quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Die heeft wel vlees i.t.t. de modellen die in het topic zijn gepostquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die is ook ziek dun hoor
No thanksquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daarmee wordt je een heel ander soort model.
Gewoon doen als ze even naar de wc gaan en dan kijken of ze het merkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef BaasBanaan het volgende:
Wel onhandig, tieten zo in beeld als je met vriendinnen TV kijkt. Krijgen ze opeens van die witte kwakjes in hun thee. Iedereen verontwaardigd, kan er ook niks aan doen.
JA DAT STOND DUS O.A. IN MIJN TTquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
JA DAT STOND DUS O.A. IN MIJN TT
Ben ik te spontaan voor. Snappen ze op zich ook wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon doen als ze even naar de wc gaan en dan kijken of ze het merkt.
IK HAD ECHT EEN MOOIE EN IK WAS NIET EENS TE TRAAG EN TOEN EN NU MAARquote:
Wel oppassen dat je niet per ongeluk de hete thee raakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ben ik te spontaan voor. Snappen ze op zich ook wel.
Je bent echt vervelend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
IK HAD ECHT EEN MOOIE EN IK WAS NIET EENS TE TRAAG EN TOEN EN NU MAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |