Denk je dat ik daar meer kans maak? Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:52 schreef CafeRoker het volgende:
Lijkt me iets om eens op ebay te zetten.
Goeie! Daar ga ik het ook eens proberenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:09 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat je op tweakers ofzo meer kans maakt.
Wat bied je.....? Prijs is een vraag prijsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:14 schreef bosatlas het volgende:
Damn ik heb helaas geen geld anders had ik hem gelijk gekocht
halaas op dit moment niets maar ik volg hem wel , nu met apk voor de deur en moet nog winterbanden kan ik het echt niet veroorloven een speeltje als dit te kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:33 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Wat bied je.....? Prijs is een vraag prijs
Heldere reactie. Vasthouden doe ik inderdaad niet (al 2 keer gedaan voor een Marktplaats-koper maar die komen standaard NIET opdagenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:03 schreef bosatlas het volgende:
[..]
halaas op dit moment niets maar ik volg hem wel , nu met apk voor de deur en moet nog winterbanden kan ik het echt niet veroorloven een speeltje als dit te kopen
ik hou het eventjes in de gaten voor als ik in een maand ofzo weer meer heb verdientmaar hou hem alsjeblieft niet vast voor mij !
Definieer 'zo duur'quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:57 schreef MilkTea het volgende:
Kijk ik wil best zoiets hebben, maar die leuke kleine dingen zijn altijd zo duur.
Het probleem is dat ik met zoiets een paar keer zit te kloten en daarna in de kast stop. om daar nou 60 EU voor neer te leggen.. Wat ik er voor wil geven is een heeel stuk minder, en ik geloof dat ze meer waard zijn dan dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:06 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Definieer 'zo duur'
Staat hier al een tijdje dus de prijs is onderhandelbaar!
Nu doe ik er ook niets mee dus zolang jouw bod met een 3 begint en uit 2 cijfers bestaat.....wie weetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:47 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik met zoiets een paar keer zit te kloten en daarna in de kast stop. om daar nou 60 EU voor neer te leggen.. Wat ik er voor wil geven is een heeel stuk minder, en ik geloof dat ze meer waard zijn dan dat.
Hierbij bied ik je de gevraagde 3,0 Euroquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:48 schreef marco_sire het volgende:
s mee dus zolang jouw bod met een 3 begint en uit 2 c
Precies, ik zat meer richting de 10 excl..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:48 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Nu doe ik er ook niets mee dus zolang jouw bod met een 3 begint en uit 2 cijfers bestaat.....wie weet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |