abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131279208
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:53:35 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131279239
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

oh dan hoef jij niet te leren tellen maar moet ik leren lezen.

Mag ik het op mijn slaapgebrek gooien? O-)
Zwak hoor.

quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Zolena het volgende:
:D Ik mag eigenlijk niet meer praten, gebrek aan foto's... ;)
Dat sowieso :{w :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131279247
* Zolena Zegt niks...
pi_131279249
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws! :)
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:55:10 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131279288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef L-E het volgende:
Iets heel anders: er ligt een wetsvoorstel om bevallingsverlof uit te breiden voor de moeders wiens kindje(s) na de geboorte in het zkhs wordt/worden opgenomen, dat vind ik goed nieuws! :)
Zo dan, finally. Dat is idd goed nieuws! ^^
pi_131279354
Ik O+ jumpsuits voor Luukkie. Zeker als ik hem draag. Met dit weer krijgt hij zijn gewone kleren aan in de doek en dan een vestje erover. Straks als het wat kouder wordt geen vest, maar gaat hij onder de draagjas. Heerlijk. Van de week was ik in paniek, want het tussenstuk was kwijt. Maar gelukkig heb ik het weer gevonden. Ik bedacht al dat ik het misschien wel kon bestellen ergens.

Luuk is zo wisselvallig. Van de week een volle fles voor het slapen gaan tot de laatste druppel, en hij meldde zich 3 keer in de nacht. Gisterenavond dronk hij 80 cc, en we hebben hem niet meer gehoord vannacht. Gek kind.

Hij kan heel eventjes zitten. N had Luuk van de week neergezet en liep er bij weg. Mietert Luuk zo achterover. Stond er een stoeltje van Sofie achter. Had N even niet op gelet. Arm Luukkie, blauwe bult achterop zijn hoofd.
Maar meneer blijft vrolijk

balen, de camera van mijn telefoon laat denken dat het hier in huis altijd mistig is... :(

Dat langere bevallingsverlof klinkt goed zeg, eigenlijk stom dat dat niet al gewoon zo was.
*poef* nu is het weg
pi_131279477
Nu nog een keer langer verlof voor vaders. Die twee dagen zijn echt belachelijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131279509
Wat is het mistig bij jullie in huis kj :+
pi_131279794
XM ik vind dat ook nogal weinig. Maar L-E Dit is in elk geval goed nieuws!

KJ tof pak ja! Heb jij toevallig zo'n achterkantje voor je telefoon? Want dat heb ik wel, en als ik dan flits weerkaatst dat ofzo.
pi_131279859
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu nog een keer langer verlof voor vaders. Die twee dagen zijn echt belachelijk.
True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:28:55 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131280398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef L-E het volgende:

[..]

True! Mijn man heeft zijn vakantieuren voor een deel er aan opgemaakt.
Ja mijn vriend ook. Echt stom vind ik het.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131280468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik O+ jumpsuits voor Luukkie. Zeker als ik hem draag.
de jumpsuit? ):O

Wat roken jullie veel binnenshuis zeg! :o ;)

M is ook op zijn hoofd gevallen vandaag. We deden een fotoshoot met een ballon ten behoeve van de taart. Hij zat op een stoel die ballon te knijpen en ik hou daar niet van, dus ik draaide weg ( :') ). Mijn man greep de ballon. En hij kukelt zo voorover van die stoel af, terwijl we er samen bovenop stonden. :'(

Wacht, wat doe ik hier? En nou ben ik ook nog op iemand aan het reageren. -O-
pi_131280639
De ballonfoto dan maar, ter compensatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131280791
quote:
eindelijk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131280870
Mango! Je hebt een desigual-stoel! Goeie foto voor op de taart! Leuk broekje ook van je kind.

En ik doe *O* voor langer verlof.
pi_131280875
Mango! Wat een leuke krullebol! O+ Met leuk broekje aan! O+ En toffe stoel! O+

Mag ik bij je komen wonen? O+
pi_131281602
Mango, wat een leukerd O+

KJ, gaaf pak! Kuifje O+

Langer verlof *O*
pi_131281847
Langer verlof is zo terecht, wat fijn als het doorgaat! *O*

LE :*

Slechte nachten :*

Op iedereen reageren lukt me nog niet hoor... Maar da's vast niet gek ;). Vandaag een gezinsuitje gehad: met kind en onze 2 poezels naar de dierenarts ;). We zaten in de auto en toen zei ML: "Eigenlijk zijn we nu een gezin van 5". O+
En ik heb mn draagdoek binnen! Ben zo benieuwd of ze het iets vindt!

Trouwens, voor de dames die ook een knip of pomp+knip hebben gehad: hoe lang hadden jullie last van de wond? Ik wil vast te snel te veel, maar merk na een paar uur zitten dat het echt weer flink gevoelig wordt, is nu 2,5 weken na de bevalling.
Home is where the O+ is...
pi_131281940
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Cwen het volgende:
Trouwens, voor de dames die ook een knip of pomp+knip hebben gehad: hoe lang hadden jullie last van de wond? Ik wil vast te snel te veel, maar merk na een paar uur zitten dat het echt weer flink gevoelig wordt, is nu 2,5 weken na de bevalling.
Ik heb er bij vlagen nog steeds last van.

En knip + pomp was bij bevalling van M, inmiddels dus 20 maanden geleden....

Boel is bij mij wel opengegaan maar ik heb er echt wel een week of 8 flink last van gehad.
pi_131281997
Dametjes zijn vandaag even lang uit de buik als dat ze er in hebben gezeten:

33 weken en 4 dagen oud.

jeej.
pi_131282095
Toch bijzonder hoor Kyara! Dubbel (in meerdere opzichten :D ), maar ook twee grote baby's al. O+ O+
pi_131282193
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:17 schreef Mangostine het volgende:
Toch bijzonder hoor Kyara! Dubbel (in meerdere opzichten :D ), maar ook twee grote baby's al. O+ O+
je reageert!
daar gaat je imago....

Het gaat zo hard! Misschien nog wel harder als bij M. Ze zijn volgende week alweer 8 maanden :o
pi_131282309
Snel, maak 2 nieuwe!
pi_131282334
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
Dametjes zijn vandaag even lang uit de buik als dat ze er in hebben gezeten:

33 weken en 4 dagen oud.

jeej.
Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderen :+
pi_131282495
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:24 schreef L-E het volgende:

[..]

Hoe voelt dat? Ik stel me daar allerlei emoties bij voor, maar wellicht is dat de labiele L-E die spreekt en is het in werkelijkheid een dag als alle anderen :+
Toen ik het me vorige week realiseerde moest ik wel even slikken. Maar nu is het inderdaad een dag als alle anderen (muv van de krampjes dan ;) ). Sterker nog, ik was het vergeten tot zojuist :@
pi_131282757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:26 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt, en hoewel ik geen foto's plemp reageer ik ook bijna nooit op iemand. Ik kom hier eigenlijk alleen om de jolige clown uit te hangen en anderen af te zeiken. Maar als jij je afvraagt wat ik dan hier kom doen (terecht hoor), dan blijf ik toch lekker weg? :W
Niet mauwen jij, jij reageert vaak zat op anderen ook al wil je je coole imago nu hooghouden 8-)
En eigenlijk nu ik nog eens goed naar je foto kijk, vind ik M een beetje een jongensversie van de oudste van Mignonne. Is dat gek?

LE dat is zeker goed nieuws! En meer dan terecht.

Wat een blije Luuk, KJ! Al een tijdje niet gezien!

Silvijn heeft net heel veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. 85+ welteverstaan O+ in een verpleeghuis op bezoek geweest, zo leuk hoe die oude mensen helemaal opleven van een klein kindje! O+

Proficiat Kyara met de mijlpaal!

Cwen, 2,5 week is wel kort hoor. Heb ook een knip(je?) gehad, geen pomp, en ik weet niet meer precies hoe lang ik er last van heb gehad maar wel nog dat bijv. lang zitten met sinterklaas of kerst op een harde stoel niet zo fijn was. En S is van 20 november dus dat is dan wel een vergelijkbare termijn. Werd daarna ook weer heel snel beter hoor.
pi_131284861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]
Cwen, 2,5 week is wel kort hoor. Heb ook een knip(je?) gehad, geen pomp, en ik weet niet meer precies hoe lang ik er last van heb gehad maar wel nog dat bijv. lang zitten met sinterklaas of kerst op een harde stoel niet zo fijn was. En S is van 20 november dus dat is dan wel een vergelijkbare termijn. Werd daarna ook weer heel snel beter hoor.
Ik ben ongeduldig, vermoed ik zo ;). Slaapgebrek helpt uiteraard niet, zowel voor het herstel als het geduld :D.
Home is where the O+ is...
pi_131285882
Kent iemand het bedrijf Legler? Hebben we vandaag een gids van binnen gekregen, en blijkbaar verkopen ze echt veel (houten) speelgoed en allerlei decoratieartikelen. Ben er eens doorheen aan het bladeren, en er staan echt wel leuke dingen in.

www.legler-online.com edit: thx mango!

Misschien dat ik daar de cadeautjes voor Saar's eerste verjaardag vandaan haal ofzo :)

En daarop aanhakend: een loopwagentje is toch ook gewoon tof als je al kunt lopen, of niet? Bedoel zoiets:

[ Bericht 1% gewijzigd door Cocotrimonium op 17-09-2013 18:39:12 ]
pi_131285910
Klopt, dan voel je je echt een wrak ;) sterkte ermee!
pi_131286461
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Klopt, dan voel je je echt een wrak ;) sterkte ermee!
Is zo'n loopwagen zo niet-ergonomisch dan?
pi_131286512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:19 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Is zo'n loopwagen zo niet-ergonomisch dan?
Nou ik ging er vanuit dat Coco zich weer niet kan inhouden en de Godganse dag op dat fietsje zit te crossen.
pi_131286562
Mooie site Coco met .com op het eind wel ;)
Ik vind zoiets ook zo mooi:
pi_131286648
Oh dat doet me denken aan die mooie Janod beestjes O+

pi_131286726
Ik hou d'r van O+
Wij hebben vandaag deze binnen gekregen:
pi_131286770
Oooh die is leuk! O+
pi_131287044
Die is leuk ja!

En Janod O+!
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:00:01 #37
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131287555
Hoi :W ,

Een mooie, byzondere mijlpaal Kyara,

De rest ben ik vergeten, k*nacht gehad, D kwam 5x om z'n speen vragen vannacht, de 3de keer was half 4 en toen ook nog een paar druppels dentinox gesmeerd door manlief, andere keren melden/huilen waren voor mij. Ik ga vanavond vroeg bed in :Z .

Mijn waterratje dit weekend in Center Parcs
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131288417
Nog 1 dagje werken en dan weer 4 dagen fulltime L *O* O+
Hij heeft vandaag bij de gastouder de hele dag niet geslapen :o ben benieuwd of ie nu vannacht heel goed of juist heel slecht slaapt...

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Suikertante het volgende:
Ik snap je vraag niet echt, maar F is niet echt klein nee. Waarom vraag je dat :?
Mosterd enzo... maar toch ff reageren.
Jij zei in t vorige topic dat je verwachtte dat F pas met 1,5 jaar in 80 zou passen. Maar ik dacht dat F ook best wel lang was (geen idee hoe ik daarbij kom eigenlijk). Dus toen dacht ik: het kan ook best wel eens eerder gebeuren! Op die manier :) was zeker niet naar bedoeld als het zo werd opgevat :@
pi_131288565
Nee hoor ik vatte het helemaal niet raar op! :*
pi_131288605
Kyara, de eerste keer dat L rijstebloem kreeg was ook een drama, hele nacht gekrijst. :'( Nu kan hij er wel tegen maar ik gebruik het alleen als hij niet wil drinken, dan maak ik er een papje mee.

's Avonds krijgt hij granenpap, dat ging wel meteen goed. Misschien dat nog eens proberen, half schepje ofzo? Hopelijk werkt je nieuwe plan van aanpak en is iets anders niet meer nodig.
pi_131288670
Voorlopig gaat er niks meer in de fles hoor :N

Net nog even wat kv gegeven (krijgen elke avond een flesje van 120 ml of zo). Maar na een paar slokken had J er ook weer genoeg van. Ik verwacht haar vanavond dus nog wel een keertje :D
(dit keer even wachten met kolven of zo...)
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:30:47 #42
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_131288683
Dat legler ziet er leuk uit Coco. Volgens mij heb ik er wel eens van gehoord. Wordt dat ook gebruikt binnen de kinderopvang oid?
En zo'n loop wagentje is juist leuk voor een eerste verjaardag vind ik.

Suiker die walvis is leuk! O+

Drijvende D :D

Cwen, ik had alleen hechtingen van een scheurtje naar van de inwendige heb ik zeker een week of 5 last gehad.

Ik reageer ook niet op alles en iedereen, en vaak heb ik wat gepost en kom ik tot de conclusie dat ik nog ergens op wilde reageren maar dan zijn jullie al TIG pagina's verder en is het niet meer actueel. + tijdgebrek
pi_131288744
Leuk spul Coco.
Wij hebben een wheely bug gekocht voor Luc zijn eerste verjaardag
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131288897
Oeh das ook leuk O+

Dobber-D :D
  dinsdag 17 september 2013 @ 19:38:48 #45
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131289013
Dat opbouwen hebben wij ook gedaan idd met die rijstebloem. Jammer dat ze zo'n last ervan hebben.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131289162
Ik heb ook eerst een halve lepel op een hele fles gedaan, daarna een bijna volle lepel, etc. Achteraf weet ik natuurlijk niet of dat nodig geweest zou zijn naar ik vind het een fijn idee.

Nu is de pap zo dik dat je er een lepel in kunt zetten :') maar dan hebben we het ook over een bijna tienmaander die verder ook alles eet.
Janod kende ik niet, wat gaaf! En linkje van coco ook!
pi_131289366
Mango ik vind dat jij gewoon meldingsplicht hebt nu. Want straks moeten we jou en Kwisted ook al missen

Kyara O+

Haha Suiker. Slim dat je geteld hebt. Het moet natuurlijk wel in verhouding blijven allemaal (niet echt hoor)

quote:
Ben ik het mee eens. Hopelijk gaat dit door

KJ wat een superleuk mannetje is hij O+
En sneu dat ie naar achter viel. Ik ga heus niet vertellen dat mijn zus hetzelfde is overkomen

Mango ook al een vallende baby. En gelukkig dat je die foto plaatste. Want je bijna dreumes is O+

Cwen volgens mij had ik niet zo zeer last van de knip. Meer van die hechtingen die gingen trekken. Maar dat heeft ook een paar weken geduurd

Kyara wat een bijzonder en moeilijk moment dat ze nu even lang in als uit je buik zijn.

Spees wat leuk dat die oudjes zo gek op Silvijn waren

Wat een leuk speelgoed

Mandy hopelijk gaat de nacht beter deze nacht. En wat een stoere foto

Riley is vandaag gebeten op het KDV door een andere baby. Je ziet de tandafdrukjes op haar arm. Gelukkig heeft ze er geen last van
pi_131289909
Ik snap niet helemaal waarom, maar ik kom in de papverleiding.
pi_131290026
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nou ik ging er vanuit dat Coco zich weer niet kan inhouden en de Godganse dag op dat fietsje zit te crossen.
:') _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:23 schreef Mangostine het volgende:
Mooie site Coco met .com op het eind wel ;)
Ik vind zoiets ook zo mooi:
[ afbeelding ]
Oh, dat is ook tof! En dat loopwagentje dat je postte ook O+

Janod ziet er ook tof uit :Y

Baby huilt! Ik moet een baby van aandacht voorzien O+
pi_131290080
Haha Omen! Ik ben een LLL babymoeder :D

Nee wacht. Een LLBM dus :+
pi_131290307
LE :*

Nu moet ik ook een wheely bug O+ voor L dus he?
En door t dummies topic moet ik een wallaboo :( dag centjes
pi_131290393
Een wallaboo, nu nog? Jouw kind tikt al bijna de twee meter aan!
pi_131290459
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan trekt ie zn knietjes maar op :6
pi_131290523
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
_O-
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:14:35 #55
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131290560
Stef (en later Isabel) hebben een Janod-keukentje, en wat een briljant spul inderdaad O+

Reageren op anderen poog ik, maar ik en mijn geheugen falen vaak jammerlijk. Pogingen tot bijlezen ook trouwens :')

Mandy, lief zwemmertje O+

Kyara, dikke vette kudos dat je nog steeds bv geeft!
3!
pi_131290765
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:12 schreef Fieder het volgende:

[..]

Dan trekt ie zn knietjes maar op :6
_O-

En ik wil nou ook een wheeliebug.
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:21:20 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131290829
Fieder, anders zoiets?

:P
pi_131290893
Whahah wat IS dat? :D en wat een mannelijk loopje :{w
pi_131290902
Mango, de grote teen van je zoon! O+ (oke het klinkt lame iemands teen te complimenteren maar z'n teen straalt vrolijkheid uit op de foto vind ik haha) sowieso een knapperd.

En Kyara een speciale datum, wel gek hoor. Maar het zijn nu al zulke grote meisjes!

Ik had vanmiddag even vlug aanmelding voor de wachtlijst bij favo basisschool in brievenbus gedaan, en 45 minuten later krijg ik al hele uitgewerkte officiële bevestiging per mail! Wooooow ze hadden me vast bespied en willen m'n kind vast heel graag over 3 jaar. :+
pi_131290936
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fieder, anders zoiets?

[ afbeelding ]

_O-
pi_131290982
Olf, wat bizar dat dat als zo vroeg moet zeg. Hier gelukkig geen wachtlijsten dus ik ga me er over 1,5 jaar wel eens in verdiepen.
pi_131291068
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fieder, anders zoiets?

[ afbeelding ]

Hahaha! _O-
pi_131291107
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:24 schreef Kyara het volgende:
Olf, wat bizar dat dat als zo vroeg moet zeg. Hier gelukkig geen wachtlijsten dus ik ga me er over 1,5 jaar wel eens in verdiepen.
Absurd he! Maar volgens mij ben ik voor deze school aan late kant al. Veel scholen zijn trouwens pas open voor inschrijving vanaf 2 jaar, dan kijken we verder.
pi_131291108
Die kinderhummer :D _O-
pi_131291267
:o _O- is dat de Mutsy Transformer?

Jezus Olf. Nu al met scholen bezig? Bizar. Of is jouwes hoogbegaafd?
En ja, die teen geeft weer schwung aan het begrip "jubelteen" idd O+
pi_131291499
Luuk zit!!
*poef* nu is het weg
pi_131291590
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef Olf het volgende:

[..]

Absurd he! Maar volgens mij ben ik voor deze school aan late kant al. Veel scholen zijn trouwens pas open voor inschrijving vanaf 2 jaar, dan kijken we verder.
Ha jij ook al? Ik had ook al gemaild een paar weken geleden! Andere school neem ik aan trouwens...
Het is hier ook vaak vanaf 2 jaar maar bij deze school maakte het niet zoveel uit hoe oud mijn kind was. Nogal schimmig. We moeten wel eerst een rondleiding volgen daar.

Maar hey, ik liep ook al 7 weken zwanger een rondleiding op het KDV te doen.

Janod is tof zeg! Goede planning, ik was net bezig met verjaardagscadeaus. Wishbonebike wordt het hier (van grootouders). Nu nog iets voor ons bedenken...
pi_131291642
Janod is superleuk. Die puzzels O+

*G* voor zittende Luuk!
pi_131291749
Luuk *O*
pi_131291785
Niemand die het zielig vindt dat Riley gebeten is :'(

Die wagen is geweldig. Daarmee kan je wel over bospaden lopen

Scholen heb ik me nog niet in verdiept eigenlijk. Wilde ik pas gaan doen als ze een jaar of twee is
pi_131291804
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk zit!!
*O*
pi_131291827
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Omentielvo het volgende:
Niemand die het zielig vindt dat Riley gebeten is :'(

Die wagen is geweldig. Daarmee kan je wel over bospaden lopen

Scholen heb ik me nog niet in verdiept eigenlijk. Wilde ik pas gaan doen als ze een jaar of twee is
niet gezien, waardoor?

gaat teruglezen....
pi_131291929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef Omentielvo het volgende:

Riley is vandaag gebeten op het KDV door een andere baby. Je ziet de tandafdrukjes op haar arm. Gelukkig heeft ze er geen last van
:o

Arme Riley! :*

misschien je eigen updates even in een aparte posts, dan raken ze ook niet ondergesneeuwd in die megaposts...

Bij het teruglezen zag ik ook nog een leuke foto van Mandy's knul! Zo te zien vond hij het wel leuk in het zwembad.
pi_131291972
Mango wat een leuke foto met die ballon!!

F.leur krijgt voor haar verjaardag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131292019
Wel Omen, ik was net aan het teruglezen! Wat sneu zeg...!

En Luuk zit!

(gut, ik word echt mega hebberig van Janod zeg! Die tuimelaars! Die knikkerbaan! Die blokken! Die... alles! Zou ik nu nog een mobile voor boven het ledikantje kunnen kopen of is dat wat laat :@?)
pi_131292026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk zit!!
*O* goedzo Luuk! :D

Arme Riley. Wat een stom ouder kind :(
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:47:27 #77
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131292045
Nu al aanmelden voor een school? Dat had ik nog nooit gehoord.

Zijn er dan werkelijk zoveel aanmeldingen voor die school/scholen?

Ik las het van Riley, zielig hoor.

*O* voor Luuk!

Hij vond het heerlijk in het zwembad! Lekker dobberen, genieten en spetteren! Voor herhaling vatbaar!

Mooie cadeau's Kwisted!!!
pi_131292063
Ben erg benieuwd naar die veel te dure taart! Ziet er wel heel gaaf uit!
Leuke cadeaus :Y
pi_131292246
Oh kwis wat een over the top taart! Geweldig :D
pi_131292254
Arme Riley :'( :*
Wow Kwisted mooi zeg! Ben benieuwd
pi_131292441
Oh sorry omen! Wat sneu zeg. Agressieve baby.
pi_131292907
Toen M even lang uit de buik was als in de buik was ik 20 weken zwanger :o
(okey, was 7 weken later, maar dan zou ik nu dus 12 weken zwanger zijn of zo..... :o )
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:03:26 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131292935
Wel goed idee om je updates ff apart te zetten idd omen, want je leest er nu al gauw overheen :o. Maar wat sneu! Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van.

Ik open die speelgoedsites maar niet, uit zelfbescherming :').

Ziet er fraai uit Kwisted! Wel verstandig van het aparte meptaartje idd :+.
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:04:36 #84
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293027
Omg Mango das ook rot als je er idd allebei bovenop zit :o
Ballonfoto O+

Over knip; ik heb serieus maar een paar weken last gehad gok ik... Ik denk tot een week of 8? Sex was wat raar in het begin maar heb er nu totaal geen last meer van. ALsof ie nooit geknipt is :') :P ik heb soms nog meer last van mn aambei dan van de knip :X
Wat rottig dat dat zo lang kan duren zeg -O-

Kyara ik zag je foto idd op fb, de schatjes even lang uit de buik als erin, te cute! O+

Spees ach wat leuk!! O+ Ja oudjes vinden baby's geweldig, dat is zo mooi om te zien! collega van mij van de afdeling neemt wel eens dr hondje mee naar dr werk (klein hondje), en dat vinden ze ook zo geweldig O+

Coco schattig fietsje! O+

Ohh mooie loopwagen Mango O+ volgens mij is mn moeder daar naar aan het kijken voor de verjaardag van M.

Omg XM :') _O-

Och Omen wat sneu ;( Fijn dat ze er geen last van heeft..

En jeetje, basisscholen, nu al?! :o Ik woon gelukkig in een dorp met weinig inwoners dus ik gok dat ik daar nog niet over na hoef te denken... :+

Oh enne, ik koop alleen een doos duplo voor mijn M..

Kwisted koop jij dat allemaal voor haar of geven anderen dat ook?
pi_131293096
Halloooo!! Wij zijn vandaag de hele dag op pad geweest met z'n drie en het was super! Net thuis dus niet bijgelezen, sorry :@ Isa heeft zich geweldig gedragen O+ We zijn om 11 uur naar Den Haag gegaan (geen koets gezien, compleet vergeten dat dat vandaag was) en hebben geshopt, geluncht en zijn zelfs uit eten geweest O+ heerlijk!!

En bij de Bijenkorf kwam ik deze tegen. Nu moet ik hem hebben ;( http://www.olliewood.nl/n(...)r.minis-pr.9438.html
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:06:41 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293170
Wat fijn Spirit! O+ Omg, wat een gave trui :o :D
pi_131293266
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kent iemand het bedrijf Legler? Hebben we vandaag een gids van binnen gekregen, en blijkbaar verkopen ze echt veel (houten) speelgoed en allerlei decoratieartikelen. Ben er eens doorheen aan het bladeren, en er staan echt wel leuke dingen in.

www.legler-online.com edit: thx mango!

Misschien dat ik daar de cadeautjes voor Saar's eerste verjaardag vandaan haal ofzo :)

En daarop aanhakend: een loopwagentje is toch ook gewoon tof als je al kunt lopen, of niet? Bedoel zoiets:

[ afbeelding ]
* Nangie = wijsneus :@

Een loopfietsje is juist goed als ze kunnen lopen, eerder wordt eigenlijk afgeraden, aangezien het minder goed voor de heupjes zou zijn.
Wij (van zo'n 'houten speelgoedwinkel') adviseren eigenlijk pas loopfietsjes/wheelybugs/bakfietjes/loopauto's als kinderen kunnen lopen.
Dus doen, zo'n fiets!

:@ Tot zo ver. Sorry!
pi_131293271
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef Olf het volgende:

[..]

Ohja shit dat moeten wij ook doen natuurlijk! Zijn de open dagen al geweest? :@
pi_131293365
Enf wij hebben zelf voor 50,- kadootjes uitgezocht bij de speelgoedwinkel, de rest krijgt ze. Ik vind 50,- meer dan genoeg voor de verjaardag.
Alleen de taart was wat duur uitgevallen. :') Maar dat praten we nu goed, omdat onze bruidstaart stom was }:| en het dus ter compensatie is :P Volgend jaar gewoon vlaai van de supermarkt ;)
pi_131293413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef Nangie het volgende:

[..]

* Nangie = wijsneus :@

Een loopfietsje is juist goed als ze kunnen lopen, eerder wordt eigenlijk afgeraden, aangezien het minder goed voor de heupjes zou zijn.
Wij (van zo'n 'houten speelgoedwinkel') adviseren eigenlijk pas loopfietsjes/wheelybugs/bakfietjes/loopauto's als kinderen kunnen lopen.
Dus doen, zo'n fiets!

:@ Tot zo ver. Sorry!

heb ik ook gehoord inderdaad. Dat de loopfiets juist goed is voor de balans van het kindje :Y
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:11:13 #91
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293483
Ja, mn moeder wilde idd eerst een loopfiets cadeau geven maar dat is wat te vroeg :+ Doet ze denk ik voor M.'s 2e verjaardag :P :D

Kwis: ohja idd... :) Lijkt me netjes ja!
Whehe :+ Zo is het...
Ja wij kopen een doos duplo van volgens mij 25 euro en ik koop gewoon een slagroomtaart bij de bakker met 'Hoera M. 1 jaar' (wel met haar naam volledig natuurlijk :+) :D
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:12:07 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131293537
Moet je niet bij de hema zijn! :D

Hiep hiep...
pi_131293569
Duplo is leuk! O+
soms mag M ook meespelen :@

En Hema taarten zijn ook prima. Ik had zo'n fototaart maar dan met een plaatje van Nijntje. Dus werd het een nijntje taart + naam.
pi_131293585
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet je niet bij de hema zijn! :D

Hiep hiep...
HOER!!!!!

:D
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:14:08 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131293670
:')

Wij hebben geen hema in het dorp, vind het wel zo makkelijk om het hier te doen. :P Twijfel nog idd over een plaatje/foto of gewoon tekst.
pi_131293703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:10 schreef Kwisted het volgende:

[..]

heb ik ook gehoord inderdaad. Dat de loopfiets juist goed is voor de balans van het kindje :Y
Fijn dat adviezen overeen komen!
Loopfietsjes - met zeg maar vier wielen zijn dus eigenlijk voor kinderen die al kunnen lopen - vanaf dat moment.
En van die tweewielfietsen zijn juist weer geweldig om balans te leren. Maar die komen pas later aan de beurt. Gemiddeld vanaf zeg tweeënhalf jaar. En vaak is dan de overstap op een 'gewone fiets' heel goed en snel te maken - zonder zijwieltjes..
Althans, dat adviseren wij dus.. :@

:+ Maar, ik hoor hier helemaal niet!
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:15:29 #97
259886 pessie
pi_131293748
Jullie zijn idd mooi op tijd met schoolkeuze! Maar ook in ons dorp is een school waar je je kind serieus moet inschrijven als je nog in je verlof zit. De school van onze keuze gelukkig niet :P

Nathan heeft een loopfiets van een buurjongetje geleend toen hij tussen 1 en 2 zat

http://webshop.babydeluxe(...)about-loopfiets-rf20

Echt tof!
En op z'n 2de verjaardag kreeg hij een puky 2-wieler.

Stom omen! :* . moet een flinke bijt zijn geweest.
pi_131293777
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:14 schreef Nangie het volgende:

[..]

Fijn dat adviezen overeen komen!
Loopfietsjes - met zeg maar vier wielen zijn dus eigenlijk voor kinderen die al kunnen lopen - vanaf dat moment.
En van die tweewielfietsen zijn juist weer geweldig om balans te leren. Maar die komen pas later aan de beurt. Gemiddeld vanaf zeg tweeënhalf jaar. En vaak is dan de overstap op een 'gewone fiets' heel goed en snel te maken - zonder zijwieltjes..
Althans, dat adviseren wij dus.. :@

:+ Maar, ik hoor hier helemaal niet!

Bedankt voor de info! ^O^
pi_131294162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ohja shit dat moeten wij ook doen natuurlijk! Zijn de open dagen al geweest? :@
Basisscholen kan je gewoon bellen voor.een afspraak voor een rondleiding.

En pessie, serieus bij jullie ook :o dat verwacht je toch alleen in een stad.
Hier inschrijven in het jaar dat,ze 3 worden, bij alle scholen.
Toevallig gisteren het inschrijfformulier opgestuurd.

Leuke kado's kwisted!

Oh en duplo O+ de dame kan zich er nu al een hele.tijd.mee vermaken
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:29:28 #100
259886 pessie
pi_131294713
Lauren speelt tegenwoordig met duplo uno O+

Ik ben vorig jaar op de open dag geweest en aangezien alle kinderen die hij kent erheen gaan en daar de psz is en ze tegelijk met de kleuters op het plein spelen zou ik het gevoel hebben hem van school te halen als ik hem hier niet had ingeschreven. Lauren zal er ook heengaan als ze 4 is. Om even terug on topic te komen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')