Soul to Squeeze en Suck My Kiss, niets mis mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:16 schreef alors het volgende:
Haten op FruscianteBeter dan die uitgekauwde zooi van RHCP.
Tell Me Babyquote:Op woensdag 18 september 2013 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soul to Squeeze en Suck My Kiss, niets mis mee.
Van die nummers zijn alleen Desecration en Raindance Maggie wel te doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:21 schreef alors het volgende:
[..]
Tell Me Baby
Snow ((Hey Oh))
Desecration Smile
Hump de Bump
The Adventures Of Raindance Maggie
Ik snap wel dat hij er geen zin meer in had iig.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die nummers zijn alleen Desecration en Raindance Maggie wel te doen.
Frusciante solo vind ik niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij er geen zin meer in had iig.
Hij maakt nu zulks, trek ik zelf beter. Maar je moet er wel van houden, het is niet bepaald Sky-proof. Ook niet 3fm proof overigens.
Het is gewoon niet Pharrell-waardig. Ik snap er geen kont van dat hij dit heeft uitgebracht.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er mis met happy? Ik word er wel happy van.
Eensquote:Op woensdag 18 september 2013 10:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is gewoon niet Pharrell-waardig. Ik snap er geen kont van dat hij dit heeft uitgebracht.
vooral het oude werk van RHCP is prima te doen wmb.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Soul to Squeeze en Suck My Kiss, niets mis mee.
Ik vind het tot aan Mother's Milk een zooitje.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
vooral het oude werk van RHCP is prima te doen wmb.
Leuk liedje is datquote:
een eend?quote:
heb het geluk dat mijn ouders bij nijmegen wonen en ik sowieso morgen al naar hen zou gaan. nu ga ik een dagje eerder. anders had ik gewacht tot ze in Sneek kwamen. dat is ook pas in december geloof ik.quote:
Dat scheelt inderdaad. Ik was er te laat achter dat de tour begon. Dus het gaat nu Arnhem worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb het geluk dat mijn ouders bij nijmegen wonen en ik sowieso morgen al naar hen zou gaan. nu ga ik een dagje eerder. anders had ik gewacht tot ze in Sneek kwamen. dat is ook pas in december geloof ik.
Sowieso KLBquote:Op woensdag 18 september 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is KLB een zooi met al die GTA topics
klb is leukquote:
newbiequote:Op woensdag 18 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al bijna 700 topics van deze reeks overleefd.
Ik begon in #1924. Paar posts, en in #1941, #1952 en #1958 ook. Vanaf #1961 continu aanwezig.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al bijna 700 topics van deze reeks overleefd.
quote:
ik ben bang dat ik hier al vanaf het begin ben....quote:Op woensdag 18 september 2013 11:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik begon in #1924. Paar posts, en in #1941, #1952 en #1958 ook. Vanaf #1961 continu aanwezig.
Jup. Post 46 in het eerste deeltje 1. Zijn er twee van namelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik hier al vanaf het begin ben....
Dat ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, nog zo'n ouwe lulquote:
Ja hoi!quote:Op woensdag 18 september 2013 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |