quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je best ontmaagden hoor, als jij mij daarna ook ontmaagd
Tsssk, leugens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaneelstokjes sexervaringen waren wellicht zo denderend dat hij ze het liefste weet vergeet
Iedere keer als jij Loka zegt... moet ik ff goed lezen dat je geen Lola zegtquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Ik bewaar mezelf voor Loka.
[..]
Tsssk, leugens.
Als ik het zou doen, zou ik het goed doen.
"Hij doet het niehieeeeetquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
@ TT
Lastig neuken. ..
Ik had zo'n vriendjeen hij snapte niet waar het aan lag....
Hij kreeg hem niet omhoog?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
@ TT
Lastig neuken. ..
Ik had zo'n vriendjeen hij snapte niet waar het aan lag....
Whehehe, plottwist.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedere keer als jij Loka zegt... moet ik ff goed lezen dat je geen Lola zegt![]()
Omdat ik.weet wat fluffen isquote:
Hoe is het trouwens met Loka?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Ik bewaar mezelf voor Loka.
Wat lul je nu slap manquote:
Ah!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was achteraf niet eens zo gek.... hij was alleen nog niet uit de kast
Ik had eens een vriendje en die kwam wel uit de kastquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was achteraf niet eens zo gek.... hij was alleen nog niet uit de kast
Voor of nadat je man thuis kwam?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ik had eens een vriendje en die kwam wel uit de kast
Ohee daarquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Eey koffie! Lang niet gezien.quote:
Too much.quote:
ik wou dat dat het geval was geweestquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor of nadat je man thuis kwam?
Ja die van mij uiteindelijk wel. Ik maakte het uit. En hij vond alke wijven maar kut wijven. Wat terecht is natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat blijkbaar best veel mannen (die homo blijken te zijn) met vrouwen daten en neuken terwijl ze er niet eens echt in geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik wou dat dat het geval was geweest
Omdat het sociaal niet geaccepteerd wordt? Nouja, niet door iedereen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat blijkbaar best veel mannen (die homo blijken te zijn) met vrouwen daten en neuken terwijl ze er niet eens echt in geinteresseerd zijn.
Vraag ik me toch af waarom ze dat dan toch doen
Heb haar al 2 of 3 weken niet gesproken geloof ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met Loka?
Tijn gelooft niet dat ik maagd ben.quote:
Kreeg hij hem wel omhoog bij jou?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Niet kunnen accepteren dat ze homo zijn, of nog niet precies weten waarom ze niet geïnteresseerd zijn. Of een moeilijke omgeving die homo zijn niet toejuicht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat blijkbaar best veel mannen (die homo blijken te zijn) met vrouwen daten en neuken terwijl ze er niet eens echt in geinteresseerd zijn.
En kinderen krijgen. Maar dat kan ook zijn omdat het pas later zo blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Touché. Dat was ik weer effe vergetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat het sociaal niet geaccepteerd wordt? Nouja, niet door iedereen dan.
Gaat wel. Een beetje een dipje de laatste paar dagen, kan maar geen werk vinden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja idd
Ik ben met vlagen actief en dan weer een tijdje weg van fok
Hoe ist met jou?
Die hommos pakken onze vrouwen afquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je nu in of uit de kast? Ik ben het ff vergetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Touché. Dat was ik weer effe vergeten
Ben ik dan ook nog maagd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar al 2 of 3 weken niet gesproken geloof ik.
Neem aan dat ze bezig is met studeren. Ze had een kamer en alles.
[..]
Tijn gelooft niet dat ik maagd ben.
[..]
Kreeg hij hem wel omhoog bij jou?
Heh, ik heb ooit iets meegemaakt, dat dat niet altijd opgaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En kinderen krijgen. Maar dat kan ook zijn omdat het pas later zo blijkt te zijn.
De rest telt niet mee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh gitaar heeft jouw gevoelige snaar toch geraakt?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh gitaar heeft jouw gevoelige snaar toch geraakt?
En een beetje creepy.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vinnum zoooo leuk![]()
Mja dat is natuurlijk van persoon tot persoon verschillendquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heh, ik heb ooit iets meegemaakt, dat dat niet altijd opgaat.
Ik heb ooit badminton gespeeld en werd daar door een stel poten lastig gevallen.
Later bleek 1 van die poten de bovenbuurman van mijn zus te zijn...en hij was getrouwd!
Echt niet dat hij nog niet wist dat ie homo was
Die relatie is overigens niet lang daarna uit gegaan...agossie
Godverquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vinnum zoooo leuk![]()
Oke goed, ik wil wel met je trouwenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat je zo'n leuk meisje bent
hmm ok haha.. nee mijn ex dumpte mij omdat hij homo bleek te zijn en probeerde dat nog een jaar lang te ontkennen terwijl hij een vriendje hadquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die van mij uiteindelijk wel. Ik maakte het uit. En hij vond alke wijven maar kut wijven. Wat terecht is natuurlijken daarna issie alleen maar mannen gaan doen
Heel bijzonder ja.. in het geval van mijn ex was het om 'normaal' over te komen tegenover zijn vader. die was wat dat betreft niet zo ruimdenkendquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ja, o ja. Er is natuurlijk geen rest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssst daar hebben we het even niet over
Gaat eigenlijk nog steeds vrij lekker (relatief gezienquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat wel. Een beetje een dipje de laatste paar dagen, kan maar geen werk vinden.
Hoe is het met jou?
Ja toch?quote:
En J. Dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Oke goed, ik wil wel met je trouwen
Was wsl een homo met een kinderwens oidquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat is natuurlijk van persoon tot persoon verschillend
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Oke goed, ik wil wel met je trouwen
Dat weet ik niet, ik kan niet in z'n hersens kijken. Nooit naar gevraagd ook want zoveel boeit het me ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was wsl een homo met een kinderwens oid
Mogen wij ook komen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga het gemeentehuis eens bellen
Naja, had ie maar met zijn poten (hihaho) van mij af moeten blijvenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kan niet in z'n hersens kijken. Nooit naar gevraagd ook want zoveel boeit het me ook weer niet.
Ja, ik hoor het ook steeds meer. Als personeel ben je gewoon een soort wegwerpartikel. Vooral op van die massawerkplekken met ongeschoold werk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk nog steeds vrij lekker (relatief gezien).
Ik hoor het wel vaker dat het steeds lastiger is om werk te vinden. 1 vriend van mij is bang niks meer te kunnen vinden mocht hij ontslagen worden en een andere vriend van mij is ZZPer geworden, maar ook hij merkt dat het crisis is
Wat dat betreft ben ik er vrij genadig vanaf gekomen
Natuurlijk. Ik wil niet naar de hel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik neem tenminste aan dat Gitaar met zijn piemel van je af is gebleven tot het huwelijk.
Ja of een koe, melken tot er niks meer uitkomt en dan slachten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Fera het volgende:
Ja, ik hoor het ook steeds meer. Als personeel ben je gewoon een soort wegwerpartikel. Vooral op van die massawerkplekken met ongeschoold werk.
burgelijk saai.. je moet het leuk vinden....quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huwelijksnacht is voor ons saampjes
Die wil toch niet met me trouwenquote:
Ow dat komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
burgelijk saai.. je moet het leuk vinden....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja of een koe, melken tot er niks meer uitkomt en dan slachten.
Hij weet niet wat ie mist...quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Die wil toch niet met me trouwen.
Dan flikker je in slaap zodra je het matras raakt vanwege een lange slopende dagquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huwelijksnacht is voor ons saampjes
Ja, ik hoop dat het in de nabije toekomst weer beter zal gaan (beetje wishful thinking, maar een mens mag toch hopen...toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ook steeds meer. Als personeel ben je gewoon een soort wegwerpartikel. Vooral op van die massawerkplekken met ongeschoold werk.
Dat is wel chill. Of heb je de verwarming al aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gordijnen hebben is zo chill.
Kan weer lekker broekloos rondlopen.
Lekker swaffelend dansen op lady gagaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
heerlijk is datquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van mij wel. Zolang je dat nog kan. Mijn wishful thinking begint een beetje op te raken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het in de nabije toekomst weer beter zal gaan (beetje wishful thinking, maar een mens mag toch hopen...toch?).
Wat voor gordijnen heb je?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel voorzichtig blijven met optimismequote:Op dinsdag 17 september 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het in de nabije toekomst weer beter zal gaan (beetje wishful thinking, maar een mens mag toch hopen...toch?).
Helemaal alleen?quote:
Hey LoLa, misschien weet jij ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker swaffelend dansen op lady gaga
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Er is de laatste tijd zo'n nieuw? nummer op de radio en daar komt 'And i've got the tiger' in voor ofzo, weet iemand welke ik bedoel?Althans zo klinkt het, het is vast net iets anders
Dance nummer overigens.
Oja, wil graag de titel weten
J staat een beetje stil thoughquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij weet niet wat ie mist...
Anderzijds trouwen is ook overrated
Katy Perry met Roar?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey LoLa, misschien weet jij dit:
[..]
'Hoi, wat vind je er van als we gaan samenwonen?"quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
J staat een beetje stil though... Ik wil wel een keertje gaan samenwonen of iets ik word er gek van
..
Stil? Hij wil niet samen gaan wonen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
J staat een beetje stil though... Ik wil wel een keertje gaan samenwonen of iets ik word er gek van
..
Beter smokkelt ze steeds wat spulletjes van hem mee totdat alles bij haar staat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Hoi, wat vind je er van als we gaan samenwonen?"
Is dat niet het nieuwe nummer van Katy Perryquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja das katy Perry met roarquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Zoals jij doet met de spullen van je chickquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter smokkelt ze steeds wat spulletjes van hem mee totdat alles bij haar staat.
quote:
Ik blijf me erover verbazen hoeveel jij weet Fera!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoppa
U gaat door voor de koelkast
Ik vind dat best een tof nummer namelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoppa
U gaat door voor de koelkast
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet het nieuwe nummer van Katy Perry
Sorry, de magnetron is al naar Feraquote:
Dafuq. Niet overdrijven hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf me erover verbazen hoeveel jij weet Fera!
Hell nawquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals jij doet met de spullen van je chick
Jammer welquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
..
lolquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Sorry, de magnetron is al naar Fera
Dat verbaasd mij nietsquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat best een tof nummer namelijk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
So far so good!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dafuq. Niet overdrijven hoor.Ik kan zo weer door de mand vallen.
Nu kan ik magnetronkoffie maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Lekker voluit in de autoquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat best een tof nummer namelijk.
Dat was jij toch die dat zei? Of was je aan het trollen?quote:
Waarom verbaast jou dat niet? Het is best een uitzondering op mijn reguliere muzieksmaak.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij niets![]()
Ik vind het een kutnummer namelijk. Katy zou ik best geven als ze tenminste haar mond houd
Heb je dan wel het juiste recept daarvoor?quote:
Kannibaal!quote:
Dat was een trolpoging dan want ik neem niks van haar mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
Dat was jij toch die dat zei? Of was je aan het trollen?
Jij vond toch ook dat nummer Somebody I used to know leuk?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom verbaast jou dat niet? Het is best een uitzondering op mijn reguliere muzieksmaak.
Oh uiteindelijk wel hoor.. maar hij moet nu eind december zijn huis uit en hij weet nogsteeds niet wat hij nou gaat doen... en ik denk jezus word eens volwassenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stil? Hij wil niet samen gaan wonen?
Het geheime ingredient:quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan wel het juiste recept daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah ik weet niet hoelang jullie al gaan, het lijkt me wel handig als hij knopen gaat doorhakken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh uiteindelijk wel hoor.. maar hij moet nu eind december zijn huis uit en hij weet nogsteeds niet wat hij nou gaat doen... en ik denk jezus word eens volwassen..
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het geheime ingredient:Als ik dat op mijn werk zeg, mag ik opzoek naar een andere baanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Redelijk. Ik heb 'm niet op m'n mp4 staan. Roar van KP wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vond toch ook dat nummer Somebody I used to know leuk?
Ik weet niet of ik dit eng of tof moet vinden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan best wreed zijn soms
Hij moet zijn huis uit einde 2013 dus leek me logisch dat hij dan bij mij zou intrekkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
Gewoon bij hem intrekken
Ahquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was een trolpoging dan want ik neem niks van haar mee.
Zeiknummerquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vond toch ook dat nummer Somebody I used to know leuk?
Hij wordt z'n huis uit geschopt en hij is nog niet op zoek naar iets anders?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh uiteindelijk wel hoor.. maar hij moet nu eind december zijn huis uit en hij weet nogsteeds niet wat hij nou gaat doen... en ik denk jezus word eens volwassen..
You never know until you tryquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik dat op mijn werk zeg, mag ik opzoek naar een andere baan
wreed was wat later "cool" wasquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit eng of tof moet vinden.
Totaal kapot gedraaid op de radio. GVD 4 keer per dagquote:
In de context van kannibalen dacht ik toch aan iets anders.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wreed was wat later "cool" was
Hij is zo iemand die het wel ziet... nou als hij op straat wilt staan primaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ik weet niet hoelang jullie al gaan, het lijkt me wel handig als hij knopen gaat doorhakken.
Whehehe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker swaffelend dansen op lady gaga
Geen verwarming.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is wel chill. Of heb je de verwarming al aan?
Paneelgordijnen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij wel. Zolang je dat nog kan. Mijn wishful thinking begint een beetje op te raken.
[..]
Wat voor gordijnen heb je?
Ik kon hem wel waarderen, was een proces voor me.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Totaal kapot gedraaid op de radio. GVD 4 keer per dagIk kan het niet meer horen zonder braakneigingen te krijgen.
Heb jij dan een andere baan voor mij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
You never know until you try
Ik luister echt totaal geen radio meer lol. Heb 't allemaal wel gehoord nu, die nummers kunnen me niet meer boeienquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Totaal kapot gedraaid op de radio. GVD 4 keer per dagIk kan het niet meer horen zonder braakneigingen te krijgen.
4 keer per dag valt nog meer over 24 uurquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oja dat herken ik welquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij is zo iemand die het wel ziet... nou als hij op straat wilt staan primahij doet ook geen moeite om een andere woning te zoeken.. als hij dan bij iemand anders als mij intrekt heeft hij een heel heeel groot probleem.. dan is het gewoon over
.
Ik drink mij koffie soms ook liever coolquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
In de context van kannibalen dacht ik toch aan iets anders.
Dat was tijdens een werkdag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4 keer per dag valt nog meer over 24 uur
Hij is echt zo slim.. maar zo fucking laks soms...quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hij wordt z'n huis uit geschopt en hij is nog niet op zoek naar iets anders?
Wat een bekend verhaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij moet zijn huis uit einde 2013 dus leek me logisch dat hij dan bij mij zou intrekken
Gek genoeg nee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En die van jou duren vast en zeker ook geen 24 uur he?
3FM staat op dat is nog uit te houdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dan moet je geen SLAM FM opzetten
Handig is het zeker niet nee. Ik neem aan dat je dat natuurlijk al (vaker) hebt gezegd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij is echt zo slim.. maar zo fucking laks soms...
Bah ik word er soms een beetke verdrietig van
Waar gekocht? Waren ze duur?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Geen verwarming.
[..]
Paneelgordijnen.
Afwisselend grijs ruitpatroon en effen wit.
Woei, 3FMquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gek genoeg nee.
[..]
3FM staat op dat is nog uit te houden
Ik heb gezegd dat hij bij mij mag intrekkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat herken ik wel![]()
.
Alleen een woning zou ik dan toch wel fixen want dat is wel belangrijk.
Nee toen stond hij op Q-musicquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Woei, 3FMDat was dan zeker in de periode dat die MegaHit was
Flapdrolquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat hij bij mij mag intrekkenen toen zei hij dankjewel liefie
. En ja daar word ik dus niks wijzer van
..
Niet mee eensquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis 't beste andere geslacht dat er is
quote:
Ik zeg het echt zo vaakquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig is het zeker niet nee. Ik neem aan dat je dat natuurlijk al (vaker) hebt gezegd.
Stom
Mja uit nood gaan samenwonen heb ik zo mijn twijfels bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat hij bij mij mag intrekkenen toen zei hij dankjewel liefie
. En ja daar word ik dus niks wijzer van
..
Ikea.quote:
Idemquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja uit nood gaan samenwonen heb ik zo mijn twijfels bij.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zeg het echt zo vaak! Hij zou er ook echt op vooruit gaan als we zouden samenwonen... Ik minder eenzaam.. hij geen omkijken naar de was/huishouden
...
Oh ik las over 'andere' heenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is naast de vrouw en de man nog een ander geslacht dan?
Nee dat is weer zo'n andere zender Skyradioquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zij zo'n regel hadden dat er tussen 9-17 niet hetzelfde nummer gedraaid werd
Vind ik nog wel meevallenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ikea.
Euhm, moest 10 gordijnen hebben, plus rails en boven en onderstukken.
In totaal 300 euro dacht ik.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
Goed, ik ben even weg. Tot strakkies![]()
Fapsequote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
Goed, ik ben even weg. Tot strakkies![]()
Damn. Duur.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ikea.
Ja echt flapdrol is een goeie omschrijving.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FlapdrolZul je zien, staat ie straks met heel z'n inboedel voor je huis
Die kan ik niet eens ontvangen in m'n autoquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is weer zo'n andere zender Skyradioerger bestaat bijna niet
Thank god for that.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kan ik niet eens ontvangen in m'n autoEn op m'n werk heb ik geen radio
Het kan stukken duurder, ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik nog wel meevallen
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=+Paneelgordijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Duur.Maar Ikea. Even kijken of ik ze kan vinden.
Stond vrijdag/zaterdag even in de IKEA te kijken bij die dingen, zijn wel mooie dingenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=+Paneelgordijn
Voor iemand als hij is het wel oke.. hij vind altijd alles wel en zo kom je geen kut verder...quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja uit nood gaan samenwonen heb ik zo mijn twijfels bij.
Ik zat al bij de paneelgordijnen. Maar welke?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan stukken duurder, ja.
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=+Paneelgordijn
Mijn zusje heeft ze 3 jaar geleden gekocht, vond het direct mooi.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stond vrijdag/zaterdag even in de IKEA te kijken bij die dingen, zijn wel mooie dingen
Bij m'n moeder nog wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Voor iemand als hij is het wel oke.. hij vind altijd alles wel en zo kom je geen kut verder...
Fera en gitaar zijn ook uit nood gaan samenwonen
Anno Tupplur (ik geloof niet dat ik die korting heb gehadquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat al bij de paneelgordijnen. Maar welke?
Waarzo gekocht??quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ikea.
Ja en ik heb mijn eigen huisquote:
Tofjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anno Tupplur (ik geloof niet dat ik die korting heb gehad) en Lappjung, geloof ik.
Oh, last van huisstoofmeid?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ze 3 jaar geleden gekocht, vond het direct mooi.
Maar vooral ook onderhoudsvriendelijk. Er komt weinig stof in, het is niet zwaar. Dat vindt mijn neus wel prettig.
En verder is het natuurlijk gezicht om combinaties te maken uit je eigen fantasie. Best leuke dingen.
Ik wil ook een eigen huis.quote:
Je weet niet wat je zegt. Euroknallers, jwz.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, last van huisstoofmeid?
Ja ik vind het design van die dingen ook mooi.
Trouwens, als je ze recent gekocht hebt dan kun je naar de IKEA gaan (met bon uiteraard), dan heb je maar zo dat je die korting terug krijgt
/edit: Oh het is maar een euro. Dat is niet echt de moeite waard
Zit wat in. Kan je ook voor gaat eten bij de IKEAquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt. Euroknallers, jwz.
Ikea.quote:
Hmm, mijn gordijn lijkt er toch niet zo op.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Tofjes.
Ik vind die Lappjung rand met kleur wel mooi.
Ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, last van huisstoofmeid?
Ja ik vind het design van die dingen ook mooi.
Trouwens, als je ze recent gekocht hebt dan kun je naar de IKEA gaan (met bon uiteraard), dan heb je maar zo dat je die korting terug krijgt
/edit: Oh het is maar een euro. Dat is niet echt de moeite waard
25 minuten met de auto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit wat in. Kan je ook voor gaat eten bij de IKEA
Ligt er ook maar net aan hoe ver die IKEA voor je is
Er zijn verschillende Lappjungs.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ikea.
[..]
Hmm, mijn gordijn lijkt er toch niet zo op.
Op de doos stond Lappjung. :S
Het is grijzig, met allemaal banen verticaal en horizontaal. Dus licht grijs met donkergrijs. Allemaal vierkantjes.
Maar ik vond het ook leuk. Past ook goed bij mijn bank en muur.
[..]
Ja.
"Korting".
Ja het bedrag wat je terug krijgt als je die korting gehad zou hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ikea.
[..]
Hmm, mijn gordijn lijkt er toch niet zo op.
Op de doos stond Lappjung. :S
Het is grijzig, met allemaal banen verticaal en horizontaal. Dus licht grijs met donkergrijs. Allemaal vierkantjes.
Maar ik vond het ook leuk. Past ook goed bij mijn bank en muur.
[..]
Ja.
"Korting".
Dat lijkt me niet echt rendabel. Tenzij je er sowieso nog moet zijnquote:
Met al dat geld dat op het veld staat kan je een deel van de staatsschuld aflossenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef JamesTKirk het volgende:
Champions Liek begint weer vandaag.
Of heel Burkina Faso een jaar te eten geven. Maar goed, daar verander ik niks aan, ben wel benieuwd hoe Sneijder het gaat doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met al dat geld dat op het veld staat kan je een deel van de staatsschuld aflossen
Ik denk alles wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met al dat geld dat op het veld staat kan je een deel van de staatsschuld aflossen
Maar je wil gordijnen gaan kopen?quote:
Ik had 2 gordijnen te veel gekocht (plus ophang), maar dat heb ik aan mijn zusje gegeven omdat zij enkele gordijnen wilde vervangen. (Had een hond overheen gezeken.)quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het bedrag wat je terug krijgt als je die korting gehad zou hebben
[..]
Dat lijkt me niet echt rendabel. Tenzij je er sowieso nog moet zijn.
Zelfs met 22 Bale's op het veld gaat dat nog niet lukken. De rente van die schuld van een jaar misschien welquote:
Ja die dingen kun je niet in de was gooien neequote:Op dinsdag 17 september 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je wil gordijnen gaan kopen?
[..]
Ik had 2 gordijnen te veel gekocht (plus ophang), maar dat heb ik aan mijn zusje gegeven omdat zij enkele gordijnen wilde vervangen. (Had een hond overheen gezeken.)
Ik weet eigenlijk niet eens de totale staatsschuld. Een speler is zo al een paar miljoen, tikt hard aan als je de reserves ook mee teltquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs met 22 Bale's op het veld gaat dat nog niet lukken. De rente van die schuld van een jaar misschien wel
Voor de 6 miljard die extra bezuinigt moet worden zijn 60 Bale's nodigquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens de totale staatsschuld. Een speler is zo al een paar miljoen, tikt hard aan als je de reserves ook mee telt
Maar dit is voetbal, waar hebben we het over
Tientallen miljarden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens de totale staatsschuld. Een speler is zo al een paar miljoen, tikt hard aan als je de reserves ook mee telt
Het is wat strakker, ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die dingen kun je niet in de was gooien nee
Maar die paneeldingen zijn een stuk mooier dan die hangende flubber dingen.
Je hebt ook van die luxaflex die je aan de bovenkant kan laten zakken, das ook wel netjes
Als ik een huis heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je wil gordijnen gaan kopen?
[..]
Ik had 2 gordijnen te veel gekocht (plus ophang), maar dat heb ik aan mijn zusje gegeven omdat zij enkele gordijnen wilde vervangen. (Had een hond overheen gezeken.)
Op dit moment is het ruim 433.000.000.000 euro....quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dit is voetbal, waar hebben we het over
Dat valt best meequote:Op dinsdag 17 september 2013 19:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Op dit moment is het ruim 433.000.000.000 euro....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de 6 miljard die extra bezuinigt moet worden zijn 60 Bale's nodigalthans er vanaf uitgaande dat hij 100 miljoen waard is.
Ohquote:
Ja van die "halve" luxaflex krijg je dan, dat je er overheen naar buiten kan kijken. Ik kan niet op de naam komenquote:[..]
Het is wat strakker, ja.
Aan de bovenkant kan laten zakken? Wat bedoel je?
Schiet jij het even voor?quote:
Ja hoor als ik wereldheerser ben dan wordt dat mijn maandelijkse toelagequote:
Teveel Pinky & The Brain gekekenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor als ik wereldheerser ben dan wordt dat mijn maandelijkse toelage
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:01 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Teveel Pinky & The Brain gekeken
Ik krijg er ook geen harde vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Raene het volgende:
Ik sla spontaan droog van dat gelul over voetbal.
Sorryquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Raene het volgende:
He, die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
@Kaneel: zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
Spring bij Fax onder de douche.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Raene het volgende:
Dat is alweer een paar pagina's geledenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Raene het volgende:
Heb alleen geen idee wat zoiets kostquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, die kende ik nog niet.
Ziet er wel netjes uit, zo. Ik onthou het voor een eventueel volgende keer.
Jij hebt 5 posts per pagina?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat is alweer een paar pagina's geleden
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat is alweer een paar pagina's geleden
quote:
Ik mag hem niet zien voor de bruiloft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spring bij Fax onder de douche.
Strak planquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
Zo dadelijk een filmpie kijken denk ik
Ik weet alleen nog niet welkequote:
No help here, zegt me allemaal niksquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet welke
- Killing Them Softly
- Pawn
- Redline
- The Call
- The Last Stand
- The Numbers Station
- The Place Beyond The Pines
- War
- Welcome To The Punch
Hieruit moet ik kiezen
Ken ze allemaal nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet welke
- Killing Them Softly
- Pawn
- Redline
- The Call
- The Last Stand
- The Numbers Station
- The Place Beyond The Pines
- War
- Welcome To The Punch
Hieruit moet ik kiezen
Wat moet je je voorstellen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moet mezelf aan de hand van wat afbeeldingen voorstellen, ik weet niets.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
No help here, zegt me allemaal niks
Ik ken ze ook niet, daarom ga ik ze ook kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ken ze allemaal niet.. Klinken ook niet als films die ik zou kijken
..
Potten en pannen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Myraela het volgende:
Een hoop jeugdfotos dan van baby tot nuquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een koksopleiding is dat niet erg origineel.
Sowieso die regenboogtaart erin zetten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kruidentuin, bepaalde zee waar vis vandaan komt, of een dier waar vlees vandaan komt offf mooi bestek/ mooie tafel, dure messen, handige keukendingen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Das fucking vet. De kraan danquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
@Kaneel: zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:28 schreef Myraela het volgende:
daarbij heb ik al mijn kinderfoto's weggegooid.
Waarom zou je zoiets doen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:28 schreef Myraela het volgende:
Mag er zelf niet opstaan, daarbij heb ik al mijn kinderfoto's weggegooid.
Bij Vampire haakte ik afquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Abraham Lincoln: Vampire Hunter heb ik opstaan..
Snoepjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Myraela het volgende:
Kwaliteitsfilmpje hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Foto's van piemels.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:28 schreef Myraela het volgende:
Mag er zelf niet opstaan, daarbij heb ik al mijn kinderfoto's weggegooid.
Jeejquote:
Omdat ik een ze aan mijn muur had hangen en ik als straf een keer alle spullen uit mijn kamer weg moest gooien en de foto's dus ook heb weggedaan.quote:
Kut film.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben blij dat ik er destijds niet voor naar de bios ben gegaanquote:
Oke..quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik een ze aan mijn muur had hangen en ik als straf een keer alle spullen uit mijn kamer weg moest gooien en de foto's dus ook heb weggedaan.
En nuquote:
Daar zou ik nu wel naar kunnen kijken.quote:
Films met kutjes?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Daar zou ik nu wel naar kunnen kijken.
Ik kan niet in KPD.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we op Fok een grote (hihi) database
Ik verwijs u door naar KPD.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Daar zou ik nu wel naar kunnen kijken.
*snif*quote:
Ja bijna alle sexsc piemels staan er inquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we op Fok een grote (hihi) database
Kutjesquote:
Laat ook niks over voor de verbeeldingquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja bijna alle sexsc piemels staan er in...
Dat valt best mee tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Kutjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Kutjes![]()
Maar live is beter dan op film.
Alle?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
De mijne niet hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik noem geen namenquote:
Nouja je hebt al een Fok pener tot je beschikking natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt de behoefte om eerlijk te zijn.
Ik zeg toch bijnaquote:
Dat is geen FOK!pener, nooit op FOK! gestaan en daar komt die ook niet. MIJN.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja je hebt al een Fok pener tot je beschikking natuurlijk
IK HEB FAXIES PIEMEL GEZIENquote:
Je BBQquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik heb al vans, regenboog haar en een spiegelreflex camera. Dat begint al een beetje op mij te lijken.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is geen FOK!pener, nooit op FOK! gestaan en daar komt die ook niet. MIJN.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie wel naast Faxie dan?
Ho rustig maarquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is geen FOK!pener, nooit op FOK! gestaan en daar komt die ook niet. MIJN.
Het heeft wel indruk gemaakt geloof ikquote:
Ja man in KPD jwzquote:
Leugens!quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie wel naast Faxie dan?
Honing, pluizige konijntjes, lolcatsquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik heb al vans, regenboog haar en een spiegelreflex camera. Dat begint al een beetje op mij te lijken.
Mag een wappie ook?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Raene het volgende:
We kunnen wel wie heeft de mooiste sexsc piemel contest doen.
Elke mannelijke fokker van sexsc mag zijn piemel in harde toestand aan me pm-en
Ik wil mede jurylid zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Raene het volgende:
En wat krijgt de winnaar?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Raene het volgende:
We worden toch niet persoonlijk hequote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Raene het volgende:
Ik zeg niet dat het recent isquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet toch zeker zelf wel of ik er nog in sta of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |