Zwak hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
oh dan hoef jij niet te leren tellen maar moet ik leren lezen.
Mag ik het op mijn slaapgebrek gooien?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Zolena het volgende:
Ik mag eigenlijk niet meer praten, gebrek aan foto's...
Zo dan, finally. Dat is idd goed nieuws! ^^quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws!
True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu nog een keer langer verlof voor vaders. Die twee dagen zijn echt belachelijk.
Ja mijn vriend ook. Echt stom vind ik het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef L-E het volgende:
[..]
True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.
de jumpsuit?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ikjumpsuits voor Luukkie. Zeker als ik hem draag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eindelijk!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws!
Ik heb er bij vlagen nog steeds last van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Cwen het volgende:
Trouwens, voor de dames die ook een knip of pomp+knip hebben gehad: hoe lang hadden jullie last van de wond? Ik wil vast te snel te veel, maar merk na een paar uur zitten dat het echt weer flink gevoelig wordt, is nu 2,5 weken na de bevalling.
je reageert!quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Mangostine het volgende:
Toch bijzonder hoor Kyara! Dubbel (in meerdere opzichten), maar ook twee grote baby's al.
![]()
Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
Dametjes zijn vandaag even lang uit de buik als dat ze er in hebben gezeten:
33 weken en 4 dagen oud.
jeej.
Toen ik het me vorige week realiseerde moest ik wel even slikken. Maar nu is het inderdaad een dag als alle anderen (muv van de krampjes danquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderen
Niet mauwen jij, jij reageert vaak zat op anderen ook al wil je je coole imago nu hooghoudenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:26 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, en hoewel ik geen foto's plemp reageer ik ook bijna nooit op iemand. Ik kom hier eigenlijk alleen om de jolige clown uit te hangen en anderen af te zeiken. Maar als jij je afvraagt wat ik dan hier kom doen (terecht hoor), dan blijf ik toch lekker weg?
Ik ben ongeduldig, vermoed ik zoquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Cwen, 2,5 week is wel kort hoor. Heb ook een knip(je?) gehad, geen pomp, en ik weet niet meer precies hoe lang ik er last van heb gehad maar wel nog dat bijv. lang zitten met sinterklaas of kerst op een harde stoel niet zo fijn was. En S is van 20 november dus dat is dan wel een vergelijkbare termijn. Werd daarna ook weer heel snel beter hoor.
Is zo'n loopwagen zo niet-ergonomisch dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Klopt, dan voel je je echt een wraksterkte ermee!
Nou ik ging er vanuit dat Coco zich weer niet kan inhouden en de Godganse dag op dat fietsje zit te crossen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:19 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Is zo'n loopwagen zo niet-ergonomisch dan?
Mosterd enzo... maar toch ff reageren.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap je vraag niet echt, maar F is niet echt klein nee. Waarom vraag je dat
Ben ik het mee eens. Hopelijk gaat dit doorquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou ik ging er vanuit dat Coco zich weer niet kan inhouden en de Godganse dag op dat fietsje zit te crossen.
Oh, dat is ook tof! En dat loopwagentje dat je postte ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:23 schreef Mangostine het volgende:
Mooie site Coco met .com op het eind wel
Ik vind zoiets ook zo mooi:
[ afbeelding ]
Dan trekt ie zn knietjes maar opquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Een wallaboo, nu nog? Jouw kind tikt al bijna de twee meter aan!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Een wallaboo, nu nog? Jouw kind tikt al bijna de twee meter aan!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fieder, anders zoiets?
[ afbeelding ]
Hahaha!quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fieder, anders zoiets?
[ afbeelding ]
Absurd he! Maar volgens mij ben ik voor deze school aan late kant al. Veel scholen zijn trouwens pas open voor inschrijving vanaf 2 jaar, dan kijken we verder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
Olf, wat bizar dat dat als zo vroeg moet zeg. Hier gelukkig geen wachtlijsten dus ik ga me er over 1,5 jaar wel eens in verdiepen.
Ha jij ook al? Ik had ook al gemaild een paar weken geleden! Andere school neem ik aan trouwens...quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef Olf het volgende:
[..]
Absurd he! Maar volgens mij ben ik voor deze school aan late kant al. Veel scholen zijn trouwens pas open voor inschrijving vanaf 2 jaar, dan kijken we verder.
niet gezien, waardoor?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Omentielvo het volgende:
Niemand die het zielig vindt dat Riley gebeten is![]()
Die wagen is geweldig. Daarmee kan je wel over bospaden lopen
Scholen heb ik me nog niet in verdiept eigenlijk. Wilde ik pas gaan doen als ze een jaar of twee is
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef Omentielvo het volgende:
Riley is vandaag gebeten op het KDV door een andere baby. Je ziet de tandafdrukjes op haar arm. Gelukkig heeft ze er geen last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Nangie = wijsneusquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kent iemand het bedrijf Legler? Hebben we vandaag een gids van binnen gekregen, en blijkbaar verkopen ze echt veel (houten) speelgoed en allerlei decoratieartikelen. Ben er eens doorheen aan het bladeren, en er staan echt wel leuke dingen in.
www.legler-online.com edit: thx mango!
Misschien dat ik daar de cadeautjes voor Saar's eerste verjaardag vandaan haal ofzo
En daarop aanhakend: een loopwagentje is toch ook gewoon tof als je al kunt lopen, of niet? Bedoel zoiets:
[ afbeelding ]
Ohja shit dat moeten wij ook doen natuurlijk! Zijn de open dagen al geweest?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef Olf het volgende:
[..]
Absurd he! Maar volgens mij ben ik voor deze school aan late kant al. Veel scholen zijn trouwens pas open voor inschrijving vanaf 2 jaar, dan kijken we verder.
heb ik ook gehoord inderdaad. Dat de loopfiets juist goed is voor de balans van het kindjequote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef Nangie het volgende:
[..]
* Nangie = wijsneus![]()
Een loopfietsje is juist goed als ze kunnen lopen, eerder wordt eigenlijk afgeraden, aangezien het minder goed voor de heupjes zou zijn.
Wij (van zo'n 'houten speelgoedwinkel') adviseren eigenlijk pas loopfietsjes/wheelybugs/bakfietjes/loopauto's als kinderen kunnen lopen.
Dus doen, zo'n fiets!
Tot zo ver. Sorry!
HOER!!!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je niet bij de hema zijn!
Hiep hiep...
Fijn dat adviezen overeen komen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef Kwisted het volgende:
[..]
heb ik ook gehoord inderdaad. Dat de loopfiets juist goed is voor de balans van het kindje
Bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:14 schreef Nangie het volgende:
[..]
Fijn dat adviezen overeen komen!
Loopfietsjes - met zeg maar vier wielen zijn dus eigenlijk voor kinderen die al kunnen lopen - vanaf dat moment.
En van die tweewielfietsen zijn juist weer geweldig om balans te leren. Maar die komen pas later aan de beurt. Gemiddeld vanaf zeg tweeënhalf jaar. En vaak is dan de overstap op een 'gewone fiets' heel goed en snel te maken - zonder zijwieltjes..
Althans, dat adviseren wij dus..![]()
Maar, ik hoor hier helemaal niet!
Basisscholen kan je gewoon bellen voor.een afspraak voor een rondleiding.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ohja shit dat moeten wij ook doen natuurlijk! Zijn de open dagen al geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort gaan we nog eens een echte 4 generatie foto maken!
[ Bericht 12% gewijzigd door bellelena op 17-09-2013 21:42:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter N.
Grr lukt niet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef Animalmix het volgende:
WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter N.
Grr lukt niet![]()
Eerst uploaden bij photobucket oid en dan invoeren.
Editie: in de spoiler bij mij doet ie het wel. MooiMooi meisje! Lichte haartjes
Suiker, hebben jullie al een idee waar jullie heen zouden willen?
Schattig he? Het is wel echt 1 van mijn favo items die we ooit gekocht hebben voor het grut, het is echt een superdingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter N.
Nou ja morgen dan maartrusten
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Animalmix het volgende:
Nog een pogingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dochter N.
Nou ja morgen dan maartrusten
Life is what happens while you are busy making other plans...
er stond [ en ] te veelquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Animalmix het volgende:
Thanks Skoap. Wat deed ik verkeerd?
Oh, haha, zijn ze duur ja? Ik heb een hele set cadeau gekregen van mijn oom en tante. Had kunnen weten dat het dan loeiduur spul wasquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Shandaly het volgende:
Oh LB.. ik heb eens zitten googlen op die omslagdoeken... dat spul ziet er lekker warm en zacht uit! Maar die prijzen...![]()
Dit dus...quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:06 schreef hilliebillie het volgende:
Verder iedereen een goede nacht toe gewenst met niet te veel onderbrekingen en zonder krampjes!
[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 18-09-2013 02:27:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier hebben ze little people Batman (en the joker) dus dat gaan we zeker kopen!![]()
Spirit die trui! OMGLOVE!En dat klinkt als een geslaagde dag. Dat zijn ook mijn lievelings.
Lekker op stap.
En nu wil ik dezeEn vele anderen.
Hallo Nangie de wijsneus. Bedankt voor de info, klinkt ook best logisch.
Belle, wat een sfeervol plaatje weer. Gaat het op bezoek gaan beter? Het lijkt op de foto alsof Nin zich prima vermaakt. Onderonsje met oma.
Animalmix, recept voor de tonijnkoekjes graag. Zijn die ook voor N? (leuke naam.)
In de spoiler zie ik em ook. Wat een mooi meisje.Fris en lief koppie heeft ze.
Suiker, dat heb ik ook met scholen, dat je vooral weet welke scholen je niks vindt. Maar toch kan er in vier jaar een hoop veranderen.
Maar goed, van inschrijven is hier geen sprake. God knows waar we dan wonen.
Isabel dat is een stoere fiets. Piratenmeisjes zijn awesome!![]()
Ik ben tussen 5 & 6 maanden gaan uitvogelen of ze pap lust. Toen ze van 4 naar 3 flessen op een dag ging heb ik de eerste fles vervangen door pap. smiddags brood en een fles en savonds na de groente nog een fles.quote:Op woensdag 18 september 2013 07:57 schreef becky27 het volgende:
wanneer beginnen baby's aan een echt ontbijt?
Wat kan ze goed eten zeg! En dan nog is het geen flink kind.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:09 schreef becky27 het volgende:
Isabel is 9 maanden en zit nog op 6 flessen natuurlijk. Nu heeft ze om 04.30 uur nog een fles van 150/5 gehad en ik weet niet of ik dan nog pap moet geven om 06.30. Ze krijgt nog fruit, brood, komkommer/rijstwafel en avondeten naast die flessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och Kwisted wat fijn!!! Naar voelt dat he, laten huilen... Maar het werkt dus wel! (jaja soms natuurlijk niet altijd en niet krijsen maar jengelen etc etc) Fijn!!
Oh en ik weet niet of ik jullie hiermee help, maar er is gratis verzending en retournering van de C&A. Ik weet niet tot hoe lang maar ik ga even wat bestellen
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik weet haar naam niet meerquote:Op woensdag 18 september 2013 09:33 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh Kyara!! Ik zeg niks maar wel even!!
Oh god ja die slaaptijden... WhahaXD Op internet kan je 't nummer ook niet opzoeken?
Mijn moeder liet mijn man zo'n foto maken toen ze op kraamvisite was met mijn Omaquote:Op woensdag 18 september 2013 09:40 schreef Kyara het volgende:
Oh, en mooie foto's Belle!
Ik ga trouwens toch nog een keer terug met de meisjes naar mijn oma. Wil toch graag die foto's maken met ze. Mijn moeder gaat dan mee.
zou wel willen, maar ze komt om ongeveer iedere vier uur nog voor een voeding. En ik ben nog niet echt van het laten huilen, 's nachts al helemaal niet, want dan wordt Noortje ook wakker.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:16 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Wat kan ze goed eten zeg! En dan nog is het geen flink kind.
Mijn ervaring is dat pap smorgens goed vult. Je kunt het natuurlijk altijd proberen. t zou mooi zijn als de fles van 4.30u net iets opgeschoven kon worden tot bijv. 6.00u pap. Gaat ze wel altijd weer slapen na de fles van 4.30u? Ik merkte wel dat toen ik er flessen af ging halen ze veel beter brood/groente/fruit ging eten!
Ik ben op een gegeven moment, na alle andere dingen te hebben geprobeerd voor mn gevoel, flessen gaan afbouwen.. Elke keer met 30 cc per week zeg maar. Ze was dan wel even in paniek als de fles dan leeg was, maar een speentje hielp dan goed en dan sliep ze gewoon weer verder.. Zo heb ik het gedaan, want M. was ook totaal niet te regelen in doorslapen of wakker maken voor flessen oid.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:41 schreef becky27 het volgende:
[..]
zou wel willen, maar ze komt om ongeveer iedere vier uur nog voor een voeding. En ik ben nog niet echt van het laten huilen, 's nachts al helemaal niet, want dan wordt Noortje ook wakker.
Hoe haal je flessen eraf? Ik heb een stiksjacho kind als ze niet haar flessen krijgt. Gisteren was het 23.30 toen 04.30, daarnet om 09.00 (dan kan ze pas slapen) ik kan er vanuit gaan dat rond 13.30 nog een fles moet, dan om 19.00 en dan om 23.00 uur weer. Tenminste dat probeer is, dan zit ik op vijf. Maar de overbrugging van 13.30 naar 19.00 uur is heel lang.
het is een praktijk en ik weet niet wie van de 3 ik heb en ik wil niet naar het algemene nummer bellen dat ik niet meer weet wie mijn fysio is die hier al 8 maanden over de vloer komtquote:Op woensdag 18 september 2013 09:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Google loslaten op kinderfysio + woonplaats?
quote:Op woensdag 18 september 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
het is een praktijk en ik weet niet wie van de 3 ik heb en ik wil niet naar het algemene nummer bellen dat ik niet meer weet wie mijn fysio is die hier al 8 maanden over de vloer komt
quote:Op woensdag 18 september 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
het is een praktijk en ik weet niet wie van de 3 ik heb en ik wil niet naar het algemene nummer bellen dat ik niet meer weet wie mijn fysio is die hier al 8 maanden over de vloer komt
Daar is heel geenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En die bijvoeding, crisis, lijkt wel hogere wiskunde.
Wil eigenlijk wel beetje gaan afbouwen met de bv...
Ik wil nog niet stoppen hoor, maar ik wil wel een kolfsessie gaan schrappen als het ff kan. Maar goed, dat heb ik net uitgebreid in het bv-topic gepost.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar is heel geenvoor nodig. Je hebt het al lang volgehouden vind ik.
Dat snap ik supergoed dat je er klaar mee bent.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En die bijvoeding, crisis, lijkt wel hogere wiskunde.
Wil eigenlijk wel beetje gaan afbouwen met de bv...
Ik krijg hier opeens zo'n visual van: Spees met Silvijn op de arm die een willekeurig bejaardentehuis inloopt.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:30 schreef Mineola het volgende:
En ik wilde nog even reageren op Spees en Silvijn bij de oudjes: wat leuk! Was je bij je opa/oma op bezoek of ben je zomaar binnen gestapt zeg maar?
Ja, voor het eerst bij de nieuwe kinderarts. Het was heel fijn, hebben eindelijk het gevoel serieus genomen te worden. We krijgen vandaag nog een plan van aanpak waarbij we een week hebben om wat meer ritme in de voedingen te brengen. We deden al veel goed maar moeten een strakker ritme aanhouden wat betreft eten. Nu mogen we 6x per dag 120/4 aanbieden en als dat goed gaat 5x 150/5. We moeten dagelijks mailen hoe het gaat en of we ergens tegenaan lopen zodat we direct terugkoppeling krijgen wat we kunnen verbeteren. Over een week een telefonische afspraak en dingen waarbij dan nog steeds onrust is gaan we dan specifiek een plan van aanpak van maken. Het belangrijkste is nu dat de voedingen op de rit komen, de rest volgt vanzelf of met begeleiding van hen. Verder willen ze nu niets wijzigen aan medicatie omdat ze eerst een week dit willen proberen en vanaf daar verder willen kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:01 schreef Omentielvo het volgende:
Spark moest jij nou naar de kinderarts vandaag?Sterke en succes dan
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:59 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik krijg hier opeens zo'n visual van: Spees met Silvijn op de arm die een willekeurig bejaardentehuis inloopt.
"Ouwelui, aanschouw dit wonderlijke schepsel, door mij gebaard voor uw entertainment!"
En dan met zo'n wijds armgebaar.
Oh wat fijn!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst bij de nieuwe kinderarts. Het was heel fijn, hebben eindelijk het gevoel serieus genomen te worden. We krijgen vandaag nog een plan van aanpak waarbij we een week hebben om wat meer ritme in de voedingen te brengen. We deden al veel goed maar moeten een strakker ritme aanhouden wat betreft eten. Nu mogen we 6x per dag 120/4 aanbieden en als dat goed gaat 5x 150/5. We moeten dagelijks mailen hoe het gaat en of we ergens tegenaan lopen zodat we direct terugkoppeling krijgen wat we kunnen verbeteren. Over een week een telefonische afspraak en dingen waarbij dan nog steeds onrust is gaan we dan specifiek een plan van aanpak van maken. Het belangrijkste is nu dat de voedingen op de rit komen, de rest volgt vanzelf of met begeleiding van hen. Verder willen ze nu niets wijzigen aan medicatie omdat ze eerst een week dit willen proberen en vanaf daar verder willen kijken.
Het is wel een beetje gek, we moeten kleinere flessen aan gaan bieden dan we deden want ze kreeg standaard 150/5, maar zat vaak op 7 flessen en soms wel 8 omdat ze zo weinig drinkt. Daar moeten we dus vanaf.
Ze zei dat ze vaak bij onrustige baby's een behoorlijk volle baby zien en dat ze bij onrustige baby's die ook nog dun zijn wat sneller aan iets medisch denken maar dat moet de toekomst uitwijzen. We gingen er beide met een goed gevoel weg, eindelijk begeleiding. In ons oude ziekenhuis zeiden ze altijd maar dat het na 3 maanden beter zou worden en we gewoon een lange adem moest hebben. Nu krijgen we echt handvatten om mee aan de slag te gaan![]()
Zo, is dat even egoik ga zo brood eten en vanmiddag even op de computer terug lezen en reageren.
5485 gram vanochtend.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn Spark!Ik hoop dat het gaat werken! Wat weegt E. nu?
Hoop echt dat het aanslaat Sparkquote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
5485 gram vanochtend.
Kyara, we hebben dokter Zegers maar die hebben we vanochtend eigenlijk bijna niet gezien. We hebben voornamelijk gesproken met een verpleegkundige.
Die heb ik nog nooit gezien. Verpleegkundigen zijn ook lief. Echt zo fijn dat je je zo gehoord voelt. Komt ook wel overeen met onze ervaringen met dat ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:07 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
5485 gram vanochtend.
Kyara, we hebben dokter Zegers maar die hebben we vanochtend eigenlijk bijna niet gezien. We hebben voornamelijk gesproken met een verpleegkundige.
Dat komt omdat er geen Sinterklaas nog voor komtquote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef Gulara het volgende:
Ooh Kyara dat klinkt fijn.
XM, bedenk je wel dat het nog maanden kan duren.Pi is van begin maart en zijn rollen waren tot eergisteren op één hand te tellen.
Fijn dagje gehad. Geluncht met wat vrienden. En wat leuk hoe Pi nu echt al erbij hoort. Lekker bij iedereen op schoot en op de tafel meppen.
En tijdens het ijsje eten op het gras, kon ie echt best al redelijk zitten. We waren allemaal een beetje verbaasd.![]()
![]()
Daarna in de stad veels te veel leuke kleren gezien (maar niks gekocht).
En de kerstversiering ligt hier al uitgebreid in de winkel!![]()
Dat is echt een mooie plan van aanplak. Ik hoop dat je kleine meisje snel wat rustiger wordtquote:Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst bij de nieuwe kinderarts. Het was heel fijn, hebben eindelijk het gevoel serieus genomen te worden. We krijgen vandaag nog een plan van aanpak waarbij we een week hebben om wat meer ritme in de voedingen te brengen. We deden al veel goed maar moeten een strakker ritme aanhouden wat betreft eten. Nu mogen we 6x per dag 120/4 aanbieden en als dat goed gaat 5x 150/5. We moeten dagelijks mailen hoe het gaat en of we ergens tegenaan lopen zodat we direct terugkoppeling krijgen wat we kunnen verbeteren. Over een week een telefonische afspraak en dingen waarbij dan nog steeds onrust is gaan we dan specifiek een plan van aanpak van maken. Het belangrijkste is nu dat de voedingen op de rit komen, de rest volgt vanzelf of met begeleiding van hen. Verder willen ze nu niets wijzigen aan medicatie omdat ze eerst een week dit willen proberen en vanaf daar verder willen kijken.
Het is wel een beetje gek, we moeten kleinere flessen aan gaan bieden dan we deden want ze kreeg standaard 150/5, maar zat vaak op 7 flessen en soms wel 8 omdat ze zo weinig drinkt. Daar moeten we dus vanaf.
Ze zei dat ze vaak bij onrustige baby's een behoorlijk volle baby zien en dat ze bij onrustige baby's die ook nog dun zijn wat sneller aan iets medisch denken maar dat moet de toekomst uitwijzen. We gingen er beide met een goed gevoel weg, eindelijk begeleiding. In ons oude ziekenhuis zeiden ze altijd maar dat het na 3 maanden beter zou worden en we gewoon een lange adem moest hebben. Nu krijgen we echt handvatten om mee aan de slag te gaan![]()
Zo, is dat even egoik ga zo brood eten en vanmiddag even op de computer terug lezen en reageren.
Ik denk dat in 99% van de gevallen ik vroeg wakker ben om te werken.quote:Op woensdag 18 september 2013 06:50 schreef As1981 het volgende:
Fijn omen. Vandaag aan het werk dat je vroeg post of riley al wakker?
Dat klinkt echt superliefquote:Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik denk dat in 99% van de gevallen ik vroeg wakker ben om te werken.
Riley is een slaapkoppie. Op werkdagen word ik tegenwoordig niet begroet met een grote glimlach, maar heb ik een baby die zich probeert te verstoppen achter Ollie
Ik kom even binnenvallen hier, maar ik herken wel wat je zegt. Ik had echt een appeltje-eitje bevalling maar ik heb het ook nog heel lang heel heftig gevonden. Dat ik er niet aan moest denken het nog een keer te moeten doen. Alles ging ook heel soepel maar ik was ook erg in paniek in het begin en heb dat ook niet geuit. Ik heb me daar echt heel eenzaam in gevoeld (in het kort had ik een weeënstorm, in 1,5 uur van 0 naar 10 en het eerste uur dacht ik dat het voorwerk was en durfde ik de vk niet te bellen. M's vader was er wel en ook heel lief maar ook met praktische zaken bezig). Anyway, paniek en radeloosheid en dat heeft me lang bezig gehouden, terwijl ik anderszijds vond dat ik niet moest zeuren want ik had een superbevalling gehad en die gedachte helpt ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:53 schreef Olf het volgende:
En bedankt voor alle reacties. Zat zelf ook al te denken of een nagesprek zou helpen, maar het is absoluut niet zo dat ik verwijten heb richting verloskundige en/of ziekenhuispersoneel, ze deden wat ze konden. Ik ben vooral echt in een soort 'interne paniek' geraakt door de pijn en de verwarring. Ben vooral benieuwd hoe ik ooit tijdens een eventuele volgende zwangerschap negen maanden naar de bevalling uit kijk, zullen wel gezellige maanden worden.
neequote:Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef pessie het volgende:
Kyara, ben je er nu al achter hoe ze heet? Fijn dat alles goed gaat.
Vanochtend met Lauren naar het ziekenhuis geweest vooir de 2de heupecho. Alles prima, geen tekenen van dysplasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
ik weet dus ook van niksquote:Op woensdag 18 september 2013 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben geen brief of waddanook gekregen, dus ik doe gewoon niks![]()
.
+1quote:Ik reageer ook niet op alles en iedereen, en vaak heb ik wat gepost en kom ik tot de conclusie dat ik nog ergens op wilde reageren maar dan zijn jullie al TIG pagina's verder en is het niet meer actueel. + tijdgebrek
Lijkt me een strak planquote:Op woensdag 18 september 2013 14:45 schreef Gulara het volgende:
En Danic een tand!![]()
Kyara het is al gewoon rond de dertig graden, dus stiekem is de zomer er al.
Over zeven uur en drie kwartier gaat de wekker. Hoop dat kind zo na de voeding braaf gaat slapen. En dan mag ie best twee keer drinken in die tijd als ie maar wel meteen gaat slapen.![]()
Fijne dag nog allemaal!
Dus je hoort het Olf, er zal er nog eentje moeten komenquote:Op woensdag 18 september 2013 13:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Spark, wat fijn dat er nu een plan van aanpak ligt, hopelijk helpt het.
Olf, ik heb nog lang met mijn eerste bevalling gezeten. Zag daardoor als een berg tegen nr. 2 op. Ik heb dat ook regelmatig met de vk besproken. En pas nu bevalling nr 2 achter de rug is en enorm meeviel heb ik het idee dat ik bevalling 1 ook een plekje heb kunnen geven.
Dat jaquote:Op woensdag 18 september 2013 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
Tanden zijn gaafDan kun je overal op bijten namelijk. Ik kan mn kind niet meer aan of uitkleden zonder dat ze eerst mijn hand weggraait en in haar mond stopt, dan haar eigen handen, dan de romper, etc etc. Of de fles, die is niet om te drinken, maar om op te kauwen. En speelgoed ook. En uberhaupt eigenlijk gewoon alles wat je in je handen kunt krijgen
Met 6 maanden de eerste twee onder.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog geen tanden te bekennen! Wanneer komen die dingen zo gemiddeld?
Zeven maanden eerste tand. Nu met elf maanden heeft hij er zes, voor zover ik weet. Vier boven, twee onder.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog geen tanden te bekennen! Wanneer komen die dingen zo gemiddeld?
Whahe nee dat boeit ze niks hequote:Op woensdag 18 september 2013 15:43 schreef Mineola het volgende:
Ik had een tijdje terug de blauwe plekken in mn arm staan. Leuk man, tanden! En maar lachen als ik boos au of nee riep.
XM vroeg toch ook juist om een gemiddelde?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:47 schreef Shandaly het volgende:
Maar da's dus weer een gemiddelde he... Er zijn er die geboren worden met al een tandje... en Lars kreeg z'n eerste tandje pas ongeveer bij zijn eerste verjaardag...
Niet lullig bedoelt maar ik kan me de disclaimer voor XM wel voorstellen. Als getalletjesfetisjist zeg maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM vroeg toch ook juist om een gemiddelde?
Ow, op die manier. Ik had het niet als disclaimer geïnterpreteerdquote:Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar ik kan me de disclaimer voor XM wel voorstellen. Als getalletjesfetisjist zeg maar.
Ik haat cijfers. Srsly. Ik ben een echte alpha.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt maar ik kan me de disclaimer voor XM wel voorstellen. Als getalletjesfetisjist zeg maar.
Ik bedoelde het vooral dat de afwijkingen van het gemiddelde bij tandjes nogal groot zijn. Niet dat bij 6 maanden het gemiddelde, ieder kind dus tandjes krijgt tussen 5 en 7 maanden.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
XM vroeg toch ook juist om een gemiddelde?
Saar was nog net geen 4 maanden toen ze het eerste tandje kreeg. Haar nichtje (die is bijna een jaar), heeft volgens mij nu 1 of 2 tandjes die door zijn/door aan het komen zijn. Kan ook echt alle kanten opgaan, zoiets
Mijn ouders komen op bezoek vanavond. En we gaan dadelijk spinazie eten.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:11 schreef Piekie81 het volgende:
Coco gave foto!
Gefeliciteerd! ga je nog iets leuks doen
Ik ben ook nog steeds heel blij met mijn jurkquote:Op woensdag 18 september 2013 16:12 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Coco!![]()
Wat een mooie jurk! (Wat heb je daar nou in je hand?)
Voor als hij zou twijfelen/nee durfde te zeggenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed dat je het zegt, het had namelijk ook een baksteen kunnen zijn. Maar dat leek me al onwaarschijnlijk
.
Gelukkig voor het onderstequote:Op woensdag 18 september 2013 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik haat cijfers. Srsly. Ik ben een echte alpha.
Maar tandjes maak ik me echt nou weer totaal niet druk om.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En coco, spinazie. Gaan jullie dan daarna de restjes tussen elkaars tanden wegvissen?
![]()
En dan blijkt dat je man het niet was vergeten, je ouders komen oppassen en de spinazie tot morgen moet wachten omdat jullie samen uit eten gaanquote:Mijn ouders komen op bezoek vanavond. En we gaan dadelijk spinazie eten.
Romantiek ten top!![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vier uur 's middags. En we komen er *nu* achter dat dit (zie foto) alweer vier jaar geleden is vandaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Als je de mat op de vloerbedekking hebt liggen zal het wel meevallen met de gladheid. Hier ligt het kleed op een gladde houten vloer.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, dan is deze mat ook te glad, aangezien ik dezelfde heb.
Ik ga haar wat vaker op de vloerbedekking neerplempen.
Laminaat...quote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als je de mat op de vloerbedekking hebt liggen zal het wel meevallen met de gladheid. Hier ligt het kleed op een gladde houten vloer.
Bij Luc kwamen die pas met 10? maand. Maar hij kreeg er 4 tegelijk. 2 onder en 2 boven.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met 6 maanden de eerste twee onder.
Dat is ook echt genietenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:17 schreef Loj het volgende:
En wat is er beter dan thuiskomen van t werk. Je kindje een flesje geven en dan samen een dutje doen op de bank..
Nawww, 4 stuk tegelijk is echt niet tof nee. Arm ding!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:31 schreef Skoap het volgende:
[..]
Bij Luc kwamen die pas met 10? maand. Maar hij kreeg er 4 tegelijk. 2 onder en 2 boven.
Arm ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |