SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 17-09-2013 14:36:59 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ff dimme jahquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef CarbonC het volgende:
![]()
Zorg dan i.i.g. voor:
- fasoenlijke TT
- nieuwe chick(s) (geen dikke reten ellende).
Omdat?quote:
3 streak bbyquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat?
Ik was al bezig met een nieuw topic, met goeden TT en dan kom jij met die bagger aanzetten.
teh dramaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben helaas weer genoodzaakt om dit topic te boycotten. Het is voor niemand leuk, dat begrijp ik, maar het loopt hier de spuigaten uit en hoop zo deze misère bespreekbaar te maken.
ik ook van jouquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef JackieBrown het volgende:
man man man elke keer als je denkt dat z'n humor niet slechter of geforceerder kan
Ik pleit al jaren voor een filter op gebruikers en het kunnen moderen van forumposts (vgl. frontpage). Dan filtert de bagger zich er vanzelf uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben helaas weer genoodzaakt om dit topic te boycotten. Het is voor niemand leuk, dat begrijp ik, maar het loopt hier de spuigaten uit en hoop zo deze misère bespreekbaar te maken.
Broeder, je hebt een punt. Maar je kan je overige ijzervreters toch niet zo aan hun lot over laten? Hoe blijf ik zonder jou gemotiveerd...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb respect voor je stille protestquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
filter op gebruikers bestaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een filter op gebruikers en het kunnen moderen van forumposts (vgl. frontpage). Dan filtert de bagger zich er vanzelf uit.
Dan verdenk ik Fok ervan een aantal baggerkloons in het leven geroepen te hebben om zo maar abonnementen te kunnen slijten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
filter op gebruikers bestaat.kost alleen 20 eu per jaar
![]()
Ik ben je enigzins tegemoet gekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:32 schreef CarbonC het volgende:
Nu nog de gymchick naar B&H centrale dikke reten en tieten topic, gymmascotte naar gymchick en een nieuwe gymmascotte en je bent klaar.
Dit slaat nergens op: je verkracht een topic en vervolgens kom je me tegemoet door 1 redelijk plaatje op de verkeerde plek te zetten??quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ben je enigzins tegemoet gekomen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op: je verkracht een topic en vervolgens kom je me tegemoet door 1 redelijk plaatje op de verkeerde plek te zetten??
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan verdenk ik Fok ervan een aantal baggerkloons in het leven geroepen te hebben om zo maar abonnementen te kunnen slijten.
Ik heb voor ons gestemd, 13x.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:40 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb ook iets gemist zie ik nu pas:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387649
hahahahaquote:
Dan moet je deze tijd van het jaar hier aan de costa komen rijden. Al die oudjes zijn nu op vakantie, zodra je een huurauto sticker ziet ga je automatisch al afremmen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf ga net naar zon dorp hier, 3x bijna een aanrijding en was geen een keer mijn fout.
Daar ga ik ook niet meer naartoe, gare mensen daar. 90% is ook bejaard.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je deze tijd van het jaar hier aan de costa komen rijden. Al die oudjes zijn nu op vakantie, zodra je een huurauto sticker ziet ga je automatisch al afremmen.
Haha dat lijkt me helemaal erg inderdaad, ook nog omdat het voor hun een vreemde omgeving is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je deze tijd van het jaar hier aan de costa komen rijden. Al die oudjes zijn nu op vakantie, zodra je een huurauto sticker ziet ga je automatisch al afremmen.
En dat dan tussen de doordouwende spanjaarden. Als je er aan gewend bent is er niks aan de hand, just go with the flow. Maar die oudjes komen op de raarste plaatsen tot stilstand, midden op rotondes enzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me helemaal erg inderdaad, ook nog omdat het voor hun een vreemde omgeving is.
Op Cyprus hebben huurauto's trouwens een rood nummerbord, dat is een stuk sneller te zien.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nog nooit in Spanje gereden, maar zuid europa is anders dan Nederland inderdaad. Iedereen drukt hem overal tussen, ze gebruiken een tweebaans snelweg als 3 banen enz.
Als ik daar een tijd heb gereden moet ik altijd weer wennen aan het brave Nederlandse en rij ik hier altijd als een gare tokkie de eerste paar dagen
Fanta doet alles wat 37 graden warm is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:29 schreef fathank het volgende:
Hamvraag is dan of Fanta een 40+er zou doen
Ik heb deze zomer in Frankrijk en Spanje gereden. Fransen zijn knettergek; houden knipperlicht de hele tijd aan zodat je geen idee hebt wat ze gaan doen, blijven overal in het midden hangen en lopen meteen te toeteren en signaleren als je op de linkerbaan zit en ze er langs willen terwijl er voor je ook gewoon wat zit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nog nooit in Spanje gereden, maar zuid europa is anders dan Nederland inderdaad. Iedereen drukt hem overal tussen, ze gebruiken een tweebaans snelweg als 3 banen enz.
Als ik daar een tijd heb gereden moet ik altijd weer wennen aan het brave Nederlandse en rij ik hier altijd als een gare tokkie de eerste paar dagen
Vooral in Italie kijken ze niet naar het aantal banen, maar ook niet naar verkeerslichten in sommige steden. Er is ruimte? Goan!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nog interesse voor een sportluchtfilter voor je scooter? 'k heb d'r nog 1 over vrees ik lolquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:57 schreef fathank het volgende:
Alleen op mn afgeragde scooter met duct tape rij ik als een tokkie. In de auto heel rustig, ook omdat ik 3 a4 dagen per week met boot + trailer achter de auto rij
Fransen zijn ook helemaal gestoord inderdaad. Parijs doe je niet voor je lol, zeg maar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb deze zomer in Frankrijk en Spanje gereden. Fransen zijn knettergek; houden knipperlicht de hele tijd aan zodat je geen idee hebt wat ze gaan doen, blijven overal in het midden hangen en lopen meteen te toeteren en signaleren als je op de linkerbaan zit en ze er langs willen terwijl er voor je ook gewoon wat zit.
Spanje heb ik alleen 's nachts gereden, dus dat weet ik niet. Maar hun asfalt is wel fijn.
Precies, Lyon was ook geen feest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fransen zijn ook helemaal gestoord inderdaad. Parijs doe je niet voor je lol, zeg maar.![]()
De wegen in spanje zijn de afgelopen jaren behoorlijk verbeterd. Het enige wat ik irritant vind is dat het allemaal zo bochtachtig is. In Frankrijk kan je behoorlijk doorrijden zonder te hoeven afremmen (of zelf je cruise control uitzetten). Hier haal je de 150 niet voor langer dan 10 minuten.
jij houdt van roids bitches?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef CarbonC het volgende:
![]()
Zorg dan i.i.g. voor:
- fasoenlijke TT
- nieuwe chick(s) (geen dikke reten ellende).
wanneer wordt die bagger van jou er eens uitgefilterd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een filter op gebruikers en het kunnen moderen van forumposts (vgl. frontpage). Dan filtert de bagger zich er vanzelf uit.
Haha ik had t gelezen, nog geen tijd gehad om te reageren . Maar geen interesse, hoef niet nog meer op te vallen bij de Polizei.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nog interesse voor een sportluchtfilter voor je scooter? 'k heb d'r nog 1 over vrees ik lol
Klopt, zo irritant. Inhalen op een driebaansweg en dan op de middelste baan rijden met het knipperlicht naar links aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb deze zomer in Frankrijk en Spanje gereden. Fransen zijn knettergek; houden knipperlicht de hele tijd aan zodat je geen idee hebt wat ze gaan doen, blijven overal in het midden hangen en lopen meteen te toeteren en signaleren als je op de linkerbaan zit en ze er langs willen terwijl er voor je ook gewoon wat zit.
Spanje heb ik alleen 's nachts gereden, dus dat weet ik niet. Maar hun asfalt is wel fijn.
lol. nee idd. wat een k herrie geeft datquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha ik had t gelezen, nog geen tijd gehad om te reageren . Maar geen interesse, hoef niet nog meer op te vallen bij de Polizei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |