abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131811883
Het stond zelf op nu.nl

Kersjes _O-

Laiv, ik sluit me aan bij LadyBlack. Ik zou me er niet te druk om maken :*
pi_131814298
Bijna 16 maanden alweer O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:17:32 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131817429
Oh wat heerlijk knus O+
pi_131817463
Mooi Marjolijntje! Ben benieuwd of ik de 16 maanden ga halen!
pi_131817767
Mooi Marjolijntje! <3

We halen bijna de 24 maanden!! *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:43:21 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131818238
Nog iets minder dan 2 mnd Bitterend *O*

Mooi kiekje marjo :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:50:14 #232
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131818500
Fijn al die langsvoedsters. :)

Ik ben benieuwd hoe lang ik het dit keer ga volhouden, als het aan mij ligt zeker weer tot 18 maanden, maar liefst nog iets langer. Met 24 maanden vind ik het echt wel mooi geweest, denk ik nu dan.
Lientje was nooit echt een borstaddict, die dronk en als ze dr buik vol had dan liet ze los. David is fliefd op de borst, die ligt het liefst heel de dag in mijn armen, drinkt, knuffelt en slaapt tegen de borst. Wat natuurlijk alleen 's nachts ook zo gaat. Overdag heb ik daar gewoonweg de tijd niet voor, dat is dan een nadeel bij een tweede, dat je niet uren de tijd hebt om te tutten.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:54:59 #233
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131818685
Ik heb lang zoiets gehad van na 2 jaar vind Ik het wel prima , maar van de frequentie van nu naar niets in 2 mnd zie Ik niet gebeuren :)

Besef nu dat het voor Oliver veel meer is dan alleen drinken bij mama en dat maakt de gebroken nachten een stuk "makkelijker" te accepteren .
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131818795
evenstar :* :* voor jullie!!

Mijn kind is echt borst verslaafd..ze roept heel vrolijk TIEETTIEEE als we in bad zitten, ze kroelt en geeft ze kusjes, ze kittelt mijn tepels :D en ligt vervolgens in een deuk..ze maakt nomnomnom geluiden als ze drinkt..net een klein poesje.. O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131819571
Het is hier ook echt troost, knuffelen en een rustmomentje. En ze is ook wel een echte boobaholic! Heel blij worden als ik me omkleed, borst aaien als ze aan het drinken is. En gebaren dat ze een slokje wil O+
En vanmiddag, kaaaaaa (klaar) shirt naar beneden doen en dan gebaren dat je wil drinken en shirt weer omhoog doen. Loslaten met een big smile, kaaaaaaa en opnieuw beginnen :D Ik vind het zo leuk, een dreumes aan de borst!

2 jaar Bitterend, WHO norm! *O*
:* Evenstar.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:26:49 #236
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131820019
Mijn dochter wil ze af en toe zien en dan knijpt ze eens om te zien op er melk uitkomt, of ze drukt op een moedervlek en zeg dan 'knopje drukken' zo van, dan komt het er wel uit. En dr knuffelhond moet melk drinken en dr broer als ie huilt 'mama datit huile, melkje dinke'. Maar ze wil zelf niet drinken, het is voor de baby en niet voor haar, zegt ze. O+
pi_131824893
Awww O+ Wat klinkt dat toch superschattig allemaal! Ik hoop het hier ook nog heeeeel lang vol te gaan houden! En ben ook nu al nieuwsgierig naar hoe Nin het dan allemaal vindt! Vooralsnog maakt ze vaak van die zachte geluidjes tijdens het drinken en aait ze vaak m'n andere borst *;

*O* 16 maanden alweer Marjolijntje! Prachtige foto wederom O+
pi_131825042
Mooi die verhalen O+ O+
En mooie foto Marjolijntje!

Ik weet niet hoe lang ik door ga. Ligt er heel erg aan hoe alles zich ontwikkeld en zo. In elk geval wel het jaar vol maken.

*O* voor de langvoedsters.

Ik heb hier wel aan de vraag gekregen hoe lang ik nog door wil gaan met dat borstvoeden.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:05:16 #239
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_131825319
S. heeft ook een bijzondere relatie met zijn..., ehhh, ik bedoel mijn borsten.
Niet dat hij nou zoveel drinkt overdag, dat valt eigenlijk best mee. Maar vooral als hij moe of mopperig is dwingt hij me echt ze te ontbloten zodat hij zijn hoofd er tegenaan kan leggen of beter nog: eraan kan friemelen. Soms word ik daar best n beetje kriegel van. Vooral als hij scherpe nageltjes heeft :X
's Nachts kruipt hij echt helemaal tegen me aan. Een echt knuffeltje wil hij niet, hij knuffelt met mij O+
.... met gevoel voor drama....
pi_131825376
Mooie foto marjo.

Kyara die vraag kreeg ik ook al vaker en mijn standaard antwoord is: zolang wij er allebei zin in en plezier aan hebben.

Mijn kleuter zei vandaag na het bad: mama kijk ik heb ook borsten (wijst op zijn tepel). Ik leg hem uit, dat vrouwen grote borsten hebben en mannen kleine. En dat vrouwen baby's krijgen en er daarna melk uit hun borsten komt voor de baby. Zegt hij: mama wat komt er dan uit mijn borst O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:13:56 #241
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_131825730
Oh ja! Opvallende voedplek:

Afgelopen zaterdag waren we naar een boomgaard vanwege de Nationale Appelplukdag.
We maakten toen ook een ritje met een tractor-treintje. We záten, als ware appels, in grote houten kratten bivenop kleinere houten kistjes.
Halverwege stopte de boer, midden tussen de bomvolle fruitbomen, en begon van alles te vertellen over de appels en alles wat er bij komt kijken. En toen werd er een dorstig...
Discreet voeden lukte niet zo, en ik kon geen kant op. Er hebben een hoop mensen kunnen meegenieten van mijn luidruchtig drinkende dreumes die met mijn borsten aan het spelen was.
Tja, dat was even niet anders :@
Er werd nog wel over gegrapt. Dat ze hier vast ook appelsap voor hem hadden, maar dat melk toch beter oor hem was :D
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:29:45 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131826606
Tof hoor! Langvoedster worden zit er hier niet in. Ik zou het mooi vinden om het half jaar te halen. Dan vind ik het mooi geweest met het gekolf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:32:37 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131826767
Kersjes :D

Tinu, wat een lieve vraag O+

Mijn dochter is ook helemaal verzot op mn borsten, ze wordt helemaal wild als ze ze ziet, twee handjes erheen, dr mond wijdopen en dan hap!! En inderdaad, alles is beter met een tepel in je mond of een borst om op te liggen oO<
pi_131828103
Kersjes :D

LB O+

Vanochtend ook een boos meisje. Liggend voeden, tot ze losliet en om zich heen ging kijken, haar handjes bestuderen, de gordijnen bekijken etc. Dus ik schuif mijn hemdje er weer voor. Wilde ze nog een slok. Ze keek eerst heel beteuterd naar de stof ervoor en toen werd ze boos...
pi_131834741
Mooie foto!

En mooie verhalen van de langvoedsters. Ik weet niet hoelang ik het vol ga houden. Ik ben bang dat het sowieso lastig wordt als ik weer aan het werk ga, maar als ik nu zie hoe er nog geen peil te trekken lijkt op mijn productie en ik zo toch blijf twijfelen of ik haar niet stiekem uithonger kan het best zijn dat het eerder over is.

Ik kan iig nu zeggen dat ik de 8 weken gehaald heb. Stelt niets voor tov de periodes die ik hier zie, maar toch, ik heb dat maar weer gedaan!
pi_131834921
Voor ieder zijn die mijlpalen anders toch? Acht weken is al supergoed en zeker een *O* waard!

Gewoon per dag/week blijven kijken hoe het gaat. Afbouwen kan altijd maar opbouwen is een stukje lastiger. Jammer dat je je nog onzeker voelt. Ik heb niet teruggelezen maar je kan altijd extra wegen he? Of extra aanleggen, je hebt nu nog verlof. Dan krikt ze als het goed is zelf je productie op als dat nodig mocht zijn. Je kunt nooit teveel bv geven zoals dat bij fv het geval is.
pi_131835300
XM :*

Laiv, mijn eerste doel was 1 maand, toen was ik al blij. Ik was ook onzeker en mijn mini had naast de bv extra flesjes nodig (wel met gekolfde bv). Ik had ook nooit gedacht dat ik met 15 maanden nog zou voeden!

Mijnes is niet borstverslaafd, eigenlijk drinkt hij alleen nog thuis. Als we onderweg of op visite zijn, heeft hij veel te veel andere dingen te doen om rustig te kunnen drinken :P. Ik krijg ook niet zo veel vragen meer daardoor, ze gaan er eigenlijk van uit dat ik geen bv meer geef, omdat ze het niet meer zien.

Vandaag wel een clusterdreumes. Hij is niet lekker en wilde al zeker 4x drinken (daar zitten we normaal op een hele dag op). Lekker knus O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 04-10-2013 09:39:07 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131835568
Mineola, ze komt nu minimaal 8 keer per dag, dus dat zit wel goed. En bij geen honger wil ze ook echt niet aanhappen. Ik denk ook dat het meer iets in mijzelf is dan dat zij echt tekort komt. Ik ben degene die zich zorgen maakt, cb en lactatiekundige niet, hoewel de lactatiekundige wel aanraadde om even een keer extra te wegen.

De oudste die viel op een gegeven moment wat af, maar toen waren er ook wel oorzaken aan te wijzen dat hij dus even niet groeide. Zij groeit, alleen wat minder hard dan ik zou verwachten. En wat ik soms wat eng vind is dat de luier 's nachts bijna droog is. Overdag zijn het wel goede luiers. En daar ga ik dan over malen en het opblazen. En dat steekt vooral de kop op als ik moe ben, zoals nu. Op andere momenten weet ik het prima te relativeren, en dan geniet ik gewoon.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 10:19:41 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131836229
E heeft 's ochtends ook nooit een heel volle luier :N De volgende verschoonbeurt daarentegen _O_ dan heeft ze liggen bijtanken van de nacht :9
pi_131837121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
E heeft 's ochtends ook nooit een heel volle luier :N De volgende verschoonbeurt daarentegen _O_ dan heeft ze liggen bijtanken van de nacht :9
Zo een heb ik dus ook net lopen verschonen. Een maatje 2 die vol zat. En dan voel ik me toch weer een beetje stom dat ik mij zo druk maak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')