Je hebt gelijk die game draait idd geen True Full HD, maaaarr die kleine games van PSN wel. Dat zijn echte 1080p games.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet helemaal, wordt ook geupscaled daar, gaat daar niet om 'true' full hd. 1280 bij 1080 draait die game dacht ik, een full hd tv heeft er 1920x1080, dus die pixels moeten er aan toegevoegd worden.
Al met al wel één van de games die het dichts bij die 1080p komt, erg strakke game.
Wipe Out is volgens mij de enige echt full HD PS3 game, of een van de weinigen iig.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Al met al wel één van de games die het dichts bij die 1080p komt, erg strakke game.
Klopt, dat moet ookquote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier ook, maar als je V opstart dan pakt ie gewoon 720p
Nou wat een probleem zeg...quote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef jackson het volgende:
Eigenlijk moet ik maar eens een nieuwe TV met de komst van de PS4 en met spellen als GTA5. Nadeel is dat mijn smaak een budget vraagt van een 1600-1700 euro en dat vind ik nogal fors voor een TV.
Ja oke, maar dat vind ik dan meer mini-games, ipv volwaardige titels.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wipe Out is volgens mij de enige echt full HD PS3 game, of een van de weinigen iig.
Voor een PC van 8 jaar oud valt het helemaal niet tegen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, is net wat je gewend bent, als je van de pc afkomt is het wel een tegenvaller. Maar ach, dat had ik kunnen weten.
Omdat het een luie eikel is, gisteren zat ik achter een crimineel aan. Had een motor gestolen, nadat ik hem van de motor had af gebeukt ging hij te voet verder. Dus ik er te voet achter aan, die kerel kreeg na 30seconde rennen al bijna een hartaanvalquote:Op woensdag 18 september 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen ik begon met Michael ben ik eerst gaan tennissen. Niemand weet waarom.
Klopt, maar dat toont dus wel aan dat de PS3 1080p aankanquote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vind ik dan meer mini-games, ipv volwaardige titels.
Klopt... PC blijft natuurlijk grafisch een feest, zeker met de huidige full HD schermen aan je PC.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, is net wat je gewend bent, als je van de pc afkomt is het wel een tegenvaller. Maar ach, dat had ik kunnen weten.
Ook erg mooi in 3Dquote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet helemaal, wordt ook geupscaled daar, gaat daar niet om 'true' full hd. 1280 bij 1080 draait die game dacht ik, een full hd tv heeft er 1920x1080, dus die pixels moeten er aan toegevoegd worden.
Het is veel meer een baas dan ik had opgemaakt uit de trailers. Ik dacht dat het een bum was die zat te niksen in z'n trailer, maar niks is minder waar! Hij runt z'n eigen enterprise nota benequote:
Hà. Speelde tot voor kort nog GTA IV op pc in volle glorie, tja en dat haalt IV niet kwa smoothness op een bejaarde PS3. Logisch natuurlijk, maar dat is gewoon een kwestie van wennen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor een PC van 8 jaar oud valt het helemaal niet tegen.
Na 12 missies oid.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef Abed het volgende:
Wanneer komt Trevor erbij eigenlijk? Na de eerste heist?
TPEquote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is veel meer een baas dan ik had opgemaakt uit de trailers. Ik dacht dat het een bum was die zat te niksen in z'n trailer, maar niks is minder waar! Hij runt z'n eigen enterprise nota bene
Tja, pleur dr een Blu-Ray in en die zal ie ook afspelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat toont dus wel aan dat de PS3 1080p aankan
Probleem? Wie heeft het over een probleem?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nou wat een probleem zeg...Dan geef je dat er toch niet voor uit als dat bedrag te hoog is voor je gevoel?
Minigames?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vind ik dan meer mini-games, ipv volwaardige titels.
iFruit doet het bij mij ook niet... En de website van de social club is fucking traag met genoeg errors.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ook erg mooi in 3D
Ot:
Is er al iemand die die ifruit app gebruikt?
Krijg alleen maar errors
Gister alleen lopen kutten ingame, zo maar is wat missies doen
Yup. Trevor is idd een enorme baas. En zijn missies ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef Abed het volgende:
Wanneer komt Trevor erbij eigenlijk? Na de eerste heist?
Nou, als je smaak en je (beschikbare) budget niet overeenkomen dan heb je toch een probleem? Een conflict?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Probleem? Wie heeft het over een probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |