Waarom sorry?quote:Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kind doet niet aan nachtvoedingen. Daar heb ik haar bijna altijd zelf voor wakker moeten maken. Sorry

Gelukkig. Ach, M sliep met 11 weken door dus ik heb mijn portie doorslapen al gehadquote:Op maandag 30 september 2013 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gezien jouw nachten soms. Maar t was met een knipoog bedoeld hoor

.
.

Dan zou ik maar gewoon er even in meegaan... stress is ook niet bevorderlijk, en je hebt je vriezer nog vol toch?quote:Op maandag 30 september 2013 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ben alweer terug naar 5x, maar het helpt niks.
Ik weet niet of ik de puf heb voor clusterkolven op het moment.

moet wat voorover, en flesjes loslaten gaat ook niet. Toen deed ik mn voedingsbh eroverheen dicht, maar dat maakte na een paar keer de bh stuk
 moet wat voorover, en flesjes loslaten gaat ook niet. Toen deed ik mn voedingsbh eroverheen dicht, maar dat maakte na een paar keer de bh stuk  

Ik kan me wel voorstellen dat XM het soms wel beu is. Maar ik kolf maar 1x per dag voor de late avondvoeding zodat ik op tijd naar bed kan.
 Ik kan me wel voorstellen dat XM het soms wel beu is. Maar ik kolf maar 1x per dag voor de late avondvoeding zodat ik op tijd naar bed kan.

)
) 

Dat heb ik inderdaad ook, ik dacht dat ik zelf zo onhandig was. Ik heb een enkele kolf, dat schelet misschien nog iets, ik heb 1 hand vrijquote:Op maandag 30 september 2013 15:38 schreef Kyara het volgende:
Ik clusterkolfde soms 's avonds voor de tv. Filmpje op en dan clusterkolven. Dat ging toen wel redelijk ontspannen.
Nog even over kolven he. Moet jullie ook in de meest onhandige houdingen zitten als je kolft? Ik moet altijd een beetje naar voren hangen omdat er anders melk aan de onderkant uit de schelp lekt. De schelp dekt ook maar net het hele tepelhof. Ik moet de flesjes ook echt vasthouden en aanduwen, anders verbreekt het vacuüm meteen. En ik vroeg me gister, na ruim 8 maanden minimaal 1x per dag kolven, af of dat wel normaal is
 Zou het niet zo zijn dat je de borstschelp 1 maatje groter moet hebben? Ik weet ook niet precies hoe die maatvoering werkt, maar voor die 3/4 euro is het misschien het proberen waard?
 Zou het niet zo zijn dat je de borstschelp 1 maatje groter moet hebben? Ik weet ook niet precies hoe die maatvoering werkt, maar voor die 3/4 euro is het misschien het proberen waard? 

ik zou niet weten wat je anders moet met zo'n kleintje...
 ik zou niet weten wat je anders moet met zo'n kleintje...

Nou daar ga ik eerst nog maar eens een nachtje over slapen denk ik!quote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
Sull, het enige dat ik kan bedenken is zelf ook je ritme aanpassenik zou niet weten wat je anders moet met zo'n kleintje...

Lijkt me ook geen fijne optie hoor! Hopelijk heeft iemand hier of in het babytopic betere tipsquote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef Sull het volgende:
[..]
Nou daar ga ik eerst nog maar eens een nachtje over slapen denk ik!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |