SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgonquote:Op woensdag 18 september 2013 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ennnnnnn we zijn er weer.'sup broeders.
op de xbox is benzema 19k nog steeds, das ook uber cheapquote:Op woensdag 18 september 2013 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ennnnnnn we zijn er weer.'sup broeders.
Benzema inmiddels bijna 30k, er staat er nog 1 op voor 24k.
Interessant! Straks maar even gaan kijken denk ik!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de xbox is benzema 19k nog steeds, das ook uber cheap
What the fuckquote:Op woensdag 18 september 2013 12:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de map die bij spel zit.
Onder blacklight natuurlijk.
Lekker voor jequote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mijn GTA word geleverd tussen 12:00 en 14:00.
Moet zo naar school, en pas 17:00 thuis en 18:30 trainen
Fuck school.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wie begon hier ook alweer over normaal gedragen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lekker voor je
Lekker voor je
Lekker voor je
Lekker voor je
Lekker voor je
Ach, ik zit hier naar het hoesje te kijken, omdat mijn Xbox niet in Amsterdam staat, maar bij mijn ouders. Ik ben pas weer vrijdag thuis, maar dan gaan we een weekendje weg met de familie. Dan kom ik daarvan terug en moet ik weer naar Amsterdam en ben ik vrijdags pas weer thuis. Kortom, ik heb nu GTA5 hier liggen, maar kan de komende twee weken niet eens spelenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nopequote:Op woensdag 18 september 2013 12:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat het jouw gift was.
Het is een ginger, wat had je verwachtquote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie begon hier ook alweer over normaal gedragen?
Oei baas boven baas.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, ik zit hier naar het hoesje te kijken, omdat mijn Xbox niet in Amsterdam staat, maar bij mijn ouders. Ik ben pas weer vrijdag thuis, maar dan gaan we een weekendje weg met de familie. Dan kom ik daarvan terug en moet ik weer naar Amsterdam en ben ik vrijdags pas weer thuis. Kortom, ik heb nu GTA5 hier liggen, maar kan de komende twee weken niet eens spelen
Wat kun je daar precies mee?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope
Fucking Rockstar Social Club doet het weer niet..
O foto's uploaden. Maar nu kan ik volgens mij helemaal geen foto's maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat kun je daar precies mee?
Ik heb er ook niet echt heel erg naar uit gekeken ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Oei baas boven baas.
Nee dat is nog kutter. Sterkte
Goed naar de map kijken, als je een politie in de straat tegenover je ziet komen moet je gewoon afslaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Al een kwartier met de politie achter me aan. Dat special forces busje is te langzaam
Je kunt 'm ook gewoon cancelen en voor 47 euro bij de Mediamarkt halen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:42 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn GTA komt over 5-10 dagen
Die site geeft aan dat ze duidelijk waren dat preorders na 1 september geen preorders meer waren.. er heeft nooit zoiets op die site gestaan. Vind het niet erg dat ik het niet kan spelen, maar wel kut dat het nu tegelijk met Fifa komt
Geen dichtbijquote:Op woensdag 18 september 2013 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook gewoon cancelen en voor 47 euro bij de Mediamarkt halen.
Andere winkel danquote:Op woensdag 18 september 2013 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen dichtbijIk speel GTA wel in de herfstvakantie
Wat is't knul?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net een miniem foutje gemaakt.
Kutzooi.Dit is serieus.
777 heb ikquote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een ps3 met wat coins?Heb een dealtje voor je
Die app werkt ook nog niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope
Fucking Rockstar Social Club doet het weer niet..
Iets met een ezel en een steen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
AIDS
Dit had ik vorig jaar ook al met Quintero
Ja, heel kut. Ik listte die Wisdom, keek even weg en zag 'm nog staan dus ik klikte weer 200c aan en list.quote:
Daarvoor met Torres toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
AIDS
Dit had ik vorig jaar ook al met Quintero
Ik vind dit best wel erg.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel een mooi voorbeeld van een SMLENO...
Ik denk dat DS2 een hartaanval krijgt als 'ie dit leest.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wel een mooi voorbeeld van een SMLENO...
Timingquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat DS2 een hartaanval krijgt als 'ie dit leest.
[..]
Timing
Ja, ook echt net met de duurste silver die ik heb om te bewaren.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Zuur Lindgren.
Wel een smleno'tje tho
Ik vind het ook wel erg betreurenswaardig dat je ons niet stante pede informeert. Zo had je ons nog een kans op een leuke deal gegeven ...maar blijkbaar gun je het ons ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook echt net met de duurste silver die ik heb om te bewaren.
Daarom altijd 1 keer listen voor 100.000c of in je club zetten.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ook echt net met de duurste silver die ik heb om te bewaren.
Hij was meteen weg.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg betreurenswaardig dat je ons niet stante pede informeert. Zo had je ons nog een kans op een leuke deal gegeven ...maar blijkbaar gun je het ons ook niet
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom altijd 1 keer listen voor 100.000c of in je club zetten.
Ik vroeg me serieus af waarom mensen dat dedenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom altijd 1 keer listen voor 100.000c of in je club zetten.
Hoezo?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Misschien dat zerokil zich geroepen voelt om te compenseren, Lindgren.?![]()
Hij smeekte hier om zijn Elkeson te kopen nadat hij 6 Elkesons had gekocht die 5k waarde hadden verloren. Omdat Fuszy ook wel eens wat cadeau gaf vond hij het normaal om te vragen. Ik vind dat hij jou nu moet compenseren. #karmaquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij smeekte hier om zijn Elkeson te kopen nadat hij 6 Elkesons had gekocht die 5k waarde hadden verloren. Ik vind dat hij jou nu moet compenseren. #karma
Haha, ja tof hè!quote:Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef Zhano het volgende:
Ging na een paar minuten terug naar het tankstation wat ik net beroofd had, herkent die paki me
Inderdaad. Bijna in de categorie "Je CR7 uitlenen"quote:Op woensdag 18 september 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Drama in het FUT-topic: Lindgren. zet Cameron Jerome die meer dan 20k waard is erop voor 200c BIN. #cut4lindgren
En hij wordt nog véél duurder.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cameron Jerome die meer dan 20k waard is
Je uiteindelijke verlies is niet zo groot. Je had hem voor een prikkie, toch toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En hij wordt nog véél duurder.Ik wil het niet weten
Alsof iemand zo dom is om een Jerome te listen voor 200cquote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Zo, eindelijk opgestaan, kop koffie gehad, weer wat coins binnen. Tijd om eens te kijken of er nog een Jerome voor 200c op te pikken valt
Ja dat zal wel niet, maar je weet maar nooit. Sommige mensen letten echt niet op, die kunnen hem nog wel eens verwarren voor een andere spits op hun tradepile.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alsof iemand zo dom is om een Jerome te listen voor 200c
Betrek Fuzy er niet bij, die naam heb ik nooit genoemd.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij smeekte hier om zijn Elkeson te kopen nadat hij 6 Elkesons had gekocht die 5k waarde hadden verloren. Omdat Fuszy ook wel eens wat cadeau gaf vond hij het normaal om te vragen. Ik vind dat hij jou nu moet compenseren. #karma
*bedoeldquote:Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Betrek Fuzy er niet bij, die naam heb ik nooit genoemd.
Ik weet dat het moeilijk voor je is om een post te herkennen die als grap is bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
hoeveel is hij waard ? ik zou me eens iets meer moeten verdiepen in andere zilveren spelers dan alleen de eredivisiequote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
En het is weer begonnen
6k zoietsquote:Op woensdag 18 september 2013 13:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel is hij waard ? ik zou me eens iets meer moeten verdiepen in andere zilveren spelers dan alleen de eredivisie
Letterlijk 1 minuut nadat ik ben gestopt met zoeken.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
En het is weer begonnen
dat zijn leuke dealsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |