SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 17-09-2013 14:36:59 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ff dimme jahquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:20 schreef CarbonC het volgende:
![]()
Zorg dan i.i.g. voor:
- fasoenlijke TT
- nieuwe chick(s) (geen dikke reten ellende).
Omdat?quote:
3 streak bbyquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat?
Ik was al bezig met een nieuw topic, met goeden TT en dan kom jij met die bagger aanzetten.
teh dramaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben helaas weer genoodzaakt om dit topic te boycotten. Het is voor niemand leuk, dat begrijp ik, maar het loopt hier de spuigaten uit en hoop zo deze misère bespreekbaar te maken.
ik ook van jouquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef JackieBrown het volgende:
man man man elke keer als je denkt dat z'n humor niet slechter of geforceerder kan
Ik pleit al jaren voor een filter op gebruikers en het kunnen moderen van forumposts (vgl. frontpage). Dan filtert de bagger zich er vanzelf uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben helaas weer genoodzaakt om dit topic te boycotten. Het is voor niemand leuk, dat begrijp ik, maar het loopt hier de spuigaten uit en hoop zo deze misère bespreekbaar te maken.
Broeder, je hebt een punt. Maar je kan je overige ijzervreters toch niet zo aan hun lot over laten? Hoe blijf ik zonder jou gemotiveerd...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb respect voor je stille protestquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
filter op gebruikers bestaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een filter op gebruikers en het kunnen moderen van forumposts (vgl. frontpage). Dan filtert de bagger zich er vanzelf uit.
Dan verdenk ik Fok ervan een aantal baggerkloons in het leven geroepen te hebben om zo maar abonnementen te kunnen slijten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
filter op gebruikers bestaat.kost alleen 20 eu per jaar
![]()
Ik ben je enigzins tegemoet gekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:32 schreef CarbonC het volgende:
Nu nog de gymchick naar B&H centrale dikke reten en tieten topic, gymmascotte naar gymchick en een nieuwe gymmascotte en je bent klaar.
Dit slaat nergens op: je verkracht een topic en vervolgens kom je me tegemoet door 1 redelijk plaatje op de verkeerde plek te zetten??quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ben je enigzins tegemoet gekomen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op: je verkracht een topic en vervolgens kom je me tegemoet door 1 redelijk plaatje op de verkeerde plek te zetten??
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan verdenk ik Fok ervan een aantal baggerkloons in het leven geroepen te hebben om zo maar abonnementen te kunnen slijten.
Ik heb voor ons gestemd, 13x.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:40 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb ook iets gemist zie ik nu pas:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387649
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |