?
Oei baas boven baas.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier naar het hoesje te kijken, omdat mijn Xbox niet in Amsterdam staat, maar bij mijn ouders. Ik ben pas weer vrijdag thuis, maar dan gaan we een weekendje weg met de familie. Dan kom ik daarvan terug en moet ik weer naar Amsterdam en ben ik vrijdags pas weer thuis. Kortom, ik heb nu GTA5 hier liggen, maar kan de komende twee weken niet eens spelen
Wat kun je daar precies mee?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope
Fucking Rockstar Social Club doet het weer niet..
O foto's uploaden. Maar nu kan ik volgens mij helemaal geen foto's maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat kun je daar precies mee?
Ik heb er ook niet echt heel erg naar uit gekeken ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Oei baas boven baas.
Nee dat is nog kutter. Sterkte
Goed naar de map kijken, als je een politie in de straat tegenover je ziet komen moet je gewoon afslaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Al een kwartier met de politie achter me aan. Dat special forces busje is te langzaam
Je kunt 'm ook gewoon cancelen en voor 47 euro bij de Mediamarkt halen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:42 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn GTA komt over 5-10 dagen
Die site geeft aan dat ze duidelijk waren dat preorders na 1 september geen preorders meer waren.. er heeft nooit zoiets op die site gestaan. Vind het niet erg dat ik het niet kan spelen, maar wel kut dat het nu tegelijk met Fifa komt
Geen dichtbijquote:Op woensdag 18 september 2013 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook gewoon cancelen en voor 47 euro bij de Mediamarkt halen.
Andere winkel danquote:Op woensdag 18 september 2013 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen dichtbijIk speel GTA wel in de herfstvakantie
Wat is't knul?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net een miniem foutje gemaakt.
Kutzooi.Dit is serieus.
777 heb ikquote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een ps3 met wat coins?Heb een dealtje voor je
Die app werkt ook nog niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope
Fucking Rockstar Social Club doet het weer niet..
Iets met een ezel en een steen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
AIDS
Dit had ik vorig jaar ook al met Quintero
Ja, heel kut. Ik listte die Wisdom, keek even weg en zag 'm nog staan dus ik klikte weer 200c aan en list.quote:
Daarvoor met Torres toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
AIDS
Dit had ik vorig jaar ook al met Quintero
Ik vind dit best wel erg.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel een mooi voorbeeld van een SMLENO...
Ik denk dat DS2 een hartaanval krijgt als 'ie dit leest.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel een mooi voorbeeld van een SMLENO...
Timingquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat DS2 een hartaanval krijgt als 'ie dit leest.
[..]
Timing
Ja, ook echt net met de duurste silver die ik heb om te bewaren.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Zuur Lindgren.
Wel een smleno'tje tho
Ik vind het ook wel erg betreurenswaardig dat je ons niet stante pede informeert. Zo had je ons nog een kans op een leuke deal gegeven ...maar blijkbaar gun je het ons ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook echt net met de duurste silver die ik heb om te bewaren.
Daarom altijd 1 keer listen voor 100.000c of in je club zetten.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook echt net met de duurste silver die ik heb om te bewaren.
Hij was meteen weg.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg betreurenswaardig dat je ons niet stante pede informeert. Zo had je ons nog een kans op een leuke deal gegeven ...maar blijkbaar gun je het ons ook niet
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom altijd 1 keer listen voor 100.000c of in je club zetten.
Ik vroeg me serieus af waarom mensen dat dedenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom altijd 1 keer listen voor 100.000c of in je club zetten.
Hoezo?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Misschien dat zerokil zich geroepen voelt om te compenseren, Lindgren.?![]()
Hij smeekte hier om zijn Elkeson te kopen nadat hij 6 Elkesons had gekocht die 5k waarde hadden verloren. Omdat Fuszy ook wel eens wat cadeau gaf vond hij het normaal om te vragen. Ik vind dat hij jou nu moet compenseren. #karmaquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij smeekte hier om zijn Elkeson te kopen nadat hij 6 Elkesons had gekocht die 5k waarde hadden verloren. Ik vind dat hij jou nu moet compenseren. #karma
Haha, ja tof hè!quote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef Zhano het volgende:
Ging na een paar minuten terug naar het tankstation wat ik net beroofd had, herkent die paki me
Inderdaad. Bijna in de categorie "Je CR7 uitlenen"quote:Op woensdag 18 september 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Drama in het FUT-topic: Lindgren. zet Cameron Jerome die meer dan 20k waard is erop voor 200c BIN. #cut4lindgren
En hij wordt nog véél duurder.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cameron Jerome die meer dan 20k waard is
Je uiteindelijke verlies is niet zo groot. Je had hem voor een prikkie, toch toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En hij wordt nog véél duurder.Ik wil het niet weten
Alsof iemand zo dom is om een Jerome te listen voor 200cquote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Zo, eindelijk opgestaan, kop koffie gehad, weer wat coins binnen. Tijd om eens te kijken of er nog een Jerome voor 200c op te pikken valt
Ja dat zal wel niet, maar je weet maar nooit. Sommige mensen letten echt niet op, die kunnen hem nog wel eens verwarren voor een andere spits op hun tradepile.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alsof iemand zo dom is om een Jerome te listen voor 200c
Betrek Fuzy er niet bij, die naam heb ik nooit genoemd.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij smeekte hier om zijn Elkeson te kopen nadat hij 6 Elkesons had gekocht die 5k waarde hadden verloren. Omdat Fuszy ook wel eens wat cadeau gaf vond hij het normaal om te vragen. Ik vind dat hij jou nu moet compenseren. #karma
*bedoeldquote:Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Betrek Fuzy er niet bij, die naam heb ik nooit genoemd.
Ik weet dat het moeilijk voor je is om een post te herkennen die als grap is bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
hoeveel is hij waard ? ik zou me eens iets meer moeten verdiepen in andere zilveren spelers dan alleen de eredivisiequote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
En het is weer begonnen
6k zoietsquote:Op woensdag 18 september 2013 13:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel is hij waard ? ik zou me eens iets meer moeten verdiepen in andere zilveren spelers dan alleen de eredivisie
Letterlijk 1 minuut nadat ik ben gestopt met zoeken.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
En het is weer begonnen
dat zijn leuke dealsquote:
Dan is het alsnog lastig om deals op te pikken vind ik... Ik heb nu iets van 6 Estoril kits, maar ook die willen maar niet stijgen. Nja, alles maar lekker stallen tot aan de release danquote:Op woensdag 18 september 2013 13:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel is hij waard ? ik zou me eens iets meer moeten verdiepen in andere zilveren spelers dan alleen de eredivisie
Same here, ik heb er ook een stuk of 6quote:Op woensdag 18 september 2013 13:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan is het alsnog lastig om deals op te pikken vind ik... Ik heb nu iets van 6 Estoril kits, maar ook die willen maar niet stijgen. Nja, alles maar lekker stallen tot aan de release dan
Ik heb nog 10 kazim-richards voor 200c per stukquote:Op woensdag 18 september 2013 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Same here, ik heb er ook een stuk of 6
ga ik toch lekker in een modena shirt spelenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Same here, ik heb er ook een stuk of 6
Zo heb ik ook ooit een spelers gepricefixt op zn aangepast positiequote:Op woensdag 18 september 2013 13:37 schreef el-blanchito het volgende:
Een speler pricefixen zonder dat je genoeg geld hebt, zodat er nu nog teveel op de markt zijn![]()
Dit is opzich best een goede speler om te fixen, maar ik red het gewoon nietquote:Op woensdag 18 september 2013 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo heb ik ook ooit een spelers gepricefixt op zn aangepast positie
Bleek dat er op zn normale positie nog iets van 8 tot 9 pagina's aan spelers waren
Leer je ook van
Sorry werd weer even zwart voor mijn ogenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie begon hier ook alweer over normaal gedragen?
Heb je nog veel nodig?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit is opzich best een goede speler om te fixen, maar ik red het gewoon niet
Ik snap er soms ook geen reet van. Maar dat Estoril home geld waard wordt, lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga ik toch lekker in een modena shirt spelen
E: waarom is de kaiser chiefs home kit zo duur, omdat hij dat vorig jaar ook was ? vind dat ding niet eens mooi, en ook niet zo afzichtelijk lelijk dat hij geld waard is.
Hoe zien die er uit van Estoril ?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap er soms ook geen reet van. Maar dat Estoril home geld waard wordt, lijkt me duidelijk.
geel shirt blauwe broekquote:Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe zien die er uit van Estoril ?
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
hahah barca kits voor 4000coins, terwijl de barca b kits voor een paar 100 op te pikken zijn![]()
soms denk je wel eens, zijn ze nu echt zo dom.
@pots, zou ook nog even een modena kitje oppikken voor 200coins
Brazilie.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe zien die er uit van Estoril ?
De applicatiebeheerder forward dus gewoon zo'n mailtje?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
Leuk dit soort dingen
[ afbeelding ]
Schijnbaar, maar zonder die app weet ik niet waar ik heb.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De applicatiebeheerder forward dus gewoon zo'n mailtje?
Wat een noob jaquote:Op woensdag 18 september 2013 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De applicatiebeheerder forward dus gewoon zo'n mailtje?
ik heb er 1 gekocht voor 600 bin. wist niet of het goed wasquote:Op woensdag 18 september 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongeveer 1k, volgens futhead.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Yes ik sta voor de deur en heb geen sleutel. Yes.
#smlenoquote:Op woensdag 18 september 2013 13:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Yes ik sta voor de deur en heb geen sleutel. Yes.
Dan kan ik je niet helpen helaasquote:
Een vriend van me duurde 20 minuten over die missie en toen stopte hij er maar meequote:Op woensdag 18 september 2013 14:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik klom op het dak om in te breken. Met het raam dat op kiepstand staat kom ik er nooit in.
Gelukkig kijken er nu 0 buren naar me.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een vriend van me duurde 20 minuten over die missie en toen stopte hij er maar mee
[..]
Een vriend van me duurde 20 minuten over die missie en toen stopte hij er maar mee
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:15 schreef v0lt026 het volgende:
e 4 van het werk gekregen net, zit je dan met je S
Ik had niet verwacht dat ik hem op release zou hebben. Echt baasquote:Op woensdag 18 september 2013 14:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik had geluk dat de buurvrouw net thuiskwam zodat ik de sleutel even kon lenen.
GTA V is nu aangekomen. Amazon.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:07 schreef Fuszy het volgende:
Suits was wel weer een toffe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yes buddyquote:Op woensdag 18 september 2013 14:34 schreef DutchSL het volgende:
Nu is Wijnaldum weer een paar weken geblesseerd, het stopt maar niet dit seizoen.
Ben jij dit?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde een S3 die ligt te verstoffen.
En morgen komt ook de leasebak, wat een feestquote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde een S3 die ligt te verstoffen.
Wat voor auto is het geworden? Verwacht wel een foto he.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
En morgen komt ook de leasebak, wat een feest
Geen dankquote:Op woensdag 18 september 2013 15:04 schreef gazhims3lv het volgende:
Netjes dat Wefut hierbij staat: http://chuzzz.com/
Geen idee, krijg eerst een voorloopauto maar dat zijn meestal prima nieuwe bakkiesquote:Op woensdag 18 september 2013 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat voor auto is het geworden? Verwacht wel een foto he.
http://ultimateteamtrading.net/quote:Op woensdag 18 september 2013 15:06 schreef Ferdii het volgende:
is er al een werkende website als ultimatedb?
Godver, is dat nu al afgelopen, moet nog 5/6 afleveringen kijken joh bedenk ik me nuquote:Op woensdag 18 september 2013 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
Einde van Suits
Nu al zin in het volgende seizoen .
Dit was de laatste jaquote:Op woensdag 18 september 2013 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Was deze week al weer de laatste aflevering van het seizoen ja?![]()
Ben blij... ik wou dat ik er nog 5 had liggenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:09 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Godver, is dat nu al afgelopen, moet nog 5/6 afleveringen kijken joh bedenk ik me nu
Ik reed er gisteren per ongeluk in, ik zag wel slagbomen maar dacht; ach.. schijt, gas eropquote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Straks even een plan maken om de millitaire basis binnen te vallen.
Dat had ik ookquote:Op woensdag 18 september 2013 15:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik reed er gisteren per ongeluk in, ik zag wel slagbomen maar dacht; ach.. schijt, gas erop![]()
Meteen 4 *helikopters, legerjeeps etc. Ging ik op mijn skelter
Michael vanwege zijn shooting.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
Wie is tot nu toe jullie favoriete karakter?
Wat zit er allemaal bij dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:
GTA V is installing. woehoe
die cap die bij de Collectors Editie zit is echt gewoon mega vet. tering goed spul ook
Trevorquote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
Wie is tot nu toe jullie favoriete karakter?
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik reed er gisteren per ongeluk in, ik zag wel slagbomen maar dacht; ach.. schijt, gas erop![]()
Meteen 4 *helikopters, legerjeeps etc. Ging ik op mijn skelter
foto's als je hem hebtquote:Op woensdag 18 september 2013 15:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Geen idee, krijg eerst een voorloopauto maar dat zijn meestal prima nieuwe bakkies
Wil je niet hier shit spoilenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Stel je niet aan man, ik spoil niksquote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wil je niet hier shit spoilenGister al heel de dag same story.
Gast er zijn genoeg mensen die al klagen in de live party, genoeg redenen.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, ik spoil niksdat er een millitair basis is was allang bekend, nog voordat de game uit was.
Ik heb net een missie gedaan waar je in moest schietenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast er zijn genoeg mensen die al klagen in de live party, genoeg redenen.
Waarom spoil je nou.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb net een missie gedaan waar je in moest schieten
Jij spoilt wel echt. Ben gewoon stil.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom spoil je nou.
Tering wat zielig.
kleine 30 secondenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe lang stond 'ie er al op? Ik zit ook op 59e minuut.
Laat een post zien waarin ik spoil dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij spoilt wel echt. Ben gewoon stil.
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laat een post zien waarin ik spoil dan.
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Dat is gewoon free roam, is hetzelde als dat jij zegt dat je erin bent geweest en een F16 hebt meegenomen.quote:
Ik denk het haast wel, hij speelt momenteel bij Besiktas.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
Ramon voor 4k, laatste bin is 7,5k. Gaat hij zeker uit packs?
fuglllyyyquote:Op woensdag 18 september 2013 15:36 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Vasco da Gama badge van dit jaar, even populair maken nu ik de hele handel heb opgekocht.
In Haarlem? Vraag Tobi die woont daar toch ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand waar je hoeren op kunt pikken? Ik wil even een goede naaien met Trevor.
Helemaal links bovenin heb je zo'n dorpje met een property die je kunt kopen. In de buurt van de property lopen er vaak enkele rond.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand waar je hoeren op kunt pikken? Ik wil even een goede naaien met Trevor.
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is gewoon free roam, is hetzelde als dat jij zegt dat je erin bent geweest en een F16 hebt meegenomen.Konko zielig jullie.
Achter parkeergarage houtplein zit een hoerentent. Iets ten noorden van het Philharmonia zitten ook volgens mij 3 hoeren.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In Haarlem? Vraag Tobi die woont daar toch ook?
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan je met GTA Online ook een gangbang doen met die hoeren?
Ja duh!quote:
Eerlijk gezegd mag Toefjes dan niet ontbreken, maar die kijkt porno op netflix.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja duh!
Ik wil met: Jou, Ozz, Lindgren, Dreetje en Poker een lekkere gangbang organiseren in een steegje.
Toefjesquote:Op woensdag 18 september 2013 15:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mag Toefjes dan niet ontbreken, maar die kijkt porno op netflix.
Toefjes mag zelfs de plek uitkiezenquote:
1 oktober begint het online gedeelte.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:52 schreef dion_v_k het volgende:
Zijn jullie al online bezig trouwens??
Ah ok.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
1 oktober begint het online gedeelte.
Amsterdam.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:51 schreef el-blanchito het volgende:
Mijn computer is nu al een half uur bezig met afmelden. Dat kan toch niet goed zijn?
Dacht je dat je Felipe kocht?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:56 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft 3 dagen op mn TP gestaan nadat ik hem per ongeluk kocht voor 1k.
Jaquote:Op woensdag 18 september 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dacht je dat je Felipe kocht?
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:59 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kut, volgens mij ben ik door mijn coins heen
Die kaarten lijken gvd wel op rotte bananen.quote:
Bakbananenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die kaarten lijken gvd wel op rotte bananen.
Die van WeFut zijn mooier.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weer die Finse keeper... Jezus, wat een lelijke kaarten btw
Hoe was het gisteren?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:05 schreef strakkeman het volgende:
gelijk weer een duitse keeper de trend zet zich voort
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die kaarten lijken gvd wel op rotte bananen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ploegje stelt ook erg weinig voor. Sneijder is echt ongelooflijk dom geweest om daarheen te gaanquote:Op woensdag 18 september 2013 16:08 schreef strakkeman het volgende:
[..]
pijnlijk g. kk burak ik had die 1-1 er zelfs ingekopt. Daarna was het prijsschieten
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
Opmerkelijk trouwens ...Ik denk dat Franklink met een gigantische crackpijp alles heeft opgesmoked.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Nou gs is op dit moment gewoon slecht bezig. En nadat Drogba uitviel was het over. Hij was de enige die nog wat kon forceren. Een aantal weken goede resultaten dat is wat we nodig hebben om te voetballen zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat ploegje stelt ook erg weinig voor. Sneijder is echt ongelooflijk dom geweest om daarheen te gaan.
Özbiliz heeft al bij 2 andere ploegen gespeeld en draagt nog steeds het Ajax shirtquote:Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef wickedmen het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Ozil die bij Arsenal zit nog steeds op de FUT kaart een Real madrid shirt heeft?
EA![]()
Dat is bij zoooooveeel kaartjes hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef wickedmen het volgende:
Iemand al opgemerkt dat Ozil die bij Arsenal zit nog steeds op de FUT kaart een Real madrid shirt heeft?
EA![]()
Anders kunnen ze de rest van het jaar niet meer uppenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
en ze gaan gewoon weer verder met vorig jaar. Lage IF upgrades
Zoveel spelers...quote:Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef wickedmen het volgende:
EA![]()
Dat is wel vaker zo hoor. Zhirkov heeft nog een Anzhi-shirt aan bij Dynamo Moskou, maar is dat dan niet raar?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef wickedmen het volgende:
EA![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef wickedmen het volgende:
EA![]()
quote:
Ik ga vanavond een hoer in haar nek schieten nadat ze me een BJ heeft gegeven.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
Wie gaat er packs openen vanavond?
Een hoop mensen hoop ik, want de spelers waar ik mee trade beginnen op te raken.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
Dat is toch gewoon logisch, dat ze niet elke foto updaten.quote:
Als we fifa points gebruiken kunnen, ik... Anders niet!quote:Op woensdag 18 september 2013 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
Die hoer he is ook iemands dochter, denk daar maar eens over na godverquote:Op woensdag 18 september 2013 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een hoer in haar nek schieten nadat ze me een BJ heeft gegeven.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon logisch, dat ze niet elke foto updaten.
we kunnen dus geen fifa points gebruiken dus gaat feest ook niet door. Zullen nog een week moeten wachten totdat we wel met fifa points kunnen openen op de consolequote:Op woensdag 18 september 2013 16:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Als we fifa points gebruiken kunnen, ik... Anders niet!
Maar heeft dat een meerwaarde?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Met de geld die ze hebben kunnen ze dat makkelijk bij elke speler 332x doen.
Neequote:
mickey.gifquote:Op woensdag 18 september 2013 16:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Met de geld die ze hebben kunnen ze dat makkelijk bij elke speler 332x doen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Een hoop mensen hoop ik, want de spelers waar ik mee trade beginnen op te raken.
Ja GVD.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar heeft dat een meerwaarde?
Ook niet op die phone app? Las dar iets overquote:Op woensdag 18 september 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
we kunnen dus geen fifa points gebruiken dus gaat feest ook niet door. Zullen nog een week moeten wachten totdat we wel met fifa points kunnen openen op de console
Dus dan gaan de spelers van dit totw erg rare wordenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
we kunnen dus geen fifa points gebruiken dus gaat feest ook niet door. Zullen nog een week moeten wachten totdat we wel met fifa points kunnen openen op de console
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |