Achja shit happens but not 2 times in a row.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar dan kun je het nu wel doen, omdat je nu niet meer slecht bent met Frans.
?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:04 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat je spelfouten maakt is tot daaraan toe. Maar dat meer dan de helft niet weet dat het Prinsjesdag is is echt erg.
Bovendien ben jij al helemaal niet beter. Die lucht die om jou heenhangt
Een 3,5 haalde ik nooit met pech, die haalde ik gewoon omdat ik teveel lessen verzuimd had en aldus de stof niet kende. (techniek gestudeerd trouwens)quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:13 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat zegt iets over de pech van mensen. Jij was vroeger heus geen perfecte leerling met nooit een onvoldoende
Met de treinquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:15 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ga je eigen geopende topics nog maar ns langs
Als je afgezakt bent van havo/vwo dan begrijp ik het nog wel of als je hele familie een wo studie heeft afgerond.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:11 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, ik ben van het vmbo naar het WO geklommen.
Dat is toch waar de Oranjes vroeger hun prinsjes beschikbaar stelden aan de kerk, om met een dag van drank en misbruik de band tussen de regerende familie en de kerk te bevestigen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:19 schreef john-hert het volgende:
En net alsof alle havisten/vwo'ers uit de 3e en 4e wel weten wat Prinsjesdag is
Anders doe je dat zelf even? Dat ging namelijk niet over mij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:15 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ga je eigen geopende topics nog maar ns langs
Hoezo zou ik dat doen? Jij weet niet meer waar het over gaat. Het ging over jou geopende topicquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Anders doe je dat zelf even? Dat ging namelijk niet over mij.
Erg matige grap trouwens
Ga ff Engels leren kneusje dat je bent
Is goed ik ga morgen douchen en mijn tandjes poetsen voor ik weg ga.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat doen? Jij weet niet meer waar het over gaat. Het ging over jou geopende topic
Ga gewoon wat doen aan die smerige geur smeerlap die je bent.
Neh, gewoon om verkeerde -docht legitieme- redenen op 't vmbo terecht gekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:17 schreef superdrufus het volgende:
Als je afgezakt bent van havo/vwo dan begrijp ik het nog wel of als je hele familie een wo studie heeft afgerond.
Waarom zou je VMBO doen als je GTA V hebt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef john-hert het volgende:
Weten ze op vmbo wel wat GTA V is?
Voor het inholland hoef je ook niet zo slim te zijn, als je het niet haalt kan je voor een paar honderd dat diploma alsnog kopen! Het is echt geweldigquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef HSG het volgende:
Och studenten van InHolland denken dat heel Nederland is bevrijd door de Polen.
En dat de 2e wereldoorlog is begonnen door Frankrijk.
Dat is zo. Altijd handig zo'n reet-afveeg-diploma.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:00 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Voor het inholland hoef je ook niet zo slim te zijn, als je het niet haalt kan je voor een paar honderd dat diploma alsnog kopen! Het is echt geweldig
Nee, een 3,5 voor Engels op VMBO-niveau heeft helemaal niks met pech te maken. Let erop dat je wel eerlijk blijft tegen jezelf. Een 3,5 voor Engels op VMBO betekent dat je of onder invloed was, of dat je qua intelligentie zwaar te kort komt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:13 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat zegt iets over de pech van mensen. Jij was vroeger heus geen perfecte leerling met nooit een onvoldoende
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |