Als je afgezakt bent van havo/vwo dan begrijp ik het nog wel of als je hele familie een wo studie heeft afgerond.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:11 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, ik ben van het vmbo naar het WO geklommen.
Dat is toch waar de Oranjes vroeger hun prinsjes beschikbaar stelden aan de kerk, om met een dag van drank en misbruik de band tussen de regerende familie en de kerk te bevestigen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:19 schreef john-hert het volgende:
En net alsof alle havisten/vwo'ers uit de 3e en 4e wel weten wat Prinsjesdag is
Anders doe je dat zelf even? Dat ging namelijk niet over mij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:15 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ga je eigen geopende topics nog maar ns langs
Hoezo zou ik dat doen? Jij weet niet meer waar het over gaat. Het ging over jou geopende topicquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Anders doe je dat zelf even? Dat ging namelijk niet over mij.
Erg matige grap trouwens
Ga ff Engels leren kneusje dat je bent
Is goed ik ga morgen douchen en mijn tandjes poetsen voor ik weg ga.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat doen? Jij weet niet meer waar het over gaat. Het ging over jou geopende topic
Ga gewoon wat doen aan die smerige geur smeerlap die je bent.
Neh, gewoon om verkeerde -docht legitieme- redenen op 't vmbo terecht gekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:17 schreef superdrufus het volgende:
Als je afgezakt bent van havo/vwo dan begrijp ik het nog wel of als je hele familie een wo studie heeft afgerond.
Waarom zou je VMBO doen als je GTA V hebt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef john-hert het volgende:
Weten ze op vmbo wel wat GTA V is?
Voor het inholland hoef je ook niet zo slim te zijn, als je het niet haalt kan je voor een paar honderd dat diploma alsnog kopen! Het is echt geweldigquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef HSG het volgende:
Och studenten van InHolland denken dat heel Nederland is bevrijd door de Polen.
En dat de 2e wereldoorlog is begonnen door Frankrijk.
Dat is zo. Altijd handig zo'n reet-afveeg-diploma.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:00 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Voor het inholland hoef je ook niet zo slim te zijn, als je het niet haalt kan je voor een paar honderd dat diploma alsnog kopen! Het is echt geweldig
Nee, een 3,5 voor Engels op VMBO-niveau heeft helemaal niks met pech te maken. Let erop dat je wel eerlijk blijft tegen jezelf. Een 3,5 voor Engels op VMBO betekent dat je of onder invloed was, of dat je qua intelligentie zwaar te kort komt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:13 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat zegt iets over de pech van mensen. Jij was vroeger heus geen perfecte leerling met nooit een onvoldoende
Of je deed er geen flikker voor.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, een 3,5 voor Engels op VMBO-niveau heeft helemaal niks met pech te maken. Let erop dat je wel eerlijk blijft tegen jezelf. Een 3,5 voor Engels op VMBO betekent dat je of onder invloed was, of dat je qua intelligentie zwaar te kort komt.
Zelfs als je niets doet zijn voldoendes op het vmbo nog makkelijk haalbaar. Tenzij je high bent of een volslagen idioot.quote:
Dat zou ik voor heel veel vakken nog een mogelijkheid vinden, maar niet voor Engels. Bij een vak als Wiskunde of Economie, kunnen er begrippen voorkomen die je normaalgesproken niet kent.quote:
Dat weet jij niet. Verschilt per persoon.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zelfs als je niets doet zijn voldoendes op het vmbo nog makkelijk haalbaar. Tenzij je high bent of een volslagen idioot.
Hangt er vanaf hoe taalgevoelig je bent.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat zou ik voor heel veel vakken nog een mogelijkheid vinden, maar niet voor Engels. Bij een vak als Wiskunde of Economie, kunnen er begrippen voorkomen die je normaalgesproken niet kent.
Dat weet ik wel. En wat verschilt per persoon is hoe dom die persoon is. En mensen die niet in staat zijn voldoendes te halen op het vmbo zonder te werken, zijn héél dom.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. Verschilt per persoon.
Jij hebt er zo te zien geen flauw benul van. Want jij kent ieder persoon die van het vmbo afkomt? Heb je ze gesproken en getest? Heb je hun dagelijkse leven ook gevolgd?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. En wat verschilt per persoon is hoe dom die persoon is. En mensen die niet in staat zijn voldoendes te halen op het vmbo zonder te werken, zijn héél dom.
Die mietjes komen er later wel, dat is duidelijk ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:49 schreef Konijn163 het volgende:
Zoals jullie allemaal weten zit TS op het VMBO. De laatste tijd loop ik mij enorm te denken wat ik wel niet op dit niveau moet... 50% weet niet eens wat Prinsjesdag is, maar loopt wel te zeiken over van alles en nog wat.
Hier enkele voorbeelden van echte VMBO pauperdomme opmerkingen:
-wat de fuck is Prinsjesdag?
-waarom krijgen wij dan geen vrij?
-we hebben nu toch een prinses?
Nu enkele voorbeelden van die klachten:
- Verdomme mn ajax shirt ligt in de was.. nu voel ik me niet op mn gemak met een ander shirt.
- Adidas en Nike zijn de enige merken die tellen. Zonder die merken ben ik niet compleet.
- Godver helemaal lopen naar de 3de verdieping.. kunnen we niet iemand kapotmaken op met de lift te kunnen?
- Ai ik heb nu al steek.. ( na het lopen van 1 rondje bij hardlopen van gym)
En ga zo maar door.
VMBO....
Natuurlijk want dat doen ze de hele dag IRLquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef john-hert het volgende:
Weten ze op vmbo wel wat GTA V is?
Ja, ik ken veel van zulke mensen. En ieder van hen die niet met twee vingers in de neus dat diploma haalde was echt te dom om te poepen.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Jij hebt er zo te zien geen flauw benul van. Want jij kent ieder persoon die van het vmbo afkomt? Heb je ze gesproken en getest? Heb je hun dagelijkse leven ook gevolgd?
Dan ga ik er vanuit dat jij uit een rare buurt komt en andere mensen uit dezelfde of een andere rare buurt ontmoet.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, ik ken veel van zulke mensen. En ieder van hen die niet met twee vingers in de neus dat diploma haalde was echt te dom om te poepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |