abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131279208
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:53:35 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131279239
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

oh dan hoef jij niet te leren tellen maar moet ik leren lezen.

Mag ik het op mijn slaapgebrek gooien? O-)
Zwak hoor.

quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Zolena het volgende:
:D Ik mag eigenlijk niet meer praten, gebrek aan foto's... ;)
Dat sowieso :{w :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131279247
* Zolena Zegt niks...
pi_131279249
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws! :)
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:55:10 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131279288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws! :)
Zo dan, finally. Dat is idd goed nieuws! ^^
pi_131279354
Ik O+ jumpsuits voor Luukkie. Zeker als ik hem draag. Met dit weer krijgt hij zijn gewone kleren aan in de doek en dan een vestje erover. Straks als het wat kouder wordt geen vest, maar gaat hij onder de draagjas. Heerlijk. Van de week was ik in paniek, want het tussenstuk was kwijt. Maar gelukkig heb ik het weer gevonden. Ik bedacht al dat ik het misschien wel kon bestellen ergens.

Luuk is zo wisselvallig. Van de week een volle fles voor het slapen gaan tot de laatste druppel, en hij meldde zich 3 keer in de nacht. Gisterenavond dronk hij 80 cc, en we hebben hem niet meer gehoord vannacht. Gek kind.

Hij kan heel eventjes zitten. N had Luuk van de week neergezet en liep er bij weg. Mietert Luuk zo achterover. Stond er een stoeltje van Sofie achter. Had N even niet op gelet. Arm Luukkie, blauwe bult achterop zijn hoofd.
Maar meneer blijft vrolijk

balen, de camera van mijn telefoon laat denken dat het hier in huis altijd mistig is... :(

Dat langere bevallingsverlof klinkt goed zeg, eigenlijk stom dat dat niet al gewoon zo was.
*poef* nu is het weg
pi_131279477
Nu nog een keer langer verlof voor vaders. Die twee dagen zijn echt belachelijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131279509
Wat is het mistig bij jullie in huis kj :+
pi_131279794
XM ik vind dat ook nogal weinig. Maar L-E Dit is in elk geval goed nieuws!

KJ tof pak ja! Heb jij toevallig zo'n achterkantje voor je telefoon? Want dat heb ik wel, en als ik dan flits weerkaatst dat ofzo.
pi_131279859
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu nog een keer langer verlof voor vaders. Die twee dagen zijn echt belachelijk.
True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:28:55 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131280398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef L-E het volgende:

[..]

True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.
Ja mijn vriend ook. Echt stom vind ik het.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131280468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik O+ jumpsuits voor Luukkie. Zeker als ik hem draag.
de jumpsuit? ):O

Wat roken jullie veel binnenshuis zeg! :o ;)

M is ook op zijn hoofd gevallen vandaag. We deden een fotoshoot met een ballon ten behoeve van de taart. Hij zat op een stoel die ballon te knijpen en ik hou daar niet van, dus ik draaide weg ( :') ). Mijn man greep de ballon. En hij kukelt zo voorover van die stoel af, terwijl we er samen bovenop stonden. :'(

Wacht, wat doe ik hier? En nou ben ik ook nog op iemand aan het reageren. -O-
pi_131280639
De ballonfoto dan maar, ter compensatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131280791
quote:
eindelijk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131280870
Mango! Je hebt een desigual-stoel! Goeie foto voor op de taart! Leuk broekje ook van je kind.

En ik doe *O* voor langer verlof.
pi_131280875
Mango! Wat een leuke krullebol! O+ Met leuk broekje aan! O+ En toffe stoel! O+

Mag ik bij je komen wonen? O+
pi_131281602
Mango, wat een leukerd O+

KJ, gaaf pak! Kuifje O+

Langer verlof *O*
pi_131281847
Langer verlof is zo terecht, wat fijn als het doorgaat! *O*

LE :*

Slechte nachten :*

Op iedereen reageren lukt me nog niet hoor... Maar da's vast niet gek ;). Vandaag een gezinsuitje gehad: met kind en onze 2 poezels naar de dierenarts ;). We zaten in de auto en toen zei ML: "Eigenlijk zijn we nu een gezin van 5". O+
En ik heb mn draagdoek binnen! Ben zo benieuwd of ze het iets vindt!

Trouwens, voor de dames die ook een knip of pomp+knip hebben gehad: hoe lang hadden jullie last van de wond? Ik wil vast te snel te veel, maar merk na een paar uur zitten dat het echt weer flink gevoelig wordt, is nu 2,5 weken na de bevalling.
Home is where the O+ is...
pi_131281940
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Cwen het volgende:
Trouwens, voor de dames die ook een knip of pomp+knip hebben gehad: hoe lang hadden jullie last van de wond? Ik wil vast te snel te veel, maar merk na een paar uur zitten dat het echt weer flink gevoelig wordt, is nu 2,5 weken na de bevalling.
Ik heb er bij vlagen nog steeds last van.

En knip + pomp was bij bevalling van M, inmiddels dus 20 maanden geleden....

Boel is bij mij wel opengegaan maar ik heb er echt wel een week of 8 flink last van gehad.
pi_131281997
Dametjes zijn vandaag even lang uit de buik als dat ze er in hebben gezeten:

33 weken en 4 dagen oud.

jeej.
pi_131282095
Toch bijzonder hoor Kyara! Dubbel (in meerdere opzichten :D ), maar ook twee grote baby's al. O+ O+
pi_131282193
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Mangostine het volgende:
Toch bijzonder hoor Kyara! Dubbel (in meerdere opzichten :D ), maar ook twee grote baby's al. O+ O+
je reageert!
daar gaat je imago....

Het gaat zo hard! Misschien nog wel harder als bij M. Ze zijn volgende week alweer 8 maanden :o
pi_131282309
Snel, maak 2 nieuwe!
pi_131282334
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
Dametjes zijn vandaag even lang uit de buik als dat ze er in hebben gezeten:

33 weken en 4 dagen oud.

jeej.
Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderen :+
pi_131282495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderen :+
Toen ik het me vorige week realiseerde moest ik wel even slikken. Maar nu is het inderdaad een dag als alle anderen (muv van de krampjes dan ;) ). Sterker nog, ik was het vergeten tot zojuist :@
pi_131282757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:26 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt, en hoewel ik geen foto's plemp reageer ik ook bijna nooit op iemand. Ik kom hier eigenlijk alleen om de jolige clown uit te hangen en anderen af te zeiken. Maar als jij je afvraagt wat ik dan hier kom doen (terecht hoor), dan blijf ik toch lekker weg? :W
Niet mauwen jij, jij reageert vaak zat op anderen ook al wil je je coole imago nu hooghouden 8-)
En eigenlijk nu ik nog eens goed naar je foto kijk, vind ik M een beetje een jongensversie van de oudste van Mignonne. Is dat gek?

LE dat is zeker goed nieuws! En meer dan terecht.

Wat een blije Luuk, KJ! Al een tijdje niet gezien!

Silvijn heeft net heel veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. 85+ welteverstaan O+ in een verpleeghuis op bezoek geweest, zo leuk hoe die oude mensen helemaal opleven van een klein kindje! O+

Proficiat Kyara met de mijlpaal!

Cwen, 2,5 week is wel kort hoor. Heb ook een knip(je?) gehad, geen pomp, en ik weet niet meer precies hoe lang ik er last van heb gehad maar wel nog dat bijv. lang zitten met sinterklaas of kerst op een harde stoel niet zo fijn was. En S is van 20 november dus dat is dan wel een vergelijkbare termijn. Werd daarna ook weer heel snel beter hoor.
pi_131284861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]
Cwen, 2,5 week is wel kort hoor. Heb ook een knip(je?) gehad, geen pomp, en ik weet niet meer precies hoe lang ik er last van heb gehad maar wel nog dat bijv. lang zitten met sinterklaas of kerst op een harde stoel niet zo fijn was. En S is van 20 november dus dat is dan wel een vergelijkbare termijn. Werd daarna ook weer heel snel beter hoor.
Ik ben ongeduldig, vermoed ik zo ;). Slaapgebrek helpt uiteraard niet, zowel voor het herstel als het geduld :D.
pi_131285882
Kent iemand het bedrijf Legler? Hebben we vandaag een gids van binnen gekregen, en blijkbaar verkopen ze echt veel (houten) speelgoed en allerlei decoratieartikelen. Ben er eens doorheen aan het bladeren, en er staan echt wel leuke dingen in.

www.legler-online.com edit: thx mango!

Misschien dat ik daar de cadeautjes voor Saar's eerste verjaardag vandaan haal ofzo :)

En daarop aanhakend: een loopwagentje is toch ook gewoon tof als je al kunt lopen, of niet? Bedoel zoiets:

[ Bericht 1% gewijzigd door Cocotrimonium op 17-09-2013 18:39:12 ]
pi_131285910
Klopt, dan voel je je echt een wrak ;) sterkte ermee!
pi_131286461
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Klopt, dan voel je je echt een wrak ;) sterkte ermee!
Is zo'n loopwagen zo niet-ergonomisch dan?
pi_131286512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:19 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Is zo'n loopwagen zo niet-ergonomisch dan?
Nou ik ging er vanuit dat Coco zich weer niet kan inhouden en de Godganse dag op dat fietsje zit te crossen.
pi_131286562
Mooie site Coco met .com op het eind wel ;)
Ik vind zoiets ook zo mooi:
pi_131286648
Oh dat doet me denken aan die mooie Janod beestjes O+

pi_131286726
Ik hou d'r van O+
Wij hebben vandaag deze binnen gekregen:
pi_131286770
Oooh die is leuk! O+
pi_131287044
Die is leuk ja!

En Janod O+!
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:00:01 #37
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131287555
Hoi :W ,

Een mooie, byzondere mijlpaal Kyara,

De rest ben ik vergeten, k*nacht gehad, D kwam 5x om z'n speen vragen vannacht, de 3de keer was half 4 en toen ook nog een paar druppels dentinox gesmeerd door manlief, andere keren melden/huilen waren voor mij. Ik ga vanavond vroeg bed in :Z .

Mijn waterratje dit weekend in Center Parcs
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131288417
Nog 1 dagje werken en dan weer 4 dagen fulltime L *O* O+
Hij heeft vandaag bij de gastouder de hele dag niet geslapen :o ben benieuwd of ie nu vannacht heel goed of juist heel slecht slaapt...

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap je vraag niet echt, maar F is niet echt klein nee. Waarom vraag je dat :?
Mosterd enzo... maar toch ff reageren.
Jij zei in t vorige topic dat je verwachtte dat F pas met 1,5 jaar in 80 zou passen. Maar ik dacht dat F ook best wel lang was (geen idee hoe ik daarbij kom eigenlijk). Dus toen dacht ik: het kan ook best wel eens eerder gebeuren! Op die manier :) was zeker niet naar bedoeld als het zo werd opgevat :@
pi_131288565
Nee hoor ik vatte het helemaal niet raar op! :*
pi_131288605
Kyara, de eerste keer dat L rijstebloem kreeg was ook een drama, hele nacht gekrijst. :'( Nu kan hij er wel tegen maar ik gebruik het alleen als hij niet wil drinken, dan maak ik er een papje mee.

's Avonds krijgt hij granenpap, dat ging wel meteen goed. Misschien dat nog eens proberen, half schepje ofzo? Hopelijk werkt je nieuwe plan van aanpak en is iets anders niet meer nodig.
pi_131288670
Voorlopig gaat er niks meer in de fles hoor :N

Net nog even wat kv gegeven (krijgen elke avond een flesje van 120 ml of zo). Maar na een paar slokken had J er ook weer genoeg van. Ik verwacht haar vanavond dus nog wel een keertje :D
(dit keer even wachten met kolven of zo...)
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:30:47 #42
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_131288683
Dat legler ziet er leuk uit Coco. Volgens mij heb ik er wel eens van gehoord. Wordt dat ook gebruikt binnen de kinderopvang oid?
En zo'n loop wagentje is juist leuk voor een eerste verjaardag vind ik.

Suiker die walvis is leuk! O+

Drijvende D :D

Cwen, ik had alleen hechtingen van een scheurtje naar van de inwendige heb ik zeker een week of 5 last gehad.

Ik reageer ook niet op alles en iedereen, en vaak heb ik wat gepost en kom ik tot de conclusie dat ik nog ergens op wilde reageren maar dan zijn jullie al TIG pagina's verder en is het niet meer actueel. + tijdgebrek
pi_131288744
Leuk spul Coco.
Wij hebben een wheely bug gekocht voor Luc zijn eerste verjaardag
pi_131288897
Oeh das ook leuk O+

Dobber-D :D
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:38:48 #45
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131289013
Dat opbouwen hebben wij ook gedaan idd met die rijstebloem. Jammer dat ze zo'n last ervan hebben.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131289162
Ik heb ook eerst een halve lepel op een hele fles gedaan, daarna een bijna volle lepel, etc. Achteraf weet ik natuurlijk niet of dat nodig geweest zou zijn naar ik vind het een fijn idee.

Nu is de pap zo dik dat je er een lepel in kunt zetten :') maar dan hebben we het ook over een bijna tienmaander die verder ook alles eet.
Janod kende ik niet, wat gaaf! En linkje van coco ook!
pi_131289366
Mango ik vind dat jij gewoon meldingsplicht hebt nu. Want straks moeten we jou en Kwisted ook al missen

Kyara O+

Haha Suiker. Slim dat je geteld hebt. Het moet natuurlijk wel in verhouding blijven allemaal (niet echt hoor)

quote:
Ben ik het mee eens. Hopelijk gaat dit door

KJ wat een superleuk mannetje is hij O+
En sneu dat ie naar achter viel. Ik ga heus niet vertellen dat mijn zus hetzelfde is overkomen

Mango ook al een vallende baby. En gelukkig dat je die foto plaatste. Want je bijna dreumes is O+

Cwen volgens mij had ik niet zo zeer last van de knip. Meer van die hechtingen die gingen trekken. Maar dat heeft ook een paar weken geduurd

Kyara wat een bijzonder en moeilijk moment dat ze nu even lang in als uit je buik zijn.

Spees wat leuk dat die oudjes zo gek op Silvijn waren

Wat een leuk speelgoed

Mandy hopelijk gaat de nacht beter deze nacht. En wat een stoere foto

Riley is vandaag gebeten op het KDV door een andere baby. Je ziet de tandafdrukjes op haar arm. Gelukkig heeft ze er geen last van
pi_131289909
Ik snap niet helemaal waarom, maar ik kom in de papverleiding.
pi_131290026
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nou ik ging er vanuit dat Coco zich weer niet kan inhouden en de Godganse dag op dat fietsje zit te crossen.
:') _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:23 schreef Mangostine het volgende:
Mooie site Coco met .com op het eind wel ;)
Ik vind zoiets ook zo mooi:
[ afbeelding ]
Oh, dat is ook tof! En dat loopwagentje dat je postte ook O+

Janod ziet er ook tof uit :Y

Baby huilt! Ik moet een baby van aandacht voorzien O+
pi_131290080
Haha Omen! Ik ben een LLL babymoeder :D

Nee wacht. Een LLBM dus :+
pi_131290307
LE :*

Nu moet ik ook een wheely bug O+ voor L dus he?
En door t dummies topic moet ik een wallaboo :( dag centjes
pi_131290393
Een wallaboo, nu nog? Jouw kind tikt al bijna de twee meter aan!
pi_131290459
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan trekt ie zn knietjes maar op :6
pi_131290523
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
_O-
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:14:35 #55
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131290560
Stef (en later Isabel) hebben een Janod-keukentje, en wat een briljant spul inderdaad O+

Reageren op anderen poog ik, maar ik en mijn geheugen falen vaak jammerlijk. Pogingen tot bijlezen ook trouwens :')

Mandy, lief zwemmertje O+

Kyara, dikke vette kudos dat je nog steeds bv geeft!
3!
pi_131290765
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:12 schreef Fieder het volgende:

[..]

Dan trekt ie zn knietjes maar op :6
_O-

En ik wil nou ook een wheeliebug.
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:21:20 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131290829
Fieder, anders zoiets?

:P
pi_131290893
Whahah wat IS dat? :D en wat een mannelijk loopje :{w
pi_131290902
Mango, de grote teen van je zoon! O+ (oke het klinkt lame iemands teen te complimenteren maar z'n teen straalt vrolijkheid uit op de foto vind ik haha) sowieso een knapperd.

En Kyara een speciale datum, wel gek hoor. Maar het zijn nu al zulke grote meisjes!

Ik had vanmiddag even vlug aanmelding voor de wachtlijst bij favo basisschool in brievenbus gedaan, en 45 minuten later krijg ik al hele uitgewerkte officiële bevestiging per mail! Wooooow ze hadden me vast bespied en willen m'n kind vast heel graag over 3 jaar. :+
pi_131290936
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fieder, anders zoiets?

[ afbeelding ]

_O-
pi_131290982
Olf, wat bizar dat dat als zo vroeg moet zeg. Hier gelukkig geen wachtlijsten dus ik ga me er over 1,5 jaar wel eens in verdiepen.
pi_131291068
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fieder, anders zoiets?

[ afbeelding ]

Hahaha! _O-
pi_131291107
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
Olf, wat bizar dat dat als zo vroeg moet zeg. Hier gelukkig geen wachtlijsten dus ik ga me er over 1,5 jaar wel eens in verdiepen.
Absurd he! Maar volgens mij ben ik voor deze school aan late kant al. Veel scholen zijn trouwens pas open voor inschrijving vanaf 2 jaar, dan kijken we verder.
pi_131291108
Die kinderhummer :D _O-
pi_131291267
:o _O- is dat de Mutsy Transformer?

Jezus Olf. Nu al met scholen bezig? Bizar. Of is jouwes hoogbegaafd?
En ja, die teen geeft weer schwung aan het begrip "jubelteen" idd O+
pi_131291499
Luuk zit!!
*poef* nu is het weg
pi_131291590
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef Olf het volgende:

[..]

Absurd he! Maar volgens mij ben ik voor deze school aan late kant al. Veel scholen zijn trouwens pas open voor inschrijving vanaf 2 jaar, dan kijken we verder.
Ha jij ook al? Ik had ook al gemaild een paar weken geleden! Andere school neem ik aan trouwens...
Het is hier ook vaak vanaf 2 jaar maar bij deze school maakte het niet zoveel uit hoe oud mijn kind was. Nogal schimmig. We moeten wel eerst een rondleiding volgen daar.

Maar hey, ik liep ook al 7 weken zwanger een rondleiding op het KDV te doen.

Janod is tof zeg! Goede planning, ik was net bezig met verjaardagscadeaus. Wishbonebike wordt het hier (van grootouders). Nu nog iets voor ons bedenken...
pi_131291642
Janod is superleuk. Die puzzels O+

*G* voor zittende Luuk!
pi_131291749
Luuk *O*
pi_131291785
Niemand die het zielig vindt dat Riley gebeten is :'(

Die wagen is geweldig. Daarmee kan je wel over bospaden lopen

Scholen heb ik me nog niet in verdiept eigenlijk. Wilde ik pas gaan doen als ze een jaar of twee is
pi_131291804
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk zit!!
*O*
pi_131291827
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Omentielvo het volgende:
Niemand die het zielig vindt dat Riley gebeten is :'(

Die wagen is geweldig. Daarmee kan je wel over bospaden lopen

Scholen heb ik me nog niet in verdiept eigenlijk. Wilde ik pas gaan doen als ze een jaar of twee is
niet gezien, waardoor?

gaat teruglezen....
pi_131291929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef Omentielvo het volgende:

Riley is vandaag gebeten op het KDV door een andere baby. Je ziet de tandafdrukjes op haar arm. Gelukkig heeft ze er geen last van
:o

Arme Riley! :*

misschien je eigen updates even in een aparte posts, dan raken ze ook niet ondergesneeuwd in die megaposts...

Bij het teruglezen zag ik ook nog een leuke foto van Mandy's knul! Zo te zien vond hij het wel leuk in het zwembad.
pi_131291972
Mango wat een leuke foto met die ballon!!

F.leur krijgt voor haar verjaardag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131292019
Wel Omen, ik was net aan het teruglezen! Wat sneu zeg...!

En Luuk zit!

(gut, ik word echt mega hebberig van Janod zeg! Die tuimelaars! Die knikkerbaan! Die blokken! Die... alles! Zou ik nu nog een mobile voor boven het ledikantje kunnen kopen of is dat wat laat :@?)
pi_131292026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk zit!!
*O* goedzo Luuk! :D

Arme Riley. Wat een stom ouder kind :(
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:47:27 #77
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131292045
Nu al aanmelden voor een school? Dat had ik nog nooit gehoord.

Zijn er dan werkelijk zoveel aanmeldingen voor die school/scholen?

Ik las het van Riley, zielig hoor.

*O* voor Luuk!

Hij vond het heerlijk in het zwembad! Lekker dobberen, genieten en spetteren! Voor herhaling vatbaar!

Mooie cadeau's Kwisted!!!
pi_131292063
Ben erg benieuwd naar die veel te dure taart! Ziet er wel heel gaaf uit!
Leuke cadeaus :Y
pi_131292246
Oh kwis wat een over the top taart! Geweldig :D
pi_131292254
Arme Riley :'( :*
Wow Kwisted mooi zeg! Ben benieuwd
pi_131292441
Oh sorry omen! Wat sneu zeg. Agressieve baby.
pi_131292907
Toen M even lang uit de buik was als in de buik was ik 20 weken zwanger :o
(okey, was 7 weken later, maar dan zou ik nu dus 12 weken zwanger zijn of zo..... :o )
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:03:26 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131292935
Wel goed idee om je updates ff apart te zetten idd omen, want je leest er nu al gauw overheen :o. Maar wat sneu! Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van.

Ik open die speelgoedsites maar niet, uit zelfbescherming :').

Ziet er fraai uit Kwisted! Wel verstandig van het aparte meptaartje idd :+.
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:04:36 #84
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293027
Omg Mango das ook rot als je er idd allebei bovenop zit :o
Ballonfoto O+

Over knip; ik heb serieus maar een paar weken last gehad gok ik... Ik denk tot een week of 8? Sex was wat raar in het begin maar heb er nu totaal geen last meer van. ALsof ie nooit geknipt is :') :P ik heb soms nog meer last van mn aambei dan van de knip :X
Wat rottig dat dat zo lang kan duren zeg -O-

Kyara ik zag je foto idd op fb, de schatjes even lang uit de buik als erin, te cute! O+

Spees ach wat leuk!! O+ Ja oudjes vinden baby's geweldig, dat is zo mooi om te zien! collega van mij van de afdeling neemt wel eens dr hondje mee naar dr werk (klein hondje), en dat vinden ze ook zo geweldig O+

Coco schattig fietsje! O+

Ohh mooie loopwagen Mango O+ volgens mij is mn moeder daar naar aan het kijken voor de verjaardag van M.

Omg XM :') _O-

Och Omen wat sneu ;( Fijn dat ze er geen last van heeft..

En jeetje, basisscholen, nu al?! :o Ik woon gelukkig in een dorp met weinig inwoners dus ik gok dat ik daar nog niet over na hoef te denken... :+

Oh enne, ik koop alleen een doos duplo voor mijn M..

Kwisted koop jij dat allemaal voor haar of geven anderen dat ook?
pi_131293096
Halloooo!! Wij zijn vandaag de hele dag op pad geweest met z'n drie en het was super! Net thuis dus niet bijgelezen, sorry :@ Isa heeft zich geweldig gedragen O+ We zijn om 11 uur naar Den Haag gegaan (geen koets gezien, compleet vergeten dat dat vandaag was) en hebben geshopt, geluncht en zijn zelfs uit eten geweest O+ heerlijk!!

En bij de Bijenkorf kwam ik deze tegen. Nu moet ik hem hebben ;( http://www.olliewood.nl/n(...)r.minis-pr.9438.html
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:06:41 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293170
Wat fijn Spirit! O+ Omg, wat een gave trui :o :D
pi_131293266
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kent iemand het bedrijf Legler? Hebben we vandaag een gids van binnen gekregen, en blijkbaar verkopen ze echt veel (houten) speelgoed en allerlei decoratieartikelen. Ben er eens doorheen aan het bladeren, en er staan echt wel leuke dingen in.

www.legler-online.com edit: thx mango!

Misschien dat ik daar de cadeautjes voor Saar's eerste verjaardag vandaan haal ofzo :)

En daarop aanhakend: een loopwagentje is toch ook gewoon tof als je al kunt lopen, of niet? Bedoel zoiets:

[ afbeelding ]
* Nangie = wijsneus :@

Een loopfietsje is juist goed als ze kunnen lopen, eerder wordt eigenlijk afgeraden, aangezien het minder goed voor de heupjes zou zijn.
Wij (van zo'n 'houten speelgoedwinkel') adviseren eigenlijk pas loopfietsjes/wheelybugs/bakfietjes/loopauto's als kinderen kunnen lopen.
Dus doen, zo'n fiets!

:@ Tot zo ver. Sorry!
pi_131293271
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef Olf het volgende:

[..]

Ohja shit dat moeten wij ook doen natuurlijk! Zijn de open dagen al geweest? :@
pi_131293365
Enf wij hebben zelf voor 50,- kadootjes uitgezocht bij de speelgoedwinkel, de rest krijgt ze. Ik vind 50,- meer dan genoeg voor de verjaardag.
Alleen de taart was wat duur uitgevallen. :') Maar dat praten we nu goed, omdat onze bruidstaart stom was }:| en het dus ter compensatie is :P Volgend jaar gewoon vlaai van de supermarkt ;)
pi_131293413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef Nangie het volgende:

[..]

* Nangie = wijsneus :@

Een loopfietsje is juist goed als ze kunnen lopen, eerder wordt eigenlijk afgeraden, aangezien het minder goed voor de heupjes zou zijn.
Wij (van zo'n 'houten speelgoedwinkel') adviseren eigenlijk pas loopfietsjes/wheelybugs/bakfietjes/loopauto's als kinderen kunnen lopen.
Dus doen, zo'n fiets!

:@ Tot zo ver. Sorry!

heb ik ook gehoord inderdaad. Dat de loopfiets juist goed is voor de balans van het kindje :Y
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:11:13 #91
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293483
Ja, mn moeder wilde idd eerst een loopfiets cadeau geven maar dat is wat te vroeg :+ Doet ze denk ik voor M.'s 2e verjaardag :P :D

Kwis: ohja idd... :) Lijkt me netjes ja!
Whehe :+ Zo is het...
Ja wij kopen een doos duplo van volgens mij 25 euro en ik koop gewoon een slagroomtaart bij de bakker met 'Hoera M. 1 jaar' (wel met haar naam volledig natuurlijk :+) :D
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:12:07 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131293537
Moet je niet bij de hema zijn! :D

Hiep hiep...
pi_131293569
Duplo is leuk! O+
soms mag M ook meespelen :@

En Hema taarten zijn ook prima. Ik had zo'n fototaart maar dan met een plaatje van Nijntje. Dus werd het een nijntje taart + naam.
pi_131293585
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je niet bij de hema zijn! :D

Hiep hiep...
HOER!!!!!

:D
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:14:08 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293670
:')

Wij hebben geen hema in het dorp, vind het wel zo makkelijk om het hier te doen. :P Twijfel nog idd over een plaatje/foto of gewoon tekst.
pi_131293703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef Kwisted het volgende:

[..]

heb ik ook gehoord inderdaad. Dat de loopfiets juist goed is voor de balans van het kindje :Y
Fijn dat adviezen overeen komen!
Loopfietsjes - met zeg maar vier wielen zijn dus eigenlijk voor kinderen die al kunnen lopen - vanaf dat moment.
En van die tweewielfietsen zijn juist weer geweldig om balans te leren. Maar die komen pas later aan de beurt. Gemiddeld vanaf zeg tweeënhalf jaar. En vaak is dan de overstap op een 'gewone fiets' heel goed en snel te maken - zonder zijwieltjes..
Althans, dat adviseren wij dus.. :@

:+ Maar, ik hoor hier helemaal niet!
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:15:29 #97
259886 pessie
pi_131293748
Jullie zijn idd mooi op tijd met schoolkeuze! Maar ook in ons dorp is een school waar je je kind serieus moet inschrijven als je nog in je verlof zit. De school van onze keuze gelukkig niet :P

Nathan heeft een loopfiets van een buurjongetje geleend toen hij tussen 1 en 2 zat

http://webshop.babydeluxe(...)about-loopfiets-rf20

Echt tof!
En op z'n 2de verjaardag kreeg hij een puky 2-wieler.

Stom omen! :* . moet een flinke bijt zijn geweest.
pi_131293777
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:14 schreef Nangie het volgende:

[..]

Fijn dat adviezen overeen komen!
Loopfietsjes - met zeg maar vier wielen zijn dus eigenlijk voor kinderen die al kunnen lopen - vanaf dat moment.
En van die tweewielfietsen zijn juist weer geweldig om balans te leren. Maar die komen pas later aan de beurt. Gemiddeld vanaf zeg tweeënhalf jaar. En vaak is dan de overstap op een 'gewone fiets' heel goed en snel te maken - zonder zijwieltjes..
Althans, dat adviseren wij dus.. :@

:+ Maar, ik hoor hier helemaal niet!

Bedankt voor de info! ^O^
pi_131294162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ohja shit dat moeten wij ook doen natuurlijk! Zijn de open dagen al geweest? :@
Basisscholen kan je gewoon bellen voor.een afspraak voor een rondleiding.

En pessie, serieus bij jullie ook :o dat verwacht je toch alleen in een stad.
Hier inschrijven in het jaar dat,ze 3 worden, bij alle scholen.
Toevallig gisteren het inschrijfformulier opgestuurd.

Leuke kado's kwisted!

Oh en duplo O+ de dame kan zich er nu al een hele.tijd.mee vermaken
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:29:28 #100
259886 pessie
pi_131294713
Lauren speelt tegenwoordig met duplo uno O+

Ik ben vorig jaar op de open dag geweest en aangezien alle kinderen die hij kent erheen gaan en daar de psz is en ze tegelijk met de kleuters op het plein spelen zou ik het gevoel hebben hem van school te halen als ik hem hier niet had ingeschreven. Lauren zal er ook heengaan als ze 4 is. Om even terug on topic te komen :@
pi_131294750
L-E (jij vroeg het toch?), in de draagdoek doen we een vestje/shirtje/truitje altijd in haar broek, dan kruipt ie niet op!
Bij dit weer doe ik haar een extra vestje aan in de draagdoek. En we spreiden de doek dan ook over d'r rug uit. Ik kwam er achter dat 1 zomerjas van mij gewoon helemaal over Nin+doek heen dicht kan, ook handig dus! Voor de winter wil ik een poncho, een wollige, beetje 'strakke'. Nog even zoeken of ik die kan vinden of zelf ga knutselen.

Omen is lief O+ En arme Riley! :*

Luuk kan zitten *O*

M. van Mango is om op te vreten, wat een knapperd! En teentjes O+

Kabbelende D. van Mandy O+ Goeie spekken heeft ie ook!

Houten speelgoed O+
Janod is leuk!
Duplo ook!

Olf en d'r hoogbegaafde al bezig met school ;)

Vanmiddag waren we op bezoek bij mijn opa en oma:
SPOILER
Binnenkort gaan we nog eens een echte 4 generatie foto maken!

[ Bericht 12% gewijzigd door bellelena op 17-09-2013 21:42:13 ]
pi_131294821
Pfff na een hele dag werken, babymacaroni en tonijnkoekjes maken voor N. tref ik een iets te veel berichtjes aan.

Hoera voor Luuk! Tof zitten. Worden ze ineens groot!

Iets minder hoera voor Kyara na weer zo'n nacht. *duim*duim*
pi_131294994
SPOILER
Dochter N.

Grr lukt niet
pi_131295031
Ik liep stage op een basisschool waar de kinderen zo vroeg mogelijk, maar wel pas na de geboorte moesten worden ingeschreven. Dat was echt een leuke gemengde school en ik woon er vlakbij. Maar ik weet nog helemaal niet of we hier tegen die tijd nog wonen, ik hoop ernstig van niet..

Er zijn hier erg veel basisscholen maar ik heb wel een voorkeur, vooral waar ik 'm niét wil hebben. Heb lesgegeven in de naschoolse opvang op achterstandsscholen hier in Utrecht, dat was geweldig, maar toen heb ik wel besloten dat ik áls ik een kind zou krijgen, het op tijd zou inschrijven.

Omen wow dat is wel echt een heftige beet dan! :o Heeft ze nu wel een hele stoere uitstraling :+

En Janod is inderdaad fantastisch! Mobiles mogen altijd O+
pi_131295072
Oja Luuk! *O*
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:41:06 #106
259886 pessie
pi_131295465
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef Animalmix het volgende:
SPOILER
Dochter N.

Grr lukt niet
Welkom :D

Eerst uploaden bij photobucket oid en dan invoeren.

Editie: in de spoiler bij mij doet ie het wel. MooiMooi meisje! Lichte haartjes O+

Suiker, hebben jullie al een idee waar jullie heen zouden willen?
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:41:30 #107
95408 Incantrix
pi_131295490
Die monsterkinderwagen, hahaha! _O- briljant :D

Dit is het loopfietsje dat Isabel tzt van haar broer gaat overnemen:

Piratenmeisje O+

Sowieso vind ik iets voor haar verjaardag en Sinterklaas bedenken erg lastig, we hebben heel veel dingen nog staan van haar broer. Voor haar verjaardag gaan we denk ik een mooie lappenpop kopen en geld vragen voor een wagentje erbij.

Vraagje: weten jullie per wanneer je baby een toetje (yogurt oid, niet van die danoontje-meuk) mag? Isabel wordt boos aan tafel omdat wij allemaal een toetje eten en zij niet :')
3!
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:42:00 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131295521
Ik maak me ook vreselijk schuldig aan binnen komen vallen en niet fatsoenlijk bijgelezen hebben, maar ik las vandaag langs een post van LE waar ik nog wel even een welgemeende knuffel voor kom brengen! :*

En verder heb ik twee tips voor jullie: de My Baby Float en Optidee microvezel omslagdoeken O+ Hebben vandaag voor een fantastisch middagje zwembad gezorgd!
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:42:43 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131295564
Haha Inca wat een cool fietsje _O_
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:43:46 #110
95408 Incantrix
pi_131295629
Ik zag vandeweek overigens dat het inschrijfbeleid is gewijzigd in Den Haag, als je kind 1 is (geloof ik) mag je het inschrijven bij één school. Voor ons is dat simpel, haar broer zit dan ook al op school dus schrijven we haar daar ook in. Ik weet alleen niet wat er zou gebeuren als de school van je keuze geen plek heeft, want dan is de rest natuurlijk ook al vol..
3!
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:45:55 #111
95408 Incantrix
pi_131295782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Inca wat een cool fietsje _O_
Schattig he? Het is wel echt 1 van mijn favo items die we ooit gekocht hebben voor het grut, het is echt een superding :Y
3!
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:55:28 #112
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131296439
Coole fiets Inca!!!
pi_131296879
Ach die arme Riley! :* Luc is ook een keer gebeten maar dan in zijn wang ;( Ook inclusief tandafdrukken. Ik vond het echt zielig

En Luuk die kan zitten *O*

/zeef
pi_131297330
Nog een poging

SPOILER
Dochter N.

Nou ja morgen dan maar :( trusten
pi_131297396
Heb het gefixt voor je:

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Animalmix het volgende:
Nog een poging

SPOILER
Dochter N.

Nou ja morgen dan maar :( trusten
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:10:19 #116
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131297455
Mooie foto animalmix, die blik ... !
pi_131297514
Thanks Skoap. Wat deed ik verkeerd?
pi_131297662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Animalmix het volgende:
Thanks Skoap. Wat deed ik verkeerd?
er stond [ en ] te veel
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:13:39 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131297670
Wat een beauty AM!
pi_131297742
Oh LB.. ik heb eens zitten googlen op die omslagdoeken... dat spul ziet er lekker warm en zacht uit! Maar die prijzen... :X

Ik heb je foto wel kunnen zien, AM. Mooi meisje, die wimpers! O+ (Overigens de rest van de foto's in die folder ook, weet niet of dat de bedoeling was? Mooie grote broer heeft ze ook O+ lekkere krullen!)

Hmm.. en wat weet ik verder nog... gebeten Riley :(, bijzondere dag voor D&J, zittende Luuk *G*, heftige tijd voor L-E... en toen was m'n geheugen al weer op :(
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:17:03 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131297920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Shandaly het volgende:
Oh LB.. ik heb eens zitten googlen op die omslagdoeken... dat spul ziet er lekker warm en zacht uit! Maar die prijzen... :X
Oh, haha, zijn ze duur ja? Ik heb een hele set cadeau gekregen van mijn oom en tante. Had kunnen weten dat het dan loeiduur spul was _O-

Maar t is zo schattig, ik heb de lieveheersbeestjes-versie O+
pi_131298182
AM wat even poppetje :*

Wat een leuke sites met dat speelgoed. Voor Riley haar verjaardag wil ik een wheelybug. Die werd hier ook laatst geplaatst.

En Inca. Dat fietsje is echt stoer

De leidsters zeiden ook dat het echt hard was. Maar ze was echt heel stoer en heeft maal heel eventjes gehuild. O+
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:22:26 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131298320
Arme Riley -O- maar wel cool inderdaad dat ze dan maar eventjes huilt 8-)
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:53:54 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131299876
Ze is gewoon om op te vreten omen!
pi_131300030
Animal, leuke set heb je! En dat jasje O+

Pessie ja, hier maar niet te betalen, of richting leiden (of omliggend dorp) of richting Friesland liefst in Harlingen :')
Duidelijk toch? :D
pi_131300314
Ik kan helaas ook niet op iedereen reageren, ben al blij als ik bijgelezen ben en zit altijd mobiel dus ook niet supermakkelijk reageren.

Ik wou nog even reageren op de loopfietsjes. Wij hebben voor J z'n eerste verjaardag een simpel plastic vierwiel loopfietsje gekregen en daar kon hij op vanaf dat ie anderhalf was denk ik (veel eerder ook nier geprobeerd omdat het weer er niet naar was) hij heeft hier heel veel mee gespeeld en was echt favoriet! Dus toch wel een aanrader al kunnen ze er misschien niet meteen op.

Op z'n tweede verjaardag een tweewiel loopfietsje van puky en dat ging na een paar dagen al super.

Zelf ben ik nog aan het denken wat te vragen van de vriendengroep, een wat groter cadeau op de groei. Bij J was dat een driewieler (met duwstang enzo, maar die gaat straks nog een ronde mee) dus zit nu te denken aan een houten poppenwagen (tevens loopwagen) of misschien een wheely bug, die zijn stiekem ook wel leuk!

Verder iedereen een goede nacht toe gewenst met niet te veel onderbrekingen en zonder krampjes! :*
pi_131300950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef hilliebillie het volgende:

Verder iedereen een goede nacht toe gewenst met niet te veel onderbrekingen en zonder krampjes! :*
Dit dus...

En ik ben net thuis, maar wou dit nog ff delen:
Vriendje was wat laat met Ow ophalen dus oma dacht hem in het drukke huis dan maar ff in een reiswieg in de hoek te leggen. Besloot meneertje dat hij daar toch echt te groot voor was dus kroop hij daar uit en lag hij opeens voor de voeten van alle zussen. Hilarisch :D

Zo en ik ga nu niet bijlezen maar slapen. Hopelijk heb ik er vannacht ook geen tijd voor ;)
pi_131300951
M heeft voor zijn eerste verjaardag de wishbone Flip gekregen. Nu krijgt hij een loopfietsje denk ik. Voor de meisjes il ik typisch meidenspul: poppenwagen oid. De rest is er namelijk al genoeg.

Mooie meid Animalmix!
  woensdag 18 september 2013 @ 00:30:53 #129
381212 Gulara
From the future
pi_131302842
Ja shit, komt Spees met een goede rel. Gebeurt er niks terwijl ik lig te slapen.

Zit ik hier voor niks met de popcorn in m'n muesli. -O-

Dat was mijn bijdrage van vandaag. Misschien plemp ik straks nog een foto neer. :7
  woensdag 18 september 2013 @ 01:27:08 #130
381212 Gulara
From the future
pi_131303605
LE dat klinkt als een fantastisch -en niet meer dan logisch- wetsvoorstel. ^O^

Luuk in de mist. O+ Die is altijd blij of niet KJ? Leuk jumpsuit ook.

XM inderdaad. Ik stel voor dat we het Zweedse model nemen.

Mango wat een echt jongetje al. Hij ziet er stoer uit maar volgens mij is het een lievie. O+ Toffe stoel ook. En een kusje voor z'n hoofd. :*
En een clownsneus voor jou. :+

Cwen, pomp en knip hier. Ik heb er niet heel veel last van gehad. Afentoe als ik een verkeerde beweging maakte of zo. Maar 2,5 week lijkt me nog behoorlijk vers, dat heel lang zitten nog niet prettig is snap ik.

Oh de dames net zo lang eruit als erin. Dubbel lijkt me wel. Dus een *O* en een :*

Silvijn met z'n bejaardenpossie. Hebben ze veel in z'n wangetjes geknepen? :P

Toffe site Coco! Ik heb nu een image van Coco in een jumpsuit op zo'n fietsje. O+
Houten speelgoed. O+
pi_131303664
Zo ik ben normaal ook heel slecht in het reageren op iedereen. Over het algemeen lees ik wel bij, maar mobiel en reageren lukt dan echt niet. Maar vandaag en morgen nachtdienst, dus uitgebreid de tijd om te reageren.

* Ik las goed nieuws over verlof, werd tijd zeg.

* Luuk wat ben je leuk, wel sneu van die val. Maar wat goed dan je kan zitten *O*

* Jumpsuits had ik er een paar van, maar nu heb ik ook meer het idee dat het lekker is als pyjama.

* Mango heeft haar kind ook al laten vallen :'( Zuur is dat he als je er boven op zit. Hier is Kyan ook al een keer van de bank gevallen terwijl ik er naast zat. En ik bedenk me nu dat het op visite was bij Son en dat Yaro daar ook al een keer van de bank is gevallen. Wat moet ze nu wel niet van mij denken.....
Maar even terug komen op jou kind, die ballon foto is wel heel erg leuk!!!

* Cwen leuk zo'n eerste uitje. En gezin van 5 klinkt wel heel lief.
Verder geen knip of pomp hier, maar zo te horen is het heel normaal dat je er nog last van hebt.

* *O* voor de net zo lang uit als in de buik post van Kyara. Beetje dubbel, maar je meiden doen het zo goed. En ik zag op fb een mooie foto voor bij komen.

* Wat een leuk idee spees om naar het verpleeghuis te gaan. Hoe vond Silvijn al die aandacht?

* Dat loopwagentje is leuk coco, die site ook. Ik hou echt van houten speelgoed.

* Mandy balen van je rot nacht, en hopelijk slaap je nu beter. En een heerlijk ontspannen waterratje heb je zo

* Oei Fieder een zware dag voor L om een hele dag niet te slapen. Hopelijk slaapt hij nu heerlijk.

* Kyara wat sneu dat ze zo'n last hadden van de pap zeg. Ik duim dat je nu wat meer slaap kan pakken.

* Arme Riley. Helaas kan het gebeuren, maar wel heel sneu. Gelukkig heeft ze er geen last van, je stoere!

* Wauw Olf wat ben jij er vroeg bij met een basisschool. Ik vond mezelf al vlot net voor het derde jaar. Zeker omdat je ook nog niet weet wat voor type kind je, kind is tegen die tijd.

* Kwisted leuke cadeaus en die taarten zien er goed uit. Ben heel beneuwd naar haar eigen taart.

* Spirit lekker een dagje op pad geweest. Waar zijn jullie gaan eten?

* Nin op bezoek en wat leuk dat jullie nog zo'n generatiefotot gaan maken.

* Animalmix welkom. Jammer dat ik je foto niet kan zien.

* Suiker die voor kennis voor scholen is fijn he. In 2009 heb ik hier ook 8 basisscholen in het dorp bezocht ivm een sponsorloop en daardoor heb ik een hele sterke voorkeur ontwikkeld. Mijn oudste staat er nu ingeschreven.

* Stoere loopfiets Inca. Hoe is het nu met je meisje? Yoghurt mag volgens mij vanaf 8 maanden, maar hier geen ik heel af en toe al een hapje.
En cadeautjes zijn inderdaad lastig omdat er al zo veel is van de oudste. En ik kan niet echt meiden dingen vragen.

* LB fijn het die zwembanden. Als ze kunnen lopen vind ik een zwemvest echt ideaal ipv die bandjes om je armen.

* Le :* , maar vanuit het werkveld weet ik dat EMDR echt heel goed werkt.

* Weltrusten Loj, hopelijk een goede nacht. En Ow is best grappig :+

* Gulara ik eis een foto hoor nu ik toch wakker moet zijn!!!!!
  woensdag 18 september 2013 @ 01:39:06 #132
381212 Gulara
From the future
pi_131303691
Kijk die kleine D. lekker chillen in CP! O+
Nu wil ik ook met m'n baby zwemmen. *O*

Fieder ik ben benieuwd hoe L. geslapen heeft. Heeft de gastouder zo'n gezellig programma dat ie niet slaapt?

En Kyara hoe was jouw nacht?

Pessie toen ik in NL was had ik ook niet van die lange verhalen. Is echt onmogelijk (behalve als je omen heet).

Skoap ik vind een wheelybug ook zo tof. Wij gaan voor een WBB. O+

Dikke pap. :9
En de papverleiding van suiker vind ik ranzig. :o

Omen hoe kan iemand nou Riley bijten? :N :o :*

Hahaha die wandelwagenhummer! Ook handig om je klimmende baby nog steeds in de wagenbak te vervoeren. En helemaal geen boodschappenmandje. ;(

Olf goed van de school!
Hier kreeg ik toen ik zwanger was het verzoek om m'n ongeboren zoon alvast in te schrijven op een private boys school. How about no! :')
  woensdag 18 september 2013 @ 01:40:56 #133
381212 Gulara
From the future
pi_131303708
WTF As! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
pi_131303717
Als je gewoon even had gewacht had je +1 kunnen doen :P
pi_131303724
Ik word wel helemaal vrolijk van al je verbaasde gezichtjes. Doet me goed, want zat niet zo lekker in mijn vel vandaag :@
  woensdag 18 september 2013 @ 01:49:38 #136
381212 Gulara
From the future
pi_131303763
Maar goed, ik ging terugscrollen naar de teen van Mango's boy. Die is tof inderdaad. O+

Luuk! *O* Zitten is tof, dan ziet de wereld er opeens heel anders uit!

Mineola ook al een vlugge met scholen. Ik ben ook bezig met een lijstje voor z'n eerste.

Ik zag hier in de babywinkel ook hele leuke foamblokken liggen. Allemaal verschillende vormen. En volgens mij nodigen ze enorm uit tot overheen duikelen, op klimmen, speeltjes vanaf laten vallen, ...
Ik hou van speelgoed zonder specifieke functie, waarmee je dan van alles kunt doen. O+

En Omen Kyara is right (huh?) doe je eigen posts over Riley even dik of zo. :P En nogmaals een kusje voor d'r

Kwisted die met dat bakkie is ook leuk zeg. Daar gaat vast een hoop speelgoed in vervoerd worden.
Ik vind het ook wel iets voor Kyara's duo. Kunnen ze elkaar rondrijden. :)
En die olifantentas vind ik ook gaaf!

En die taart! O+ Misschien moet ik ook maar een taart bestellen. Mijn eigengemaakte baksel werd laatst volledig afgebrand. :'( ;( :'( ;( :'(
*Kijkt bepaalde mensen aan... }:| }:|
  woensdag 18 september 2013 @ 01:51:56 #137
381212 Gulara
From the future
pi_131303777
Oh niet lekker in je vel is niet tof. :*
Zeker niet als het nacht is. Dan lijkt alles nog heel veel stommer.

Nou speciaal voor jou dan even de nonchalante asperge.

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 18-09-2013 02:27:15 ]
pi_131303808
Wat dat die dino taart? Ik vond het heel leuk dat je zijn half jaar dag vierde, maar ik vond hem er ook niet zo smakelijk uit zien :@ Maar het gaan uiteindelijk om de smaak en ik ga er vanuit dat die fantastisch was!!!!!

Ja die foto is gaaf!!!!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu wel redelijk voel. Vanmiddag was ik meer labiel. Maar goed ik moet nog een aantal uur en morgen kan ik weinig slapen na de nachtdienst dus dank voor de foto alvast!!!
  woensdag 18 september 2013 @ 02:09:34 #139
381212 Gulara
From the future
pi_131303911
En ja Kyara waarom bén je niet gewoon 12 weken zwanger? :s) Hoe gillend gek zou je dan worden. :@ Volgens mij kan jij er best wel nog eentje (of twee) aan. :)
Hoewel, ik lees dat je het moeilijk vind om duplo te delen, dan wordt het misschien lastig. :P

Enf ik wil steeds iets aardigs zeggen maar
SPOILER
En hier hebben ze little people Batman (en the joker) dus dat gaan we zeker kopen! :7

Spirit die trui! OMGLOVE! O+ En dat klinkt als een geslaagde dag. Dat zijn ook mijn lievelings. O+ Lekker op stap.

En nu wil ik deze En vele anderen.

Hallo Nangie de wijsneus. Bedankt voor de info, klinkt ook best logisch.

Belle, wat een sfeervol plaatje weer. Gaat het op bezoek gaan beter? Het lijkt op de foto alsof Nin zich prima vermaakt. Onderonsje met oma. O+

Animalmix, recept voor de tonijnkoekjes graag. Zijn die ook voor N? (leuke naam. :) )
In de spoiler zie ik em ook. Wat een mooi meisje. O+ Fris en lief koppie heeft ze.

Suiker, dat heb ik ook met scholen, dat je vooral weet welke scholen je niks vindt. Maar toch kan er in vier jaar een hoop veranderen.
Maar goed, van inschrijven is hier geen sprake. God knows waar we dan wonen.

Isabel dat is een stoere fiets. Piratenmeisjes zijn awesome! O+
  woensdag 18 september 2013 @ 02:11:53 #140
381212 Gulara
From the future
pi_131303925
Ja hij was lelijk hè! :P Hij was trouwens wel superlekker. En toen Pi er een flinke mep op gaf vlogen de dino's in het rond, precies zoals ik bedacht had.
Zal voor z'n eerste verjaardag m'n taartskills nog wel even oefenen. ;)
  woensdag 18 september 2013 @ 02:19:17 #141
381212 Gulara
From the future
pi_131303966
LB die microvezelkomslagdoeken klinken goed. Zijn ze een beetje groot, if echt voor baby-baby's?

Ow, werd je zomaar in een babyreiswieg gelegd. Zou ik ook niet pikken. ;)

Oh en verder ging het alleen weer over verjaardagscadeautjes volgens mij. Voor Pi's tweede verjaardag wil ik trouwens de glijbaan van de IKEA. En voor m'n eigen verjaardag wil ik ook wel een huis met een glijbaan.

Glijbanen. O+ Schommel. O+
In Canada hebben ze bushaltes met schommels. Dat wil ik oo-ook!

Nou kind slaapt, jullie zijn weer voorzien van een lading leesvoer. Zometeen douchen, en dan lekker de stad in voor wat spulletjes. Misschien bellen we papa wel even om te lunchen.

Too easy! No worries! :s)
  woensdag 18 september 2013 @ 02:20:32 #142
381212 Gulara
From the future
pi_131303972
Oh m'n plaatje deed het niet.

Ik wil dus deze:

http://www.olliewood.nl/n(...)shirtje-pr.7992.html
pi_131303977
*O* De foto van Gulara gezien

Succes met de nachtdienst Ass

Ik werd wakker van een hoestende Riley. Zij slaapt heerlijk. Ik iets minder (maar daardoor wel die foto gezien)
Nu ga ik weer proberen te slapen. Ik mag nog 3 uur :z
pi_131303981
Klinkt als een prima dag Gulara. Veel plezier vandaag!
pi_131303992
Ik wil ook een huis met glijbaan en schommel O+

Gulara fijne dag
pi_131304386
Zo. Gelukkig nog even geslapen.

Spark moest jij nou naar de kinderarts vandaag? :@ Sterke en succes dan
pi_131304513
Fijn omen. Vandaag aan het werk dat je vroeg post of riley al wakker?
pi_131304562
As, goede post!! En hopelijk voel je jezelf snel fijner!

Omen fijn dat je nog even hebt geslapen..

Dat truitje Gulara vind ik ook tof!

Hier vandaag even lang uit de buik dan erin! En Ow heeft dat gevierd door de tweede goede nacht op een rij!!! Alleen om kwart over twee de papfles en om vier uur een knuffel! Voel me goed!
Trouwens ouders met rollende baby's, heeft bij jullie het dekentje ook geen enkele functie meer? Ow rolt ervan weg, er onderdoor en er bovenop.

Fijne dag ieder!

[ Bericht 2% gewijzigd door Loj op 18-09-2013 07:18:09 ]
pi_131304587
Dat was een gezellige nacht hier aan het leesvoer te zien ;) goeiemorgen allemaal!! :W
pi_131304618
Sorry verkeerde knopje ;)
  woensdag 18 september 2013 @ 07:32:16 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131304697
goedemorgen!!

Over twee dagen Imps&elfs en petit bateau bij Shopvip. Iemand nog een uitnodiging nodig? PM je mailadres even.
  woensdag 18 september 2013 @ 07:50:42 #152
95408 Incantrix
pi_131304777
Astrid, dankjewel, ik hoopte al zoiets. Nog even nazoeken of het dan halfvolle of volle moet zijn.. En ja man, in dat opzicht ben ik echt ook blij dat kindje twee van het andere geslacht is, dat geeft in elk geval extra opties qua cadeau's enzo. En qua kleding ook, ik kan me niet inhouden, er liggen al 4 my little pony-items (2 shirtjes, een broek en een rugzak) voor haar klaar omdat ik dat zelf zo lief vind :')

Ik zie geen foto's -O-
3!
  woensdag 18 september 2013 @ 07:56:13 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131304814
Goeiemorgen! Ah, twee in de nachtploeg! Wat een post As! _O_

Hier echt geen nachtposts meer, E is steeds na zessen wakker!
  woensdag 18 september 2013 @ 07:57:27 #154
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131304824
wanneer beginnen baby's aan een echt ontbijt?
pi_131304853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 07:57 schreef becky27 het volgende:
wanneer beginnen baby's aan een echt ontbijt?
Ik ben tussen 5 & 6 maanden gaan uitvogelen of ze pap lust. Toen ze van 4 naar 3 flessen op een dag ging heb ik de eerste fles vervangen door pap. smiddags brood en een fles en savonds na de groente nog een fles.
Je begint geloof ik meestal met een broodkorst in de middag en fruit in de loop vd ochtend.
pi_131304876
gulara en as wat een geweldige posts, super hoor! En handig zo'n samenvatting ;)

Gisteren besloten om de speen van F.leur niet meer te geven. Het naar bed gaan verliep wel prima, eventjes gehuild en toen sliep ze, ik denk zo'n 5 min gehuild/gejammerd.
Vannacht wel een keer of 2 wakker geworden, toen had ze 7min gehuild wat voelde als uren :'(
En nu leg ik haar net terug in bed voor het eerste dutje. Nou echt 1 min gehuild en ze slaapt gewoon :o
Nu maar hopen dat ze niet alsnog gaat duimen. Maar ik ben blij nu *O* *O* *O*
  woensdag 18 september 2013 @ 08:09:46 #157
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131304915
Isabel is 9 maanden en zit nog op 6 flessen natuurlijk. Nu heeft ze om 04.30 uur nog een fles van 150/5 gehad en ik weet niet of ik dan nog pap moet geven om 06.30. Ze krijgt nog fruit, brood, komkommer/rijstwafel en avondeten naast die flessen.
pi_131304981
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:09 schreef becky27 het volgende:
Isabel is 9 maanden en zit nog op 6 flessen natuurlijk. Nu heeft ze om 04.30 uur nog een fles van 150/5 gehad en ik weet niet of ik dan nog pap moet geven om 06.30. Ze krijgt nog fruit, brood, komkommer/rijstwafel en avondeten naast die flessen.
Wat kan ze goed eten zeg! En dan nog is het geen flink kind.
Mijn ervaring is dat pap smorgens goed vult. Je kunt het natuurlijk altijd proberen. t zou mooi zijn als de fles van 4.30u net iets opgeschoven kon worden tot bijv. 6.00u pap. Gaat ze wel altijd weer slapen na de fles van 4.30u? Ik merkte wel dat toen ik er flessen af ging halen ze veel beter brood/groente/fruit ging eten!
pi_131305000
Kwisted een hoeratje voor F. en haar spenenafscheid! Dapper dat je het aandurfde. (ik wil ook, maar durf niet....)

Ontbijt: hier vanaf 7 maanden pap. Maar dat vond ze vies. Dus met 7,5 maand en fles en boterham. Dat gaat er super goed in.

Recept tonijnkoekjes: staat in Opperdepopboek van de AH. Even uit mijn hoofd:
* 250 gram kruimige aardappelen
* blikje tonijn op water
* 2 takjes peterselie
* 1 ei
Kruimige aardappelen koken en fijnstampen.
Alles door elkaar gooien/roeren.
Balletjes maken en iets platdrukken.
In de pan aan beide kanten 5 minuten bakken.
Ik doe er altijd nog los wat groente bij, bijv broccoli.
N. vindt ze heerlijk.

Voor degenen die de foto's niet konden zien hier nog een poging:
SPOILER
pi_131305107
Ik zeg alleen maar wekker! *O*

En ik wilde nog even reageren op Spees en Silvijn bij de oudjes: wat leuk! Was je bij je opa/oma op bezoek of ben je zomaar binnen gestapt zeg maar? Bijzonder vind ik dat, dat oudjes vooral zo dol op baby's zijn.

Gulara: boks voor de WBB! Ik heb gister filmpjes zitten kijken op YT en ik weet zeker dat kind het masterlijk gaat vinden.
En ik wil dus zelf Janod hebben voor m'n verjaardag :@

Omen, heeft Riley nog nachtmerries gehad van de aanval op het kdv?

Becky, ik geef kind een boterham 's ochtends sinds hij zeven/acht maanden is of zo?

Kwisted wat goed van de speen! Dat zou relaxed zijn als het zo makkelijk gaat :) en 7 min lijkt idd een eeuw...
  woensdag 18 september 2013 @ 08:36:34 #161
95408 Incantrix
pi_131305170
Hiero gaat Isabel qua eten mee met onze eetmomenten: bij het ontbijt een boterham, bij de lunch een stuk fruit, avondeten met de pot mee of, indien dit niet kan, wat komkommer of tomaat uit het vuistje. Wil vandeweek starten met een klein beetje yoghurt toe. Tussendoor krijgt ze soepstengel, rijstwafel of heeeeel soms een half nijntje-koekje (nu zo'n 2x gehad).
3!
  woensdag 18 september 2013 @ 08:37:31 #162
95408 Incantrix
pi_131305180
Ja, zo lukt het wel AM! Wat een knap meisje O+
3!
pi_131305266
Zo, even een paar dagen weinig tijd om online te zijn, en ik krijg het niet meer bijgelezen.

Wat ik zo snel onthouden heb:

Cwen, ik had volgens mij tot 5/6 weken na de bevalling van mijn oudste last van de knip. Na 5,5 heeft de huisarts er nog een paar hechtingen uitgehaald en wild vlees aangestipt, en toen was het goed. Daarna had ik er af en toe weer last van tijdens zwangerschap 2.

-mandy-, wat een relaxed waterratje!

Ik zag veel langskomen over scholen, volgens mij hoeft het hier niet zo snel, dus we gaan komend jaar wel eens rustig kijken voor de oudste. Er zitten er hier in de wijk een stuk of 6 als ik het goed heb.

Mijn meisje probeert voorzichtig te lachen! O+ En gisteren is ze voor het eerst naar de dierentuin geweest. Ze vond het maar slaapverwekkend, ze heeft bijna alleen maar liggen slapen in de doek.

En hier weer een goede nacht, 22:30, 5:20(?) en net om 8:00 weer.
pi_131305654
Jeej voor de goede nachten
En natturlijk een O+ voor de minder goede nachten

Scholen wat vroeg zeg om al in te moeten schrijven :o hier (op een dorp met 3 scholen) is het inschrijven vanaf 3 jaar.

Cwen van de knip bij de oudste (geen pomp overigens) heb ik denk een weekje of 2 last gehad. Na 1 week had de vk de hechting los geknipt zat net te strak op een puntje. Daarna ging het snel beter.
Nu gescheurd en helemaal geen last gehad van de hechting (alleen de eerste twee dagen bij druk zetten bij ontlasting maar ook dat was minimaal)

Met pap ben ik bij de eerste begonnen mrt rijstebloem zodra dar mocht. Ook op advies van cb ivm moeilijke stoelgang en zo dus iets meer vezels (al komt dat pas echt met de vervolgpap). Ik heb die toen s ochtends gegeven met een lepel. Hij sliep s nachts al door en wilde niet het risico lopen dat hij juist meer energie kreeg door die pap en langer wakker bleef ofzo.

Kwisted, zonder speen! Wat knap. Hoop dat ze het vol houdt!

Animalmix mooie meid hoor!

Gulara toch nog zon beste posts hoor!
pi_131305753
Ik lees de laatste dagen hier veel over pap en/of rijstebloem. Maar waarom en wanneer je daarmee begint is me niet helemaal duidelijk. Ik heb het bij de oudste ook nooit gedaan. Dus als iemand dat even in 1 of 2 zinnen wil uitleggen, kan ik ook eens mee praten :+

Hier heb ik Kleuter ingeschreven voor de basisschool toen hij 1,5 was. De nr.1 school had/heeft een flinke wachtlijst, geldt overigens niet voor alle scholen.

Wij hadden ook een redelijk goede nacht: Sticker heeft iets van vijf keer bij me gedronken. Dat klinkt veel, maar daar tussendoor sliep hij kalm verder (en ik dus ook) dus eigenlijk ben ik heel uitgeslapen O+
  woensdag 18 september 2013 @ 09:29:03 #166
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131306012
Belle, wat enorm schattig!! Jaaa 4 generaties fotoooo O+ :D

Woaaaa Inca wat een stoere fieetssss!!! :D O+ Geweldig!
Ik gaf hier met 8 maanden al yoghurt volgens mij... Dat schijnt dan wel eerder te mogen dan gewone melk.

Animal wat een schatje O+

Loj omg... :o :D Gelukkig kwam ie er veilig uit? :P

Zo As bazenpost :D

Gulara whahahahaha omg _O- :')
SPOILER
Och Kwisted wat fijn!!! Naar voelt dat he, laten huilen... Maar het werkt dus wel! (jaja soms natuurlijk niet altijd en niet krijsen maar jengelen etc etc :+) Fijn!! *O*

Oh en ik weet niet of ik jullie hiermee help, maar er is gratis verzending en retournering van de C&A. Ik weet niet tot hoe lang maar ik ga even wat bestellen :9
pi_131306039
Gulara, altijd leuk om jouw posts zo 's ochtends terug te lezen :D _O- O+ :*

As, met je megapost, nog wat kunnen slapen want je was ook aan het nachtbraken zag ik....

Mijn nacht:
gisteravond rond 22.00 uur waren ze weer wakker. J toch nog wat uit mijn net gekolfde borst (iets met timing en zo }:| ) gekregen en een paar slokken kv er achteraan. D. kreeg er niks uit maar was vooral over de rooie omdat ze zo moe was en wakker van J denk ik. Dus die hebben we snel weer in bed gelegd (huilend in slaap vallen, vind ik altijd zo zielig maar dat was wel de enige mogelijkheid). Toen man ze om 01.00 uur uit bed wilde halen voor de nachtvoeding waren ze zo diep in slaap dat we ze maar hebben laten liggen. En daarna was het 05:30 uur :o

En verder durf ik er niks over de zeggen ivm fokwet.... *O* *O*

Wel onhandig: J is nu wakker en de fysio komt om 11 uur, maar dat kan ook om 10.30 of 11.30 uur zijn. Als ze om 10:30 uur komt dan heeft naar bed gaan geen zin meer maar als het 11.30 uur wordt dan houdt ze dat nooit vol..... dilemma.

Even bellen was handig geweest, ware het niet dat M het visitekaartje te pakken heeft gehad en nu is alles onleesbaar :')
pi_131306049
oh, er was nog een pagina.... ik lees nog even verder....
  woensdag 18 september 2013 @ 09:33:31 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131306101
Ohhh Kyara!! Ik zeg niks maar wel even *O*!!

Oh god ja die slaaptijden... Whaha :') XD Op internet kan je 't nummer ook niet opzoeken?
pi_131306158
Ohja, slaaptijden en afspraken, herkenbaar :')
pi_131306196
Ow even lang uit de buik als er in! Is ook van januari toch?

Wat fijn LB!

Echt ontbijt kreeg M zodra hij fatsoenlijk brood at. Reminds me, vandaag de meiden eens een broodkorst geven.

Wat goed Kwisted! *O* Echt goed dat jullie dat nu al doen. Was ook onze planning inderdaad, liep even anders en volgens mij is het nu alleen maar lastiger geworden.

Klinkt alsof het heel goed gaat bij jullie L'tiekje! Fijn!

L-E: ik heb bij de meisjes pap gegeven omdat ik hoopte dat ze daar wat langer op doorsliepen. Geen succes zoals je weet. M kreeg 's ochtends altijd een boterham en daarna nog een flesje melk. Op kdv dagen koste dat teveel tijd (hij moest om half 8 bij het kdv zijn) dus toen kreeg hij een papfles als een soort combinatie. Anders dan dat heb ik nooit pap gegeven en zie ik zelf ook de toegevoegde waarde niet zo.
pi_131306202
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:33 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh Kyara!! Ik zeg niks maar wel even *O*!!

Oh god ja die slaaptijden... Whaha :') XD Op internet kan je 't nummer ook niet opzoeken?
ik weet haar naam niet meer :@
pi_131306230
Oh, en mooie foto's Belle!

Ik ga trouwens toch nog een keer terug met de meisjes naar mijn oma. Wil toch graag die foto's maken met ze. Mijn moeder gaat dan mee.
pi_131306252
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:40 schreef Kyara het volgende:
Oh, en mooie foto's Belle!

Ik ga trouwens toch nog een keer terug met de meisjes naar mijn oma. Wil toch graag die foto's maken met ze. Mijn moeder gaat dan mee.
Mijn moeder liet mijn man zo'n foto maken toen ze op kraamvisite was met mijn Oma
Maar die is nou niet echt charmant :')
  woensdag 18 september 2013 @ 09:41:57 #175
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131306273
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:16 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Wat kan ze goed eten zeg! En dan nog is het geen flink kind.
Mijn ervaring is dat pap smorgens goed vult. Je kunt het natuurlijk altijd proberen. t zou mooi zijn als de fles van 4.30u net iets opgeschoven kon worden tot bijv. 6.00u pap. Gaat ze wel altijd weer slapen na de fles van 4.30u? Ik merkte wel dat toen ik er flessen af ging halen ze veel beter brood/groente/fruit ging eten!
zou wel willen, maar ze komt om ongeveer iedere vier uur nog voor een voeding. En ik ben nog niet echt van het laten huilen, 's nachts al helemaal niet, want dan wordt Noortje ook wakker.

Hoe haal je flessen eraf? Ik heb een stiksjacho kind als ze niet haar flessen krijgt. Gisteren was het 23.30 toen 04.30, daarnet om 09.00 (dan kan ze pas slapen) ik kan er vanuit gaan dat rond 13.30 nog een fles moet, dan om 19.00 en dan om 23.00 uur weer. Tenminste dat probeer is, dan zit ik op vijf. Maar de overbrugging van 13.30 naar 19.00 uur is heel lang.
  woensdag 18 september 2013 @ 09:42:03 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131306276
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:38 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D herkenbaar :+ ;(
  woensdag 18 september 2013 @ 09:43:05 #177
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131306296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:41 schreef becky27 het volgende:

[..]

zou wel willen, maar ze komt om ongeveer iedere vier uur nog voor een voeding. En ik ben nog niet echt van het laten huilen, 's nachts al helemaal niet, want dan wordt Noortje ook wakker.

Hoe haal je flessen eraf? Ik heb een stiksjacho kind als ze niet haar flessen krijgt. Gisteren was het 23.30 toen 04.30, daarnet om 09.00 (dan kan ze pas slapen) ik kan er vanuit gaan dat rond 13.30 nog een fles moet, dan om 19.00 en dan om 23.00 uur weer. Tenminste dat probeer is, dan zit ik op vijf. Maar de overbrugging van 13.30 naar 19.00 uur is heel lang.
Ik ben op een gegeven moment, na alle andere dingen te hebben geprobeerd voor mn gevoel, flessen gaan afbouwen.. Elke keer met 30 cc per week zeg maar. Ze was dan wel even in paniek als de fles dan leeg was, maar een speentje hielp dan goed en dan sliep ze gewoon weer verder.. Zo heb ik het gedaan, want M. was ook totaal niet te regelen in doorslapen of wakker maken voor flessen oid.
  woensdag 18 september 2013 @ 09:44:16 #178
95408 Incantrix
pi_131306327
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:38 schreef Kyara het volgende:

[..]

Google loslaten op kinderfysio + woonplaats?
3!
pi_131306360
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:44 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Google loslaten op kinderfysio + woonplaats?
het is een praktijk en ik weet niet wie van de 3 ik heb en ik wil niet naar het algemene nummer bellen dat ik niet meer weet wie mijn fysio is die hier al 8 maanden over de vloer komt :@
pi_131306408
Staan er geen foto's op de website? ;)
pi_131306441
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

het is een praktijk en ik weet niet wie van de 3 ik heb en ik wil niet naar het algemene nummer bellen dat ik niet meer weet wie mijn fysio is die hier al 8 maanden over de vloer komt :@
:D Ik ben zoooo blij dat ik niet de enige ben met zulke dingen O+
pi_131307219
Iedereen is inmiddels wakker en J is supervrolijk dus zal wel los lopen.
  woensdag 18 september 2013 @ 10:29:55 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131307334
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D :') Erg is dat he. Oohhh. Ik kan daar ook zo niet tegen maar soms dan weet je gewoon idd niet meer hoe iemand heet... :X

Fijn dat ze wakker is! O+
pi_131307948
Ola! Even helemaal niet bijgelezen maar ik heb een vraag.

Ben op werk en net vertelde iemand over de bevalling van zijn kind. En hoe goed dat allemaal ging enzo. En ech, ik moest opeens zooo hard huilen. Wel op de wc gelukkig, dus de ander had het niet door. Dit heb ik wel al eerder gehad maar toen was mijn bevalling nog heel 'vers'.

Zijn er hier meer die al redelijk lang geleden bevallen zijn en er nog steeds zo mee bezig zijn en nogal in paniek raken als het over bevallen gaat? Ik snap het oprecht niet. Ik vond mijn bevalling echt een klotebevalling en met stip het engste wat ik ooit heb meegemaakt, maar het is absoluut niet een rampzalige bevalling geweest als je het op papier bekijkt. Wel heel langzaam vorderende ontsluiting en manuele placentaverwijdering en fluxus, maar dat hebben zoveel mensen en het is echt nooit kritiek geweest, en gewoon een a terme kind. Niet vergelijkbaar dus met vele verhalen hier.

Het voelt dus nogal aanstellerig en normaal ben ik echt heel kalm maar op dit vlak lukt het me niet echt er rationeel over na te denken ofzo.
  woensdag 18 september 2013 @ 11:18:54 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131308365
Wat vervelend Olf! Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee en kijk ook niet met een naar gevoel terug. dus wat dat betreft heb ik geen tips voor je vrees ik. Maar blijkbaar zit er toch wel iets wat je nog niet helemaal verwerkt hebt ofzo. Heb je het al eens van je afgeschreven? Dat schijnt nog wel eens te kunnen werken.. Sterkte!

En *O* voor alle goede nachten hier :).

Madam hier ook om 5:30 maar weer uit bed gevist. Morgen gaan we het eens een half uurtje opschuiven.

Weet iemand hier tot wanneer die 150x kg lichaamsgewicht-regel op blijft gaan? Dan moet toch eindig zijn... Ik gok dat Noor ca. 6400 gram weegt nu, dan zou ze op een dag 960 moeten drinken. Maar er zit toch een keer een max aan? Ik kan het nergens vinden.

En, stel je gaat starten met bijvoeding. Beetje groente / fruit enzo. Hoeveel flessen moet je dan nog geven?

Vrijdag moet ik weer naar het cb voor prikjes, wil het dan ook vragen, maar hoor graag ook jullie ervaring!
pi_131308435
XM: http://www.voedingscentru(...)es/hoe-beginnen.aspx

En er staan ook schema's e.d.

Olf wat vervelend :* Ik heb helaas geen tips voor je.
pi_131308559
Hier duurde het best een tijd voordat bijvoeding invloed had op hoeveelheid drinken, geloof ik!
Was begin dus echt nog er 'bij', nog niet in plaats van.
Maar mijne heeft ook heel lang maximaal 3 happen gegeten :P

Heb mn bevalverhaal in het begin uitgebreid getypt, en heb er tegen iedereen die het maar horen wil over verteld, maar nu natuurlijk niet echt meer, zit men ook niet echt op te wachten.
  woensdag 18 september 2013 @ 11:27:29 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131308608
Olf, heb je 'm ook in het bevallingsverhalen topic gedropt? Misschien nog een idee?
  woensdag 18 september 2013 @ 11:27:59 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131308624
En die bijvoeding, crisis, lijkt wel hogere wiskunde :').

Wil eigenlijk wel beetje gaan afbouwen met de bv... :@
pi_131308660
Olf, ik kan je verder ook niet helpen; kijk zelf juist met een heel positief gevoel terug op de bevalling. Het lijkt me heel vervelend om er zo'n negatief gevoel bij te hebben, en zeker om er nu nog steeds zo'n last van te hebben.

Misschien toch eens een paar keer met iemand erover praten die er verstand van heeft? Over hoe je zoiets moet verwerken, bedoel ik.
pi_131308685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

Daar is heel geen :@ voor nodig. Je hebt het al lang volgehouden vind ik.
pi_131308738
Olf, wat vervelend! Blijkbaar zit er toch wat onverwerkt verdriet of angst - was jij dat nou die laatst schreef dat ze zelf op de operatietafel moest klimmen? Zou een nagesprek met je klinisch vk of gyn wellicht helpen?

*O* voor goede nachten en vroljke babies!

Kyara, ik vergeet dat soort dingen ook altijd! Heb in de kraamweek na 2 dagen aan ML gevraagd hoe de kraamhulp ook alweer heette... :D :@

Hier ook een goede nacht, met voeding om 23.00, 03.30, 05.00 en 08.30. Alleen tussen 3 en 5 even zwaar, want met krampjes wil ze alleen op mij slapen. Maar ach, is ook wel gezellig!
  woensdag 18 september 2013 @ 11:33:11 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131308768
Olf het klinkt toch wel als een heftige bevalling.. En het bagetalliseren met dat anderen een ergere bevalling hebben gehad helpt ook niet denk ik.. en dat bedoel ik niet verkeerd, maar iedereen ervaart het anders, dat is wat ik wil zeggen. :* Als jij er nog 'last' van hebt, dan mag dat gewoon, dat geeft niet. idd praten met iemand zoals Coco al zegt miss een idee? En idd opschrijven? Kijk wat je nodig hebt om er een neutraal of goed gevoel over te hebben en je verder kan.. of erover kan praten zonder dat je in huilen uitbarst. :* Sterkte!
  woensdag 18 september 2013 @ 11:35:59 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131308847
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Daar is heel geen :@ voor nodig. Je hebt het al lang volgehouden vind ik.
Ik wil nog niet stoppen hoor, maar ik wil wel een kolfsessie gaan schrappen als het ff kan. Maar goed, dat heb ik net uitgebreid in het bv-topic gepost.
pi_131308904
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

Dat snap ik supergoed dat je er klaar mee bent.
Ik zou er alleen niet op rekenen dat bijvoeding snel de melkbehoefte verminderd, dus dan zou dat niet de oplossing zijn. En kijken of het lukt, half kunstmelk half borstvoeding?

En indien je geen zin hebt om een bijvoedingsschema te maken, mag je mijne gratis hebben ;)
Hier vanaf 5 maanden elke dag een groenteprakje (maar echt minimale hoeveelheid), vanaf zes maanden kwam daar fruit bij in de ochtend, en begon ik prak met rapley af te wisselen.
Enkele weken later broodkorst om op te sabbelen en vanaf 7 maanden echt boterham.
  woensdag 18 september 2013 @ 11:39:41 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131308942
Thnx :).

Rapley vinden we ook wel interessant idd.. Ik moet me er toch eens echt in gaan verdiepen vrees ik. Ze begint namelijk wel echt geinteresseerd te raken in ons eten. Zit ademloos toe te kijken als wij aan het eten zijn :').
pi_131309340
En bedankt voor alle reacties. Zat zelf ook al te denken of een nagesprek zou helpen, maar het is absoluut niet zo dat ik verwijten heb richting verloskundige en/of ziekenhuispersoneel, ze deden wat ze konden. Ik ben vooral echt in een soort 'interne paniek' geraakt door de pijn en de verwarring. Ben vooral benieuwd hoe ik ooit tijdens een eventuele volgende zwangerschap negen maanden naar de bevalling uit kijk, zullen wel gezellige maanden worden ;).
pi_131309466
Olf, je gevoel is echt en of je nou de enige bent of dat er nog 100 anderen hetzelfde hebben meegemaakt.

Is het misschien een idee om je medisch dossier op te vragen? Kun je daar ook eea in nalezen.
  woensdag 18 september 2013 @ 11:59:18 #199
381212 Gulara
From the future
pi_131309505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:30 schreef Mineola het volgende:

En ik wilde nog even reageren op Spees en Silvijn bij de oudjes: wat leuk! Was je bij je opa/oma op bezoek of ben je zomaar binnen gestapt zeg maar?
Ik krijg hier opeens zo'n visual van: Spees met Silvijn op de arm die een willekeurig bejaardentehuis inloopt.
"Ouwelui, aanschouw dit wonderlijke schepsel, door mij gebaard voor uw entertainment!"
En dan met zo'n wijds armgebaar. :+
pi_131309582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 06:01 schreef Omentielvo het volgende:
Spark moest jij nou naar de kinderarts vandaag? :@ Sterke en succes dan
Ja, voor het eerst bij de nieuwe kinderarts. Het was heel fijn, hebben eindelijk het gevoel serieus genomen te worden. We krijgen vandaag nog een plan van aanpak waarbij we een week hebben om wat meer ritme in de voedingen te brengen. We deden al veel goed maar moeten een strakker ritme aanhouden wat betreft eten. Nu mogen we 6x per dag 120/4 aanbieden en als dat goed gaat 5x 150/5. We moeten dagelijks mailen hoe het gaat en of we ergens tegenaan lopen zodat we direct terugkoppeling krijgen wat we kunnen verbeteren. Over een week een telefonische afspraak en dingen waarbij dan nog steeds onrust is gaan we dan specifiek een plan van aanpak van maken. Het belangrijkste is nu dat de voedingen op de rit komen, de rest volgt vanzelf of met begeleiding van hen. Verder willen ze nu niets wijzigen aan medicatie omdat ze eerst een week dit willen proberen en vanaf daar verder willen kijken.
Het is wel een beetje gek, we moeten kleinere flessen aan gaan bieden dan we deden want ze kreeg standaard 150/5, maar zat vaak op 7 flessen en soms wel 8 omdat ze zo weinig drinkt. Daar moeten we dus vanaf.
Ze zei dat ze vaak bij onrustige baby's een behoorlijk volle baby zien en dat ze bij onrustige baby's die ook nog dun zijn wat sneller aan iets medisch denken maar dat moet de toekomst uitwijzen. We gingen er beide met een goed gevoel weg, eindelijk begeleiding. In ons oude ziekenhuis zeiden ze altijd maar dat het na 3 maanden beter zou worden en we gewoon een lange adem moest hebben. Nu krijgen we echt handvatten om mee aan de slag te gaan *O*

Zo, is dat even ego ;) ik ga zo brood eten en vanmiddag even op de computer terug lezen en reageren.
E.
pi_131309623
Spark wat fijn dat er nu eindelijk een plan van aanpak is!
  woensdag 18 september 2013 @ 12:05:02 #202
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131309675
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:59 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ik krijg hier opeens zo'n visual van: Spees met Silvijn op de arm die een willekeurig bejaardentehuis inloopt.
"Ouwelui, aanschouw dit wonderlijke schepsel, door mij gebaard voor uw entertainment!"
En dan met zo'n wijds armgebaar. :+
:D

Spark wat fijn! O+ Heerlijk dat je zo gehoord wordt en idd een duidelijk plan van aannpak krijgt, en gewoon bij ze terecht kunt... :D
  woensdag 18 september 2013 @ 12:05:08 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131309676
Fijn Spark! :Y Ik hoop dat het gaat werken! Wat weegt E. nu?
pi_131309692
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja, voor het eerst bij de nieuwe kinderarts. Het was heel fijn, hebben eindelijk het gevoel serieus genomen te worden. We krijgen vandaag nog een plan van aanpak waarbij we een week hebben om wat meer ritme in de voedingen te brengen. We deden al veel goed maar moeten een strakker ritme aanhouden wat betreft eten. Nu mogen we 6x per dag 120/4 aanbieden en als dat goed gaat 5x 150/5. We moeten dagelijks mailen hoe het gaat en of we ergens tegenaan lopen zodat we direct terugkoppeling krijgen wat we kunnen verbeteren. Over een week een telefonische afspraak en dingen waarbij dan nog steeds onrust is gaan we dan specifiek een plan van aanpak van maken. Het belangrijkste is nu dat de voedingen op de rit komen, de rest volgt vanzelf of met begeleiding van hen. Verder willen ze nu niets wijzigen aan medicatie omdat ze eerst een week dit willen proberen en vanaf daar verder willen kijken.
Het is wel een beetje gek, we moeten kleinere flessen aan gaan bieden dan we deden want ze kreeg standaard 150/5, maar zat vaak op 7 flessen en soms wel 8 omdat ze zo weinig drinkt. Daar moeten we dus vanaf.
Ze zei dat ze vaak bij onrustige baby's een behoorlijk volle baby zien en dat ze bij onrustige baby's die ook nog dun zijn wat sneller aan iets medisch denken maar dat moet de toekomst uitwijzen. We gingen er beide met een goed gevoel weg, eindelijk begeleiding. In ons oude ziekenhuis zeiden ze altijd maar dat het na 3 maanden beter zou worden en we gewoon een lange adem moest hebben. Nu krijgen we echt handvatten om mee aan de slag te gaan *O*

Zo, is dat even ego ;) ik ga zo brood eten en vanmiddag even op de computer terug lezen en reageren.
Oh wat fijn!

Ben benieuwd welke ka jullie hebben.
  woensdag 18 september 2013 @ 12:06:02 #205
381212 Gulara
From the future
pi_131309709
Oh het ging over serieuzere zaken, sorry. :@

Olf, het klinkt best wel heel naar. Als je er zomaar van moet huilen.
En dan maakt het natuurlijk niks uit of het op papier niet zo'n erge bevalling was. Dat zegt natuurlijk helemaal niks.
Misschien inderdaad je medisch dossier opvragen. Of er eens met iemand over praten. Het lijkt vooral alsof het een plekje moet krijgen. :*
pi_131309759
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Spark! :Y Ik hoop dat het gaat werken! Wat weegt E. nu?
5485 gram vanochtend.

Kyara, we hebben dokter Zegers maar die hebben we vanochtend eigenlijk bijna niet gezien. We hebben voornamelijk gesproken met een verpleegkundige.
E.
  woensdag 18 september 2013 @ 12:09:01 #207
381212 Gulara
From the future
pi_131309789
Sparkling dat klinkt echt heel fijn. *O* Vooral dat vinger aan de pols houden klinkt goed. Ik kan me voorstellen dat jullie je dankzij deze aanpak ook serieus genomen voelen.
Smakelijk. :Y)
pi_131309796
Olf, ik denk dat je medisch dossier inderdaad best kan helpen. En het maakt toch niet uit of een bevalling op papier geen heftige bevalling was, voor jou was het dat wel! En dat is al reden genoeg :*
E.
  woensdag 18 september 2013 @ 12:12:21 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131309881
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

5485 gram vanochtend.

Kyara, we hebben dokter Zegers maar die hebben we vanochtend eigenlijk bijna niet gezien. We hebben voornamelijk gesproken met een verpleegkundige.
Hoop echt dat het aanslaat Spark :Y. Jullie hebben je portie zorgen wel gehad vind ik!
pi_131310029
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

5485 gram vanochtend.

Die heb ik nog nooit gezien. Verpleegkundigen zijn ook lief. Echt zo fijn dat je je zo gehoord voelt. Komt ook wel overeen met onze ervaringen met dat ziekenhuis.
pi_131310099
Fysio is hier geweest en ze was erg tevreden. Dametjes doen het prima. Het zijn geen hele snellen maar dat hoeft ook niet (M is ook niet de snelste wat de grove motoriek betreft). D nog wel wat wiebelig bij het zitten. Bumbo is eigenlijk al te zwaar voor haar maar wipstoeltjes zijn ze ook al ontgroeid dus alleen met eten gebruiken. Kinderstoel tot ze echt goed kunnen zitten lekker laten voor wat ie is. Verder geen oefeningen of zo, alles komt wel en ze komt pas over 6 weken weer terug.

Mama trots!
pi_131310274
Spark, klinkt heel fijn! Hopelijk kunnen jullie nu echt stappen gaan zetten!

Kyara, wat goed!
  woensdag 18 september 2013 @ 12:26:36 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131310276
Fijn Kyara! En terecht trots :).

Vraag me af wanneer Noor gaat rollen. Ze rolt zich nu alleen nog op haar linkerzij, omdat ze dan makkelijk bij haar duim kan. Ze duimt met links namelijk. Verder nog geen enkele aanstalten tot rollen.
pi_131310278
Goeie berichten Spark en Kyara *O*
  woensdag 18 september 2013 @ 12:35:11 #215
381212 Gulara
From the future
pi_131310522
Ooh Kyara dat klinkt fijn.

XM, bedenk je wel dat het nog maanden kan duren. :o Pi is van begin maart en zijn rollen waren tot eergisteren op één hand te tellen.

Fijn dagje gehad. Geluncht met wat vrienden. En wat leuk hoe Pi nu echt al erbij hoort. Lekker bij iedereen op schoot en op de tafel meppen.
En tijdens het ijsje eten op het gras, kon ie echt best al redelijk zitten. We waren allemaal een beetje verbaasd. :o :D
Daarna in de stad veels te veel leuke kleren gezien (maar niks gekocht).

En de kerstversiering ligt hier al uitgebreid in de winkel! ~:) 8)7
  woensdag 18 september 2013 @ 12:35:49 #216
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131310542
Kyara super *O*
pi_131310722
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef Gulara het volgende:
Ooh Kyara dat klinkt fijn.

XM, bedenk je wel dat het nog maanden kan duren. :o Pi is van begin maart en zijn rollen waren tot eergisteren op één hand te tellen.

Fijn dagje gehad. Geluncht met wat vrienden. En wat leuk hoe Pi nu echt al erbij hoort. Lekker bij iedereen op schoot en op de tafel meppen.
En tijdens het ijsje eten op het gras, kon ie echt best al redelijk zitten. We waren allemaal een beetje verbaasd. :o :D
Daarna in de stad veels te veel leuke kleren gezien (maar niks gekocht).

En de kerstversiering ligt hier al uitgebreid in de winkel! ~:) 8)7
Dat komt omdat er geen Sinterklaas nog voor komt :P
Hier liggen de pepernoten ook al weeeeeken in de winkels. Kerstspul komt hier pas na Sinterklaas.

Klinkt als een gezellige dag. Lekker dat bij jullie de zomer er aan komt!
pi_131310879
Even een *O* voor Spark! Wat fijn dat jullie je EINDELIJK serieus genomen voelen :) Heerlijk!! Lijkt me dat daardoor alleen al een last van je schouders valt. Fijn ook dat je dagelijks mag mailen. Zet je zorgen/vragen daar ook direct in, dan vergeet je ze niet :)

En het rompertje komt eraan hoor, maar nog niet aan toegekomen het te verzenden :@
Sarcasme. Herken het.
pi_131310985
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dat is echt een mooie plan van aanplak. Ik hoop dat je kleine meisje snel wat rustiger wordt :*
pi_131311035
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 06:50 schreef As1981 het volgende:
Fijn omen. Vandaag aan het werk dat je vroeg post of riley al wakker?
Ik denk dat in 99% van de gevallen ik vroeg wakker ben om te werken.
Riley is een slaapkoppie. Op werkdagen word ik tegenwoordig niet begroet met een grote glimlach, maar heb ik een baby die zich probeert te verstoppen achter Ollie :D
pi_131311499
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Ik denk dat in 99% van de gevallen ik vroeg wakker ben om te werken.
Riley is een slaapkoppie. Op werkdagen word ik tegenwoordig niet begroet met een grote glimlach, maar heb ik een baby die zich probeert te verstoppen achter Ollie :D
Dat klinkt echt superlief O+ O+

Isa sliep vanochtend ook zo goed. Om 5 uur was ze aan het rommelen en hebben we haar de speen nog eens gegeven. Om 7 uur heeft man haar wakker gemaakt voor de fles omdat we moesten werken O+ We hebben haar zeker goed uitgeput gisteren :D Ze is wel altijd supervrolijk sochtends, of ze nou uit zichzelf wakker wordt of wakker wordt gemaakt O+

Ik wil naar mn kind toooeeee :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_131311525
Spark, wat fijn dat er nu een plan van aanpak ligt, hopelijk helpt het.

Olf, ik heb nog lang met mijn eerste bevalling gezeten. Zag daardoor als een berg tegen nr. 2 op. Ik heb dat ook regelmatig met de vk besproken. En pas nu bevalling nr 2 achter de rug is en enorm meeviel heb ik het idee dat ik bevalling 1 ook een plekje heb kunnen geven.
pi_131311595
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:53 schreef Olf het volgende:
En bedankt voor alle reacties. Zat zelf ook al te denken of een nagesprek zou helpen, maar het is absoluut niet zo dat ik verwijten heb richting verloskundige en/of ziekenhuispersoneel, ze deden wat ze konden. Ik ben vooral echt in een soort 'interne paniek' geraakt door de pijn en de verwarring. Ben vooral benieuwd hoe ik ooit tijdens een eventuele volgende zwangerschap negen maanden naar de bevalling uit kijk, zullen wel gezellige maanden worden ;).
Ik kom even binnenvallen hier, maar ik herken wel wat je zegt. Ik had echt een appeltje-eitje bevalling maar ik heb het ook nog heel lang heel heftig gevonden. Dat ik er niet aan moest denken het nog een keer te moeten doen. Alles ging ook heel soepel maar ik was ook erg in paniek in het begin en heb dat ook niet geuit. Ik heb me daar echt heel eenzaam in gevoeld (in het kort had ik een weeënstorm, in 1,5 uur van 0 naar 10 en het eerste uur dacht ik dat het voorwerk was en durfde ik de vk niet te bellen. M's vader was er wel en ook heel lief maar ook met praktische zaken bezig). Anyway, paniek en radeloosheid en dat heeft me lang bezig gehouden, terwijl ik anderszijds vond dat ik niet moest zeuren want ik had een superbevalling gehad en die gedachte helpt ook niet.

Wat wil ik nu met dit verhaal behalve over mezelf praten :+ Iig vertellen dat het ok is om je zo te voelen en aangeven dat het bij mij vanzelf overging. M is nu 1,5 en langzamerhand denk ik dat ik het nog wel een keertje zou willen (gaat verder niet gebeuren, maar ik raak niet in paniek meer van de gedachte). Geef het de tijd, misschien valt het vanzelf op zn plek :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 18 september 2013 @ 13:18:49 #224
259886 pessie
pi_131311648
Kyara, ben je er nu al achter hoe ze heet? Fijn dat alles goed gaat.

Sprak, fijn, een plan van aanpak.

Omen, das schattig O+

Gulara, ik vind het een leuke visual

olf, rot dat je er nog zo'n last van hebt. Ik had bij Nathan volgens anderen een easy bevalling maar heb er zelf nog maandenlang last van gehad. Heb dus niet al die ingrepen gehad die jij had.

Vanochtend met Lauren naar het ziekenhuis geweest vooir de 2de heupecho. Alles prima, geen tekenen van dysplasie.
pi_131311963
Spark, wat fijn dat jullie doorgezet hebben voor een andere kinderarts! En dat jullie nu wel serieus genomen worden, wat moet dat een opluchting zijn!

En de meiden van Kyara doen het ook al zo goed!

XM, heel begrijpelijk dat je graag een kolfsessie af wilt bouwen. Wat mij betreft is die :@ ook niet nodig. Succes met de wiskunde!

Olf, :* Ik hoop dat het van je afschrijven hier al helpt, en anders misschien toch maar eens met iemand die ervoor geleerd heeft gaan praten.

En Laurens heupjes helemaal goedgekeurd! Yay Pessie!

Ik was net al heel blij dat het Sintspul al in de winkel ligt. Morgen is namelijk de 'Dag van de Pedagogisch Medewerker', en wij hebben in de oudercommissie besloten dat ons thema voor dit jaar 'Schateiland' is. (de juffies zijn onze schatten). Ik heb net flink chocolademunten ingeslagen om schatkistjes mee te vullen :D
  woensdag 18 september 2013 @ 13:37:10 #226
259886 pessie
pi_131312122
Haha shandaly, dat is leuk!

Over bijvoeding: Lauren krijgt sinds een paar weken 's ochtends een broodkorst, tussen de middag fruit en 's avonds groente. Ik sluit aan bij ons eigen maaltijden. Net had ze binnen no time haar pruim op, toen heb ik nog een beetje brood met een beetje roomboter besmeert, ze vond het lekker :Y) . Misschien morgenochtend maar gewoon een broodje boter en een korstje geven.
pi_131312211
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef pessie het volgende:
Kyara, ben je er nu al achter hoe ze heet? Fijn dat alles goed gaat.

Vanochtend met Lauren naar het ziekenhuis geweest vooir de 2de heupecho. Alles prima, geen tekenen van dysplasie.
nee :@
En fijn dat met Lauren's heupjes alles goed is!

Oh ja, crap. Dag van de leidster. Helemaal vergeten. M straks maar een tekening laten maken om maandag mee te geven. Oudercommissie had wat bedacht maar dat had ik dan gister moeten inleveren :@ Slechte ouder -O-

Ik vind het nog steeds lastig om alle voedingsmomenten in de tijd dat ze wakker zijn te proppen. Nu vanochtend de fysio is geweest hebben ze dus hun fruitmoment gemist. Kan me niet herinneren dat het bij M ook zo'n gepuzzel was. Maar goed, nu zijn ze wel met z'n tweetjes en ik moet ook rekening houden met M's eetschema.
  woensdag 18 september 2013 @ 13:44:58 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131312368
Goed nieuws pessie! :Y

Dag van de leidster? En dan moet je iets meenemen? Nog nooit van gehoord en ik geloof dat ik het even ga negeren :@.

Mn beebie wordt groot...

SPOILER
pi_131312416
Olf, ik denk dat elke bevalling wel soort van verwerkt moet worden. Gewoon, omdat het een lifechanging gebeurtenis is, lichamelijk maar absoluut ook emotioneel gezien, en gepaard gaat met veel pijn en soms ook angst. Dat maakt veel indruk, ook als het op papier zonder complicaties was (ik denk nog steeds dat een baby uit je flamoesch persen met alle gevolgen van dien per definitie geen peanuts is, maar soit)

Dus, gun jezelf dat. Neem de tijd. Kijk wat je nodig hebt om het een plekje te geven. Als dat professionele hulp zou zijn, is dat heul niet gek. :)
pi_131312447
Wij hebben afgelopen zondag geknutseld (het regende toch, en als voorzitter van de oc, en 'opdrachtgever' moest ik toch wel het goede voorbeeld geven ;) Ik heb er ook niet altijd even netjes aan meegedaan, aangezien het altijd op een donderdag is, en mijn kindjes op donderdag niet op het kdv zijn... Maar morgen toevallig wel ivm onze vakantie volgende week).

De 'opdracht' was dus om schatmunten te maken...

Wauw XM, mooie meid! En schetig pakje O+
  woensdag 18 september 2013 @ 13:49:52 #231
259886 pessie
pi_131312525
Wat een heerlijk dametje cm! Mooie jumpsuit ook O+ . ze ziet er erg vrolijk uit O+

Kyara ik vond het bij Nathan ook stress en destijds. Nathan eet gelukkig zelf dus tijdens het eten ben ik vooral aan het zorgen dat Lauren voldoende voor haar neus heeft liggen (ze eet zelf) en broodjes aan het smeren voor Nathan.
pi_131312683
Jeeeetje XM wat is ze veranderd!! Ze ziet er echt super uit zeg O+ die pretoogjes!

Ik kreeg een brief van het gastouderbureau, ik koop gewoon iets lekkers voor de gastouder ofzo. Geen zin in knutselen.
  woensdag 18 september 2013 @ 13:57:39 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131312756
Ja, ze doet het haske goed O+
pi_131312779
Heb ik F al uitgehuwelijkt eigenlijk? :@
Ohnee wacht Riley is al maanden verliefd op 'm. Kan ik niet maken ;)
pi_131312791
XM, wat is ze gegroeid! En leuk pakje :Y

Vorige keer heb ik een boze mail naar de OC gestuurd omdat ze pas op het laatste moment met een mail kwamen over die dag. Ik wist überhaupt niks van het bestaan van zo'n dag af en M gaat maar 1x per week dus ik moest ook echt op stel en sprong iets regelen, wat dus niet ging lukken.

Maar goed, M is nu op de leeftijd dat ik hem met een blaadje papier en een paar klein duimpjes aan tafel kan zetten om te tekenen.
  woensdag 18 september 2013 @ 13:59:32 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131312806
Wij hebben geen brief of waddanook gekregen, dus ik doe gewoon niks :6 :D.
pi_131312910
Ik wist het ook niet! Nu voel ik me schuldig ;(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 september 2013 @ 14:03:31 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131312917
Pessie wat leuk dat het al zo goed gaat, het eten O+ en dat met dr heupjes alles goed is!

Kyara; ohja idd... ik had van het gastouderbureau ook een tekening gekregen om te geven. Maar M. kleurt nog totaal niet en ze is er net 1 dag geweest :')

XM wat een schatje!! O+

Ohja Olf, ik herinner me nog iets. Ik had altijd het idee het zonder pijnstilling af te kunnen voor mn bevalling (what was I thinking :') ) en daarna voelde ik me een soort schuldig dat ik een ruggenprik nodig had gehad (picture; vanaf maandagavond voorwerk, en ze is na 2 halve nachten slaap op woensdagmiddag geboren). Ik zat er echt een beetje mee. Maar later dacht ik ook; het is ook onzin. Ik wist totaal niet wat ik kon verwachten, ik was onwijs moe en ik had been, buik en rugweeën tegelijk zonder pauze (yay!). Dus dat ik pijnstilling nodig had was helemaal niet erg, of stom, of raar. Verder is alles goed gegaan behalve een knip en we mochten allebei gezond en wel de volgende ochtend naar huis. Ik heb er ook wel even voor nodig gehad om tot de laatste conclusie te komen hoor. Maar hoe je het ook doet, het is goed. Het is jouw beleving, jouw ervaring, en het gaat zoals het gaat. :) :*
pi_131313169
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben geen brief of waddanook gekregen, dus ik doe gewoon niks :6 :D.
ik weet dus ook van niks :@
pi_131313232
quote:
Ik reageer ook niet op alles en iedereen, en vaak heb ik wat gepost en kom ik tot de conclusie dat ik nog ergens op wilde reageren maar dan zijn jullie al TIG pagina's verder en is het niet meer actueel. + tijdgebrek
+1

Ihkv ik ben dus bij gister met bijlezen en dan is reageren zo mosterd!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_131313726
Ik leef nog hoor. Maar ik loop een heel topic achter de feiten aan. Ik was gisteren bijna bij en moest nog 1 pagina. Nu alweer 10 -O- jullie gaan echt te snel!

Maar mag ik dan even egoïstisch jompelen voor de allereerste tand hier *O*

Ze is al een paar dagen van de leg, echt fles weigeren en compleet over dr toeren. Ik dacht dat het kwam omdat we ( tegelijk met dit andere gedrag) met een nieuwe fles lactulose zijn begonnen en ze daar op reageerde.
Eva reageerde nooit op het krijgen van tanden dus zo'n heftige reactie had ik even niet zien aankomen.
Verder gaat alles prima, ze groeit als een malle. We moeten pas 9 oktober weer naar het cb, maar het zal mij benieuwen. Broekjes past ze mt 62 soms nog, maar rompers mt 68 wordt krap. Mijn lange lerp. Nog even en ze heeft dezelfde bovenmaat als eva :D
  woensdag 18 september 2013 @ 14:33:02 #242
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131313773
Danic een tand!! *O* Geweldig! :D Hihi O+
  woensdag 18 september 2013 @ 14:40:57 #243
381212 Gulara
From the future
pi_131314000
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze doet het haske goed O+
Ik quote em even. O+
  woensdag 18 september 2013 @ 14:41:31 #244
259886 pessie
pi_131314010
Danic ik vroeg me al af waar je was. Druk zeker? Tandje *O*

Plekke het gaat ook erg snel idd, ik lees vaak bij tijdens voeden en dan reageert het zo lastig met baby en peuter op schoot.
  woensdag 18 september 2013 @ 14:45:44 #245
381212 Gulara
From the future
pi_131314123
En Danic een tand! *)

Kyara het is al gewoon rond de dertig graden, dus stiekem is de zomer er al.

Over zeven uur en drie kwartier gaat de wekker. Hoop dat kind zo na de voeding braaf gaat slapen. En dan mag ie best twee keer drinken in die tijd als ie maar wel meteen gaat slapen. :z

Fijne dag nog allemaal! :W
  woensdag 18 september 2013 @ 14:48:47 #246
259886 pessie
pi_131314191
Welterusten gulara!
pi_131314258
Slaap lekker Gulara :*
pi_131314264
Ja heel druk pessie. Heb gewoon heel weinig tijd om rustig te gaan zitten. Nu ff 10 minuten maar daarin lees ik niet alles bij en dan is reageren altijd zo mosterd na de maaltijd. Jammer, want ik vind het heel gezellig hier.
Maar iedere vrije dag zit vol afspraken en de neuzen van mijn meiden vol snot :Y) dus ik ben druk bezig met van alles.
Ik lees wel alles hoor, alleen vaak een dag later :')

En man, wat kan je trots zijn om een tand O+ echt mijn dag was al gemaakt vanmorgen.
En ik was even vergeten hoe retescgerp die dingen zijn :o

Nou ik ga weer, Rosalie is wakker en wil een fles.
  woensdag 18 september 2013 @ 14:58:47 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131314445
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:45 schreef Gulara het volgende:
En Danic een tand! *)

Kyara het is al gewoon rond de dertig graden, dus stiekem is de zomer er al.

Over zeven uur en drie kwartier gaat de wekker. Hoop dat kind zo na de voeding braaf gaat slapen. En dan mag ie best twee keer drinken in die tijd als ie maar wel meteen gaat slapen. :z

Fijne dag nog allemaal! :W
Lijkt me een strak plan :Y Slaapze! :*
pi_131314563
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Spark, wat fijn dat er nu een plan van aanpak ligt, hopelijk helpt het.

Olf, ik heb nog lang met mijn eerste bevalling gezeten. Zag daardoor als een berg tegen nr. 2 op. Ik heb dat ook regelmatig met de vk besproken. En pas nu bevalling nr 2 achter de rug is en enorm meeviel heb ik het idee dat ik bevalling 1 ook een plekje heb kunnen geven.
Dus je hoort het Olf, er zal er nog eentje moeten komen ;) O+

Maar serieus, het is gewoon naar dat je er nog zo mee zit :* Ik heb hier vlak na de bevalling wel ook echt even nodig gehad om de hele achtbaan te verwerken. Uiteindelijk hielp het mij best heel erg om het op te schrijven. Weet niet of je dat al eens hebt gedaan, maar best het aanraden waard. Hier hielp het echt om het stap voor stap zo weer na te lopen, en ik heb nog een paar weken lang telkens details die weer bovenkwamen er ook weer tussen geschreven. En ook dingen die ik niet meer goed wist of qua volgorde oid aan mijn lief gevraagd. En toen ik het las, toen voelde ik opeens hoe bijzonder het was O+
pi_131314567
Welterusten Gulara! Ik moest enorm lachen om je visual van Spees en Silvijn in dat bejaardenhuis. :D

Danic, een tand! Zomaar! O+
pi_131315216
Yay Danic! Een tandje bij je kleine meid!

Tico, hoe is het bij jou gegaan? Vandaag ziekenhuisdag toch?

(het schiet niet zo op op mijn werk vandaag, website waar ik dingen moet bestellen is "under maintenance", en dat duurt al veel te lang... heb nu écht alle alternatieve karweitjes wel af voor vandaag...)
pi_131315267
Tanden zijn gaaf *O* Dan kun je overal op bijten namelijk. Ik kan mn kind niet meer aan of uitkleden zonder dat ze eerst mijn hand weggraait en in haar mond stopt, dan haar eigen handen, dan de romper, etc etc. Of de fles, die is niet om te drinken, maar om op te kauwen. En speelgoed ook. En uberhaupt eigenlijk gewoon alles wat je in je handen kunt krijgen *)
Sarcasme. Herken het.
pi_131315370

VVS :D Ik ben zo iemand uit dit filmpje :') :@ Echt alle filmpjes van Saar maak ik zo :')
  woensdag 18 september 2013 @ 15:41:46 #255
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131315698
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
Tanden zijn gaaf *O* Dan kun je overal op bijten namelijk. Ik kan mn kind niet meer aan of uitkleden zonder dat ze eerst mijn hand weggraait en in haar mond stopt, dan haar eigen handen, dan de romper, etc etc. Of de fles, die is niet om te drinken, maar om op te kauwen. En speelgoed ook. En uberhaupt eigenlijk gewoon alles wat je in je handen kunt krijgen *)
Dat ja :') :D Hier zitten er ook allemaal bijtafdrukken in haar drinkbeker _O-
pi_131315763
Ik had een tijdje terug de blauwe plekken in mn arm staan }:| . Leuk man, tanden! En maar lachen als ik boos au of nee riep.
  woensdag 18 september 2013 @ 15:44:36 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131315789
Hier nog geen tanden te bekennen! Wanneer komen die dingen zo gemiddeld?
pi_131315808
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met 6 maanden de eerste twee onder.
pi_131315861
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeven maanden eerste tand. Nu met elf maanden heeft hij er zes, voor zover ik weet. Vier boven, twee onder.
pi_131315885
Maar da's dus weer een gemiddelde he... Er zijn er die geboren worden met al een tandje... en Lars kreeg z'n eerste tandje pas ongeveer bij zijn eerste verjaardag...

En tandjes, daar kan je dus echt helemaal niets aan doen. Bij rollen, zitten en/of lopen zou je nog kunnen denken dat je te weinig oefent met je kleintje...
  woensdag 18 september 2013 @ 15:48:25 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131315918
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:43 schreef Mineola het volgende:
Ik had een tijdje terug de blauwe plekken in mn arm staan }:| . Leuk man, tanden! En maar lachen als ik boos au of nee riep.
Whahe nee dat boeit ze niks he :')
Hier pas met 10 maanden tanden.
pi_131315949
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:47 schreef Shandaly het volgende:
Maar da's dus weer een gemiddelde he... Er zijn er die geboren worden met al een tandje... en Lars kreeg z'n eerste tandje pas ongeveer bij zijn eerste verjaardag...
XM vroeg toch ook juist om een gemiddelde?

Saar was nog net geen 4 maanden toen ze het eerste tandje kreeg. Haar nichtje (die is bijna een jaar), heeft volgens mij nu 1 of 2 tandjes die door zijn/door aan het komen zijn. Kan ook echt alle kanten opgaan, zoiets :Y
pi_131315965
Bij M ook pas rond de 11 maanden 1e tandje. Als ik moet corrigeren dan verwacht ik pas in de dreumestopic 1e tandjes...
pi_131315994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet lullig bedoelt maar ik kan me de disclaimer voor XM wel voorstellen. Als getalletjesfetisjist zeg maar.
pi_131316146
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef Kyara het volgende:

[..]

Niet lullig bedoelt maar ik kan me de disclaimer voor XM wel voorstellen. Als getalletjesfetisjist zeg maar.
Ow, op die manier. Ik had het niet als disclaimer geïnterpreteerd :+
  woensdag 18 september 2013 @ 15:56:31 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131316198
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik haat cijfers. Srsly. Ik ben een echte alpha.

Maar tandjes maak ik me echt nou weer totaal niet druk om.
pi_131316447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Saar was nog net geen 4 maanden toen ze het eerste tandje kreeg. Haar nichtje (die is bijna een jaar), heeft volgens mij nu 1 of 2 tandjes die door zijn/door aan het komen zijn. Kan ook echt alle kanten opgaan, zoiets :Y
Ik bedoelde het vooral dat de afwijkingen van het gemiddelde bij tandjes nogal groot zijn. Niet dat bij 6 maanden het gemiddelde, ieder kind dus tandjes krijgt tussen 5 en 7 maanden.
pi_131316463
Ergens half halverwege aangehaakt...

Olf als je er van moet huilen zit het nog wel diep. Misschien idd op papier zetten? :*
Spark wat fijn *O*
Kyara dat was fijn om te horen zeker? *O* Moet je nog oefenen met zitten bij D of komt dat vanzelf? L zit ook nog erg wiebelig namelijk. Ennuh... hoe heette ze nou? :+
Danic, een tand *O*

Ik kan nergens standaard 2 krijgen, ik dacht dat dat nu wel voorbij was :(
pi_131316598
zo, tussen werk door en tijdens kolven bijgelezen :) Alleen typen tijdens kolven kan ik echt niet :D

Mijn geheugen is een zeef, maar ik las tandjes bij Danic!
Een maand geleden waren we op het cb, zegt de verpleegkundige dat ze al 2 bobbels zag, dus dat het zomaar zou kunnen dat die er snel aan kwamen. Nou, nog niks te zien hoor. Bij peuter kwamen ze rond de 6 maanden (zo'n gemiddeld kind, liep ook stipt met 14 maanden), dus ik verwacht ze niet eerder dan rond die tijd.

En nog een hopelijk te late weltrusen voor Gulara :z

En een positief ziekenhuisbezoek van Spark.

Een :* voor Olf en anderen die nog last van de bevalling hebben!

Een goede heupecho van Lauren *O*

En een tevreden fysio over de meiden van Kyara

En de dag van de leidsters. Bij ons vieren ze dan hun verjaardag en is het feest op het kdv. Kindjes mogen verkleed en ze gaan pannenkoeken eten en zo. Peuter gaat voor het eerst verkleed (hoop ik), hij heeft een groene broek, een groene capuchontrui en in heb een broek van kikker (rood-witgestreept) gemaakt.
Maar nu ben ik helemaal vergeten om iets voor de leidsters te kopen/maken... Manief is met de jongens thuis, ik ga hem even een berichtje sturen of hij peuter wat tekeningen kan laten maken :D
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_131316634
Vier uur 's middags. En we komen er *nu* achter dat dit (zie foto) alweer vier jaar geleden is vandaag :D _O-

SPOILER
pi_131316667
Wat fijn van de goede heupecho idd!

En de meiden van Kyara. :Y

Had het allebei gelezen eerder vandaag, maar vergeten iets te zeggen. En dit is toch wel allebei een vermelding waard :Y *O*

Die dag van de leidsters had ik trouwens ook nog nooit van gehoord.
pi_131316693
Coco gave foto!
Gefeliciteerd! ga je nog iets leuks doen ;)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_131316735
Gefeliciteerd Coco! *O*
Wat een mooie jurk! (Wat heb je daar nou in je hand?)
pi_131316772
Haha Coco oeps! Gelukkig hadden jullie het allebei niet door
Gefeliciteerd mooierds *O*
pi_131316890
Coco gefeliciteerd *O* En dat filmpje... _O- ik ook vvs :@

Kyarameisjes goedgekeurd *O*

Luuk zit *O*

Mineola werd wakker van wekker. *O*

Dat bijten waarschuw ik nou serieus andere mensen voor als ze hem 'gezellig' even op de arm willen houden. Kijk uit hij bijt... :')

Spark plan van aanpak *O* goed geregeld. :)

Gulara welterusten.

Riley die zich om zes uur verstopt O+ zou ik ook doen. :D

M. had vannacht hier besloten dat het om half vijf dag was, vrolijk kwebbelende baby, gelukkig was een speen en goed instoppen voldoende om hem het tegendeel te bewijzen. Oh en vandaag eerste maat 80 truitje *O* :o
pi_131316907
Thx!

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef Piekie81 het volgende:
Coco gave foto!
Gefeliciteerd! ga je nog iets leuks doen ;)
Mijn ouders komen op bezoek vanavond. En we gaan dadelijk spinazie eten.
Romantiek ten top! :D :+

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:12 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Coco! *O*
Wat een mooie jurk! (Wat heb je daar nou in je hand?)
Ik ben ook nog steeds heel blij met mijn jurk O+
Volgens mij heb ik daar de beurs van M. in mijn hand, en het doosje met de ringen. Zoiets :D
En die linten zijn gewoon om mijn pols gebonden. Had geen boeket (leek me onhandig), en vond het anders net iets te kaal.
  woensdag 18 september 2013 @ 16:19:16 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131317006
Goed dat je het zegt, het had namelijk ook een baksteen kunnen zijn :'). Maar dat leek me al onwaarschijnlijk :Y).
pi_131317161
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed dat je het zegt, het had namelijk ook een baksteen kunnen zijn :'). Maar dat leek me al onwaarschijnlijk :Y).
Voor als hij zou twijfelen/nee durfde te zeggen :D _O-
pi_131317204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik haat cijfers. Srsly. Ik ben een echte alpha.

Maar tandjes maak ik me echt nou weer totaal niet druk om.
Gelukkig voor het onderste :*

:D voor het bovenste
  woensdag 18 september 2013 @ 16:27:03 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131317265
Ik ben de laatste maanden wel beter in hoofdrekenen geworden :').

En coco, spinazie O+. Gaan jullie dan daarna de restjes tussen elkaars tanden wegvissen? :+ :')
pi_131317304
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En coco, spinazie O+. Gaan jullie dan daarna de restjes tussen elkaars tanden wegvissen? :+ :')
:Y

Die likken we dan bij elkaar weg O+
pi_131317329
quote:
Mijn ouders komen op bezoek vanavond. En we gaan dadelijk spinazie eten.
Romantiek ten top! :D :+
En dan blijkt dat je man het niet was vergeten, je ouders komen oppassen en de spinazie tot morgen moet wachten omdat jullie samen uit eten gaan :Y

Echt, ik hoop dat mijn man ooit zo'n actie uit gaat halen, maar ik ga er maar niet op hopen, hij is niet al te romantisch aangelegd (en dan druk mij nog voorzichtig uit) Maar hij is wel heel *;

Net als peuter en M O+ . En zo is deze post weer ontopic :s)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_131317338
Coco gefeliciteerd! ^)

Fieder, nee geen oefeningen. Zitten is sowieso niet de hoogste prioriteit, buik liggen, rond de as draaien en straks tijgeren/kruipen is het belangrijkste (van daaruit volgt het optrekken, staan en lopen). Zitten komt vanzelf wel. Die rugspieren trainen ze ook met het buikliggen. We moesten nog wel een ander kleed kopen. Wat wij hebben was dus toch nog te glad. Liever een stuk vloerbedekking of zo'n autospeelmat.

Dus nu wil ik deze twee (ook leuk voor M)

pi_131317371
die onderste hebben wij, is echt leuk (wordt nu vooral als treinbaan ingezet)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_131317388
Oh daar heb ik laatst nog mee in mn handen gestaan! Toch maar halen dan. L speelt op een dekbed op de stenen vloer, is ook te glad. Op ons bed gaat het al beter, daar doet hij ook steeds opeens iets nieuws :P .
  woensdag 18 september 2013 @ 16:31:43 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131317391
Hmm, dan is deze mat ook te glad, aangezien ik dezelfde heb :').

Ik ga haar wat vaker op de vloerbedekking neerplempen :+.
  woensdag 18 september 2013 @ 16:33:29 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131317434
Of ik moet die mat omdraaien... volgens mij is de onderkant wel redelijk stroef. Maar das ook weer zowat :').
  woensdag 18 september 2013 @ 16:41:37 #288
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131317683
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vier uur 's middags. En we komen er *nu* achter dat dit (zie foto) alweer vier jaar geleden is vandaag :D _O-

SPOILER
:D O+
pi_131317775
Coco, gefeliciteerd! Trouwen O+

Fieder, volgens de tv reclame van de Nutrilon is het online volop verkrijgbaar! ( :o wtf?)

Mijn bijna 3 weken oude baby heeft zojuist een poging tot spelen gedaan! Kan dat echt al?
pi_131317797
Ik zou haar vast inschrijven op de school van Olf Cwen! :+ /flauw

Geen idee, wat deed ze? Zou wel tof zijn!

Coco, gefeliciteerd!

En Zolena, ja! :D leuk dat je t had gezien!
pi_131318025
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, dan is deze mat ook te glad, aangezien ik dezelfde heb :').

Ik ga haar wat vaker op de vloerbedekking neerplempen :+.
Als je de mat op de vloerbedekking hebt liggen zal het wel meevallen met de gladheid. Hier ligt het kleed op een gladde houten vloer.
  woensdag 18 september 2013 @ 16:52:36 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131318048
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Als je de mat op de vloerbedekking hebt liggen zal het wel meevallen met de gladheid. Hier ligt het kleed op een gladde houten vloer.
Laminaat...
pi_131318065
Oh ja, dat schuift ook lekker.
pi_131318118
Ze heeft een pluchen koe in haar bedje, net buiten bereik. Ze draait haar hoofd, strekt haar armen. Ik zet de koe dichtbij en ze begint er met een vuistje tegenaan te meppen, terwijl ze er naar kijkt en allemaal geluidjes maakt die ik nog niet eerder heb gehoord.

Het is vast toeval maar ik ben verliefd O+
  woensdag 18 september 2013 @ 17:13:40 #295
259886 pessie
pi_131318749
Cwen hoe schattig O+

Zo'n mat is handig idd. Wij hebben 1 van Winnie de Pooh, in drukke kleuren uiteraard *;
Maar ze tijger er steeds af en dan ligt ze opeens heel ergens anders :') . Ze doet nu trouwens ook steeds meer pogingen vooruit te kruipen O+

Coco, gefeliciteerd!
pi_131318842
Schattig Cwen! O+

Coco nog gefeliciteerd!

Tijgeren en kruipen is lief!

En wat is er beter dan thuiskomen van t werk. Je kindje een flesje geven en dan samen een dutje doen op de bank..
pi_131318995
Spark, een plan, wat fijn! Pffft, wel lang zoeken geweest, maar lijkt me heel prettig om ein-de-lijk serieus genomen te worden.

Kyara goed nieuws van de fysio. Ze doen het echt super he? 3 knappe kinderen, wie had dat 2 jaar geleden gedacht.

Riley is een slaapkop! Superchill. Jammer alleen dat je voor werk wel weer een wekker moet zetten, Omen.

Mooie foto, XM, ze wordt echt groot! :Y En je klinkt de laatste tijd heerlijk positief, begin je je ook zo meer te voelen? Ik hoop het heel erg. (En er blijft natuurlijk ruimte voor twijfels enzo hier he, mijn commentaar van laatst betekent echt niet dat je schijn hoog moet houden, dat was iig echt niet mijn bedoeling).

Coco, je trouwdag, gefeliciteerd! ^)

Bedankt nog allemaal voor jullie reacties. Vanochtend baalde ik er echt van, het is echt vooral als ik weer met bevalverhalen wordt geconfronteerd ofzo. Doet me goed jullie reacties te lezen. Ook 'fijn' voor mij dat meerderen met geen absurde bevallingen er toch lang mee bezig zijn geweest. Ik ben er gewoon van geschrokken wat 24 uur bizarre pijn mentaal met je doet, pfoeh! Maar halloooo ik heb wel de leukste dochter ooit op de wereld gezet, dat is dan weer buitengewoon knap van me natuurlijk. :+

Loj, heeeerrrrlijk zo thuiskomen. Ik net thuis van werk en ga zo snel naar kdv lopen!

Volgens mij zei Enfer iets over faalgevoel door pijnstilling. Dat had ik ook echt! Ik wilde het zooo graag 'natuurlijk' doen en op oerkracht en natuurlijke pijnstilling bladiebla, en toen ik uiteindelijk mezelf al een eeuwigheid aan het onderkotsen was, al 5 uur lang op 4 cm zat en echt gek werd, wilde ik nog steeds niet toegeven omdat dat slecht voor de baby zou zijn. Volgende keer moet ik het echt eerder accepteren. Nu kreeg ik bij 9 cm mn pompje, en daarna heb ik twee prima uren knetterstoned liggen zijn. :+
pi_131319208
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Met 6 maanden de eerste twee onder.
Bij Luc kwamen die pas met 10? maand. Maar hij kreeg er 4 tegelijk. 2 onder en 2 boven.
Arm ding.
pi_131320043
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:17 schreef Loj het volgende:
En wat is er beter dan thuiskomen van t werk. Je kindje een flesje geven en dan samen een dutje doen op de bank..
Dat is ook echt genieten O+ :Y

Kyara, die matten zijn inderdaad tof! Wil ik ook nog eens voor Saartje halen (misschien leuk idee voor haar verjaardag ook).

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:31 schreef Skoap het volgende:

[..]

Bij Luc kwamen die pas met 10? maand. Maar hij kreeg er 4 tegelijk. 2 onder en 2 boven.
Arm ding.
Nawww, 4 stuk tegelijk is echt niet tof nee. Arm ding!
pi_131320051
En toen was het topic bijna vol...
pi_131320058
En toen was het vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')