Dat je spelfouten maakt is tot daaraan toe. Maar dat meer dan de helft niet weet dat het Prinsjesdag is is echt erg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:53 schreef Jv1994 het volgende:
Jij haalt een 3,5 voor Engels op het vmbo, dus kom niet doen alsof je beter bent.
Jep, dat is een intelligente opmerking.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat je spelfouten maakt is tot daaraan toe. Maar dat meer dan de helft niet weet dat het Prinsjesdag is is echt erg.
Bovendien ben jij al helemaal niet beter. Die lucht die om jou heenhangt
Bleek dat ik daar alles fout had wat ik gegokt had.. Net Nét niet genoeg punten voor Havoquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:08 schreef Copthorne het volgende:
Had die CITO-toets dan wat beter gemaakt man.
Komt van VMBOquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:09 schreef Clemenza het volgende:
[..]
Jep, dat is een intelligente opmerking.
Zonde man. Nou, ff je best doen en wie weet kun je ooit nog via het MBO doorstromen naar het HBO etc. Er is nog niks verloren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:09 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Bleek dat ik daar alles fout had wat ik gegokt had.. Net Nét niet genoeg punten voor Havo
De dag van het begin van de ondergang in NL.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:08 schreef superdrufus het volgende:
Zeg ts, weet jij wel wat Prinsjesdag is dan?
Hierna gwn direct Havoquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zonde man. Nou, ff je best doen en wie weet kun je ooit nog via het MBO doorstromen naar het HBO etc. Er is nog niks verloren.
Als je zo goed was zou je wel van de vmbo brugklas naar havo 2 zijn gegaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:09 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Bleek dat ik daar alles fout had wat ik gegokt had.. Net Nét niet genoeg punten voor Havo
Een 3,5 voor Engels op het VMBO zegt wel iets over je geestelijk vermogen vind ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat je spelfouten maakt is tot daaraan toe. Maar dat meer dan de helft niet weet dat het Prinsjesdag is is echt erg.
Toen had ik nog niet zo zware intentie voor Havo als nu. Bovendien wou ik van Frans af omdat ik daar enorm slecht in wasquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:11 schreef john-hert het volgende:
[..]
Als je zo goed was zou je wel van de vmbo brugklas naar havo 2 zijn gegaan
Dat zegt iets over de pech van mensen. Jij was vroeger heus geen perfecte leerling met nooit een onvoldoendequote:Op dinsdag 17 september 2013 20:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een 3,5 voor Engels op het VMBO zegt wel iets over je geestelijk vermogen vind ik.
Maar dan kun je het nu wel doen, omdat je nu niet meer slecht bent met Frans.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:12 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Toen had ik nog niet zo zware intentie voor Havo als nu. Bovendien wou ik van Frans af omdat ik daar enorm slecht in was
Achja shit happens but not 2 times in a row.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar dan kun je het nu wel doen, omdat je nu niet meer slecht bent met Frans.
?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Een 3,5 haalde ik nooit met pech, die haalde ik gewoon omdat ik teveel lessen verzuimd had en aldus de stof niet kende. (techniek gestudeerd trouwens)quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:13 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat zegt iets over de pech van mensen. Jij was vroeger heus geen perfecte leerling met nooit een onvoldoende
Met de treinquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:15 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ga je eigen geopende topics nog maar ns langs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |