Je gaat met je tas het lokaal uit en komt daarna weer terug?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:53 schreef darkmond het volgende:
enige erge vandaag : anderhalf uur te laat op school...Verder niks. K moest wel zelfde dag 2 uur nablijven omdat t 1e uur als spijbel werd gezien...dat half uur in 2e les viel mevrouw niet op omdak deed alsof ik juist naar buiten ging![]()
serieus de 1e keer dat die werkt
ouderdomquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:57 schreef trovey het volgende:
Het schoot me vandaag in de rug....gelukkig was dat 10 minuten voordat ik naar de fysio ging....dus meer een ongeluks- en geluksdag ineen.
Ik ben van het soort dat alles wel probeert...Boeit me sws niks als de klas me dan raar aankijktquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je gaat met je tas het lokaal uit en komt daarna weer terug?
Zo'n leraar heb ik dus ook, ging gewoon slapen midden in de lesquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben van het soort dat alles wel probeert...Boeit me sws niks als de klas me dan raar aankijktEn ja idd met mn tas...wel zonder jas want had gwn vest. Maakt al verschil zonder jas. Maarja die vrouw...ze zat beetje half in slaap achter bureau...en als je achter zit...en de deur achter int lokaal is. 90% dat t je lukt
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef appelen het volgende:
[..]
Zo'n leraar heb ik dus ook, ging gewoon slapen midden in de lesIedereen tafel voor tafel weg
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:23 schreef appelen het volgende:
[..]
Dit dus.Vandaag was het niet zo leuk, mag mijn proefwerk niet herkansen
Ja ik denk een 1quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:26 schreef darkmond het volgende:
[..]Das wel kut...nu een 1 ofzo? Had vandaag trouwens frans so...teveel in 1x leren dus heb alleen 3kwart geleerd. Kon k omdak nu gedwongen links moest gebruiken bij de dingen die k niet wist gwn wat krabbelen aangezien niks wel leesbaar was....opzich nice, wel geleerd mooi probere te schrijve niet geleerd lelijk schrijve en later weer maken
Tenzij je vanavond wordt aangereden of van de trap flikkert en jouw nek breekt natuurlijk. Maar fingers crossedquote:
Was 16 jaar geleden ook al, voortijdige slijtage.quote:
lange werkdagen achter het stationquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Was 16 jaar geleden ook al, voortijdige slijtage.![]()
Nee, ervoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef kibhaon het volgende:
[..]
lange werkdagen achter het station?
Gebroken fingers crossed jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tenzij je vanavond wordt aangereden of van de trap flikkert en jouw nek breekt natuurlijk. Maar fingers crossed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het ergste van alles: GTA VTerechte klacht idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nablijvenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:53 schreef darkmond het volgende:
enige erge vandaag : anderhalf uur te laat op school...Verder niks. K moest wel zelfde dag 2 uur nablijven omdat t 1e uur als spijbel werd gezien...dat half uur in 2e les viel mevrouw niet op omdak deed alsof ik juist naar buiten ging![]()
serieus de 1e keer dat die werkt
Ik heb een gehandicapte als nablijfcontroleur dus we gaan weg als hij naar de wc gaat voor zijn pilletjesquote:
Wij moesten dan naar zo een apart lokaal, maar daar controleerden ze Totaal niet of je er was of nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik heb een gehandicapte als nablijfcontroleur dus we gaan weg als hij naar de wc gaat voor zijn pilletjes
Melden in 018....zelfde dag dat je te laat bent of spijbelde. Doe je dat niet dan moet je een halfuur eerder op school zijn 's morgens. Doe je dat niet, word verdubbeld tot 1 uur eerder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Wij moesten dan naar zo een apart lokaal, maar daar controleerden ze Totaal niet of je er was of niet
Dus hoefde je nooit te gaan ook
Die vroeger komen regel hebben wij ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Melden in 018....zelfde dag dat je te laat bent of spijbelde. Doe je dat niet dan moet je een halfuur eerder op school zijn 's morgens. Doe je dat niet, word verdubbeld tot 1 uur eerder.
VMBO strugglesquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef kaaskazer het volgende:
Bek dicht zemma ik haal youssef die slaat je helemaal kapot want Arie heeft m'n scooter gestole bij utrech centraal.
g, ik was by rodneys woonwage, die is eg mega g, en daar kwam zo een neger. Youssef duwte zijn vuist recht in zijn face, wollahquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
ts is zelf een fattie was ook mijn eerste gedachte
hihi neger.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:50 schreef kaaskazer het volgende:
[..]
g, ik was by rodneys woonwage, die is eg mega g, en daar kwam zo een neger. Youssef duwte zijn vuist recht in zijn face, wollah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |