SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vluchtige versie zonder koffertje, been moet nog wel iets bijgewerkt worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit - transform - distort doet ook een hoop wonderen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het was ff zoeken naar eentje die op de goede manier was gedraaid
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
PS krijg ik opeens niet meer aan de praat![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Op vakantie in Mexico...
[ afbeelding ]
quote:
De bom die al op scherp gezet wordt voor de volgende bezuinigingsronde die Rutte vanavond ontkende?quote:
Yupyup!quote:Op woensdag 18 september 2013 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bom die al op scherp gezet wordt voor de volgende bezuinigingsronde die Rutte vanavond ontkende?
LOL idd!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:13 schreef GekkePoes het volgende:
Als we niet oppassen
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:00 schreef HeaN82 het volgende:
[..]Top dat je ook weer vaker mee soept
Ja bij dit onderwerp is sowieso lastiger wat te verzinnen dan ik dacht, maar het hoeft niet per sé over prinsjesdag zelf te gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Iets bedenken wat nog niet gedaan is, is vaak mn grootste probleem.
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Echt VEEL te veel tijd in die krant gestoken!
Owwww!quote:Op donderdag 19 september 2013 13:55 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat zou het in het echt een erge redenering zijn! Foute gedachte
Dat laatste inderdaad. Best vervelend.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij dit onderwerp is sowieso lastiger wat te verzinnen dan ik dacht, maar het hoeft niet per sé over prinsjesdag zelf te gaan natuurlijk.
Mijn grootste probleem is echter plaatjes te vinden bij mijn ideeën.Ik heb sinds gisteren weer een idee, maar kan er niets bij vinden, óf het is een stockphoto met zo'n dik logo er dwars doorheen!
Gebeurt me vrij vaak.
nicequote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Echt VEEL te veel tijd in die krant gestoken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |