Kan ie het spannendste stuk meepikken.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruma speelt dus met Sneijder in een elftal.
Nu nog in Brazilië.
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog in Brazilië.
Jij sopt liever op De Vrij?quote:
Ja, want hij was afgelopen weekend zo goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog in Brazilië.
Ja fijn. Dan hebben we een verdediger met de draaicirkel van je moeder en een middenvelder die gemiddeld 40-45 meter per wedstrijd maakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog in Brazilië.
BMI.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij sopt liever op De Vrij?
Al gemaakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie tifo weer, met z'n allen verkleed als stoeltje
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want hij was afgelopen weekend zo goed.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja fijn. Dan hebben we een verdediger met de draaicirkel van je moeder en een middenvelder die gemiddeld 40-45 meter per wedstrijd maakt.
In de studio werd ook hardop gegrinnikt toen Youri 0-3 zei.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij had iemand 2-5 voorspeld. Eerst dacht ik: 'Haha, die is gek.' Nu moet ik echter toegeven dat hij er verdomd dichtbij zat!
Denken dat Sneijder op het WK speeltquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij sopt liever op De Vrij?
Hij dacht "buitenspel, dan mik ik maar op de paal"quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:37 schreef Vasion het volgende:
BMI
wie kent hem ni
BMI BMI
en hij past m'n moeder nie
Enkel aan het begin, toen dat niet zo was, toch?quote:
Dan kunnen we na 3 potjes terug naar huis.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat Sneijder op het WK speelt
Moest glimlachen. 6.7/10.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:37 schreef Vasion het volgende:
BMI
wie kent hem ni
BMI BMI
en natuurlijk zwarte pii
Het maakt dus geen verschil of hij wel of niet speelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen we na 3 potjes terug naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder hem ook, dus dat maakt weinig verschil.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen we na 3 potjes terug naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |