Hoi! Noodkreet!
Ik merkte 2 dagen geleden al op dat ik wat minder kolfde, maar dit was ook op 'even gauw kolven' momenten. Nu vanmorgen weer terwijl ok relaxed was. Gister wilde Fenne na 2 uur weer aan de borst, 3x dus 3 voedingen binnen 6 uur (van 3 kwartier per voeding).
Vanmorgen de reden gespot, ongesteld voor de tweede keer. Echte dip dus. Nu vanmiddag edn clusterend meisje, hele middag. Sinds 5 uur huilt ze nu. Ze heeft honger, VEEL honger. Net anderhalf uur aan de borst gelegen maar zelfs dan loslaten en huilen, en weer wild aanhappen en zuigen. Heb gekolfde melk in een fles gedaan, maar ze weigert echt. Terwijl ze dit goed kan! En ook wel vaker krijgt. Heb nog een ander flesje geprobeerd, maar ze ligt nu in bed, lees bekaf. En npg steeds honger.
Ik kan wel janken. Help?!
Is dit het begin van het einde? Ze red amper 3u tussen voedingen overdag en drinkt 3 kwartier en 2 borsten. Ik wil nog helemaal niet stoppen!
Net uit wanhoop mijn moeder gebeld, vriend werkt koopavond. Moeder heeft het over niet genoeg voedingsstoffen in mijn melk. Moet ik er wel bij zeggen dat ze niet meer als 110cc op kan per voeding, wat het ook is.
Tips trucs hulp please?