Lekkere continuïteit ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:24 schreef Jacobuspower het volgende:
Ze worden ook steeds leuker die akoestische sessies:
Sowieso zit Alex de hele tijd niet helemaal lekker qua timing. Alsof hij niet precies weet wat ie nou wilt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Lekkere continuïteit ook... (1:55 en 2:27)
Haha nummer van deze meneer heet toevallig ook zo, vandaar dequote:
Aah, zat maar half op te lettenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef neilpad het volgende:
[..]
Haha nummer van deze meneer heet toevallig ook zo, vandaar de.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorzichtig hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Aisumasen het volgende:
Ik durf niet naar boven te scrollen, maar het uitblijven aan een explosie aan posts doet me vermoeden dat het het niet waard is om de UK Tour-setlist te ontduiken... (en nee, de reacties ga ik niet lezen, hehe).
[ afbeelding ]
Hint. Voor de personen die ambtenaar, scholier of student zijn, of anderen in de herfstvakantie: zet de wekker.
quote:
Overduidelijk toch!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Aisumasen het volgende:
Ik durf niet naar boven te scrollen, maar het uitblijven aan een explosie aan posts doet me vermoeden dat het het niet waard is om de UK Tour-setlist te ontduiken... (en nee, de reacties ga ik niet lezen, hehe).
[ afbeelding ]
Hint. Voor de personen die ambtenaar, scholier of stuudent zijn, of anderen in de herfstvakantie: zet de wekker.
Ik voel me aangesproken. Dat wordt morgen dan maar weer de wekker zetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Hint. Voor de personen die ambtenaar, scholier of student zijn, of anderen in de herfstvakantie: zet de wekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |