Ik had aan het begin van de game ook dat het niet superlekker liep op hoge snelheid. Maar na een tijdje werd dat minder.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:05 schreef sjonnie1990 het volgende:
Vreemd, bij iedereen lijkt hij redelijk soepel te lopen. Bij mij krijg ik vaak een ietwat haperend beeld op hoge snelheid. Xbox staat al op 720. Iemand een idee? Tv ligt het niet aan, full hd, snel, nieuwste van het nieuwste, etc.
Volgens mij wordt-ie naar je garage gestuurd.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:09 schreef Keukendrol het volgende:
HHoehaal ik mijn gekochte auto op?
Nope, in wezen maakt het de game lelijker. Het is simpelweg upscalen van een game die in 720p is gemaakt die ja naar een 1080p resolutie wil krijgen. Meestal vergoot dit de kartels, oneffenheden en verlaagt het de framerate.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:08 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het op de Xbox niet uitmaakt al heb je hem op 1080 staan?
Ik heb mijn woonkamer omgebouwd momenteel. Er staat een dikke loungeseat ongeveer een metertje van m'n 40-inch tv af. Zit er dus redelijk dicht op.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoever zit jij van je tv? Aan begin zat ik er maar een metertje vanaf (42 inch) en dan is het toch vrij ernstig, met name verder weg, maar zodra ik gewoon 3 meter pak is dat weg.
Mja, ben een pc gewend, dus van zo'n afstand gamen is een beetje wennen.
Upscalen = meer pop up als het goed isquote:Op woensdag 18 september 2013 11:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, we praten niet langs elkaar. Ik heb het over het hoofdmenu, displaysettings. Je kan enkele boxen aanvinken (4**p 5**p 720p 1080i en 1080p), wanneer je 1080p aanvinkt samen met 720p, pakt ie 720p. Pak je alleen 1080p (Zodat je hem forceert op die resolutie te draaien) slaat ie terug naar die 5**p, die je niet uit kan zetten.
Kortom, de game is enkel speelbaar in 720p. De Xbox daarentegen kan automatisch upscalen, verschil in hardware, maar in wezen maakt die de game niet mooier. Verschilt per tv though.
Sharpness heb ik ook mee gepield ja, het helpt om de game iets waziger te maken, maar niet té, want dat is lelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de 360 op 720p zetten iig en even met de sharpness van mijn TV kloten want ik zie veel meer jaggies dan ik in streams heb gezien.
Oa ja, ligt eraan wat en hoe het gedaan wordt. Over het algemeen werkt het nadelig, alles wordt slechter, ook de framerate kan eronder lijden.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:12 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Upscalen = meer pop up als het goed is
Ik was inderdaad op zoek naar een leuke bak in de rijke wijk kom ik daar een stranger/freak tegenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk bij elke GTA af: waarom zou je auto's in die garage willen hebben? Het is toch veel toffer om gewoon te kijken wat je nou weer tegenkomt? Vind ik wel in elk geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
Voor de races wil ik een snelle bak hebben waar ik een zooi geld tegen aan ga gooien, zodat ik er meerdere races mee kan rijden. Ik heb niet echt zin om voor elke race steeds maar weer geld te gaan investeren.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk bij elke GTA af: waarom zou je auto's in die garage willen hebben? Het is toch veel toffer om gewoon te kijken wat je nou weer tegenkomt? Vind ik wel in elk geval.
PS3 kan als het goed is enkel op 720p draaien, 1080i kan ook, maar daar moet je niet aan beginnen, dan krijg je lelijke lijnen en een onrustig beeld.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:12 schreef jackson het volgende:
Neem aan dat die discussie voor Xbox is over resolutie? Of moet ik op mijn PS3 ook eens wat settings checken?
Ah, maar je gamed vaker op de console? Na een tijdje merk ik wel dat het gewoon went.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik heb mijn woonkamer omgebouwd momenteel. Er staat een dikke loungeseat ongeveer een metertje van m'n 40-inch tv af. Zit er dus redelijk dicht op.
Gran Turismo 5 draait anders native 1080p, dus een PS3 kan wel degelijk 1080p draaien.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
PS3 kan als het goed is enkel op 720p draaien, 1080i kan ook, maar daar moet je niet aan beginnen, dan krijg je lelijke lijnen en een onrustig beeld.
Ik game alleen maar op een console. PC gaming heb ik vroeger gedaan, maar doe ik al jaren niet meer. Graphics maken me allemaal niet zoveel uit, kom van de oude schoolquote:Op woensdag 18 september 2013 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, maar je gamed vaker op de console? Na een tijdje merk ik wel dat het gewoon went.
Hmm thanks, kijk het nog even aanquote:Op woensdag 18 september 2013 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had aan het begin van de game ook dat het niet superlekker liep op hoge snelheid. Maar na een tijdje werd dat minder.
Niet helemaal, wordt ook geupscaled daar, gaat daar niet om 'true' full hd. 1280 bij 1080 draait die game dacht ik, een full hd tv heeft er 1920x1080, dus die pixels moeten er aan toegevoegd worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Gran Turismo 5 draait anders native 1080p, dus een PS3 kan wel degelijk 1080p draaien.
Hier ook, maar als je V opstart dan pakt ie gewoon 720pquote:Op woensdag 18 september 2013 11:17 schreef FritsFlits het volgende:
Mijn PS3 staat ingesteld op 720p/1080p, gaat prima
gevonden, thnx !quote:Op woensdag 18 september 2013 10:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weapon target naar complex zetten geloof ik
Hier ook volgens mij... Nooit problemen eigenlijk. Vond gister in het uurtje GTA dat ik speelde niets mis met de looks, in de zin van, het viel me niet tegen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:17 schreef FritsFlits het volgende:
Mijn PS3 staat ingesteld op 720p/1080p, gaat prima
golf is ook vetquote:Op woensdag 18 september 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen ik begon met Michael ben ik eerst gaan tennissen. Niemand weet waarom.
Tja, is net wat je gewend bent, als je van de pc afkomt is het wel een tegenvaller. Maar ach, dat had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier ook volgens mij... Nooit problemen eigenlijk. Vond gister in het uurtje GTA dat ik speelde niets mis met de looks, in de zin van, het viel me niet tegen.
Je hebt gelijk die game draait idd geen True Full HD, maaaarr die kleine games van PSN wel. Dat zijn echte 1080p games.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet helemaal, wordt ook geupscaled daar, gaat daar niet om 'true' full hd. 1280 bij 1080 draait die game dacht ik, een full hd tv heeft er 1920x1080, dus die pixels moeten er aan toegevoegd worden.
Al met al wel één van de games die het dichts bij die 1080p komt, erg strakke game.
Wipe Out is volgens mij de enige echt full HD PS3 game, of een van de weinigen iig.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Al met al wel één van de games die het dichts bij die 1080p komt, erg strakke game.
Klopt, dat moet ookquote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier ook, maar als je V opstart dan pakt ie gewoon 720p
Nou wat een probleem zeg...quote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef jackson het volgende:
Eigenlijk moet ik maar eens een nieuwe TV met de komst van de PS4 en met spellen als GTA5. Nadeel is dat mijn smaak een budget vraagt van een 1600-1700 euro en dat vind ik nogal fors voor een TV.
Ja oke, maar dat vind ik dan meer mini-games, ipv volwaardige titels.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wipe Out is volgens mij de enige echt full HD PS3 game, of een van de weinigen iig.
Voor een PC van 8 jaar oud valt het helemaal niet tegen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, is net wat je gewend bent, als je van de pc afkomt is het wel een tegenvaller. Maar ach, dat had ik kunnen weten.
Omdat het een luie eikel is, gisteren zat ik achter een crimineel aan. Had een motor gestolen, nadat ik hem van de motor had af gebeukt ging hij te voet verder. Dus ik er te voet achter aan, die kerel kreeg na 30seconde rennen al bijna een hartaanvalquote:Op woensdag 18 september 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen ik begon met Michael ben ik eerst gaan tennissen. Niemand weet waarom.
Klopt, maar dat toont dus wel aan dat de PS3 1080p aankanquote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vind ik dan meer mini-games, ipv volwaardige titels.
Klopt... PC blijft natuurlijk grafisch een feest, zeker met de huidige full HD schermen aan je PC.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, is net wat je gewend bent, als je van de pc afkomt is het wel een tegenvaller. Maar ach, dat had ik kunnen weten.
Ook erg mooi in 3Dquote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet helemaal, wordt ook geupscaled daar, gaat daar niet om 'true' full hd. 1280 bij 1080 draait die game dacht ik, een full hd tv heeft er 1920x1080, dus die pixels moeten er aan toegevoegd worden.
Het is veel meer een baas dan ik had opgemaakt uit de trailers. Ik dacht dat het een bum was die zat te niksen in z'n trailer, maar niks is minder waar! Hij runt z'n eigen enterprise nota benequote:
Hà. Speelde tot voor kort nog GTA IV op pc in volle glorie, tja en dat haalt IV niet kwa smoothness op een bejaarde PS3. Logisch natuurlijk, maar dat is gewoon een kwestie van wennen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor een PC van 8 jaar oud valt het helemaal niet tegen.
Na 12 missies oid.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef Abed het volgende:
Wanneer komt Trevor erbij eigenlijk? Na de eerste heist?
TPEquote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is veel meer een baas dan ik had opgemaakt uit de trailers. Ik dacht dat het een bum was die zat te niksen in z'n trailer, maar niks is minder waar! Hij runt z'n eigen enterprise nota bene
Tja, pleur dr een Blu-Ray in en die zal ie ook afspelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:22 schreef kaos- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat toont dus wel aan dat de PS3 1080p aankan
Probleem? Wie heeft het over een probleem?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nou wat een probleem zeg...Dan geef je dat er toch niet voor uit als dat bedrag te hoog is voor je gevoel?
Minigames?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vind ik dan meer mini-games, ipv volwaardige titels.
iFruit doet het bij mij ook niet... En de website van de social club is fucking traag met genoeg errors.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ook erg mooi in 3D
Ot:
Is er al iemand die die ifruit app gebruikt?
Krijg alleen maar errors
Gister alleen lopen kutten ingame, zo maar is wat missies doen
Yup. Trevor is idd een enorme baas. En zijn missies ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef Abed het volgende:
Wanneer komt Trevor erbij eigenlijk? Na de eerste heist?
Nou, als je smaak en je (beschikbare) budget niet overeenkomen dan heb je toch een probleem? Een conflict?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Probleem? Wie heeft het over een probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |