quote:Caterham launches Moto2 team for 2014, signs Josh Herrin
Caterham has announced that it will field a Moto2 team in 2014 as it moves into motorcycle racing.
The Formula 1 squad and sportscar manufacturer will partner with chassis-builder Suter to field a two-bike squad next year, and has signed AMA Superbike champion Josh Herrin as its first rider.
The Moto2 announcement is a precursor to Caterham's move into road bike production.
Caterham Group co-chairman Dato' Kamarudin Bin Meranun said the announcement of the Moto2 was just the first step in the firm's motorcycle ambitions.
"We will be making more announcements in due course on the second rider who will join Josh, and providing more details on our team structure and goals," he said.
"For now, we can say that we will be on the grid from 2014 with the experienced hand of Johan Stigefelt as our team manager, and this is just the start of our ambitions on two wheels.
"We announced in November 2012 that Caterham Cars is now in a joint venture with Renault to build a new range of road cars, and we will soon be making further announcements about our plans for taking Caterham's two wheeled interests from the track to the road."
Caterham boss Tony Fernandes' AirAsia business has been a long-time motorcycle racing sponsor and will continue to back Malaysian Moto3 rider Zulfahmi Khairuddin.
Dit lees ik ook lekker op tijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:32 schreef THEFXR het volgende:
Hunt VS Lauda: De Grootste Rivalen In De Formule 1
RTL 7
22:00 - 23:05 uur
Met zulke genen is wel wel logisch dat ie het zo goed doet in de race-sport, ma oud-karter en pa oud-F1 coureur...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:03 schreef Marks het volgende:
Toch soort F1 nieuws,
ex vrouw Verstappen hard gecrasht op Zandvoort vandaag http://www.telegraaf.nl/t(...)tappen_crasht__.html
Je kan beter op de link klikken, dan zie je tekst en meerdere plaatjes die de werking uitleggen. Dit plaatje komt uit de technical regulations voor 2014.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef Geralt het volgende:
Beetje erg klein plaatje. Zelfs als ik er op klik heb ik het idee dat ik een nieuwe bril moet hebben
15 jaar is niet zo lang?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:29 schreef 4-elements het volgende:
Wordt nog een heel gevecht om het zitje bij Marussia. McLaren probeert steeds fanatieker Kevin Magnussen daar te slijten, terwijl Max Chilton ook nog steeds denkt een kans te maken om daar te blijven.
btw, Jan Magnussen werd dan wel jong vader bedenk ik me net. Zo lang is hij zelf nog niet verdwenen uit de F1. Hij is zelf pas 40, zijn zoon 21. Zouden samen kunnen rijden in de GT's
1998 lijkt als de dag van gisteren. Of ik word gewoon oud, dat kan ookquote:
Ja zeker, maar heel erg veelbelovend klinkt het allemaal nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:59 schreef Beach het volgende:
Eerst maar eens afwachten hoe het op de baan klinkt ipv zo te beoordelen.
Sterker nog, wat mij betreft kunnen ze nog beter met de oude BRM V16's gaan rijden.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja zeker, maar heel erg veelbelovend klinkt het allemaal niet
Ik wil de V12's terug man!
Wat een stofzuigerquote:
2 woorden: Afgrijselijk enquote:
Je kan het blijven roepen, maar gebeuren zal het niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja zeker, maar heel erg veelbelovend klinkt het allemaal niet
Ik wil de V12's terug man!
Vast en zeker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De V6-turbo went, zoals eerder de V10 en de V8 ook wenden.
Voor mij ook niet. Zeker niet zelfs. Maar dan mag ik het nog wel jammer vinden.quote:Het andere geluid zal voor mij niet de reden zijn om niet meer te kijken
Het is gewoon minder tof. Dat wil niet zeggen niet tof. Maar minder tof. En minder tof is jammer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je kan het blijven roepen, maar gebeuren zal het niet.
En zo erg is het niet. Ik heb de turbo's in de jaren '80 meegemaakt (o.a. op Zandvoort) en kan je verzekeren dat het nog steeds hard klinkt. Misschien niet zo als een V12 of V16, maar je hebt nog steeds oordoppen nodig als je er naast staat.
Duidelijk. Dat stuurtje had ie dus al.quote:We interfaced the system with Giedos current steering wheel.
Die maakten wel meer toeren dan de huidige generatiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je kan het blijven roepen, maar gebeuren zal het niet.
En zo erg is het niet. Ik heb de turbo's in de jaren '80 meegemaakt (o.a. op Zandvoort) en kan je verzekeren dat het nog steeds hard klinkt. Misschien niet zo als een V12 of V16, maar je hebt nog steeds oordoppen nodig als je er naast staat.
Hij heeft wel de verkeerde kleding aan...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef Geralt het volgende:
Ik vraag me trouwens af welk stuurtje hij op die base heeft zitten.
http://simsteering.com/products.html
Hier staat ie niet bij in elk geval
=edit=
[..]
Duidelijk. Dat stuurtje had ie dus al.
Maar rijdt wel in zn eigen auto. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hij heeft wel de verkeerde kleding aan...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die maakten wel meer toeren dan de huidige generatie
OK er is dus nog hoopquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Juist minder. Toen ik naar Zandvoort ging hadden de turbo motoren zo'n 11.000 toeren. In 1988 hadden de Honda's 12.500 toeren en de turbo's in 2014 zullen zo'n 15.000 toeren hebben. Pas na 1994 kwamen de (atmosferische) motoren boven de 15.000 toeren uit.
Pure sound van de "oude" turbo's is aardig vergelijkbaar volgens mij, en daar verlangen "we" toch allemaal zo naar terug?quote:
Een arc g27-e was het geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef Geralt het volgende:
Ik vraag me trouwens af welk stuurtje hij op die base heeft zitten.
http://simsteering.com/products.html
Hier staat ie niet bij in elk geval
=edit=
[..]
Duidelijk. Dat stuurtje had ie dus al.
Cool. Ken je hem of wat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een arc g27-e was het geweest.
@vosss, net ff gevraagd, het is iracing1 met n paar plug-ins en custom made f1 physics
ik denk dat het in het echt sowieso wel meevalt, op vol volumequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De V6-turbo went, zoals eerder de V10 en de V8 ook wenden. Het andere geluid zal voor mij niet de reden zijn om niet meer te kijken
Sowieso vind ik t huidige geluid op tv niet echt tot z'n recht komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk dat het in het echt sowieso wel meevalt, op vol volume
Euhm, ja dat bedoelde ik ook. Geen idee waarom ik dat typtequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:37 schreef Geralt het volgende:
Ow ik lees op zn twitter (waar ik nog altijd geen zak van snap, zal wel de leeftijd zijn) dat het rFactor 1 is en niet iRacing.
Omdat het een goeie simracer is waarschijnlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Euhm, ja dat bedoelde ik ook. Geen idee waarom ik dat typte
Wat betreft online racen is het 'helaas' ongeevenaard. rFactor, rFactor2 (waar je jaarlijks voor moet betalen voor online), NetKar, Live For Speed, het is allemaal dramatisch online.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat het een goeie simracer is waarschijnlijk
Ik gebruik het al jaren njiet meer. Het idee van elke maand betalen staat me totaal niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |