Lekkere continuïteit ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:24 schreef Jacobuspower het volgende:
Ze worden ook steeds leuker die akoestische sessies:
Sowieso zit Alex de hele tijd niet helemaal lekker qua timing. Alsof hij niet precies weet wat ie nou wilt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Lekkere continuïteit ook... (1:55 en 2:27)
Haha nummer van deze meneer heet toevallig ook zo, vandaar dequote:
Aah, zat maar half op te lettenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef neilpad het volgende:
[..]
Haha nummer van deze meneer heet toevallig ook zo, vandaar de.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorzichtig hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Aisumasen het volgende:
Ik durf niet naar boven te scrollen, maar het uitblijven aan een explosie aan posts doet me vermoeden dat het het niet waard is om de UK Tour-setlist te ontduiken... (en nee, de reacties ga ik niet lezen, hehe).
[ afbeelding ]
Hint. Voor de personen die ambtenaar, scholier of student zijn, of anderen in de herfstvakantie: zet de wekker.
quote:
Overduidelijk toch!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Aisumasen het volgende:
Ik durf niet naar boven te scrollen, maar het uitblijven aan een explosie aan posts doet me vermoeden dat het het niet waard is om de UK Tour-setlist te ontduiken... (en nee, de reacties ga ik niet lezen, hehe).
[ afbeelding ]
Hint. Voor de personen die ambtenaar, scholier of stuudent zijn, of anderen in de herfstvakantie: zet de wekker.
Ik voel me aangesproken. Dat wordt morgen dan maar weer de wekker zetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Hint. Voor de personen die ambtenaar, scholier of student zijn, of anderen in de herfstvakantie: zet de wekker.
Kan me er wel iets bij voorstellen. Goed dat er aandacht aan wordt besteed.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:48 schreef Aisumasen het volgende:
Post terug in de tijd, met tijdsverschil. Déjà vu naar 2011.
Arctic Monkeys putting a halt to their show for security reasons at Earls Court, London - 26-10-2013
Context volgt, post hierboven samenvatting.
Mooi dit zeg.quote:
Heel erg tevreden! De volledige set voelde zo fris, en ik kon amper geloven dat we én 'Fireside' én 'Party Anthem' én 'I Wanna Be Yours' én ook nog 'Reckless Serenade' en een volledig opgeschudde toegift zonder 2 platgereden crowdpleasers kregen. En er leek geen nummer te missen. Andere arrangementen, Bill-Ryder Jones erbij, het was een complete show die ik nog nooit gezien had. Élke keer dat ze in Londen een grote show doen lijkt er een totaal andere band op het podium te staan. Dat kunnen allemaal de échte ekte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:50 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Mooi dit zeg.![]()
Blij dat je de setlists hebt ontweken?
De setlist die er nu is, is al zoveel beter dan die van de eerste avond. Toen geen Party Anthem, Fireside en I Wanna Be Yours maar Knee Socks en Do Me A Favour. Een behoorlijke verbetering als je het mij vraagt, en Bill Ryder-Jones is er nu dus ook al 3 shows achter elkaar bij
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:02 schreef Arn0 het volgende:
Vet, ze hebben Lou Reed - Walk On The Wild Side gecovered(al is de reden waarom treurig, uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |