Ik had het wel ergens gevonden maar weer niet meer waar. Ik probeer vanavond even te kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat begreep ik net al uit het babytopic.
Nu nog uitfiegelieren tot wanneer je die 150xlichaamsgewicht = cc voeding per dag moet gebruiken. Ik kan het echt nergens vinden.
Niet doen, dat is een kunstvoedingsrekensommetje. Het geeft je hoogstens een indicatie wat je ongeveer zou kunnen geven aan gekolfde melk, bijvoorbeeld als je voor het eerst gaat werken. en zelfs dan vind ik het discutabel Inmiddels ben jij al zo veel verder, gewoon naar behoefte en op verzoek voeden. Van moedermelk geef je nooit te veel. Van kunstvoeding nr 1 mag je max een liter geven ivm de belasting op de organen (fijn spulquote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat begreep ik net al uit het babytopic.
Nu nog uitfiegelieren tot wanneer je die 150xlichaamsgewicht = cc voeding per dag moet gebruiken. Ik kan het echt nergens vinden.
Mja, het verzoek is hier een beetje het probleem. Dat gebeurt maar zelden, dus we voeden toch nog redelijk op de klok. Heel irritant.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef WupWup het volgende:
[..]
Niet doen, dat is een kunstvoedingsrekensommetje. Het geeft je hoogstens een indicatie wat je ongeveer zou kunnen geven aan gekolfde melk, bijvoorbeeld als je voor het eerst gaat werken. en zelfs dan vind ik het discutabel Inmiddels ben jij al zo veel verder, gewoon naar behoefte en op verzoek voeden. Van moedermelk geef je nooit te veel. Van kunstvoeding nr 1 mag je max een liter geven ivm de belasting op de organen (fijn spul)
Ja, nog 3x10 nu. Maar het gaat prima volgens mij, dus komende weel gaan we naar 2x10quote:
Gewone multivit of vit C bruistabletten mogen niet met bv. Of word niet aangeraden iig. Ik zwg het na het drinken pas staanquote:Op woensdag 18 september 2013 15:53 schreef Kyara het volgende:
Ik wil extra (multi)vitamines gaan slikken om mijn weerstand wat op te krikken / in stand te houden. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten ivm borstvoeding?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:00 schreef Kiwisoep het volgende:
Gewone multivit of vit C bruistabletten mogen niet met bv. Of word niet aangeraden iig. Ik zwg het na het drinken pas staan
dat is echt alleen specifiek voor die dus en alle andere maakt echt helemaal niets uit.quote:
Ja, zo'n 50/100 cc meer idd. Maar ik heb echt een uitpuilende vriezer... dus ik kan makkelijk bijpassen en anders krijgt ze een keer een flesje kv. Gaat ze ook niet stuk van.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:33 schreef Phaidra het volgende:
Fijn XM! Houd er wel rekening mee dat de grote opbrengst nu vooral komt omdat je lichaam nog gewend is aan 5x kolven. Met een dag of 2 zal het waarschijnlijk wel minder worden. Lijkt me overigens niet heel erg, omdat je nu nog steeds meer kolft dan dat Noor drinkt.
Hoeveel voorraad heb je nog? Als je vier dagen werkt en het dus maar om vier porties per week gaat, haal je dan niet zijn eerste verjaardag? Dan mag evt ook koemelk of andere dierenmelk. En zou vast niet op de precieze datum aankomen dus misschien kan je poedermelk wel ontlopen?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:00 schreef Mineola het volgende:
Klinkt goed XM! Heel begrijpelijk dat je wil afbouwen. Je klinkt er ook heel relaxed onder, fijn. Lekker geslapen verder? En wow, wat een opbrengsten...!
Ik ben sinds deze week gestopt met kolven op m'n werk. Was nog een keer per dag. kan me ook echt niet meer voorstellen dat ik dat drie keer deed! Dus nu diepvries leegmaken, maar dat zal niet lang duren. Ik zie wel een beetje op tegen dat eerste flesje fvmaar het is mooi zo. Ochtend en avond drinkt hij nog goed bij mij maar overdag is het toch weinig en slecht. Liever fv weggooien dan als hij niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |