quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil je best ontmaagden hoor, als jij mij daarna ook ontmaagd
Tsssk, leugens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaneelstokjes sexervaringen waren wellicht zo denderend dat hij ze het liefste weet vergeet
Iedere keer als jij Loka zegt... moet ik ff goed lezen dat je geen Lola zegtquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Ik bewaar mezelf voor Loka.
[..]
Tsssk, leugens.
Als ik het zou doen, zou ik het goed doen.
"Hij doet het niehieeeeetquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
@ TT
Lastig neuken. ..
Ik had zo'n vriendjeen hij snapte niet waar het aan lag....
Hij kreeg hem niet omhoog?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
@ TT
Lastig neuken. ..
Ik had zo'n vriendjeen hij snapte niet waar het aan lag....
Whehehe, plottwist.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedere keer als jij Loka zegt... moet ik ff goed lezen dat je geen Lola zegt![]()
Omdat ik.weet wat fluffen isquote:
Hoe is het trouwens met Loka?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Ik bewaar mezelf voor Loka.
Wat lul je nu slap manquote:
Ah!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was achteraf niet eens zo gek.... hij was alleen nog niet uit de kast
Ik had eens een vriendje en die kwam wel uit de kastquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was achteraf niet eens zo gek.... hij was alleen nog niet uit de kast
Voor of nadat je man thuis kwam?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ik had eens een vriendje en die kwam wel uit de kast
Ohee daarquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Eey koffie! Lang niet gezien.quote:
Too much.quote:
ik wou dat dat het geval was geweestquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor of nadat je man thuis kwam?
Ja die van mij uiteindelijk wel. Ik maakte het uit. En hij vond alke wijven maar kut wijven. Wat terecht is natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat blijkbaar best veel mannen (die homo blijken te zijn) met vrouwen daten en neuken terwijl ze er niet eens echt in geinteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik wou dat dat het geval was geweest
Omdat het sociaal niet geaccepteerd wordt? Nouja, niet door iedereen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat blijkbaar best veel mannen (die homo blijken te zijn) met vrouwen daten en neuken terwijl ze er niet eens echt in geinteresseerd zijn.
Vraag ik me toch af waarom ze dat dan toch doen
Heb haar al 2 of 3 weken niet gesproken geloof ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met Loka?
Tijn gelooft niet dat ik maagd ben.quote:
Kreeg hij hem wel omhoog bij jou?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Niet kunnen accepteren dat ze homo zijn, of nog niet precies weten waarom ze niet geïnteresseerd zijn. Of een moeilijke omgeving die homo zijn niet toejuicht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat blijkbaar best veel mannen (die homo blijken te zijn) met vrouwen daten en neuken terwijl ze er niet eens echt in geinteresseerd zijn.
En kinderen krijgen. Maar dat kan ook zijn omdat het pas later zo blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Touché. Dat was ik weer effe vergetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat het sociaal niet geaccepteerd wordt? Nouja, niet door iedereen dan.
Gaat wel. Een beetje een dipje de laatste paar dagen, kan maar geen werk vinden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja idd
Ik ben met vlagen actief en dan weer een tijdje weg van fok
Hoe ist met jou?
Die hommos pakken onze vrouwen afquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je nu in of uit de kast? Ik ben het ff vergetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Touché. Dat was ik weer effe vergeten
Ben ik dan ook nog maagd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar al 2 of 3 weken niet gesproken geloof ik.
Neem aan dat ze bezig is met studeren. Ze had een kamer en alles.
[..]
Tijn gelooft niet dat ik maagd ben.
[..]
Kreeg hij hem wel omhoog bij jou?
Heh, ik heb ooit iets meegemaakt, dat dat niet altijd opgaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En kinderen krijgen. Maar dat kan ook zijn omdat het pas later zo blijkt te zijn.
De rest telt niet mee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh gitaar heeft jouw gevoelige snaar toch geraakt?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh gitaar heeft jouw gevoelige snaar toch geraakt?
En een beetje creepy.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vinnum zoooo leuk![]()
Mja dat is natuurlijk van persoon tot persoon verschillendquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heh, ik heb ooit iets meegemaakt, dat dat niet altijd opgaat.
Ik heb ooit badminton gespeeld en werd daar door een stel poten lastig gevallen.
Later bleek 1 van die poten de bovenbuurman van mijn zus te zijn...en hij was getrouwd!
Echt niet dat hij nog niet wist dat ie homo was
Die relatie is overigens niet lang daarna uit gegaan...agossie
Godverquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vinnum zoooo leuk![]()
Oke goed, ik wil wel met je trouwenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat je zo'n leuk meisje bent
hmm ok haha.. nee mijn ex dumpte mij omdat hij homo bleek te zijn en probeerde dat nog een jaar lang te ontkennen terwijl hij een vriendje hadquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die van mij uiteindelijk wel. Ik maakte het uit. En hij vond alke wijven maar kut wijven. Wat terecht is natuurlijken daarna issie alleen maar mannen gaan doen
Heel bijzonder ja.. in het geval van mijn ex was het om 'normaal' over te komen tegenover zijn vader. die was wat dat betreft niet zo ruimdenkendquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ja, o ja. Er is natuurlijk geen rest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssst daar hebben we het even niet over
Gaat eigenlijk nog steeds vrij lekker (relatief gezienquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat wel. Een beetje een dipje de laatste paar dagen, kan maar geen werk vinden.
Hoe is het met jou?
Ja toch?quote:
En J. Dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Oke goed, ik wil wel met je trouwen
Was wsl een homo met een kinderwens oidquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat is natuurlijk van persoon tot persoon verschillend
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Oke goed, ik wil wel met je trouwen
Dat weet ik niet, ik kan niet in z'n hersens kijken. Nooit naar gevraagd ook want zoveel boeit het me ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was wsl een homo met een kinderwens oid
Mogen wij ook komen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga het gemeentehuis eens bellen
Naja, had ie maar met zijn poten (hihaho) van mij af moeten blijvenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kan niet in z'n hersens kijken. Nooit naar gevraagd ook want zoveel boeit het me ook weer niet.
Ja, ik hoor het ook steeds meer. Als personeel ben je gewoon een soort wegwerpartikel. Vooral op van die massawerkplekken met ongeschoold werk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk nog steeds vrij lekker (relatief gezien).
Ik hoor het wel vaker dat het steeds lastiger is om werk te vinden. 1 vriend van mij is bang niks meer te kunnen vinden mocht hij ontslagen worden en een andere vriend van mij is ZZPer geworden, maar ook hij merkt dat het crisis is
Wat dat betreft ben ik er vrij genadig vanaf gekomen
Natuurlijk. Ik wil niet naar de hel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik neem tenminste aan dat Gitaar met zijn piemel van je af is gebleven tot het huwelijk.
Ja of een koe, melken tot er niks meer uitkomt en dan slachten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Fera het volgende:
Ja, ik hoor het ook steeds meer. Als personeel ben je gewoon een soort wegwerpartikel. Vooral op van die massawerkplekken met ongeschoold werk.
burgelijk saai.. je moet het leuk vinden....quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huwelijksnacht is voor ons saampjes
Die wil toch niet met me trouwenquote:
Ow dat komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
burgelijk saai.. je moet het leuk vinden....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja of een koe, melken tot er niks meer uitkomt en dan slachten.
Hij weet niet wat ie mist...quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Die wil toch niet met me trouwen.
Dan flikker je in slaap zodra je het matras raakt vanwege een lange slopende dagquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huwelijksnacht is voor ons saampjes
Ja, ik hoop dat het in de nabije toekomst weer beter zal gaan (beetje wishful thinking, maar een mens mag toch hopen...toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik hoor het ook steeds meer. Als personeel ben je gewoon een soort wegwerpartikel. Vooral op van die massawerkplekken met ongeschoold werk.
Dat is wel chill. Of heb je de verwarming al aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gordijnen hebben is zo chill.
Kan weer lekker broekloos rondlopen.
Lekker swaffelend dansen op lady gagaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
heerlijk is datquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van mij wel. Zolang je dat nog kan. Mijn wishful thinking begint een beetje op te raken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het in de nabije toekomst weer beter zal gaan (beetje wishful thinking, maar een mens mag toch hopen...toch?).
Wat voor gordijnen heb je?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel voorzichtig blijven met optimismequote:Op dinsdag 17 september 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het in de nabije toekomst weer beter zal gaan (beetje wishful thinking, maar een mens mag toch hopen...toch?).
Helemaal alleen?quote:
Hey LoLa, misschien weet jij ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker swaffelend dansen op lady gaga
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Er is de laatste tijd zo'n nieuw? nummer op de radio en daar komt 'And i've got the tiger' in voor ofzo, weet iemand welke ik bedoel?Althans zo klinkt het, het is vast net iets anders
Dance nummer overigens.
Oja, wil graag de titel weten
J staat een beetje stil thoughquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij weet niet wat ie mist...
Anderzijds trouwen is ook overrated
Katy Perry met Roar?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey LoLa, misschien weet jij dit:
[..]
'Hoi, wat vind je er van als we gaan samenwonen?"quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
J staat een beetje stil though... Ik wil wel een keertje gaan samenwonen of iets ik word er gek van
..
Stil? Hij wil niet samen gaan wonen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
J staat een beetje stil though... Ik wil wel een keertje gaan samenwonen of iets ik word er gek van
..
Beter smokkelt ze steeds wat spulletjes van hem mee totdat alles bij haar staat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Hoi, wat vind je er van als we gaan samenwonen?"
Is dat niet het nieuwe nummer van Katy Perryquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ja das katy Perry met roarquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Zoals jij doet met de spullen van je chickquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter smokkelt ze steeds wat spulletjes van hem mee totdat alles bij haar staat.
quote:
Ik blijf me erover verbazen hoeveel jij weet Fera!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoppa
U gaat door voor de koelkast
Ik vind dat best een tof nummer namelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoppa
U gaat door voor de koelkast
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet het nieuwe nummer van Katy Perry
Sorry, de magnetron is al naar Feraquote:
Dafuq. Niet overdrijven hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf me erover verbazen hoeveel jij weet Fera!
Hell nawquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals jij doet met de spullen van je chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |