Nee, dat is voor meelopers. Onzekere mannen die alleen een baard/snor durven laten staan als daartoe via een social medium wordt opgeroepen. Verschuilen achter het feit dat anderen het dan ook doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
je had beter kunnen wachten tot die ik-scheer-me-niet-tegen-kanker-maand er weer is.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef kaputwiehund het volgende:
Scheren is voor schapen. Hou vol broeder.
quote:
Bedankt voor de steunbetuigingen. Dit sterkt me weer in mijn overtuiging.quote:
dat is waarschijnlijk ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is voor meelopers. Onzekere mannen die alleen een baard/snor durven laten staan als daartoe via een social medium wordt opgeroepen. Verschuilen achter het feit dat anderen het dan ook doen.
6/10quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
Heel mannelijk hoor TS.
[ afbeelding ]
They'requote:Op dinsdag 17 september 2013 15:14 schreef karimpie10 het volgende:
Do you want to know how real men shave theyre beard? They just don't. Real men don't shave.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Krabs2.0 het volgende:
Heel mannelijk hoor TS.
[ afbeelding ]
edit: dacht dat je het tegen mij hadquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:19 schreef karimpie10 het volgende:
[..]
my fout ik type met 1 lazy hand en other i eet mr grammarnazi
For you same storyquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
edit: dacht dat je het tegen mij had
maar dan nog is grammar nazi niet 1 woord in het Engels.
ja, alleen is het dan dus ms en niet mrquote:
Ik ben ook een profeet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:54 schreef Pharkus het volgende:
Baarden, dat is toch iets voor de profeet?
Op welke lengte?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef niels0 het volgende:
Terechte klacht. Hou vol TS en strak trimmen. Bazenbaarden zijn goedverzorgd.
5mm is niet veel. Ik wil m'n baard wel dekkend hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hangt van je baard af. De mijne is nu iets van 5mm na 12dagen, kan nog wel iets bij.
For you are same story?quote:
[center]-----------------------------------------------------------------------------------[/center]quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:14 schreef karimpie10 het volgende:
Do you want to know how real men shave theyre beard? They just don't. Real men don't shave.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:19 schreef karimpie10 het volgende:
[..]
my fout ik type met 1 lazy hand en other i eet mr grammarnazi
quote:
Snappie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |