Het ziet er nou niet naar uit dat ze te laat zijn begonnen, dus wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is Real eigenlijk zo laat begonnen?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Van v. Persie hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijze woorden gesproken door een dwaas.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:
Ronaldo
Beste voetballer van de wereld
Messiiiquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:
Ronaldo
Nee, maar United is al een hele tijd klaar bedoel ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het ziet er nou niet naar uit dat ze te laat zijn begonnen, dus wat is er mis mee?
Beter dan Messi?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:
Ronaldo
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit moet onze beste speler zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me de tweede helft uitstekend vermaakt
[ afbeelding ]
Ah zo, blessuretijd 5 minuten in eerste helft heeft alles wat opgeschoven,quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar United is al een hele tijd klaar bedoel ik.
Die uitslag herken ik nog wel.quote:
6 minuten blessuretijd na de 1e helft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is Real eigenlijk zo laat begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |